Reg. datum: 14 maart 2001
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Forum » Consumentenelektronica » Mediaspelers en HTPC's » [Mediaplayer] Eminent EM7080 hdMedia RT
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Nieuw TopicHeb je al eens geprobeerd om de HDD te formateren? Ik kreeg eerst ook alleen het sommetje, na formateren ging het wel!quote:audier schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:00:
[...]
bij werkt dat niet nog steeds krijg ik het cgi script
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
ja browsen naar \\<ipnummer> en dan rechtermuisknop op hdd1 en kiezen voor Netwerkverbinding maken (of Network mapping).quote:hemiparo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:04:
[...]
Dat was ie, thanks!![]()
(dat is toch makkelijker dan een heel nieuw topic maken als het bijna zeker is als het antwoord hier is...?)
Oh, en toevallig ook nog de tip hoe ik dit in Total Commander kan invoeren?
Het aanmaken van die mappen is inderdaad nergens terug te vinden, dus heb ik het bestand dvdplayer eens geopend. Dvdplayer IS eigenlijk de player.quote:ridderkerker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:43:
[...]
Heb in het /usr/local/etc/rcS script de regels opgenomen om de mappen te verwijderen (rm -Rf /tmp/hdd/volumes/HDD1/image etc.) maar dan worden de mappen toch gewoon aangemaakt. Die worden dus in een later stadium aangemaakt. Maar waar/wanneer?

Met eweka en nzbget op de 7080: 1350 kb/s.. op pc haal ik meestal ietsje meer.. 1450..quote:TK8 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:13:
Wat voor snelheden halen jullie zoal met NZBget? Ik zit rond de 300kb/s met Eweka i.c.m. UPC
Sorcerer8472 wijzigde dit bericht 31-01-2010 22:23 (42%)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Probleem heb ik dus ook (niet gekocht voor wmv2 hoor, maar dat ze niet willen afspelen).quote:ameer1367 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:57:
@EminentHelpdesk
ik smeek jullie guys om wmv2/WMA2 ook te ondersteunen. plz plz plz
het was de bedoeling dat deze apparaat alles afspeelt. en ik kocht hem eigenlijk voor wmv2/wma2.
ik heb meerdere sites waar ik series/films vanaf krijgt en ze coderen allemaal in deze codec...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Video ID : 2 Formaat : WMV2 Codec-ID : WMV2 Codec-ID/Info : Windows Media Video 8 Beschrijving van de codec : Windows Media Video V8 Audio ID : 1 Formaat : WMA Formaatversie : Version 2 Codec-ID : 161 Codec-ID/Info : Windows Media Audio Beschrijving van de codec : Windows Media Audio 9 - 32 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBR |
Sad to hear,quote:EaS schreef op maandag 01 februari 2010 @ 01:53:
[...]
Probleem heb ik dus ook (niet gekocht voor wmv2 hoor, maar dat ze niet willen afspelen).
Ben even op zoek geweest naar info daarover.
quote:
Zou zeggen van nietquote:EminentHelpdesk schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:07:
Verder overbodig om nogmaals te wijzen dat het geen probleem-meld-topic is. Heb je problemen, mail dan naar support [at] eminent-online.com en hou het topic on-topic.. merci!
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Ik heb hier ook last van (ook win7). De registry settings hebben hier helaas geen effect op. Deze waren wel nodig om uberhaupt de shares te zien te krijgen. Ben benieuwd of het bij jou wel werktquote:_Marcel_ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:42:
Na lang zoeken eergisteren ook deze mediaspeler gekocht. Gisteren al ontvangen dus ik kon mooi aan de slag.
Plug en Play was het helaas niet bij mij... meeste formaten die ik probeerde af te spelen via de UPNP (netwerk stream) werkte helaas niet. Ik had al meerdere problemen daarover gelezen dus ik ben maar aan de slag gegaan met samba share. Lastige was dat hij vroeg om username + passwd. Mijn windows login (windows 7 64 bit) werkte niet. Nieuw account aangemaakt maar ook dat mocht niet baten.
