"Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn. None shall pass." Ganner Rhysode - Star Wars: Traitor XBL: McBoom Box

Ik heb het niet gesloopt, het ging gewoon kapot!
Dat is gewoon de 5GT serie...erg lelijk ja maar al enige tijd verkrijgbaar.quote:Widow schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:17:
Nou over BMW's gesproken, ik reed vanmiddag dus ergens op de Ring en zag dit hok voorbij komenmn hersenen begonnen zowat te flippen, ik ging van "het is een gewone 5 serie sedan" naar "het is een X5" en dat 300x per seconde, wat een vage auto in het eggie.
[afbeelding]
[edit]
Vanaf 2009 dus:)
http://www.bmw.nl/nl/nl/n...mo/2009/introduction.html
Gutteguttegut wijzigde dit bericht 08-02-2012 19:54 (9%)
Alweer bijna 11 jaar met deze nick op GoT :)
Ik heb het niet gesloopt, het ging gewoon kapot!
Het is feitelijk een ssangyong actyon avant la lettre...quote:Gutteguttegut schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:36:
Ik vind het ook een vreemde 5 serie omdat hij zoveel groter is dan een 5 serie.
Komt dichter bij een 7 serie dan een 5 vind ik.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Reg. datum: 08 november 2003
Helaas geen foto maar hij zou hier zeker thuishoren.
Reg. datum: 10 februari 2004
Mijn neef heeft er 1 gekocht maar ik heb hem nog niet gezien... rare lijn, maar wel een prettige wagen lijkt me..quote:Widow schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:32:
Ja ik weet dat het een 5 GT is, maar dat ding ziet er op het plaatje nog niet zo heel lelijk uit. Een soort 5 sedan maar dan met een prius dakje. Maar in het echt is ie halfhoog, en het oogt gewoon voor geen meter.

Reg. datum: 12 november 2005
Wel opmerkelijk dat je hem nu pas voor het eerst tegenkomt, zo zeldzaam zijn ze namelijk niet. Kom je nooit buiten?quote:Widow schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:17:
Nou over BMW's gesproken, ik reed vanmiddag dus ergens op de Ring en zag dit hok voorbij komenmn hersenen begonnen zowat te flippen, ik ging van "het is een gewone 5 serie sedan" naar "het is een X5" en dat 300x per seconde, wat een vage auto in het eggie.
[afbeelding]

Koop dan gewoon direct een abarth ipv veel geld in al dat plastic te stoppen
Real programmers don't comment. It was hard to write, so it should be hard to read.
Reg. datum: 24 maart 2009
FastFred wijzigde dit bericht 08-02-2012 23:07 (6%)
Core i5 750, P7P55D Pro, 8GB DDR3-1333 OCZ, GTX560 1GB, CM RP M620, NZXT Tempest Evo
Ja maar toch klopt die niet helemaal... Lelijke uitlaten, te bol in de wielkasten, lelijke achterlichten, omhoogstaande spoiler en allemaal dat soort dingen.quote:Carpento schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:34:
Als ik Google moet geloven is dat een echte V6 24V, en die motor ligt inderdaad achterin. Luchthapper is -in tegenstelling tot wat ander bovenmaats plastic- nog origineel ook
Deze mag netjes hier hoor qua verneuking. Ook al is het een lekker blok en een achterlijk concept.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
omdat je het zo liev vraagtquote:
ik kan de vraag niet simpel met ja/nee beantwoorden.
met deze kar wil je blijkbaar laten weten dat je van het communisme houdt,
als ze nou ook een likje verf hadden gebruikt keur ik hem goed, maar helaas.
dit is net fout als gerard joling
stilletjes aan het voorbereiden voor mn casebuild _@/' _@/' _@/' _@/'
Is die ook fout als je deze bijbehorende link leest?quote:mrc4nl schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:49:
[...]
omdat je het zo liev vraagt![]()
ik kan de vraag niet simpel met ja/nee beantwoorden.
met deze kar wil je blijkbaar laten weten dat je van het communisme houdt,
als ze nou ook een likje verf hadden gebruikt keur ik hem goed, maar helaas.
dit is net fout als gerard joling
http://www.autoevolution....e-volga-cayenne-3054.html
WTF!!quote:Gutteguttegut schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 00:26:
[...]
