Reg. datum: 18 september 2009
Reg. datum: 18 september 2009
En hoe gaat het met steamen?quote:HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:19:
zo heb bij iemand die ik ken er al behoorlijk wat mee gespeeld :
1) de vogelscene loopt vloeiend, een 28mbit TS liep ook vloeiend, DVD iso playback werkt em mkv playback werkt ook. t valt me op dat een MKV snel begind met spelen
:3
2) de "bug" met de netwerksnelheid zit er inderdaad in, lijkt niet te komen als je m op 100mbit instelt.
3) BluRei werkt meteen als de disk regio vrij is en je hem erin doet, de beeldkwaliteit is prachtig
(nog niet kunnen testen of de menu structuur werkt van de BD)
4) NTFS externe usb disk werkte ook meteen en konden de bestanden ervanaf gespeeld worden, kopieren liep ie op vast >_>
5) t schijnt mogelijk te zijn om de firmware van de interne BluRei drive aan te passen dat ie "altijd 5 keer regio kan instellen", dit niet geprobeerd maar daar 80~90% van de BD al regio vrij is zal dit minder een probleem zijn en ook niet nodig.
6) YamJ ziet er als t eenmaal werkt (CLI + MAC en alles wat erbij komt kijken) al best aardig uit
de interface vond ik verders wel traag maar prima werkbaar
als er dingen zijn die ik zou kunnen testen erop dan stel gerust een vraag,. zie t ding toch nog wel in dezer dagen