Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 10 december 2003

quote:
Piet91 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:22:
EDIT: die 2 weken alle zenders (inclusief Film 1 e.d.) is echt relaxt. _/-\o_ Zoveel gave zenders en films te zien zo. :9~
Helaas nog maar een weekje :'( ...
Bij mij gingen de zenders die niet in mijn abbo zitten eergisteren na 10 dagen al op zwart trouwens.

Reg. datum: 15 november 2009

quote:
Henk007 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:32:
[...]

Bij mij gingen de zenders die niet in mijn abbo zitten eergisteren na 10 dagen al op zwart trouwens.
:/ :'(

Reg. datum: 14 oktober 2010

ik heb een vraag kan ik mijn smartcard ook op een andere adres gebruiken want ik ga een week bij mijn vriendin logeren maar zij heeft geen eredivisie live . en mijn abbo heeft dat wel.

Reg. datum: 30 juni 2001

Geen probleem zolang je maar in dezelfde regio zit. Als je bv van het oude Ziggo/@home gebied naar voormalig Ziggo Casema/Multikabel of v.v. gaat heb je kans dat het niet werkt.

quote:
Nielson schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:03:
Geen probleem zolang je maar in dezelfde regio zit. Als je bv van het oude Ziggo/@home gebied naar voormalig Ziggo Casema/Multikabel of v.v. gaat heb je kans dat het niet werkt.
Ok bedankt, Het is in de zelfde regio waar ik woon maar wist niet zeker of dit kon.
Maar bedankt voor de snelle reactie.

Luc--16 wijzigde dit bericht 28-09-2011 13:22 (3%)

Maar mag dit wel? gaat het niet per adres?

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Tuurlijk mag het niet van Ziggo, maar ze zullen je er heus niet op pakken hoor.

Het is éénrichtingsverkeer, je decoder of CI+ module stuurt niet terug naar Ziggo op welk adres je met die kaart zit te kijken of zo ;)

Voorsprong door techniek

Niet spotgoedkoop, maar hier is de CI+ kaart ¤49,- (excl. kaart; incl verzenden)
http://www.internetshop.n...-smartcard/p32195?ref=m4n

EOS 500D 17-70 (F2.8-4.0), 50 F1.8, 70-200 F2.8; AUDI-torium.eu

Reg. datum: 14 november 2005

Hoi,

Sinds gisteren merk ik dat er bij ons op de TV (Philips9604) een aantal zenders niet meer werken. Officieel wordt de CI+ module voor dit model niet ondersteund door Ziggo echter hebben wij een anderhalf probleemloos de zenders kunnen bekijken. Nu zijn bijvoorbeeld Discovery, NG, alle Belgische zenders en de BBC's en MTV verdwenen. Ik heb voorheen nooit de een uodate durven draaien van de TV omdat het zo prima werkte, vanmiddag heb ik de software wel geupdate echter mag dit ook niet baten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

Heb je al eens een nieuwe zender scan gedaan?

a.k.a. Korumera

Ik krijg de laatste tijd ook steeds vaker CI+ error 04:CCK failed als foutmelding, soms doet hij het daarna gewoon weer tijdje goed maar dan is het in eens weer terug. Misschien maar eens terug naar mediamarkt, maar volgens mij zit er geen garantie meer op (heb hem niet via ziggo besteld)
Reg. datum: 31 augustus 2001

@LordHades heb je toevallig een Sony?

Ik heb al een nieuwe CAM-module, maar het heeft niets geholpen. Een andere smartcard evenmin.
Het signaal is prima.
Vorige week een monteur namens Sony over de vloer gehad. Helaas niet verder gekomen dan dat er niets met de TV aan de hand is en dat het aan de software ligt.
Morgen maar eens bellen wanneer ik de nieuwe software dan mag verwachten :|

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Actief TN'er
Reg. datum: 09 december 2001

Zit er toch aan te denken om een smatcard te gaan nemen.
(ik heb een geschikte TV)

Nu heb ik al vernomen dat er een hoop goedkopere adressen zijn dan direct bij Ziggo bestellen.
Begrijp ik het goed dat ik bijvoorbeeld zo'n pakket kan kopen?
http://www.franklin.nl/pa...smartcard-startpakket.asp

Of moet ik me dan alsnog bij Ziggo ergens aanmelden of iets dergelijks?