Is die ook fout als je deze bijbehorende link leest?
http://www.autoevolution....e-volga-cayenne-3054.html
Die zag ik echt niet aankomen
Dan is die zeker wel erg gaaf gedaan!
Eindelijk heeft de Cayenne wat nut
Vooral ook het interieur is erg netjes gedaan, niets lijkt op een moderne auto.
Reg. datum: 24 oktober 2005
Ligt eraan waar hij woont, in het noorden komen ze niet zo vaak voor. Ik heb tot nu toe 2 keer een 5GT hier in de buurt rond zien rijdenquote:Het Fantoom schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:41:
[...]
Wel opmerkelijk dat je hem nu pas voor het eerst tegenkomt, zo zeldzaam zijn ze namelijk niet. Kom je nooit buiten?
Zo zat ik dus ook, maar toch twijfel ik nog een beetje of het wel echt is. Vooral omdat er maar twee fotos van de verbouwing bij staan...quote:dude88 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:42:
[...]
WTF!!![]()
Die zag ik echt niet aankomen
Dan is die zeker wel erg gaaf gedaan!
Eindelijk heeft de Cayenne wat nut
Vooral ook het interieur is erg netjes gedaan, niets lijkt op een moderne auto.
Bij de middelste staat er ook een stang verticaal voor bij beide auto's.
Je ziet bij de achter kant van de auto dat de auto vrij breed is en dat er een fors bandenmaat je is gemonteerd
Ik heb ook eerst even goed gekeken voordat ik het echt geloofde
Reg. datum: 31 december 2009
Eensch, woon tussen de koeien en zie bijna nooit zo eentje.quote:Tankiej schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:11:
[...]
Ligt eraan waar hij woont, in het noorden komen ze niet zo vaak voor. Ik heb tot nu toe 2 keer een 5GT hier in de buurt rond zien rijden
Eerste keer dat ik hem zag was ie op tv omdat er een dubieuse zakenman was afgeknald in zijn BMW !
muhahahahaha, hoezo foute auto ?
“Without music, life would be a mistake.”
Een fiat met 2 brievenbussen op de motorkap.quote:
tbcl site. Ja 2008 moet er ook nog steeds op. Ik weet het. Maar ik ben te druk met me Caddy.
I'm scraping and I know it!
brilsmurfffje in "Het foute tuning topic deeltje 27"
1.1 zie ik staan daar?
ThinkPad wijzigde dit bericht 09-02-2012 21:41 (11%)
maar wellicht dat hij hem niet heeft laten herkeuren (en dus strafbaar is in principe).
--edit--
in dit topic zegt hij het zelf ook:
http://www.rpmvision.nl/forum/viewtopic.php?f=132&t=3214
pdebie wijzigde dit bericht 09-02-2012 21:46 (46%)
ppFreddy wijzigde dit bericht 10-02-2012 01:33 (95%)
Reden: mag eigenlijk weg
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Eens, zo'n 5GT ga ik ook niet snel fan van van worden. je ziet ze gelukkig niet zo heel vaak rijden. Hier in het dorp rijdt er1 en mijn vriendin haar oom heeft een, maar gelukkig hoef ik er meestal niet lang naar te kijken, Zo'n 535d GT is verdomme snelquote:Tankiej schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:11:
[...]
Ligt eraan waar hij woont, in het noorden komen ze niet zo vaak voor. Ik heb tot nu toe 2 keer een 5GT hier in de buurt rond zien rijden
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Altijd leuk: Mensen die op basis van de RDW gegevens een auto beöordelen op vermogenquote:pdebie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:38:
die "brievenbussen" dienden om de warme lucht af te voeren. Die cinquecento was namelijk voorzien van een turbo en had maar liefst 110pk. En dat op 750kg ongeveer. Rijdt die golf gti's lekker aan snot hoor.
