Voor de mensen die bij Firmware v7.4.4.r7317 geen samba shares meer zien: Gebruik de oudere versie van 7317!
Gister had ik per ongeluk problemen gekregen met mijn PlayonHD. Als oplossing dacht ik aan het flashen van de firmware. Vervolgens "Firmware v7.4.4.r7317" gedownload van de AC Ryan website (84,8 MB) en geinstalleerd: ik kreeg allemaal samba problemen (shares die niet zichtbaar zijn). Ja ik heb meerdere malen (safe) de firmware geflasht.
Toen zag ik op mijn harde schijf een "Firmware v7.4.4.r7317" staan van 84,7 MB (de dinsdag versie, later was deze geupdatet door AC Ryan met dezelfde versienummer). Met deze oudere v7.4.4.r7317 versie werkte samba weer wel! Mijn problemen waren opgelost!
Ik draai al enkele maanden de oudere 7317 versie (van 84,7 MB) en heb eigenlijk geen problemen problemen met het apparaat. Het kopi\"eren van bestanden van share naar PlayonHD, gecontroleerd vanuit de PlayonHD, is wel ERG traag. Vroeger (oude interface) ging dit wel goed en snel. Bestanden overzetten doe ik nu via USB of via samba (PlayonHD share via mijn PC benaderen).
De enige firmware versies die misschien voor mij beter zijn, zijn de echt oude firmwares met de oude interface (snelheid samba is gewoon veel sneller, geen SPDIF issues, wel andere bugs

). En dan heb ik het over v7.06.r2901 of eerder. Zelf blijf ik bij deze 84,7 MB versie.
Jammer genoeg heb ik geen plek om dit bestand te hosten. Als iemand dit wel kan, dan wil ik best even dit zipje naar hem toe sturen (dropbox ofzo).
@Dikkiedikdik: Dit gaat inderdaad om de firmware voor de Playon HD (eerste versie, met harde schijf). Die van mij heeft volgens mij een 1073DD bord, weet ik niet zeker. Vreemd genoeg is de reboot-bug van deze firmware versie nu ook weg (probleem is op een magische wijze opgelost

? huh?). Raar.
[
Voor 8% gewijzigd door
wiskas_1000 op 07-08-2012 23:52
. Reden: Reactie voor Dikkiedikdik ]