De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren

quote:
B_FORCE schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:12:
Je moet alleen de smartcard bij Ziggo activeren (telefonisch of online via Mijn Ziggo)
Je krijgt dan ca. 2 weken alle zenders en kan daarna kiezen welk(e) extra pakket(ten) je wil nemen.

Henk007 wijzigde dit bericht 05-11-2011 15:25 (15%)

Edit koning

Zo'n pakket is inderdaad geschikt. Je moet namelijk zowel een cam als smartcard aanschaffen.

Zenders zoeken
cam in de tv
smartcard in de cam

Inloggen op je ziggo account, en daar kiezen voor smartcard activeren.

quote:
B_FORCE schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:12:
Zit er toch aan te denken om een smatcard te gaan nemen.
(ik heb een geschikte TV)

Nu heb ik al vernomen dat er een hoop goedkopere adressen zijn dan direct bij Ziggo bestellen.
Begrijp ik het goed dat ik bijvoorbeeld zo'n pakket kan kopen?
http://www.franklin.nl/pa...smartcard-startpakket.asp

Voor nog een goedkoper adresje; hier en hier. Even googlen of jouw tv nog een voorkeur heeft voor een Smit of Neotion. Zo niet; de goedkoopste nemen. ;)

EDIT: 2e link kun je vergeten, jouw link voor de Smit is nét iets goedkoper.

Piet91 wijzigde dit bericht 05-11-2011 15:34 (4%)

Actief TN'er

Nou, hoe helder kun je een antwoord krijgen :)

Ik heb een Samsung LE40C530, geen idee of die geschikt is.
(ik zal eens wat gaan zoeken)

edit:
Bij Foka betaal je gewoon standaard PostNL (TNT) verzendkosten?
(ik moet e helemaal aanmelden om dat te kunnen zien)

B_FORCE wijzigde dit bericht 05-11-2011 15:47 (32%)

quote:
B_FORCE schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:44:
Nou, hoe helder kun je een antwoord krijgen :)

Ik heb een Samsung LE40C530, geen idee of die geschikt is.
(ik zal eens wat gaan zoeken)

edit:
Bij Foka betaal je gewoon standaard PostNL (TNT) verzendkosten?
(ik moet e helemaal aanmelden om dat te kunnen zien)
Ik heb die goedkoopste combinatie ooit bij Foka gekocht, zal even m'n mail checken hoeveel dat heeft gekost toen. Even wachten...

EDIT: Ik heb daar ¤52,99 voor moeten betalen; ¤49,99 voor de module + smartcard en ¤3 voor TNT.
En hier is te zien dat je tv dus inderdaad Ziggo geschikt is.

Piet91 wijzigde dit bericht 05-11-2011 15:57 (22%)

Edit koning

Gewoon keurig te vinden hier op tweakers: http://tweakers.net/shopreview/562/foka-superstore.html

Actief TN'er

Dat mijn TV geschikt was wist ik al.
De vraag was of een Neotion geschikt is.

quote:
B_FORCE schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:00:
Dat mijn TV geschikt was wist ik al.
De vraag was of een Neotion geschikt is.
Ze zijn alletwee geschikt. Soms is er een voorkeur voor een van de twee vanwege meldingen etc.

Actief TN'er

OK, net alles binnen,nu bezig met "activeren"
Vooralsnog krijg ik een melding "E16-4 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement"
(Nederland 2)

De status van Ziggo website blijft ook maar op "Bezig met activatie, klik op de button om de status te verversen." staan.

Anders maar 45 min wachten?

edit:
Dit is wel stom.
Via de website moet je dus activeren.
Daar moet je kennelijk ook een vinkje zetten voor het stukje dat je Ziggo automatisch machtigt 8)7
Niet dat het voor mij boeit (ik wil enkel het standaardpakket).
Maar wel vreemd als je dat niet wil

B_FORCE wijzigde dit bericht 08-11-2011 16:27 (55%)

Reg. datum: 31 augustus 2001

Gisteren is een update uitgekomen voor de Sony KDL-40EX600, versie M8.728.

Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en het lijkt er op het eerste gezicht op dat CI+ Error 04:CCK failed en het vastlopen verholpen zijn.