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Reg. datum: 07 december 2009

Deze lijkt me wel handig met de sneeuw tegenwoordig: na aerodynamica, nu ook sneeuwynamica:

Velgen met hoogheidswaanzin:

Weer een icoon verkracht:

Los van het feit of het vermogen nu wel meer is of niet, die koeling had volgens mij ook nog wel anders geregeld kunnen worden. Net als de 'booskijkers', het gaas in de 'geweldige' voorbumper, de achterbumper met die hoeken, de velgen, de paintjob, de bestickering, de spiegels, de uitlaat, de achterlichten en daarom vind ik hem uitstekend passen in dit topic!quote:wimmel_1 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 01:52:
[...]
Altijd leuk: Mensen die op basis van de RDW gegevens een auto beöordelen op vermogen
Super! Helemaal goed in een Sovjet thema. Doet de jongere generatie waarschijnlijk niet veel, maar ik vind het wel wat.quote:
"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson
Subtiel? Een Rolls met chromen velgen, verlaagd...subtiel? Hmmmm...quote:mrc4nl schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:19:
[...]
ik vind hem mooi. sportieve uitstraling. en subtiel
"Laat je denken dat er iemand van 25 in rijdt ipv een ouwe vent." Dat geeft al precies het doel van al die ellende die mensen op hun auto plakken aan: anderen iets laten denken. Blijkbaar hebben die mensen dan een heel laag gevoel van eigenwaarde als ze met de auto iets proberen uit te stralen. Blijkbaar vinden ze dat ze dat nodig hebben. Misschien dat ik het daarom nooit begrepen heb waarom mensen zoiets willen doen. Nee, ik snap daar geen reet van. Wat interesseert jou nou wat iemand denkt als jij in een Rolls rijdt? Het is waarschijnlijk toch de kift. Net als met een Mercedes. Als ik het geld ervoor heb (loterij ofzo), dan koop ik er een. Of twee. Boeit mij nou dat jij denkt: heb je weer zo'n Brabantse autoverkoper? Ik rij toch lekker?
Nee, ik heb niets met dat imago gedoe. Ik rij een Volvo en heb een BMW motor. Erger kan niet geloof ik. Maar ik rij op/in beide heerlijk. Een stuk beter als al die imago machines denk ik
"There are two opinions in this world. Mine and the wrong one." -- Jeremy Clarkson
Wel, ik vind een Rolls al klasse genoeg uitstralen, een getunede Rolls straalt uit: Kijk, pappie heeft geldquote:mphilipp schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:28:
[...]
Dat geeft al precies het doel van al die ellende die mensen op hun auto plakken aan: anderen iets laten denken. Blijkbaar hebben die mensen dan een heel laag gevoel van eigenwaarde als ze met de auto iets proberen uit te stralen.
Een Rolls is een klasse wagen waarin je wordt rondgereden en daarom: Laat hem standaard, dat is al uniek en vet genoeg!!
Die Rolls van Junction Produce vind ik persoonlijk heel erg gaaf. Sommige mensen (ook Rolls rijders) zien auto's 'tunen' als hobby, waarom zouden zij dat niet mogen? Op de onberijdbare verlaging na zie ik geen foute tuning =)
Ik zou bijna willen zeggen "Kijk, Pappie heeft geld en ik ben zo'n verwend kreng dat het mij niks interesseert en een auto gewoon verkracht omdat ik er zin in heb!!!" (met heel veel voetstampen lezen en visualiseren als een Paris Hilton typequote:Abstruse schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:34:
[...]
Wel, ik vind een Rolls al klasse genoeg uitstralen, een getunede Rolls straalt uit: Kijk, pappie heeft geld
Een Rolls is een klasse wagen waarin je wordt rondgereden en daarom: Laat hem standaard, dat is al uniek en vet genoeg!!
quote:Wrack schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:10:
Grappig feitje is dat de eigenaar van de boven genoemde Fiat zijn rijbewijs kwijt was geraakt toen hij er 200+ km/u mee reed. Niet dat je daar trots op mag wezen, maar zie wel de verbaasde blik van de agenten voor me.
