Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:47
Sangre schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:29:
Bij instellingen, services, vul je je hyves gegevens in.
Dan klik je op dat ballonnetje links onder en vink je hyves aan (ook onder services) vervolgens de update knop rechts onder en voila :)
Ik neem aan dat je bedoelt > instellingen > Sony Ericsson > Timescpae instellingen > services ?
Als ik daar heen ga, heb ik alleen twitter, Facebook en VZnet staan, en kan niks toevoegen o.i.d. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
B-Art schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:24:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt > instellingen > Sony Ericsson > Timescpae instellingen > services ?
Als ik daar heen ga, heb ik alleen twitter, Facebook en VZnet staan, en kan niks toevoegen o.i.d. :?
Belgische versies (versies niet uit nederland in het algemeen) hebben geen hyves. Waar komt ie vandaan?

Edit: je hebt een duitse versie geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door henri86 op 03-08-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
henri86 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Belgische versies (versies niet uit nederland in het algemeen) hebben geen hyves. Waar komt ie vandaan?

Edit: je hebt een duitse versie geloof ik
Klopt, denk dat ik een duitse heb, heb hem via 2call, en die hebben vaak duitse toestellen...
Een idee hoe ik Hyves kan toevoegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Hey beste tweakers,

Ik heb nu al ongeveer een maand mijn mini pro en ben er wel best tevreden van.

Ik heb enkel wat problemen met het verbinden met mijn computer. Telkens als ik de gsm koppel met mijn macbook via de usbkabel dan reageert het touchscreen zeer slecht. Zo moet ik telkens enkele keren proberen om mijn unlock-patroon te tekenen omdat het scherm bewegingen opvangt die ik helemaal niet maak.
Dit probleem heb ik niet als ik mijn gsm gewoon aan het opladen ben via het stopcontact.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen want gisteren werd ik gebeld tijdens het opladen en ik kon de oproep niet beantwoorden door de bokkensprongen die het scherm maakte.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al paar keer voorbij gekomen maar nog geen oplossing gezien.
Heeft er al iemand een goede alarm app kunnen vinden.
Standaard alarm gaat ongelovelijk hard....ben dus op zoek naar app waar je meerdere alarms kan instellen(ma tot vr enz) en bv met oplopende alarmtoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:48:
is al paar keer voorbij gekomen maar nog geen oplossing gezien.
Heeft er al iemand een goede alarm app kunnen vinden.
Standaard alarm gaat ongelovelijk hard....ben dus op zoek naar app waar je meerdere alarms kan instellen(ma tot vr enz) en bv met oplopende alarmtoon.
Ik heb 'alarm klock' gedownload uit de market. Werkt prima en heeft de opties die jij zoekt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

Ik neem aan zoals het is, onbeperkt data verbruik, dus onbeperkt internetten. Ik neem trouwens ook aan dat dat wel in combinatie met een abonnement is....

Los toestel is overigens bij gsmwijzer goedkoper.....
Ja, dat is met een abonnement ja. maar is het niet raar dat je minder betaalt voor een abo met internet dan voor een abo zonder internet? of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

Vivaz Pro heeft Symbian, X10 mini Pro Android.... Apps en mogelijkheden zullen dus anders zijn.
oke, maar zou je op de x10 mini bijv. doodle jump kunnen spelen? (spel waar voor je het toestel moet bewegen om van positie te veranderen)

En, houd onbeperkt data dan in (via T-mobile) dat je overal kan internetten, of alleen thuis via WIFI?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:02:
[...]

Ik heb 'alarm klock' gedownload uit de market. Werkt prima en heeft de opties die jij zoekt ;-)
Bedankt exact wat ik zoek...weet je toevallig ook hoe je de default kan instellen.
Als ik dus een eenmalig alarm aanmaak wil ik altijd zelfde geluid hebben(maar dus niet de default die nu standaard afgaat)
Bij bv weekalarm heb ik mijn favourite toon al wel ingesteld maar gaat dus om een nieuw eenmalig alarm.

En als ik eenmalig alarm maak blijft alarm(tijd e.d) nadat hij af is gegaan staan en moet ik handmatig deleten...kan je ook ergens instellen dat (eenmalig)alarm verdwijnd als ik hem uit/afzet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 19:14

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Ja, dat is met een abonnement ja. maar is het niet raar dat je minder betaalt voor een abo met internet dan voor een abo zonder internet? of ligt dat aan mij?
Je kunt dit natuurlijk het beste op die site zelf navragen: wat ishet verschil tussen deze abonnementsvormen? Tevens is er op tweakers een apart sub-forum voor abonnementen etc. dus daar zou je verdere vragen kunnen stellen, wanneer je er zelf geen antwoord op hebt kunnen vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:13:
[...]
oke, maar zou je op de x10 mini bijv. doodle jump kunnen spelen? (spel waar voor je het toestel moet bewegen om van positie te veranderen)

En, houd onbeperkt data dan in (via T-mobile) dat je overal kan internetten, of alleen thuis via WIFI?
Symbian en Android zijn twee aparte platformen die niet met elkaars applicaties overweg kunnen. Een applicatie die voor Symbian is gemaakt, werkt dus niet op Android en vice versa. Dat neemt niet weg dat bepaalde applicaties voor meerdere platformen ontwikkeld worden. Via de site androlib.com kun je de catalogus van Android applicaties bekijken en ook via google is wel te vinden of een bepaalde applicatie op een bepaald platform beschikbaar is.

Dat onbeperkt data gaat natuurlijk over de verbinding die T-mobile aanbied en niet over je eigen WIFI thuis.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Iemand enig idee of het mogelijk is om de achtergrond kleur te wijzigen?
Als je bv op berichten klikt, of contactpersonen dan is de achtergrond blauw met zo'n leuk werkje erin, ik zou dit zwart willen hebben.
Maak overigens gebruik van ADW Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:24
SonyEricsson verliest met deze telefoons de functionaliteiten die ze juist zo goed hadden geintegreerd in hun eigen OS. Dingen als meerdere alarmen kunnen instellen met elk hun eigen instellingen voor herhaling, oplopend geluid, alarm geluid als de telefoon op stil staat, plaatje etc. kan allemaal met hun gewone telefoons.