Update staat hier en is geschikt voor:
  • KDL-22EX302
  • KDL-26EX301 / EX302
  • KDL-32EX301 / EX302 / EX401 / EX402 / BX300 / BX400 / NX500 / EX600
  • KDL-37EX401 / EX402
  • KDL-40EX401 / EX402 / BX400 / NX500 / EX600
  • KDL-46EX401 / EX402

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

♣ Diablo III
Reg. datum: 20 februari 2011

Ik ben in bezit van een LG 37LG2000, ik vraag me af of deze ook de Ziggo CI module ondersteund. Iemand?

 'The new' iPad 16GB WiFi |  iPhone 4S 16GB Zwart |  Apple TV3 | ☀ Intel i7 920 | ✌ Nvidia 470GTX | ✪ Corsair 16GB DDR3

Die staat niet in de lijst van Ziggo. link

♣ Diablo III
Reg. datum: 20 februari 2011

Ah, ik zie dat mijn tv uit mijn slaapkamer, de LG 32LD550 hem wel ondersteund. :)
Helaas kan de tv in de woonkamer hem niet ondersteunen. Binnenkort dan maar eens een nieuwe tv.

Deze keer geen LG. Slechte ervaring mee.

 'The new' iPad 16GB WiFi |  iPhone 4S 16GB Zwart |  Apple TV3 | ☀ Intel i7 920 | ✌ Nvidia 470GTX | ✪ Corsair 16GB DDR3

Reg. datum: 09 juni 2005

wat is het verschil tussen

Ziggo CI+ Cam Module (Smit)

en

Ziggo CI+ Cam Module (Neotion)

???

(en zeg niet 2x goedkoper want de pricewatch klopt niet)

silverfaustx wijzigde dit bericht 22-11-2011 15:44 (22%)

Reg. datum: 08 december 2008

Neotion is over het algemene een sneller module. Opstarten en verificatie is een stuk sneller, en het zappen een klein beetje sneller (echt maar een fractie). Ik spreek uit ervaring, heb beide modules gehad en de neotion is echt wel wat sneller :)

Bowers & Wilkins Freak

Reg. datum: 09 juni 2005

hm ligt het zappen niet vooral aan de tv?
lees dat smit minder problemen geeft, en tis iets goedkoper (2euro)
schijnt maar minimaal tezijn en wordt veel gebruikt dus haal wel die smit

silverfaustx wijzigde dit bericht 22-11-2011 16:05 (163%)

Reg. datum: 28 augustus 2009

Mijn ouders hebben Alles in 1 Plus.
Nou heb ik gister een plasma tv gekocht die boven staat.
Als ik nou een Ci module koop en een tv abbonement van 17 euro afsluit, kan ik gewoon zenders in hd boven bekijken?

AMD Phenome II x4 955 | Sapphire HD 5850 | Ocz 4 GB Gold Edition | GA-MA785GMT | 103SJ 1TB | 520 cooler master | Antec 300 hundred | Monitor LG W2253V-PF | Logitech x-540 |

Edit koning

Alles in 1, zegt het al. De prijs voor TV zit daar al bij in.
CI+ module en smartcard kopen. Smartcard activeren onder het abonnement van je ouders en kijken maar.

Het basispakket (60 zenders) kost 0 euro (maar je moet het wel activeren), en daar zitten 12 HD zenders bij in.
Wil je meer zenders, dan hoef je pas te betalen.

Ah oke top! Dankje wel man, ik ga meteen zo'n kaart kopen xD
Maakt het nog uit welke Ci module je koopt? Of kan je gewoon de goedkoopste bij de media markt kopen.
quote:
job schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:40:
Alles in 1, zegt het al. De prijs voor TV zit daar al bij in.
CI+ module en smartcard kopen. Smartcard activeren onder het abonnement van je ouders en kijken maar.

Het basispakket (60 zenders) kost 0 euro (maar je moet het wel activeren), en daar zitten 12 HD zenders bij in.
Wil je meer zenders, dan hoef je pas te betalen.

AMD Phenome II x4 955 | Sapphire HD 5850 | Ocz 4 GB Gold Edition | GA-MA785GMT | 103SJ 1TB | 520 cooler master | Antec 300 hundred | Monitor LG W2253V-PF | Logitech x-540 |

quote:
Blueberry33 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:44:
Ah oke top! Dankje wel man, ik ga meteen zo'n kaart kopen xD
Maakt het nog uit welke Ci module je koopt? Of kan je gewoon de goedkoopste bij de media markt kopen.
Er zijn 2 merken modules; Neotion en Smit.
Je zou even kunnen googlen of er klachten of ervaringen zijn met deze merken i.c.m. jouw type tv.
Dan kies je de beste. Komt er niets uit, dan is het om het even.