[...]
Internally processed, nutritionally-drained biological output happens
FastFred wijzigde dit bericht 10-02-2012 12:10 (74%)
Core i5 750, P7P55D Pro, 8GB DDR3-1333 OCZ, GTX560 1GB, CM RP M620, NZXT Tempest Evo
Wat is dat in godsnaam voor een gedrocht? Als basis een Civic, met Ford Focus koplampen erin volgens mij? En dan zo'n afschuwelijke voorbumperquote:Abstruse schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:42:
Hier zijn we weer met een portie foutheid:
Deze lijkt me wel handig met de sneeuw tegenwoordig: na aerodynamica, nu ook sneeuwynamica:
[afbeelding]
Zeker van dat het een civic is en geen CRX?quote:ThinkPad schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:12:
[...]
Wat is dat in godsnaam voor een gedrocht? Als basis een Civic, met Ford Focus koplampen erin volgens mij? En dan zo'n afschuwelijke voorbumper![]()
Tacens SagittaII Tower en Tacens Ventus Ice reviews
Wat is die onderste geweest? Je linkje zegt een Seat600 maar hij heeft wel lancia delta velgjesquote:
Zullen we deze regel doortrekken en toepassen op alle soorten van verkrachting?quote:Wetboek van Strafrecht artikel 242: verkrachting wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren.
Is volgens mij wel degelijk een Seat 600. Abarth rally style lijkt me? Ik vind die juist wel goed gelukt, op misschien de velgen na.quote:Touchdomex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:10:
[...]
Wat is die onderste geweest? Je linkje zegt een Seat600 maar hij heeft wel lancia delta velgjes
In de jaren 70 was Seat nog volledig onderdeel van Fiat. Zie bijvoorbeeld ook de Fiat Panda en de Seat Marbella om een recenter model te pakken.quote:Touchdomex schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:10:
Wat is die onderste geweest? Je linkje zegt een Seat600 maar hij heeft wel lancia delta velgjes
Een Seat 600 is niets meer of minder dan de Spaanse variant van de Fiat 600.
Waarschijnlijk ligt er het onderstel onder van een 127 (bredere wielbasis dan de 600). Dan zijn de Lancia velgen ook snel verklaart.
Mitsubishi Outlander
Dat vind ik nog discussiewaardig, zo te zien supernetjes gedaan en er is ook wel wat geld ingestoken. Die wagen pretendeert ook niet supersnel te zijn, gewoon lekker patsen met de tijd/geld die erin gestoken is. Niet mijn smaak, maar ook niet fout imo.quote:
Fout is dan ook een ruim en vooral persoonlijk begrip.quote:Sharky schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:32:
[...]
Dat vind ik nog discussiewaardig, zo te zien supernetjes gedaan en er is ook wel wat geld ingestoken. Die wagen pretendeert ook niet supersnel te zijn, gewoon lekker patsen met de tijd/geld die erin gestoken is. Niet mijn smaak, maar ook niet fout imo.
Deze zal door meer mensen als fout worden bestempeld.:

Eens!quote:Gutteguttegut schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:39:
Deze zal door meer mensen als fout worden bestempeld.:
[afbeelding]
Seat was geen onderdeel van Fiat, maar ze produceerden wel Fiat's in licentie. In die tijd was er een vrij strikt importverbod in Spanje (dicator Franco was nog een echte Dictatore) dus was het lastig om buitenlandse auto's te importeren. Buitenlandse auto's in Spanje fabriceren was echter niet zo erg.quote:Harry schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:
[...]
In de jaren 70 was Seat nog volledig onderdeel van Fiat. Zie bijvoorbeeld ook de Fiat Panda en de Seat Marbella om een recenter model te pakken.
Een Seat 600 is niets meer of minder dan de Spaanse variant van de Fiat 600.
Waarschijnlijk ligt er het onderstel onder van een 127 (bredere wielbasis dan de 600). Dan zijn de Lancia velgen ook snel verklaart.