Zo lees ik hier wekelijks wel vragen van mensen die vervolgens worden beantwoord met een App suggestie. Vind het toch erg jammer dat zaken die ik inmiddels vanzelfsprekend vind (heb een K530i) op een echte smartphone met Android standaard niet te vinden zijn. Daarvoor moet je de App market induiken.
Schaf binnenkort de Mini Pro aan en ben erg benieuwd of het zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
Ik ken het gevoel, ben van K800I en C905 nu naar de mini pro gegaan en je mist zeker een stukje gebruikers gemak. Je zoekt naar instellingen die er niet zijn, of functies die er niet op zitten.

Maar goed, die telefoons waren ook wel super-gebruiksvriendelijk dus we zijn gewoon verwend :)

Nu stap je over op een systeem van Google, niet van SE.

Maar ik zou niet meer terug willen, de vele apps (en daar draait android om) maken de telefoon exact zoals je wilt

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

Bedankt exact wat ik zoek...weet je toevallig ook hoe je de default kan instellen.
Als ik dus een eenmalig alarm aanmaak wil ik altijd zelfde geluid hebben(maar dus niet de default die nu standaard afgaat)
Bij bv weekalarm heb ik mijn favourite toon al wel ingesteld maar gaat dus om een nieuw eenmalig alarm.

En als ik eenmalig alarm maak blijft alarm(tijd e.d) nadat hij af is gegaan staan en moet ik handmatig deleten...kan je ook ergens instellen dat (eenmalig)alarm verdwijnd als ik hem uit/afzet.
Kan met die app toch? Je kunt er zoveel aanmaken als je wilt, per dag als het moet + je kan elke toon/muziekje selecteren die je wil....

Of ik snap je vraag niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Nog een vraagje, als ik een afbeelding instel om te gebruiken bij een contactpersoon dan komt die in zeer slechte resolutie terug als ik timescape gebruik, iemand een oplossing?

En nog een vraagje: simpele foto bewerkingen zoals een foto draaien of wat bijsnijden, hoe doet men dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 07:12
ugc2 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 01:11:
En nog een vraagje: simpele foto bewerkingen zoals een foto draaien of wat bijsnijden, hoe doet men dit?
Er zit een digitale handleiding op je toestel he, als je daar op foto zoekt, pagina 2.. kom je een heel eind..

[ Voor 21% gewijzigd door rscheper op 04-08-2010 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.

Zou je ook de achtergrond van de x10 mini kunnen veranderen in bijvoorbeeld een zelfgemaakte foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
uiteraard.. als je op je "bureaublad" bent, kun je op de linkertoets drukken, dan achtergrond wijzigen.. daar kun je kiezen uit afbeeldingen of SE achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Iemand dit al geprobeerd?

http://android.doshaska.net/x10miniroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Erg interessant. Maar ben je met rooten je garantie kwijt? En kun je dan nog wel gemakkelijk naar 2.1 upgraden wanneer deze upgrade komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Geen idee hoe het dan met je garantie staat, en [EDIT]ben idd ook wel benieuwd of je nog kan updaten na 2.1, kan dus niet upgraden naar 2.1...
Je kan dan wel iig al die voorgeinstalleerde meuk verwijderen :)

Hier is trouwens een makkelijker link om de root uit te voeren:
http://xperiaminipro.blog...i-mini-pro-newbie_02.html

[ Voor 36% gewijzigd door B-Art op 04-08-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
rscheper schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 07:39:
[...]

Er zit een digitale handleiding op je toestel he, als je daar op foto zoekt, pagina 2.. kom je een heel eind..
Ik heb deze gedownload maar de 'photo fun' applicatie die erin staat vermeld staat niet geïnstalleerd op mijn mini pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
dbstew schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Erg interessant. Maar ben je met rooten je garantie kwijt? En kun je dan nog wel gemakkelijk naar 2.1 upgraden wanneer deze upgrade komt?
Garantie ben je kwijt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik lees her en der dat de X10 mini pro ook voorzien zou zijn van een electronisch kompas, iemand deze al kunnen vinden, want ik zou niet weten waar deze moet zitten.
Iemand al enig idee hoe ik achtergrondkleuren kan wijzigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
zit er niet op, moet je gewoon een app voor downloaden, werkt overigens vrij goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb dit toestel sinds zondag, dus ik zal dit topic ook in de gaten houden ;).

Overigens is de blog die B-Art hierboven linkte wel handig voor nieuwe gebruikers.

Verder ben ik wel over het toestel te spreken, alleen maakt de batterij cover een vervelende kraak geluidje bij het bedienen van het toestel, vooral bij de mini usb poort, heb ik een fout exemplaar, of ondervinden jullie een soortgelijk situatie?

Beide links van B-Art komen van het XDA forum vandaan overigens, voor Mini en Mini Pro bezitters is het wel 'handig' om daar ook het e.e.a. te lezen.

Wat betreft updates, Sony Ericsson heeft aangekondigd om 2.1 uit te brengen voor dit handset, weet iemand iets meer over een eventuele datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
XPowerStef schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:06:
zit er niet op, moet je gewoon een app voor downloaden, werkt overigens vrij goed :)
Een electronisch kompas zit er gewoon op, alleen je hebt bijvoorbeeld zoiets als GPS Status nodig om het te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ja, het zit er wel op, maar de user voor mij zei dat hij het niet kon vinden, dus ga ik er van uit dat hij bedoelt dat er geen app voor is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Met Google Sky Map lijkt het kompas te werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Google Sky Map werkt inderdaad fantastisch.Echt een geweldige app om te kijken hoe het kompas, of wat er dan ook in zit werkt. Hij heeft perfect in de gaten hoe je staat, en hoe je je telefoon beet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Rylo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:09:
Ik heb dit toestel sinds zondag, dus ik zal dit topic ook in de gaten houden ;).