En een tip; bij Foka.nl is de module(+smartcard) stukken goedkoper dan bij de Mediamarkt

Volgens mij is die van Neotion beter dan smit, sneller etc. Voor mijn Panasonic TC-P42ST30 heb ik niet echt iets gevonden, dus ik ga nu bij foka.nl de neotion bestellen.
Bedankt jongens! _/-\o_

Reg. datum: 10 februari 2012

quote:
Frizzz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:50:
Vraagje. Weet iemand ook hoe het zit met het voornemen van Ziggo om via CI+ interactieve TV te gaan aanbieden? Ben erg nieuwsgierig.. :)
Is er al nieuws? Belachelijk dat ik nu weer een apart kastje moet kopen. Ondertussen betalen we wel voor interactieve tv.

Edit koning

Interactieve tv via ci+ is pas mogelijk bij de volgende generatie ci+ kaarten (versie 1.4). Producten met ci+ 1.4 zullen nog minimaal een jaar op zich laten wachten (dus reken maar op twee jaar).

En wat bedoel je met intussen betalen we voor interactieve tv? Uitzending gemist is gratis.

job wijzigde dit bericht 11-02-2012 00:24 (8%)

Reg. datum: 18 maart 2010

quote:
ff10en schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:41:
[...]

Is er al nieuws? Belachelijk dat ik nu weer een apart kastje moet kopen. Ondertussen betalen we wel voor interactieve tv.
Hoezo betaal je voor ITV? Het zit in het standaard pakket. Kan niet begrijpen dat men dit belachelijk vindt.
ITV is bij het standaard pakket gekomen zonder de prijs te verhogen.

Betaal je met AIE dan ook voor nieuwsgroepen terwijl maar een heel klein deel dit gebruikt? en de hostruimte? En als Ziggo nummerweergave ondersteund, betekend dat Ziggo jouw een geschikte telefoontoestel moet leveren?

CI+ & ITV is iets wat ik niet zie gebeuren. Er is sowieso dan een retourgeschikte versterker of internet verbinding nodig, plus zijn er gewoon te veel verschillen in tv's om ze te ondersteunen.

Nu hebben ze met de Cisco en Humax 2 producten die que menu heel erg op elkaar lijken.

SAWYER wijzigde dit bericht 11-02-2012 00:44 (14%)

http://www.consolegaming.eu/

White.Tiger.
Reg. datum: 30 november 2007

Ik heb een probleem met mijn LG tv icm Ziggo en de CI+ module, ik hoop dat dit het juiste topic is om er iets over te vragen...

Ik heb een tijd geleden een CI+ module gekocht en heb die toen zonder veel problemen aan de praat gekregen. Echter komt het af en toe voor dat digitale zenders ineens niet meer te ontvangen zijn (blijven zwart). De enige manier om ze weer terug te krijgen is om de zenders opnieuw te zoeken. Helaas gaat dat 9/10 keer mis, en vind ik daarna helemaal geen digitale zenders meer...

De installatie procedure voor zover ik het begrijp zou moeten zijn:
1. CI+ module eruit halen.
2. Factory reset van tv uitvoeren
3. Zenders zoeken met de juiste instellingen (voor mij zou dat 356.000 kHz met code 1111 moeten zijn).
4. Nu zou ik in ieder geval Nederland1 HD moeten hebben.
5. CI+ module erin.

Stap 4 gaat steeds mis. Hij vind helemaal geen digitale zenders meer, ook niet NL1. Als ik daarna de CI+ module erin doe maakt het ook niet uit, kan opnieuw zenders zoeken maar hij vind weer geen digitale zenders. Hij doet het in 3 stappen: DTV, Cable Radio en Cable TV. DTV zoekt hij ongeveer een halve minuut maar vind hij niks en daarna gaat hij meteen door met Cable TV (waar ik dan wel 20 of wat zenders vind).

Ik heb dit in het verleden al vaker gehad maar door tijdgebrek niet lang naar kunnen kijken. De volgende dag werkte het echter magisch weer :/ Nu zit ik echter al het hele weekend zonder tv en heb het gevoel dat ik nu toch even moet uitzoeken wat er aan de hand is... Word er een beetje gek van :S

De frequentie en code zijn zeker juist. Ook heb ik geprobeerd '01111' in te voeren in plaats van '1111' (omdat de tv 5 cijfers toelaat) en ook dat werkt niet. Al een paar keer een factory reset uitgevoerd maar hij vind nog steeds geen digitale zenders...

Doe ik iets fout of waar kan dit aan liggen?

De tv is een LG 37LV3550, de CI+ module is van het merk Smit of irdeta of iets dergelijks (staan meerdere dingen op).

Wh00t!
Reg. datum: 27 februari 2008

quote:
SAWYER schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:39:
[...]
Hoezo betaal je voor ITV? Het zit in het standaard pakket. Kan niet begrijpen dat men dit belachelijk vindt.
ITV is bij het standaard pakket gekomen zonder de prijs te verhogen.
Hooo.. stop.. hoo! Dat is wel lekker naïef. Denk je écht dat je het 'gratis' hebt? Je krijgt nóóit zoiets 'gratis'. There's always a catch. Dat die pas later boven water komt, is vrij normaal. Ik ben geen conspiracist, maar het enige wat gratis is, is het weer. Daarnaast durf ik te wedden dat het mákkelijk uit kan voor de Ziggo's en UPC's van deze wereld om interactieve TV gratis aan te bieden. Hoewel, volgens mij vraagt UPC zelfs een paar euro per maand extra voor zo'n decoder... anywayz:
quote:
SAWYER schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:39:
[...]CI+ & ITV is iets wat ik niet zie gebeuren. Er is sowieso dan een retourgeschikte versterker of internet verbinding nodig, plus zijn er gewoon te veel verschillen in tv's om ze te ondersteunen.
Niet om 't een of ander, maar heb je je er überhaupt in verdiept? Het gaat om CI+ 1.4-kaarten. De nieuwe generatie:

nieuws: DVB-organisatie keurt CI+ 1.4-specificatie goed

Gewoon 't eerste google-resultaat van ons aller Tweakers! :)

Het gaat er komen, alleen is 't nog even wachten. Wel weer extra kosten, maar nog steeds niet dat vervelende extra kastje (mijn mening!) erbij! :)

What does a dyslexic, agnostic, insomniac do at night? He just stays up all night, wondering if there really is a Dog.

Edit koning

quote:
NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:34:
Stap 4 gaat steeds mis. Hij vind helemaal geen digitale zenders meer, ook niet NL1. Als ik daarna de CI+ module erin doe maakt het ook niet uit, kan opnieuw zenders zoeken maar hij vind weer geen digitale zenders. Hij doet het in 3 stappen: DTV, Cable Radio en Cable TV. DTV zoekt hij ongeveer een halve minuut maar vind hij niks en daarna gaat hij meteen door met Cable TV (waar ik dan wel 20 of wat zenders vind).
Als het bij stap 4 mis gaat heeft het niets met je CI+ kan van doen. Dat ding zorgt voor het decoderen, niet voor het zoeken en tunen. Dat onderdeel kan je dus uitsluiten :)

Als ik jou was zou ik de coaxbekabeling controleren. Kijk of de coax stekkers goed zijn verbonden (dat vlechtwerk in de kabel is afscherming en moet contact maken met de metalen buitenkant van de stekkers).
Een te zwak signaal is (naast het defect zijn van de tv, maar dat verwacht ik niet) een logische verklaring voor wat jij beschrijft. De signaalsterkte kan fluctueren gedurende de dag/week waardoor het probleem soms te voorschijn komt.

job wijzigde dit bericht 13-02-2012 08:31 (7%)

White.Tiger.

quote:
job schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:02:
[...]

Als het bij stap 4 mis gaat heeft het niets met je CI+ kan van doen. Dat ding zorgt voor het decoderen, niet voor het zoeken en tunen. Dat onderdeel kan je dus uitsluiten :)

Als ik jou was zou ik de coaxbekabeling controleren. Kijk of de coax stekkers goed zijn verbonden (dat vlechtwerk in de kabel is afscherming en moet contact maken met de metalen buitenkant van de stekkers).
Een te zwak signaal is (naast het defect zijn van de tv, maar dat verwacht ik niet) een logische verklaring voor wat jij beschrijft. De signaalsterkte kan fluctueren gedurende de dag/week waardoor het probleem soms te voorschijn komt.
Hmm dat klinkt wel logisch ja, ik dacht dat het wel met die module te maken had. Het kan de kabel zijn ja, maar dan vind ik het vreemd dat het weken of zelfs maanden aan een stuk werkt en zodra ik opnieuw zenders zoek kan hij ineens niks meer vinden :/ ik zal eens kijken of er een versterker tussen moet ofzo...

Reg. datum: 07 februari 2003

Ik heb dit in het topic over Philips tv's van mijn type ook al aangekaart, maar het raakt ook dit topic. Excuus als ik hiermee een forumregel overtreed, wil het toch even aankaarten. Heb dus vorige week een 40pfl8605H gekocht, waarmee dus wat problemen met EPG zijn.

- CI module gehaald, maar nu blijkt dat de EPG niet zo uitgebreid is als hij zou moeten zijn. (elders op dit forum / dit topic uitgebreid besproken zag ik). Vandaag Philips opgebeld en 'ze zijn er mee bezig, maar kan niet beloven dat er een firmwareupgrade komt'. Dat is toch wel raar zeg, de TV is Ziggo gecertificeerd, de CI module is geschikt voor Ziggo, maar in de praktijk krijg je dus niet datgene waar je abonnementsgeld voor digitale tv voor betaald.

- Dan maar even Ziggo bellen voor een ander kastje waarmee dat wel zou moeten werken (en waarschijnlijk sneller ook). Interactieve ontvanger kost 459,- of zoiets. Idioot duur en voor ons nu niet te betalen. Oude kastje aansluiten is geen optie want via scart uiteraard geen HD. De enige andere mogelijkheid die Ziggo biedt is een gewone HD decoder kopen, a 199,-!!! Dat is toch van de gekke, je bent jarenlang klant, betaald voor een bepaald product, namelijk digitale tv, met een aantal voordelen, waaronder EPG met uitgebreide info over het programma.
Nu stap ik voor het eerst in mijn leven over van een glasbak naar een volwaardige platte hd tv met intornet enzovoorts, blijkt dat ik ineens 200 euro mag dokken om te krijgen waar ik al jaren hetzelfde abonnementsgeld voor betaal, mede omdat Philips weigert een firmwareupgrade te doen.

Belachelijk. Wie heeft deze ervaringen nog meer, en zijn er wellicht creatieve oplossingen?

White.Tiger.

Nou, ik weet het niet meer hoor... Ik zit al een week zonder TV omdat ik geen digitale zenders kan vinden (en maar heel matige kwaliteit analoge zenders). Heb zojuist een versterker gekocht en die helpt ook totaal niet. Analoge zenders zijn niet beter in kwaliteit en nog steeds geen digitale zenders. Snap er niks meer van. Ik kan me niet voorstellen dat er een kabel kapot is, ik had nog gewoon beeld op 80% van de zenders en dit probleem kwam pas zodra ik de tv opnieuw zenders liet zoeken.

Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?

Misschien is het handig als je even vermeld welk merk en type tv je hebt, en welk merk CI module.

Niks gezegd, zie het al:
quote:
De tv is een LG 37LV3550, de CI+ module is van het merk Smit of irdeta of iets dergelijks (staan meerdere dingen op).

Edit koning

quote:
NickThissen schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:20:
Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?
Naast het te zwak zijn van de zenders, kan het signaal ook te sterk zijn (testen met een veel te lange kabel).
Daarnaast als je de versterker op de verkeerde plek hangt (bij de tv ipv bij het aop) heeft het ding weinig nut.
Kan je zien hoe sterk het signaal is tijdens het zoeken van de zenders, met sommige tv's kan dat.
Test je tv rechtstreeks in de meterkast, controleer de bekabeling (alle stekkers van binnen bekijken), test het bij de buren. Sleep de tv van je buren/vriendin jouw huis in. Oftewel probeer dingen uit. :)

Reg. datum: 13 augustus 2007

Heb je bij het opnieuw zoeken van de zenders misschien een onjuiste frequentie e.d. ingevoerd?

Reg. datum: 19 oktober 2004

Kan iemand bevestigen of de CI+ module van Ziggo ook i.c.m. een Delta smartcard werkt?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011