Ik moest 3 keer kijken naar die meid door het raampje op de bovenste foto, hoe die zo klein kon zijn terwijl die auto ook al zo klein isquote:
There is no replacement for displacement!
Nee, het straalt uit: pappie heeft geen smaak...quote:Abstruse schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:34:
[...]
Wel, ik vind een Rolls al klasse genoeg uitstralen, een getunede Rolls straalt uit: Kijk, pappie heeft geld
Ik kan de foto's niet linken, dus hier ff een gewone link:
klikkie
Zal ook met heel veel pijn en moeite van straat gerakenquote:Met heel veel pijn en moeite doe ik deze auto weg.
Beauty is in the eye of the beholderquote:Verder is de auto totaal uitgebouwd en voorzien van m3 spiegels met blauwe led lichten.Er is gewoon teveel om te vertellen, het is gewoon een hele mooie auto.
Abstruse wijzigde dit bericht 15-02-2012 11:34 (9%)
En hij heeft hem nog geen jaar... Vandaar de hoge kilometerstand.
Edit:
Deze is misschien niet zo zeer fout, maar wel hilarisch
Abstruse wijzigde dit bericht 15-02-2012 13:16 (10%)
FastFred wijzigde dit bericht 15-02-2012 14:45 (56%)
Reg. datum: 08 mei 2009
Die oranje gouden is dan wel weer echt vet, maar dat is puur vanwege het kenteken, omdat er met grote letters "Poser Mobile" op de voorkant staat en ie kan knipogen... Te fout and they know it, daarom briljant om onderweg de rijsters te plagen die die zelfspot niet hebben!
"Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn. None shall pass." Ganner Rhysode - Star Wars: Traitor XBL: McBoom Box
Als je goed luistert is het wel een WRX. Alleen geen STi, wat nog weer een snellere versie van de WRX is. Toch nog 200 nog wat PK in een WRX hoorquote:McBoom schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:15:
Ik vind de Impreza in het eerste filmpje best mooi, alleen jammer dat het geen WRX isAltijd triest, van die mensen die de goedkoopste uitvoering kopen en 'm er uit willen laten zien als de snelste uitvoering
FastFred wijzigde dit bericht 16-02-2012 12:50 (10%)
Schroeven?quote:Rowel81 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:56:
Teehee, dat doet een functionele achterspoiler inderdaad wanneer je hem met een paar M6jes in je kofferbak schroeft...
Gewoon een prutje siliconenkit joh!

Die spoiler zit gewoon vast met 3 M5 boutjes, en een rubbertje om het boutje om het waterdicht te maken. Af fabriek, nooit problemen mee gehad
Met siliconenkit bedoel ik gewoon dat spul van de badkamer, geen ruitmontagekit he (die is namelijk duurder
DropjesLover wijzigde dit bericht 16-02-2012 21:14 (5%)
M3-bodykit?quote:FastFred schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:55:
Is al heel wat beter dan schroeven. Ken iemand met een E30 316 (met 318 ingewanden) met af fabriek M3 body kit, hele mooie auto. Echter heeft dev orige eigenaar er ook een heel mooi subtiel spoilertje achterop de kofferbak geschroeft (echt mooi, leek er bijna origineel op te zitten). Maar heeft vervolgens niks dicht gekit of netjes afgewerkt, gewoon 2 gaten geboord en een boutje er door heen gedrukt en vast geschroefd. Gevolg: na een flinke regenbui heeft hij een plas water in de kuip van z'n reserve wiel staan en is de auto van achter helemaal door gerot.
M-pakket gok ik
Canon IXUS 850 IS | 28-105/2.8-5.8 | 3072 x 2304px | ISO 80-1600 | AiAF .:. martijnfoto.nl | Flickr | Vimeo
deadsy33 wijzigde dit bericht 17-02-2012 19:43 (12%)
RETIRED Female Dwarf Hunter - Emerald Dream
Nou nou dat maakt indruk 110 Pk in een cinquecento. En of dat zo speciaal is om Golfjes GTI tot snot te rijden. Ik weet wel een aantal Golfjes GTI die hij echt niet aan snot rijdt Ik rij die cinquecento met me caddy type 2 tot snot en dat is een diesel.quote:pdebie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:38:
die "brievenbussen" dienden om de warme lucht af te voeren. Die cinquecento was namelijk voorzien van een turbo en had maar liefst 110pk. En dat op 750kg ongeveer. Rijdt die golf gti's lekker aan snot hoor.
Neemt niet weg dat het een oer lelijk ding is. Althans dat vind ik.
tbcl site. Ja 2008 moet er ook nog steeds op. Ik weet het. Maar ik ben te druk met me Caddy.
Je Caddy heeft chromen wieldoppen, Halfordsstickers en een chromen sierpijp?quote:Ediejo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 08:22:
Ik rij die cinquecento met me caddy type 2 tot snot en dat is een diesel.
Purple haze is in the sky
Zo'n klein (dus licht) autootje met dat vermogen moet je niet onderschatten hoor, dat gaat erg rap. Op hogere snelheid ben je misschien in het voordeel, maar qua acceleratie zou je het best moeilijk kunnen krijgenquote:Ediejo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 08:22:
[...]
Nou nou dat maakt indruk 110 Pk in een cinquecento. En of dat zo speciaal is om Golfjes GTI tot snot te rijden. Ik weet wel een aantal Golfjes GTI die hij echt niet aan snot rijdt Ik rij die cinquecento met me caddy type 2 tot snot en dat is een diesel.![]()
Neemt niet weg dat het een oer lelijk ding is. Althans dat vind ik.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
[XBL-Tag: TomNMGN] Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
quote:Krentenbol schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:21:
En een diesel kan niet snel zijn? Ik heb je topic gelezen en je vergelijkt nu een getunede TDI met een (motorisch) stock 1.1.
Ik heb een aantal maanden geleden een paar honderd kilometer met een Audi dieseltje (R8) mogen sturen .... Dat "ding" was ALLES..... behalve traag
En was het een leuke droom?quote:wimmel_1 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:13:
[...]
Ik heb een aantal maanden geleden een paar honderd kilometer met een Audi dieseltje (R8) mogen sturen .... Dat "ding" was ALLES..... behalve traag
zimbab wijzigde dit bericht 18-02-2012 17:09 (14%)
Gewicht speelt dus wel degelijk parten, want vooral boven de 150km/u rijdt zon cinquecento mij het snot voor de ogen. Het kan dus best waar zijn wat beweerd wordt, dat 110pk snel is.
Het 4,2 TDi blok uit de A8 past misschien wel in de R8 (net zoals 't 3.0 TDi blok ook "gewoon" past)?quote:zimbab schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:08:
[...]
En was het een leuke droom?
spoiler:Of ik moet gemist hebben dat er een Audi R8 diesel bestaat.....waarschijnlijk bedoel je A8
Hij zal vast wel passen, maar er is geen R8 diesel. Ook niet met het 3.0TDI blok. Of je moet in een studiemodel hebben rond gereden.quote:wimmel_1 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:26:
[...]
Het 4,2 TDi blok uit de A8 past misschien wel in de R8 (net zoals 't 3.0 TDi blok ook "gewoon" past)?
't Studiemodel van Audi heeft een tijdje furore mogen maken met een V10 TDi maar is helaas nooit op de markt gekomen met dat blok. Dat apparaat waar ik mee kon rijden was voorzien van een V8 4.2TDi uit de A8 ....quote:zimbab schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:34:
[...]
Hij zal vast wel passen, maar er is geen R8 diesel. Ook niet met het 3.0TDI blok. Of je moet in een studiemodel hebben rond gereden.
Foute tuning..... tsjah ... Ik ben van mening van niet, maar er zullen genoeg mensen zijn die zeggen dat een V8 Diesel in een vrachtwagen thuis hoort.
Het studiemodel had het V12 blok, niet de V10. En wat voor apparaat jij gereden hebt weet ik dan niet, maar een R8 zal het vast niet zijn geweest. Tenzij je er foto's van hebt natuurlijk.quote:wimmel_1 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:39:
't Studiemodel van Audi heeft een tijdje furore mogen maken met een V10 TDi maar is helaas nooit op de markt gekomen met dat blok. Dat apparaat waar ik mee kon rijden was voorzien van een V8 4.2TDi uit de A8 ....
v12 tdi volgensmij hoor..quote:wimmel_1 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:39:
[...]
't Studiemodel van Audi heeft een tijdje furore mogen maken met een V10 TDi maar is helaas nooit op de markt gekomen met dat blok. Dat apparaat waar ik mee kon rijden was voorzien van een V8 4.2TDi uit de A8 ....
Foute tuning..... tsjah ... Ik ben van mening van niet, maar er zullen genoeg mensen zijn die zeggen dat een V8 Diesel in een vrachtwagen thuis hoort.
netzo als in de Q7 V12
Leon 20VT | JBS04 (K03 Hybrid) | Kinetic HF manifold | FMIC | APEXI Cold Air Intake | TT 380CC + 4Bar FPR + S3 Pomp | N249 Mod| Forge FMDV001 | Forge TIP | Catchcan| 3" downpipe (catloos) | Milltek Catback (non res.) | JD Maatwerk - 300PK 435Nm |
ah de beruchte "ik-heb-meer-koppel-dan-een-tractor" 1200nm v12 tdi.quote:MexxT schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:43:
[...]
v12 tdi volgensmij hoor..
netzo als in de Q7 V12
leuk blok
Where's my !@#$% booze!
Dat inderdaadquote:
@ diesel in sport auto's hierboven: ''dont think of it as if you are ruiining a good car, think of it as improving diesel''
of iets in die richting uit de Top Gear aflevering waar ze reclame moesten maken voor de diesel Scirocco
FastFred wijzigde dit bericht 18-02-2012 20:29 (40%)
hier een tweetal filmpjes van die cinquecento van die maat van mij (160pk)quote:_eXistenZ_ schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:19:
En nu weer lief doen kinderen, ik heb ook al meermaals met een streetrace van zon 110pk monstertje verloren.
Gewicht speelt dus wel degelijk parten, want vooral boven de 150km/u rijdt zon cinquecento mij het snot voor de ogen. Het kan dus best waar zijn wat beweerd wordt, dat 110pk snel is.
Tweede filmpje rijdt hij 100km/u in de 5e versnelling en gaat dan vol gas.
pdebie wijzigde dit bericht 19-02-2012 00:24 (43%)
Als ze zo'n model normaal zouden uitbrengen.. stiekem niet eens zo lelijkquote:zimbab schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:56:
Staat op Autoblog een link naar een mooie aanbieding: Honda Civic to Bugatti Veyron conversion kit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik onderschat niks. Maar tegen die cinquecento durf ik het wel op te nemen met me caddy. De cinquecento 750Kilo 110 Pk dat komt neer op 6,8 kilo per pk. Mijn caddy 1165 kilo 200 Pk dat komt neer op 5,8 kilo per pk met een koppel van rond de 400Nm Ik zeg toedeledokie maar weer. Een maatje van me rijd in een golf 1 met bijna 300 Pk die zegt weer toedeledokie tegen mij. En zo hou je baas boven baas. Volgende week komt er een ander bak onder de caddy puur omdat ik het vermogen in ze 1 en 2 niet op de weg krijg zonder spinnende banden.En omdat ie in ze 5 het rood ingaat.quote:Peenutzz schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:35:
[...]
Zo'n klein (dus licht) autootje met dat vermogen moet je niet onderschatten hoor, dat gaat erg rap. Op hogere snelheid ben je misschien in het voordeel, maar qua acceleratie zou je het best moeilijk kunnen krijgen
Die fiets-binnenband ga ik onthoudenquote:Abstruse schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:12:
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[afbeelding]
Edit:
Deze is misschien niet zo zeer fout, maar wel hilarisch
[video]
Internally processed, nutritionally-drained biological output happens
Disclaimer: zit op m'n telefoon te kijken nu, dus misschien is ie wel foeilelijk op de pc
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last