Uiteindelijk na wat zoeken ben ik inhet topic over de ASUS o!play http://gathering.tweakers...ter&data[boolean]=AND de registry hack tegen gekomen. Na toepassen hiervan werkte het en kon ik in ieder geval inloggen op mijn PC. Wel blijft hij vragen om user name en wachtwoord bij inloggen op een specifieke share (bijvoorbeeld schijf D: die ik heb geshared). Hier moet ik dan mijn windows login invullen en dan werkt het. Ik heb de koppeling "gesaved" in mijn shortcuts alleen hij onthoudt helaas niet de username + ww. Heeft iemand dit ook al gehad en iets van een workaround gevonden?
Overigens gebruik ik de laatste beta firmware.
Verder na inloggen werkt het apparaat wel perfect. Speelt via de samba alle formaten eigenlijk af. Ik stream alles via netwerk en 1080p mkv is geen probleem (ik heb nog geen bluray iso ter beschikking). In dat opzicht ben ik er wel heel blij mee
Flavio_z wijzigde dit bericht 01-02-2010 16:55 (27%)
Ik zit hier ook met hetzelfde probleem (Win 7 64-bit pro). De registry settings hebben geholpen om de shares zichtbaar te krijgen, maar inloggen verloopt nog steeds problematisch. Een opzet met een account zonder wachtwoord werkt uberhaupt niet. Dus dat betekent iedere keer wachtwoord invullen bij het connecten.quote:Haaguit schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:23:
[...]
Ik heb hier ook last van (ook win7). De registry settings hebben hier helaas geen effect op. Deze waren wel nodig om uberhaupt de shares te zien te krijgen. Ben benieuwd of het bij jou wel werkt.
Je kan ze gewoon blijven uploaden naar je 7080, ze komen in de queuequote:RazzL schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:17:
Vraagje over NZB-Get:
Kan je nu meerdere NZB's achter elkaar uploaden zodat hij de files in de queue zet? of moet je wachten tot hij klaar met downloaden, repareren en uitpakken?
Ik gebruik Win 7 32-bit Ultimate maar sinds kort kan ik zelfs verbinding maken met mijn pc zonder username en password. Dus gewoon ok klikken en klaar. Misschien firmware 1.3.5?quote:Cyrex schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:17:
[...]
Ik zit hier ook met hetzelfde probleem (Win 7 64-bit pro). De registry settings hebben geholpen om de shares zichtbaar te krijgen, maar inloggen verloopt nog steeds problematisch. Een opzet met een account zonder wachtwoord werkt uberhaupt niet. Dus dat betekent iedere keer wachtwoord invullen bij het connecten.
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Mja, als mijn pc uit hibernation komt, ziet de 7080 hem ook ineens niet meer. Heb ook de nieuwste (1.0.3.5?) draaien. Het werkt wel, maar echt spetterend gaat het nog niet. Had overigens met XP hetzelfde probleem hoor. Kon niet even makkelijk een geshare-de map van XP benaderen, dus ik vermoed dat het een algemeen probleem is. Heb ook firewall uitgezet (NOD32), om dat uit te sluiten. Nu maar een user aangemaakt met simpel ww, zodat de afstandsbediening niet te snel slijtquote:Cyrex schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:17:
[...]
Ik zit hier ook met hetzelfde probleem (Win 7 64-bit pro). De registry settings hebben geholpen om de shares zichtbaar te krijgen, maar inloggen verloopt nog steeds problematisch. Een opzet met een account zonder wachtwoord werkt uberhaupt niet. Dus dat betekent iedere keer wachtwoord invullen bij het connecten.
Wat nog vreemder is, is dat de EM7080 mijn pc alleen kan vinden op mijn netwerk wanneer ook mijn laptop (Win XP) actief is. Dan verschijnen ook de werkgroepen. Zodra de laptop uit gaat kan ie plots mijn PC niet meer vinden. Ervaart er iemand hier soortgelijke problemen? Ieder ander apparaat op mijn netwerk kan mijn Win 7 PC zonder problemen vinden.
Ik draai hier ook de laatste firmware 1.3.5. Even aangenomen dat je dezelfde network settings en registry tweaks hebt gebruikt, hoe heb je je user accounts verder opgezet? Snap niet dat de EM7080 zo picky is als het neerkomt op Samba.quote:Scorpinus schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:09:
[...]