Overigens is de blog die B-Art hierboven linkte wel handig voor nieuwe gebruikers.

Verder ben ik wel over het toestel te spreken, alleen maakt de batterij cover een vervelende kraak geluidje bij het bedienen van het toestel, vooral bij de mini usb poort, heb ik een fout exemplaar, of ondervinden jullie een soortgelijk situatie?

Beide links van B-Art komen van het XDA forum vandaan overigens, voor Mini en Mini Pro bezitters is het wel 'handig' om daar ook het e.e.a. te lezen.

Wat betreft updates, Sony Ericsson heeft aangekondigd om 2.1 uit te brengen voor dit handset, weet iemand iets meer over een eventuele datum?
kraakje was mijn eerste en nog steeds irritantste dingetje wat opviel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
xon schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:25:
[...]

kraakje was mijn eerste en nog steeds irritantste dingetje wat opviel..
Dat had ik ook. Heb de achter cover er dan van gehaald en er een klein stukje papier tussen gedaan.
Zo klemt de cover wat beter doordat de speling weg is, net als het krakend geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Laatst online: 07:32
ugc2 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 02:18:
[...]

Dat had ik ook. Heb de achter cover er dan van gehaald en er een klein stukje papier tussen gedaan.
Zo klemt de cover wat beter doordat de speling weg is, net als het krakend geluidje.
Bij mij kraakte hij alleen aan de onderkant (in staande positie)
2 stukjes plakstrip van een geeltje afknippen en er onderplakken of zo'n schuimplakkertje die hobbyisten gebruiken om die laagjes ansichtkaarten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
M66B schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Een electronisch kompas zit er gewoon op, alleen je hebt bijvoorbeeld zoiets als GPS Status nodig om het te kunnen gebruiken.
Er is ook een mooie gratis app. voor een kompas, kun je uit verschillende soorten kompassen kiezen. deze geeft ook de straatnaam aan waar je staat met de coordinaten erbij.

volgens mij staat hij in de appstore bij veel gedownloade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Mijn mini-pro is weer terug naar de winkel! afgelopen weekend gebruikt maar er zat direct uit de doos een klein scheurtje in het scherm onder de touchscreen.
toch besloten om m terug te sturen voor het geval dat het verder zou scheuren en over een aantal weken/maanden kun je nergens meer aanspraak op maken!

maar ik mis m nu al! hopen dat ik m snel terugkrijg of een nieuwe krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:34
Jammer dat je je favoriete contacten niet in de volgorde kan zetten zoals je zelf zou willen, is automatisch alfabetisch. Of is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:32

D75

Ik vind net een aanbieding voor de X10 mini pro van Tmobile incluis web n walk standaard.
Ik heb nog geen ervaring met internet op mijn mobiel... zie hier dat web n walk een snelheid heeft van 384/64 Kbps... werkt dat een beetje... of gaat dit heel traag??? Ik kan ook upgraten voor 5 p/mnd naar 1 Mbps/384 Kbps. Maar ben een zuinige ollander.
Iemand ervaring??

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D75 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:07:
Ik vind net een aanbieding voor de X10 mini pro van Tmobile incluis web n walk standaard.
Ik heb nog geen ervaring met internet op mijn mobiel... zie hier dat web n walk een snelheid heeft van 384/64 Kbps... werkt dat een beetje... of gaat dit heel traag??? Ik kan ook upgraten voor 5 p/mnd naar 1 Mbps/384 Kbps. Maar ben een zuinige ollander.
Iemand ervaring??
ik heb ook standaard, werkt prima en snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Standaar heb ik ook, en bij mij werkt het ook snel genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wanneer de roze mini pro uitkomt,of waar hij te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:51:
Weet iemand misschien wanneer de roze mini pro uitkomt,of waar hij te krijgen is?
Volgens mij is i alleen nog maar met een rode of zwarte backcover te krijgen.... ik lees nergens over andere kleuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Mini pro is inderdaad alleen zwart en rood, de niet pro heeft wel allerlei kleurtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rscheper schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:15:
Mini pro is inderdaad alleen zwart en rood, de niet pro heeft wel allerlei kleurtjes..
De mini pro is er ook in het wit, zie http://www.gsmwijzer.nl/g...csson-xperia-x10-mini-pro

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gevonden alleen de mini is er in 6 kleuren,de mini pro maar in 3 :? Jammer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:49:
nog een vraag, ik wil gaan kopen via gsmweb.nl maar wat houd onbeperktdata in? dat is namelijk goedkoper dan een los mobiel.
Onbeperkt data is een mobiel internetabonnement. Een toestel is goedkoper omdat je ook voor dat mobiele internet betaald (10,- bij Telfort bijvoorbeeld). Dus je kan de mobiel goedkoper krijgen maar je maandelijkse kosten gaan omhoog. Je kan dan wel onbeperkt internetten met je mobiel zonder zorgen voor hoge data kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 06-08-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apelazarus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 23:54
Ik heb de boel ook maar eens met succes geroot, al is het niet aan te raden om Google Talk te verwijderen. Daardoor moest ik 'm herstellen en was ik dus alles kwijt :(
Maargoed, dit zijn de commando's om stock apps te verwijderen waarna je telefoon nog wél helemaal werkt :) (je kunt zelf wel zien wat wat is):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
rm -r rollercoaster.apk
rm -r california-gold-rush.apk
rm -r user-support.apk
rm -r EManual.apk
rm -r wisepilot.apk
rm -r roadsync.apk
rm -r creatouch-2.apk
rm -r peggle.apk
rm -r playnowclient.apk

Het lukte me trouwens niet NeoReader te herinstalleren vanuit de market nadat ik die had verwijderd, dus wellicht geldt dat voor alle bovenstaande apps ook.

Voor wie gaat experimenteren is het misschien handig om te weten hoe je via de shell sms'jes naar sd backupt; dat doe je namelijk zo:

code:
1
busybox cp /data/data/com.android.providers.telephony/databases/mmssms.db /sdcard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKrieck
  • Laatst online: 22-12-2016
Gisteren voor de eerste keer een X10 Mini gezien. Ik vond hem in 't echt toch wel wat kleiner dan ik dacht. Eigenlijk ben ik nog meer geinteresseerd in een X10 Mini Pro maar die zijn hier in Belgie blijkbaar niet zo makkelijk te vinden.

Is er iemand van de X10 Mini Pro gebruikers die het toestel al te klein vond? Ik zou hem nl. ook als GPS willen gebruiken in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
GKrieck schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 07:59:
Gisteren voor de eerste keer een X10 Mini gezien. Ik vond hem in 't echt toch wel wat kleiner dan ik dacht. Eigenlijk ben ik nog meer geinteresseerd in een X10 Mini Pro maar die zijn hier in Belgie blijkbaar niet zo makkelijk te vinden.

Is er iemand van de X10 Mini Pro gebruikers die het toestel al te klein vond? Ik zou hem nl. ook als GPS willen gebruiken in de auto.
Ik heb de mijne nu bijna 3 weken en hier in Brugge was ie alleen te vinden bij Belcompany. Ik weet niet of het ondertussen al veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
botech schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb de mijne nu bijna 3 weken en hier in Brugge was ie alleen te vinden bij Belcompany. Ik weet niet of het ondertussen al veranderd is.
Heb die in Knokke ook enkel in de belcompany gevonden (met azerty i.p.v. qwerty).

Te klein vind ik het toestel eigenlijk niet. Het touchscreen werkt goed om door menus te bladeren en wat te browsen maar ben wel blij dat ik een fysiek toetsenbordje heb om te emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Heb mijn X10 mini pro (wel qwerty, wat ik helemaal niet erg vond) gehaald in smarthphoneshop/pdashop/coolblue te Antwerpen. Daar kon je de mini en de mini pro ook gewoon testen wat ik zeker nog wou doen voor een aankoop. Voor de rest heb ik enkel de mini zien liggen in de Fnac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb net 2 weken deze telefoon
ik had applicaties gedouwlood op mijn pc voor deze telefoon.
als ik deze aan sluit op mijn pc is er ook een mapje hier voor.
maar op mijn telefoon kan ik deze applicatie nergens vinden om het te activeren.

weet iemand wat ik fout doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:17:
hallo

ik heb net 2 weken deze telefoon
ik had applicaties gedouwlood op mijn pc voor deze telefoon.
als ik deze aan sluit op mijn pc is er ook een mapje hier voor.
maar op mijn telefoon kan ik deze applicatie nergens vinden om het te activeren.

weet iemand wat ik fout doe
Nou, ten eerste heb je schijnbaar Het algemeen beleid niet gelezen, want dit soort basic vraagjes worden hier niet op prijs gesteld.

Daarnaast heb ik sterk het vermoeden dat het hier om niet legaal gekochte games gaat, waar we sowieso hier niets over op het forum willen zien. Lees aub het beleid even door voordat je weer post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
RoD schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:21:
[...]

Nou, ten eerste heb je schijnbaar Het algemeen beleid niet gelezen, want dit soort basic vraagjes worden hier niet op prijs gesteld.

Daarnaast heb ik sterk het vermoeden dat het hier om niet legaal gekochte games gaat, waar we sowieso hier niets over op het forum willen zien. Lees aub het beleid even door voordat je weer post.
Nou, sommige (gratis) applicaties komen toch niet voor in de market omdat ze de resolutie niet explicit ondersteunen (hetgeen zeker voorkomt bij de x10 mini), niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
1 button root

http://techie-buzz.com/mo...ot-universal-androot.html

zelf nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het enige wat je met deze root kan is de voorgeinstalleerde applicaties verwijderen toch?

Zo erg zit dat me niet in de weg, het wordt pas interessant als ze er een 2.1/2.2 custom rom op gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Vanmorgen na alle positieve verhalen gelezen te hebben een witte Mini Pro besteld bij GSMwijzer. Als het goed is heb ik 'm dinsdag, ik post zsm mijn ervaringen!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Glitch schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:22:
Het enige wat je met deze root kan is de voorgeinstalleerde applicaties verwijderen toch?

Zo erg zit dat me niet in de weg, het wordt pas interessant als ze er een 2.1/2.2 custom rom op gaan zetten :)
Mij wel, heb nu iets van 7 a 8 schermen met iconen... en een homescreen replacement zoals ADV launcher trekt de accu binnen een dag leeg bij mij.

Denk dat ik hem maar ga rooten, tenzij iemand een homescreen replacement app weet die geen stroom vreet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik heb geen verschil gemerkt tussen de Sony Ericsson launcher en ADW, hij ging met allebei even snel leeg :(

ADW gebruik ik nog steeds, ik kan niet meer zonder meerdere widgets/snelkoppelingen/mappen per homescreen.

Om de batterijduur te verbeteren heb ik eerst een tijd Juicedefender gebruikt, deze schakelt je dataverbindingen automatisch uit als het scherm uit is, maar activeert ze elk kwartier een minuut zodat hij gewoon kan syncen en dergelijke. Dit heeft de batterijduur enorm verbeterd, ik hoefde me geen zorgen meer te maken dat ik de dag niet haalde (tenzij je flink gaat zitten internetten/gamen enzovoorts natuurlijk, want dan staat alles gewoon aan :p)

Maar omdat ik mn gepushte email als sms gebruik en message via Google Talk (daarom een apart gmail adres voor mn mobiel aangemaakt zodat alles mooi gescheiden blijft van mn 'home' gmail account), vond ik het vervelend dat ik eventueel pas na een kwartier mijn berichtjes ontving. Dat gaat immers via de dataverbinding.

Mijn vorige telefoon, een Blackberry, had geen 3g maar hield het lang uit met emailen/Google Talken met de 2g dataverbinding altijd aan, dus ben ik eens gaan kijken wat de mini pro doet met alleen 2g. Via de app extended controls (zijn ook vast andere voor) heb je snel toegang tot het switchen tussen 2 en 3g, en voor messaging en email is 2g meer dan genoeg. Als ik ga browsen/apps downloaden enz. zet ik 3g weer aan. En het belangrijkste: het werkt :) Hij gaat een stuk langer mee dan wanneer 3g de hele dag aan staat, en ik heb het pas een paar dagen zo staan dus dat weet ik nog niet zeker, even lang zoniet langer dan met juicedefender.

Neemt niet weg dat ik dus liever een batterij met hogere capaciteit had gehad zodat je niet hoeft uit te zoeken hoe je wat langer met je telefoon kan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Glitch schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:29:
Ik heb geen verschil gemerkt tussen de Sony Ericsson launcher en ADW, hij ging met allebei even snel leeg :(

ADW gebruik ik nog steeds, ik kan niet meer zonder meerdere widgets/snelkoppelingen/mappen per homescreen.

Om de batterijduur te verbeteren heb ik eerst een tijd Juicedefender gebruikt, deze schakelt je dataverbindingen automatisch uit als het scherm uit is, maar activeert ze elk kwartier een minuut zodat hij gewoon kan syncen en dergelijke. Dit heeft de batterijduur enorm verbeterd, ik hoefde me geen zorgen meer te maken dat ik de dag niet haalde (tenzij je flink gaat zitten internetten/gamen enzovoorts natuurlijk, want dan staat alles gewoon aan :p)

Maar omdat ik mn gepushte email als sms gebruik en message via Google Talk (daarom een apart gmail adres voor mn mobiel aangemaakt zodat alles mooi gescheiden blijft van mn 'home' gmail account), vond ik het vervelend dat ik eventueel pas na een kwartier mijn berichtjes ontving. Dat gaat immers via de dataverbinding.

Mijn vorige telefoon, een Blackberry, had geen 3g maar hield het lang uit met emailen/Google Talken met de 2g dataverbinding altijd aan, dus ben ik eens gaan kijken wat de mini pro doet met alleen 2g. Via de app extended controls (zijn ook vast andere voor) heb je snel toegang tot het switchen tussen 2 en 3g, en voor messaging en email is 2g meer dan genoeg. Als ik ga browsen/apps downloaden enz. zet ik 3g weer aan. En het belangrijkste: het werkt :) Hij gaat een stuk langer mee dan wanneer 3g de hele dag aan staat, en ik heb het pas een paar dagen zo staan dus dat weet ik nog niet zeker, even lang zoniet langer dan met juicedefender.

Neemt niet weg dat ik dus liever een batterij met hogere capaciteit had gehad zodat je niet hoeft uit te zoeken hoe je wat langer met je telefoon kan doen :p
Ik heb net dezelfde ervaring. Al dat voodoo gedoe met juicedefender vind ik maar niets. Ik laat 3g ook gewoon uitstaan als hij in stand-by staat en als ik wat wil internetten een klikje op het homescreen and i'm good to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:12
Glitch schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:29:

interessant
heb je ook andere niet betaalde applicaties die hetzelfde kunnen als extended controls?

ik heb de extended geinstalleerd maar als ik dat icoontje van 2g/3g aanklik dan verschijnt er een menu.
kan dit ook simpeler?

[ Voor 3% gewijzigd door dimocash op 08-08-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

In het Desire topic ziet men reikhalzend uit naar de Android 2.2 update, vanwege de mogelijkheid apps te installeren op de SD kaart in plaats van in het main geheugen. In dit topic lees ik echter niks over gebrek aan intern geheugen om eigen apps op te installeren. Is dat bij de X10 mini geen issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Ik heb m'n Pro nu zo'n drie weken maar de batterij doet het minder en minder. Moet nu weer opladen, nog geen 24 uur na de laatse keer, en dan heb ik er echt niet veel mee gedaan. En als ik dan kijk in het menu bij het verbruik zie ik dat 50% van de batterij verbruikt wordt door "telefoon inactief". Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
dimocash schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

interessant
heb je ook andere niet betaalde applicaties die hetzelfde kunnen als extended controls?

ik heb de extended geinstalleerd maar als ik dat icoontje van 2g/3g aanklik dan verschijnt er een menu.
kan dit ook simpeler?
Ik had liever ook gezien dat de knop meteen het menu-tje voor GSM/WCDMA weergaf ipv dat je nog eerst op netwerkmodus moet klikken, maar het is in ieder geval een stuk sneller dan zelf naar de instellingen te navigeren :)
SeatRider schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:40:
In het Desire topic ziet men reikhalzend uit naar de Android 2.2 update, vanwege de mogelijkheid apps te installeren op de SD kaart in plaats van in het main geheugen. In dit topic lees ik echter niks over gebrek aan intern geheugen om eigen apps op te installeren. Is dat bij de X10 mini geen issue?
Ik heb er persoonlijk geen last van, maar met een Desire heb je natuurlijk veel meer mogelijkheden om ook te gamen en veel meer meuk op je homescreens neer te plempen :+ De Mini leent zich hier wat minder voor vanwege de grootte. Bovendien, de meeste apps zijn niet meer dan 1 mb, dus tja.
botech schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:54:
Ik heb m'n Pro nu zo'n drie weken maar de batterij doet het minder en minder. Moet nu weer opladen, nog geen 24 uur na de laatse keer, en dan heb ik er echt niet veel mee gedaan. En als ik dan kijk in het menu bij het verbruik zie ik dat 50% van de batterij verbruikt wordt door "telefoon inactief". Is dit normaal?
Ja, dit lijkt de algemene tendens te zijn. Ik denk dat de 3g verbinding nogal wat van de batterij vergt. Zie mijn stukje hierboven voor mogelijkheden om de batterijduur te verbeteren.

[ Voor 17% gewijzigd door Glitch op 09-08-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Glitch schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:22:

én debranden ;p

heb nu custom NL erop draaien ipv Vodafone:)

Verder idd het e.e.a. deleten en vgsmij app2sd, maarja, daar moet ik me nog over inlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eindelijk,de x10 mini
Wat me tegen valt is heb altijd sony's gehad en met 1 druk al mijn contacten via bluetooth naar me nieuwe toestel,nu ben ik al ee uur aan het klooien,hoe krijg ik in godsnaam me contacten in me nieuwe speeltje,of via outlook,niets lukt |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem gelijk maar aan het update,gewoon via me foontje zelf O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
ik vond het volgende:

http://www.sonyericsson.c...riax10minipro?cc=nl&lc=nl

misschien handig?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeerd maar werkte bij mij natuurlijk niet,heb nu alle nummers maar op me sim gezet en weer in me nieuwe tellie gestopt,heb ik tenminste wat hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
[...]

Ja, dit lijkt de algemene tendens te zijn. Ik denk dat de 3g verbinding nogal wat van de batterij vergt. Zie mijn stukje hierboven voor mogelijkheden om de batterijduur te verbeteren.
Die 3g uitzetten, is dat dan via het menu naar netwerkmodus, en dan daar alleen gsm kiezen, en geen WCDMA, of is dit nog iets anders? Ik heb al eens gezocht op Google maar het is me niet helemaal duidelijk, maar dit zal wel aan mij liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Rylo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:50:
[...]

én debranden ;p

heb nu custom NL erop draaien ipv Vodafone:)

Verder idd het e.e.a. deleten en vgsmij app2sd, maarja, daar moet ik me nog over inlezen
Je hebt hem gedebrand en er een custom rom opgezet? Of heb je gewoon de meuk applicaties die zijn meegeleverd verwijderd? Heb je wat meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat? :)
botech schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:26:
[...]

Die 3g uitzetten, is dat dan via het menu naar netwerkmodus, en dan daar alleen gsm kiezen, en geen WCDMA, of is dit nog iets anders? Ik heb al eens gezocht op Google maar het is me niet helemaal duidelijk, maar dit zal wel aan mij liggen 8)7
Dat is hem inderdaad, als je voor alleen GSM kiest staat 3g uit. Je kan dan nog steeds internetten en dergelijke, maar wel langzamer.

[ Voor 3% gewijzigd door Glitch op 10-08-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
[...]

Dat is hem inderdaad, als je voor alleen GSM kiest staat 3g uit. Je kan dan nog steeds internetten en dergelijke, maar wel langzamer.
Dus: als ik m'n batterij wil sparen en alleen wil bellen zet ik hem best op GSM. En in het andere geval, zet ik 'm dan best op voorkeur GSM/WCDMA? Of enkel WCDMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
botech schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:30:
[...]

Dus: als ik m'n batterij wil sparen en alleen wil bellen zet ik hem best op GSM. En in het andere geval, zet ik 'm dan best op voorkeur GSM/WCDMA? Of enkel WCDMA?
Volgens mij kun je ook "dataverkeer" uitschakelen. je kunt hiervoor ook een snelkoppeling maken. dan staat er ook geen 3g naast het bereik. tenminste die optie gebruikte ik toen ik nog geen dataabonement had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:56:
Al geprobeerd maar werkte bij mij natuurlijk niet,heb nu alle nummers maar op me sim gezet en weer in me nieuwe tellie gestopt,heb ik tenminste wat hihi
Ik heb mijn vorige telefoon gesynced met mijn google-account zodat mijn adresboek daar helemaal uptodate was. Daarna simpelweg mijn google-account gesynced met mijn telefoon en ik was klaar.

Ik had een nokia 6300:
nokia 6300 -> adresboek van mijn macbook -> google -> mini pro

Inclusief het sorteren en aanvullen van mijn 80 contacts was ik een uurtje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt thanx;)
Nog 1 vraag,hoe stel ik mijn favo smstoon in op de mini,beltoon heb ik wel voorelkaar maar sms kan ik niet vinden,alleen meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:14:
gelukt thanx;)
Nog 1 vraag,hoe stel ik mijn favo smstoon in op de mini,beltoon heb ik wel voorelkaar maar sms kan ik niet vinden,alleen meldingen
In het Sony Ericsson menu. Eerste menu onder instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Nu online
Glitch schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:56:
[...]

Je hebt hem gedebrand en er een custom rom opgezet? Of heb je gewoon de meuk applicaties die zijn meegeleverd verwijderd? Heb je wat meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat? :)

[...]

Het is gemakkelijker om "MMS & gegevens" uit te vinken om 3g uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Niet als je nog email of Google Talk messages wil ontvangen he :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
@Glitch: Custom Rom, daar staat ook veel rommel op overigens ;) - Deze guide gevolgd> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=743800

Alle '1238-0199' van de toegevoegde build.prop veranderen in > '1237-9318' Dit correspondeeert met U20i WORLD-1-8 CDF1237-9318 1237-9698 Customized NL/Black van post #2

en voordat je synced ff PC Companion reinstallen zoals lokolo zegt later in dezelfde topic.

Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henri86 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:33:
[...]

In het Sony Ericsson menu. Eerste menu onder instellingen :)
Mijn dank is wederom groot O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik zit te overwegen om over te stappen op dit toestel. Echter twijfel ik toch wel over het erg kleine scherm. Ik gebruik mijn huidige telefoon (HTC touch pro 2) regelmatig als navigatie. Mijn huidige toestel vind ik in dagelijks gebruik toch wat te lomp en zoek daarom naar een goede veelzijdige kleine vervager.

Hoe is jullie ervaring met het gebruiken van deze telefoon als navigatie unit in de auto? Is dat nog leesbaar?
En die standaard google navigatie die heeft ook wel spraak aanwijziningen neem ik aan ("Sla over 300m links af" etc).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Batterij gaat nu zelfs geen volle dag meer mee :( Gisteren moest ik opladen zo'n 22 uur na laatste loskoppeling, nu na zo'n 19 uur. En 't ergste is, ik heb er bijna niks mee gedaan. Iemand een idee waar dit kan aan liggen? De eerste weken ging ie met gemak 1 1/2 dag mee. Ik dacht dat het zou moeten verbeteren naa enkele weken opladen/ontladen maar de mijne verslechtert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Haranaka schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04:
Ik zit te overwegen om over te stappen op dit toestel. Echter twijfel ik toch wel over het erg kleine scherm. Ik gebruik mijn huidige telefoon (HTC touch pro 2) regelmatig als navigatie. Mijn huidige toestel vind ik in dagelijks gebruik toch wat te lomp en zoek daarom naar een goede veelzijdige kleine vervager.

Hoe is jullie ervaring met het gebruiken van deze telefoon als navigatie unit in de auto? Is dat nog leesbaar?
En die standaard google navigatie die heeft ook wel spraak aanwijziningen neem ik aan ("Sla over 300m links af" etc).
Ik vind het leesbaar blijven van de navigatie ver boven mijn verwachtingen! je moet m uiteraard wat dichterbij plaatsen, bijvoorbeeld op de middenconsole en niet op de voorruit (die bij de meeste moderne auto's behoorlijk ver weg kan zitten).

dit nadeeltje vind ik niet opwegen tegen alle voordelen van het kleine formaat. (navigeer ookniet dagelijks)

overigens vind ik de grote en de kwaliteit van het scherm gewoon prima om alles mee te doen, filmpjes en internet is allemaal zeer goed te lezen/kijken voor zo'n kleine telefoon

(mijn vriendin heeft de galaxy s, kan er prima mee navigeren maar is zo groot dat i niet in je broekzak past!!! is ook niet de bedoeling van een telefoon denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

botech schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:59:
Batterij gaat nu zelfs geen volle dag meer mee :( Gisteren moest ik opladen zo'n 22 uur na laatste loskoppeling, nu na zo'n 19 uur. En 't ergste is, ik heb er bijna niks mee gedaan. Iemand een idee waar dit kan aan liggen? De eerste weken ging ie met gemak 1 1/2 dag mee. Ik dacht dat het zou moeten verbeteren naa enkele weken opladen/ontladen maar de mijne verslechtert.
Wat voor apps heb je allemaal draaien?, ik had laatst smart keyboard op mijn mini pro gezet was na 1 nacht 40% accuduur kwijt, met andere woorden, sommige apps vreten stroom..
Ik heb de mijne 17 uur geleden opgeladen en heb nu nog 90% in mijn accu zitten, ik heb dan geen wifi, gps, 3G en dataverkeer aanstaan, ook maak ik gebruik van een appkiller die elk uur automatisch apps afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er goeie ervaringen met een gedownload querty toetsenbordje wat je kan gebruiken oa smssen,ben al aan het google maar zie alleen handcent die heeft bij mij geen qwerty hoor,of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
R2 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:31:
[...]

Wat voor apps heb je allemaal draaien?,
Niks speciaals. Een barcode scanner, XE Currency, nog een app voor voetbaluitslagen (ben naam kwijt) maar die heb ik inmiddels verwijderd, retro clock (gebruik ik ook niet)
En m'n dataverkeer staat uit, heb (nog) geen internet abo.
ik had laatst smart keyboard op mijn mini pro gezet was na 1 nacht 40% accuduur kwijt, met andere woorden, sommige apps vreten stroom..
Heb geen keyboard apps staan, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb de mijne 17 uur geleden opgeladen en heb nu nog 90% in mijn accu zitten, ik heb dan geen wifi, gps, 3G en dataverkeer aanstaan, ook maak ik gebruik van een appkiller die elk uur automatisch apps afsluit.
Welke gebruik je? Kan dat misschien ook eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik gebruik advanced task killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:32:
Wie heeft er goeie ervaringen met een gedownload querty toetsenbordje wat je kan gebruiken oa smssen,ben al aan het google maar zie alleen handcent die heeft bij mij geen qwerty hoor,of doe ik iets fout?
Het betterkeyboard heb ik eens getest op mijn mini pro voor de lol en het werkte nog verbazend goed op dit kleine scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
R2 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:53:
Ik gebruik advanced task killer.
OK, zal dat ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

botech schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:03:
[...]

OK, zal dat ook eens proberen.
Kijk ook eens bij je accuverbruik, instellingen/de telefoon/accugebruik, misschien dat je daar kan terug vinden wat ervoor zorgt dat je accu snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
BlueSS50 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Ik vind het leesbaar blijven van de navigatie ver boven mijn verwachtingen! je moet m uiteraard wat dichterbij plaatsen, bijvoorbeeld op de middenconsole en niet op de voorruit (die bij de meeste moderne auto's behoorlijk ver weg kan zitten).

dit nadeeltje vind ik niet opwegen tegen alle voordelen van het kleine formaat. (navigeer ookniet dagelijks)

overigens vind ik de grote en de kwaliteit van het scherm gewoon prima om alles mee te doen, filmpjes en internet is allemaal zeer goed te lezen/kijken voor zo'n kleine telefoon

(mijn vriendin heeft de galaxy s, kan er prima mee navigeren maar is zo groot dat i niet in je broekzak past!!! is ook niet de bedoeling van een telefoon denk ik)
Bedankt voor je reactie :)
Betwijfel zoiezo of mijn huidige zuignap op raam houder zal volstaan gezien bij dit toestel de voeding aan de zijkant zit (waarom in godsnaam 8)7 ).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
R2 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:10:
[...]

Kijk ook eens bij je accuverbruik, instellingen/de telefoon/accugebruik, misschien dat je daar kan terug vinden wat ervoor zorgt dat je accu snel leeg is.
Telefoon inactief verbruikt altijd de helft, mobiel stand-by ook nog een redelijke hap, en de rest is eerder miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Rylo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:55:
@Glitch: Custom Rom, daar staat ook veel rommel op overigens ;) - Deze guide gevolgd> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=743800

Alle '1238-0199' van de toegevoegde build.prop veranderen in > '1237-9318' Dit correspondeeert met U20i WORLD-1-8 CDF1237-9318 1237-9698 Customized NL/Black van post #2

en voordat je synced ff PC Companion reinstallen zoals lokolo zegt later in dezelfde topic.

Duidelijk?
Duidelijk, dank je wel :)

Ik ga er mee aan de gang als ik tijd heb. Want opgeslagen data ben je kwijt nadat de nieuwe firmware is geinstalleerd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
yep

Wat je zou kunnen doen is:

-rooten
-titanium backup installeren
-back up maken (wordt opgeslagen op sd card)
-firmware 'updaten'
-rooten
-titanium backup installeren
- sms, settings, wallpaper e.d. restoren vanuit titanium backup

Ik heb dit niet gedaan, wel bijv. wifi settings 'gestored' met titanium backup en dat werkte gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Ik heb mijn gsm van iemand overgenomen,zo 1 met 2 extra frontjes en simlockvrij,nu is mijn vraag...
Ik mis de hyve applicatie en de twitter,als ik bij toepassingen ben kan ik de hyve wel verwijderen,maar kan hem nergens terug vinden.

Iemand enig idee hoe ik die 2 er opnieuw op krijg? Ga nu gewoon maar via internet op hyve,maar zou die widget wel graag willen,ook van twitter.

Alvast bedankt;)

Oh vergeet er nog 1,hoe gooi ik in 1x al me smssen weg?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb alles gelezen en alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om mijn mail op te halen op een xperia 10 mini (geen pro)
Ik vul al mijn email gegevens van mijn (domein)provider (transip) mijn adres ww etc in maar hij verdomd het om mijn email op te halen ,sterker nog ik krijg gewoonweg geen verbinding.
Ook lukt het maar niet om mijn contactpersonen via Outlook erop te krijgen via mijn Google account.
Is er ergens een (makkelijk) stappenplan om dit apparaat de meest basale gegevens te laten slikken?
Ik vindt dit wel erg ondoorzichtig allemaal ik ben natuurlijk windows based gsm's gewend en snap wel dat het moet wennen maar echt logisch is m.i. anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb mijnes gisteren binnen via GSMwijzer (mooie deal trouwens, gratis bij Hi abo 1 jaar voor 18,75 + 2,50 voor internet). Ben er redelijk content mee, 2 dingen irriteren me echter mateloos:

1. Ik heb de mediaplayer gestart, die begint dan gelijk alle media te spelen die hij kan vinden op de SD (te weten 2 irritante ringtones en 30 seconden buffer van een radiostation dat ik had gespeeld). En die herhaalt ie eindeloos. Kan het alleen pauzeren, niet stoppen. Ook lukt het me niet om de playlist te wissen oid

2. Ik kan alleen bij de SD kaart als ik m vanuit het menu mount aan de USB, maar dan kan de telefoon er niet meer bij. Ik ben vanuit Winmo gewend dat zowel de PC als de mobile gewoon gelijktijdig bij de SD kunnen, wel zo handig als je even wat aan het expirimenteren bent met ringtones of achtergrondplaatjes...

Edit: Hm, als je m mount aan de USB kan de telefoon niet meer bij de ringtones die op de SD staan en koppelt daar dus weer standaard geluidjes aan. Hoe kan ik de ringtones naar het geheugen van de telefoon kopieeren?

Ook heb ik het idee dat het touchscreen niet zo lekker registreert bij de randen, maar dat kan ook gewenning zijn. Is er ergens een optie om te calibreren ofzo? :)

[ Voor 9% gewijzigd door SeatRider op 11-08-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
MatMich schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 02:36:
Ik heb alles gelezen en alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om mijn mail op te halen op een xperia 10 mini (geen pro)
Ik vul al mijn email gegevens van mijn (domein)provider (transip) mijn adres ww etc in maar hij verdomd het om mijn email op te halen ,sterker nog ik krijg gewoonweg geen verbinding.
Ook lukt het maar niet om mijn contactpersonen via Outlook erop te krijgen via mijn Google account.
Is er ergens een (makkelijk) stappenplan om dit apparaat de meest basale gegevens te laten slikken?
Ik vindt dit wel erg ondoorzichtig allemaal ik ben natuurlijk windows based gsm's gewend en snap wel dat het moet wennen maar echt logisch is m.i. anders
Ik heb mijn google account gegevens ingegeven en 1 minuut later stonden al mijn google contacts op mijn telefoon.
Ben je er wel zeker van dat je verbinding hebt met internet 3g/wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:24

[...]
Motorola Milestone en Lg GW620?
De LG draait op 1.5.
Dus de Mini Pro en de Milestone zijn de enige 2 telefoons met Android > 1.5 en een qwerty toetsenbord...
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste