Krijg morgen eindelijk mn phone... Had em eerst bij GSMwijzer in bestelling op de hoop dat ik em togh nog redelijk snel zou krijgen.. Helaas duurde et me te lang

. Heb de bestelling maar geannuleerd en togh maar via de BCwebshop besteld, voor ¤98,99 (verlenging hi 35 + internet Xtra Snel)
Afgelopen vrijdag bij BCwebshop besteld kreeg eerst keurig een mailtje dat zoals op de site van BC staat aangegeven, de N900 niet direct kon worden uitgeleverd..Tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig vandaag al een telefoontje dat ze de tel morgen komen brengen.. Vin dit allemaal een stuk netter dan hoe GSMwijzer met zijn klanten omgaat. Het scheelt dan wel ong. ¤50,-, maar dat bedrag ben ik vast snel weer vergeten.. Ben iig blij dat ik niet nog meer uren hoef te besteden in dit topic voor een inschatting van de mogelijke levertijd
Het mooie is dat ik mijn tel nu eerder heb dan mn pa welke hem voor de kerst al bij GSMwijzer bestelde en die ik hopelijk nog blijer kan maken als in de onderstaande mailwisseling

:
Hallo medewerker van de klantenservice,
Zijn de N900 toestellen nu nog steeds niet binnen? Vind u dat zelf ook niet vreemd als je weet dat BelCompany wel uitlevert?
Groet,
Beste,
de nieuwe levering van Nokia is helaas nog steeds niet gearriveerd.
Belcompany heeft de toestellen inderdaad af en toe op voorraad, het
betreft hier dan een voorraad van 2009 met een mogelijke productiefout.
Echter u bent uiteraard vrij om uw order te annuleren en uw toestel bij de
Belcompany aan te schaffen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
We zullen dus zien of ik daadwerkelijk een 2009 model ontvang..Ik laat morgen wel ff weten of het de moeite waard is of niet..