Ik gebruik Win 7 32-bit Ultimate maar sinds kort kan ik zelfs verbinding maken met mijn pc zonder username en password. Dus gewoon ok klikken en klaar. Misschien firmware 1.3.5?
om hier nou een nieuw topic voor te openenquote:strikepro schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:36:
Zit er ook ondersteuning op voor internet radio ?
Ik heb in de OP en op de site van eminent daar niks over kunnen vinden.
Dus ik vrees het ergste ?
Je kan ook even draadje lezen. antwoord is al meerdere voorbij gekomen.quote:strikepro schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:56:
[...]
om hier nou een nieuw topic voor te openen
Vergeet DTS-MA maar!quote:Flavio_z schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:52:
Heb hem eindelijk binnen! Hij doet het perfect moet ik zeggen, al heb ik hem momenteel alleen nog even aangesloten via een scart-verbinding, in afwachting van mijn nieuwe tv!
Heb geen firmware update gedaan, omdat ik alleen films (blu-ray en dvd) afspeel via een externe USB harde schijf. Werkt nu perfect! Enige minpuntje is dat de ventilator echt een enorm kabaal maakt. Heb eigenlijk weinig zin om hem open te schroeven, dus laat hem nu gewoon even een uurtje aanstaan. Hopen dat het vanzelf overgaat..![]()
Volgende project wordt de aanschaf van een versterker/receiver, met een stel losse boxen. Wanneer ik de Eminent via een HDMI (1.3) kabel aan de receiver koppel, dan kan deze gewoon het audio-formaat daarheen transporteren lijkt me? Oftewel, de versterker speelt dan gewoon via de Eminent (via een externe HDD) de dvd/blu-ray af met of 5.1, of DTS of True-HD/DTS-MA HD af?
Ik had een aparte user zonder ww gemaakt speciaal voor de em7080, en dat werkt ook goed. Heb nu de folder die ik wil delen in de root gezet (c:\) zodat hij uit de user map gehaald wordt, anders blijf je rechten gezeik houden.quote:Cyrex schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:23:
[...]
Even aangenomen dat je dezelfde network settings en registry tweaks hebt gebruikt, hoe heb je je user accounts verder opgezet? Snap niet dat de EM7080 zo picky is als het neerkomt op Samba.
Waarom post je dat dan zelf hier?quote:Guardian Angel schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:04:
Je hebt dan sowieso een 7.1 AV-Receiver nodig + 6 boxen en een subwoofer om van een superieure kwaliteit te genieten. Daar hoort dan uiteraard ook een topklasse TV bij en een uitstekende receiver. Zelfs dan is het voor mij nog de vraag of je een duidelijk waarneembaar verschil hoort met DTS.
Het kostenplaatje voor het bovenstaand loopt als snel aardig in de papieren. Ik denk dat je aan vele duizenden euro's moet denken. Van een hifi-set van bijv. ¤ 2.000,= kun je niet veel verwachten.
Maar deze discussie hoort hier helemaal niet thuis, dat is meer iets voor in Audio en HiFi
Vindt dit toch wel de moeite waard om zeker te weten: heb op dit moment nog een 'gewone' 5.1 set maar upgraden is in de toekomst wel een optie. Maar dat zou met de EM 7080 dus niet mogelijk zijn... was wel 1 van de redenen idd (maar bevalt tot nu toe nog goed hoor!).quote:huizenga32 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:30:
[...]
Waarom post je dat dan zelf hier?
Wat hier thuis hoort is de onjuiste specificaties van EM7080. Je mag toch verwachten dat wanneer je een apparaat koopt met uitdrukkelijk de vermelding "DTS-HD" dit ook werkt of vind je van niet?
Wat denk je? Ik plaats dit om de vraagsteller het e.e.a. nog maar eens in overweging te laten nemen. Als hij er een discussie over wil, of meer informatie, is dit niet de plek.quote:
Ja, het moet werken, maar zoals Eminent eerder in dit topic zegt, het komt in een latere update. Kortom, Eminent zal zich aan die belofte moeten houden en zoniet heeft men daar een groot probleem.quote:Wat hier thuis hoort is de onjuiste specificaties van EM7080. Je mag toch verwachten dat wanneer je een apparaat koopt met uitdrukkelijk de vermelding "DTS-HD" dit ook werkt of vind je van niet?
Guardian Angel wijzigde dit bericht 01-02-2010 23:16 (5%)
Hier is een sample: http://samples.mplayerhq....mv2_new_vlc-issue1637.wmv (rechtsklik, opslaan als). Codecs zoals vermeld in vorige post.quote:EminentHelpdesk schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:07:
Mbt. codec-support, heeft er iemand een link naar een sample.wmv van wmv '2' ?
Ik moet wel melden dat dit een oudere codec versie is en we _niet_ kunnen garanderen dat dit er in komt!
Als je 'site' alleen dit soort downloads aanbied dan wordt het tijd voor een andere bron van (il)legaal materaal
heb ik meerdere malen geprobeerd, al had ik de nieuwste bios er op staan heb ik toch maar even EM7080_Samba_BTDP_CGI.zip van de site van eminent gedownload en jawel allees werkt nu naar behoren alleen zou dit niet nodig moeten zijn volgens mij.quote:hemiparo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:25:
[...]
Heb je al eens geprobeerd om de HDD te formateren? Ik kreeg eerst ook alleen het sommetje, na formateren ging het wel!
Ja, je moet wel eerst het beschermkapje eraf halen.quote:RazzL schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 08:44:
Iemand nog meer problemen met het bijgeleverde optical kabeltje.
Ik krijg hem zowel niet in de EM7080 als in mijn reciever..
Hij past wel in de betreffende aansluitingen maar blijft er niet in zitten (geen klik)
Of doe ik nu iets fout.
Guardian Angel wijzigde dit bericht 02-02-2010 08:49 (9%)
Thnx.. het kapje was mij totaal niet opgevallen. stom hoorquote:Guardian Angel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 08:46:
[...]
Ja, je moet wel eerst het beschermkapje eraf halen.
Had je er ook aan gedacht Eminent te bellen? Problemen horen hier NIET thuis.
akito wijzigde dit bericht 02-02-2010 10:53 (9%)
Eminent EM7080 met 1 TB voor 222 euroquote:nietorigineel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:42:
Eminent EM7080 met 1 TB voor 222 euro bij saturn rotterdam.
Ja, ik weet het, in de pricewatch goedkoper te krijgen, maar als je daar de bijkomende kosten meerekend, scheelt het nog maar weinig (Informatique bijvoorbeeld even duur). Voordeel van een echte shop is direct meenemen, en minder kosten bij garantie gevallen.
Iemand die toevallig weet welke HD er inzit (doet Saturn dat zelf, of zijn er prefab eminent pakketten?
in dat geval:quote:Eddos schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:49:
Ik denk dat hij bedoeld welk merk/type, niet de grootte
audier wijzigde dit bericht 02-02-2010 13:01 (5%)
Je kunt het wel zo regelen dat je bij de bestanden kunt (zeker via de ftp toevoeging in de laatste firmware). Misschien dat dat al voldoende voor je is? Het afspelen met de EM7080 kan natuurlijk alleen op je TV.quote:mred00072 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:50:
Vraagje van iemand die 0.0 technies is op het gebied van computers maar wel met tevredenheid 24 download en kijk op ze 7080. kan ik de 7080 zo instellen, dat ik wat op mij hardeschijf van de 7080 staat, ook op me werk kan kijken!! alvast bedankt Edwin
Ik bedoelde inderdaad welk merk/type. Het zijn overigens niet kant en klare pakketten, maar HDs worden er door de winkel zelf ingezet. (Ik heb eminent maar even gemaild). De vraag blijft staan dus, zelf heb ik geen tijd om langs te gaan voor zaterdag.quote:audier schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:00:
[...]
in dat geval:
zijn kant en klare eminent pakketten maar weet niet welk mer hd dit is heb er zelf een zonder hd gekocht en er een 1,5 in gezet![]()
![]()
Oh... maar dat betekend dus dat er geen 5 jaar garantie wordt gegeven op de set? (schijf + Eminent?)quote:nietorigineel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:57:
[...]
Ik bedoelde inderdaad welk merk/type. Het zijn overigens niet kant en klare pakketten, maar HDs worden er door de winkel zelf ingezet. (Ik heb eminent maar even gemaild). De vraag blijft staan dus, zelf heb ik geen tijd om langs te gaan voor zaterdag.
De HD moet niet altijd worden geformatteerd door de Eminent. Alleen als je BitTorrent wilt gebruiken op het apparaat, of hem wilt gebruiken als NAS (Samba server), dan moet je de HD laten formateren door de Eminent. Dan maakt hij namelijk een extra Linux partitie aan, waarop hij extra info kwijt kan voor deze progjes.quote:bvsoos schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:08:
Moet een HD altijd geformatteerd worden door de Eminent als je hem erin plaatst?
Ik heb nl. al een HD van 1TB (ntfs geformatteerd) met tientallen films erop.
Moet ik die dan later opnieuw erop zetten?? Zonde v.d. tijd.
Als Blu-ray iso gelezen kan worden, kan dan niet ook een gewone Blu-ray structuur gelezen worden die niet in een iso-bestand staan?
Ja die moet altijd door de Eminent geformateerd worden aangezien die er een aantal partities opzet. Die moet je er inderdaad later opnieuw opzetten. Je vraag over de Blu-ray structuur weet ik niet.quote:bvsoos schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:08:
Moet een HD altijd geformatteerd worden door de Eminent als je hem erin plaatst?
Ik heb nl. al een HD van 1TB (ntfs geformatteerd) met tientallen films erop.
Moet ik die dan later opnieuw erop zetten?? Zonde v.d. tijd.
Als Blu-ray iso gelezen kan worden, kan dan niet ook een gewone Blu-ray structuur gelezen worden die niet in een iso-bestand staan?
Scorpinus wijzigde dit bericht 02-02-2010 15:22 (5%)
Zelfde set voor 199 bij mediamarkt Bergen op Zoom. Heb deze gehaald, zal straks even kijken wat voor schijf er in zit.quote:Eminent EM7080 met 1 TB voor 222 euro bij saturn rotterdam.
TafkaT wijzigde dit bericht 02-02-2010 15:56 (26%)
Bedankt voor het kijken. Samsung Ecogreen zou prima zijn.quote:TafkaT schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:52:
1 TB Schijf in mijn prefab mediamarkt ding is een Samsung HD103SI
pricewatch: Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB
Zit trouwens wel een kabel-breuk in een van de aders van de bijgeleverde component kabel.Maar gaat me wat ver om daar voor terug te gaan.
Johnneke wijzigde dit bericht 02-02-2010 16:35 (34%)
Als je gewoon losse dirs hebt, met de BluRay meuk erin, ja die leest ie ook.quote:tnleeuw schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:20:
[...]
De HD moet niet altijd worden geformatteerd door de Eminent. Alleen als je BitTorrent wilt gebruiken op het apparaat, of hem wilt gebruiken als NAS (Samba server), dan moet je de HD laten formateren door de Eminent. Dan maakt hij namelijk een extra Linux partitie aan, waarop hij extra info kwijt kan voor deze progjes.
Nope, deze week, alleen in Bergen op Zoom blijkbaar, maar kijk zelf maar in de folder op de MM website. Tijdens de BTW dagen was dezelfde speler nog 279 en kreeg je geen kortingquote:nietorigineel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:16:
[...]
Bedankt voor het kijken. Samsung Ecogreen zou prima zijn.
Was dat tijdens de btw terug dagen? (Hoop maar van niet, anders heb ik die kans gemist) En welke MM was dat? Eens kijken of ze in R'dam diezelfde aanbieding hebben, of de saturn nog wil zakken. 199 is prima.
Er staat eerder in dit topic:quote:Flavio_z schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:14:
Daarom vroeg ik me af, denken jullie dat ik de fan er niet gewoon helemaal uit kan halen?.
En dus is de vraag; wat is aanzienlijk en is een bijv. 50% kortere levensduur acceptabel voor een gebruiker? Die vraag is erg persoonlijk.quote:EminentHelpdesk schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:36:
De fan is nauwelijks hoorbaar, en vereist om o.a. de harddisk en de cpu koel te houden. Losmaken verkort de levensduur van de Realtek aanzienlijk.
Guardian Angel wijzigde dit bericht 02-02-2010 18:59 (16%)
dacross wijzigde dit bericht 02-02-2010 19:40 (12%)
Gaat bij mij nog steeds niet goed met nzbget.quote:Thud schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:13:
Nieuwe firmware is uit: 1.0.3.6.
feplas wijzigde dit bericht 02-02-2010 20:45 (9%)
Dit was al eerder gemeld.quote:
Dus nee, (nog) géén WMV >2<quote:Release notes:
Version: 1.0.3.6 (2-2-2010)
- NZBget startup procedure changed (tested & solves issues.)
- Device renamed to 'EM7080' instead of 'Venus' in network.
- NZBget now stores downloads in the \Download\NZBget folder instead of \NZBget\
Ik ben terug gegaan naar 2.0.2.6. Voordat ik terug ging naar 2.0.2.6 heb ik van de harddisk de partities verwijderd en opnieuw aangemaakt.quote:feplas schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:33:
[...]
Gaat bij mij nog steeds niet goed met nzbget.
De standaard instellingen worden geladen. Dus niet de nieuwsserver die ik heb ingevoerd.
Ik krijg de volgende melding: Connection to my1.newsserver.com failed!: ErrNo 146, Resolver error
Dat was bij mij al zo in 1.0.2.6quote:Thud schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:13:
- NZBget now stores downloads in the \Download\NZBget folder instead of \NZBget
Ge Someone wijzigde dit bericht 03-02-2010 01:48 (27%)
EminentEurope wijzigde dit bericht 03-02-2010 10:09 (37%)
Macbook Pro 13" 2011 i5 12GB | Iphone 4S 32GB
akito wijzigde dit bericht 03-02-2010 10:32 (3%)
Klopt, dit zag ik inderdaad ook staan. Eminent gaat me een nieuwe fan opsturen, dus hopelijk is hiermee het probleem verholpen! Verder is het echt een perfect apparaat, alleen het geluid van de fan (trilling tegen deksel denk.. omdat hij 'los' gewoon stil is) komt overal bovenuit!quote:Guardian Angel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:56:
[...]
Er staat eerder in dit topic:
[...]
En dus is de vraag; wat is aanzienlijk en is een bijv. 50% kortere levensduur acceptabel voor een gebruiker? Die vraag is erg persoonlijk.
Voor vervanging van de fan (voor zover dit noodzakelijk is) kun je Eminent e-mailen zoals ook eerder in dit topic is vermeld.
Voorlopig maakt mijn fan geen herrie dus het zou een mindere productserie kunnen zijn. Dat kan alleen Eminent zeggen.
Nee, dit is nl. geen probleem met de 7080 maar van je XP netwerk instellingen.quote:djkavaa schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:24:
Helaas heb ik een probleem met een Eminent kastje...
Kunnen jullie hierbij helpen....
Alvast Bedankt.
Dat is geen bug maar een feature.quote:TafkaT schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:26:
Ok, ik denk dat ik tegen een bug aanloop.
Guardian Angel wijzigde dit bericht 03-02-2010 11:38 (30%)
Het is een work around maar je schiet er nauwelijks iets mee op, je moet dan op je versterker switchen tussen "analoog (stereo) in" en "digitaal (optisch) in"(althans voor surround), Dan kun je eigenlijk net zo goed de setting van SPDIF (raw) naar (downmix) zetten als "workaround".quote:Guardian Angel schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:36:Oplossing is eerder door Eminent gegeven, sluit ook de analoge uitgangen aan, dan werkt het prima.
Slashx wijzigde dit bericht 03-02-2010 15:21 (5%)
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Andy01 wijzigde dit bericht 03-02-2010 15:54 (4%)
Dit is in dit topic al besproken en de oplossingen zijn ook genoemd. Hierna is inloggen op Windows 7 geen probleem. Zonder wachtwoord e.d.quote:joecks schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:53:
Vervolgens Verschillende OSén geprobeerd en heb nu een Linux server draaien waar alles goed mee gaat, zelfs het inloggen. Op Vista en XP gaat dit ook goed alléén met Windows 7 is het dramatisch , telkens wachtwoord opgeven e.d..
Dit is ook al eerder genoemd in dit topic (volgende keer graag eerst zoeken). Dit is standaard functionaliteit van een windows systeem. Dat zijn administratieve shares. In dit topic staat ergens een link naar een manier om deze weg te halen. Maar aangezien ze bij windows horen blijf ik er van af.quote:janvonflotow schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:38:
- als ik mijn PC benader via Samba zie ik nagenoeg alle gedeelde schijven dubbel in het overzicht staan 1x normaal bijv. D en de 2e maal als D$ die laatste kan ik (uiteraard) niet benaderen
hoe is dit op te lossen?
Windows maakt automatisch een aantal "hidden shares" aan als je gebruik maakt van bestanden delen in Windows. Deze shares zijn per definitie alle stationletters die er beschikbaar zijn (dus harde schijven, dvdrom, floppy, etc) en zijn zeker wel te benaderen m.b.v. de administrator account van de computer. De Samba client van de EM7080 ziet verborgen shares echter ookquote:janvonflotow schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:38:
- als ik mijn PC benader via Samba zie ik nagenoeg alle gedeelde schijven dubbel in het overzicht staan 1x normaal bijv. D en de 2e maal als D$ die laatste kan ik (uiteraard) niet benaderen
hoe is dit op te lossen?
Dank je wel voor de terechte terechtwijzing, ik heb niet de juiste zoekkeuzes gemaakt,quote:Scorpinus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:45:
[...]
Dit is in dit topic al besproken en de oplossingen zijn ook genoemd. Hierna is inloggen op Windows 7 geen probleem. Zonder wachtwoord e.d.
[...]
Dit is ook al eerder genoemd in dit topic (volgende keer graag eerst zoeken). Dit is standaard functionaliteit van een windows systeem. Dat zijn administratieve shares. In dit topic staat ergens een link naar een manier om deze weg te halen. Maar aangezien ze bij windows horen blijf ik er van af.
Dat is voor jou misschien een oplossing maar voor mij en vele anderen niet, ik wil geen gebruikers op mijn netwerk zonder wachtwoord en al helemaal niet met een registry aanpassing alles open gooien.quote:Scorpinus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:45:
[...]
Dit is in dit topic al besproken en de oplossingen zijn ook genoemd. Hierna is inloggen op Windows 7 geen probleem. Zonder wachtwoord e.d.
* Heb je de snelheid van je router al aangepast ? dit was voor mij de oplossing.quote:olivierrap schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:50:
Maar heeft iemand nog een tip hoe ik het haperen/stotteren kan verhelpen want ik heb naar mijn idee nu alles wel geprobeerd.
Streamen is nu geen optie meer , en dat is juist waarvoor ik dat ding gekocht heb.
joecks wijzigde dit bericht 03-02-2010 19:16 (18%)
Hoi,quote:djkavaa schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:24:
Helaas heb ik een probleem met een Eminent kastje...
Het gaat hierbij om het probleem dat als ik via het eminent kastje de computer (gewoon XP) wil benaderen dat dit dan niet gaat.
Hij vraagt hierbij om een netwerkgebruikers ID en om een Wachtwoord.
Maar dit heb ik nooit ingevuld en de instellingen voor delen bij Windows XP staan ook allemaal goed en onbeveiligd.
Ook heb ik nooit ergens een wachtwoord in hoeven te vullen.
Kunnen jullie hierbij helpen....
Alvast Bedankt.
Canon EOS 40D + Canon 10-22 + Canon L24-105 + Canon L70-200 + 420EX + omn + Loweprowe slingshot 300 aw | Arcam FMJ A32/CD36/T31 + Monitor Audio GS60 + Nordost Frey interlink + Nordost Heimdall LSkabel | Ipad 2 32GB 3G
Heb je dit topic niet gelezen? Je vragen zijn al beantwoord.quote:
Guardian Angel wijzigde dit bericht 03-02-2010 22:31 (8%)
Canon EOS 40D + Canon 10-22 + Canon L24-105 + Canon L70-200 + 420EX + omn + Loweprowe slingshot 300 aw | Arcam FMJ A32/CD36/T31 + Monitor Audio GS60 + Nordost Frey interlink + Nordost Heimdall LSkabel | Ipad 2 32GB 3G
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: