Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Mandrake466 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:14:
Ik dacht er aan om de 500GB hdd in mijn Ac Ryan 73100 te defragmenteren.

Kan ik dit het beste via de pc doen of zijn er ook andere mogelijkheden?
Dat kan gewoon via het menu van de AC Ryan zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:08:
dat solderen van die optische ingang kun je daar wat meer info over geven (link misschien?) dat zou wel vet zijn!
Ik kwam het tegen in google toen ik op mijn sony apparaat zocht. Nu weet ik niet welk type je hebt, maar zoek even uit wat het Amerikaanse type nummer is en daarmee kom je denk ik een heel eind als het mogelijk is. Voor mijn type kon ik bijv. schema's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:36
Momenteel heb ik het 'probleem' dat de films die ik afspeel niet full-screen zijn.
Ik heb de Mini1 met de laatste stable firmware geinstalleerd via een HDMI kabel op m'n tv de instellingen op 1080p 60hz gezet.
Het menu van de ACRyan is gewoon op het volledige scherm te zien, echter wanneer ik een film start, dan zie je boven en onder in het scherm zwarte balken. Dit zou logisch kunnen zijn als de film in kwestie een ander formaat heeft dan m'n scherm heeft. Echter is mijn scherm gewoon 16:9 en dit heb ik ook in de ACRyan instellingen ingevuld. Ook heb ik al 16:10 geprobeerd, maar dan worden de zwarte balken nog groter.
Uiteraard kan ik natuurlijk inzoomen, maar dat is natuurlijk niet echt de bedoeling.
Volgens mij moet het namelijk zo zijn dat wanneer je een 1080p film hebt, dat die ook fullscreen op je scherm moet verschijnen.

Hebben meer mensen hier 'last' van? Zou het aan de FW kunnen liggen, of een instelling?
Merk het nu pas op, aangezien ik pas enkele weken een Full-HD scherm heb.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:44
Ik heb de Samsung 500GB in mijn AC Ryan 73100 vervangen door een Samsung 2TB schijf. Produktiedatum juli 2011 (dus geen firmware gedoe).

In het menu van AC Ryan zie ik netjes 2 TB staan maar in Vista maar 1,81TB. WTF?!! Waar is de rest gebeleven? 190GB is toch een hoop hoor.

Is dit Vista eigen of moet toch de hdd firmware update doen?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:29:
In het menu van AC Ryan zie ik netjes 2 TB staan maar in Vista maar 1,81TB. WTF?!! Waar is de rest gebeleven? 190GB is toch een hoop hoor.
Dat is altijd zo met harde schrijven onder Windows, ik zie trouwens maar 1,79 TB met Windows 7, dus je hebt nog wat meer dan ik hier heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mandrake466 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:29:
Ik heb de Samsung 500GB in mijn AC Ryan 73100 vervangen door een Samsung 2TB schijf. Produktiedatum juli 2011 (dus geen firmware gedoe).

Is dit Vista eigen of moet toch de hdd firmware update doen?
Serieus? Een beetje tweaker kent toch dat hele GB/MB verhaal wel? :?

Kijk anders de interne schijven, externe schijven, geheugenkaartjes, memorysticks en wat je verder niet hebt liggen maar eens na op je pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 14-07 22:14

Toff

FP ProMod
Jan_V schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:55:
Momenteel heb ik het 'probleem' dat de films die ik afspeel niet full-screen zijn.
Ik heb de Mini1 met de laatste stable firmware geinstalleerd via een HDMI kabel op m'n tv de instellingen op 1080p 60hz gezet.
60 Hz? Tenzij je in de USA woont, zou ik 50 Hz proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:44
dragon2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:48:
[...]

Serieus? Een beetje tweaker kent toch dat hele GB/MB verhaal wel? :?

Kijk anders de interne schijven, externe schijven, geheugenkaartjes, memorysticks en wat je verder niet hebt liggen maar eens na op je pc...
Ja maar 190GB had ik nou ook weer niet verwacht! :')

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik heb net een Mini2 met draadloze wifi stick.
Bij het afspelen van DIT filmpje happert het beeld en geluid behoorlijk. Hoe kan dit? Bij andere filmpjes doet ie het wel goed.

Volgens mij ondersteund hij ook DVD menu's maar hoe en via welke manier moet ik mijn dvd afspelen vanaf mijn nas?

Wat ik ook veel wil doen met de speler is muziek afspelen. Ik heb een tablet en geef via mijn tablet de nas opdracht om muziek af te spelen naar de Mini2 dit werkt niet goed. Na 1 nummer stopt ie ermee en soms herstart de Mini2 gewoon. Iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:15:
Ik heb net een Mini2 met draadloze wifi stick.
Bij het afspelen van DIT filmpje happert het beeld en geluid behoorlijk. Hoe kan dit?
Op mijn pc hapert hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Hallo, ik heb een playonHD2, is het mogelijk om hier openELEC op te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 14:57

zAo

GPLv2 Fanboy

Mijn iMac 2011 heeft nergens last van op 1080p :S

Wat gebruiken jullie op de HD2 om spullen te downloaden, of hebben jullie allemaal een NAS erbij?

[ Voor 20% gewijzigd door zAo op 29-04-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:50:
Wat gebruiken jullie op de HD2 om spullen te downloaden, of hebben jullie allemaal een NAS erbij?
Ik heb hier een nas, beneden waar we weinig kijken hangt de ac ryan eraan, boven kijken we meer tv en daar heb ik een nieuwere mediaplayer eraan gehangen.

Voorheen downloade ik op een portable hdd, maar een nas is toch wel heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-07 20:03
Ik heb Playon HD met de nieuwste firmware. Gisteren viel hij tijdens het afspelen van een film ineens uit! Als ik de speler nu weer aandoe heb ik geen beeld en maakt de fan behoorlijk wat lawaai. Het leek ook alsof er een brandluchtje uit het apparaat kwam. Het rode lampje gaat wel branden op de speler als ik deze aan doe, maar verder gebeurt er niks. USB stick met firmware en dan opstarten werkt ook niet, het lapje van de usb stick gaat niet knipperen dus die wordt ook niet benadert. Met of zonder ingebouwde HDD maakt niks uit.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Want hij doet nu eigenlijk niks! Heb ook al mail naar ACryan gestuurd, maar misschien weet hier iemand wat het is;)!

Alvast bedankt voor reacties! (DM lees ik regelmatig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 15:44
Als ik het zo lees is je ACRyan "gewoon" defect. Vervelend, maar is niet anders. Of RMA, of nieuwe kopen zijn je opties.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-07 20:03
theforce81 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:30:
Als ik het zo lees is je ACRyan "gewoon" defect. Vervelend, maar is niet anders. Of RMA, of nieuwe kopen zijn je opties.
Heb hem net een week:) Overgenomen van een Tweaker:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
bouwe272 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Heb hem net een week:) Overgenomen van een Tweaker:P
Ouch, dat is erg vervelend, succes met het oplossen. Zo te lezen is het puur een kwestie van pech, zure pech, maar het lijkt er wel op.
Vooral door de brandlucht denk ik dat er een chip is doorgebrand. Vanwege het feit dat zelfs de safemode flash niet werkt weet ik het bijna zeker.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zat het ook alweer met die oudere firmwares, die zijn fijner en sneller, maar ik meen dat je dan geen shortcuts had. Hoe werkt het als je vanaf een nas afspeelt?

Ik neem aan dat de inlognaam en het wachtwoord wel bewaard worden? Weet iemand dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ik heb de HD Mini2 net twee dagen met de laatste officiele niet beta en daar heb je shortcuts, menu reageert naar mijn gevoel snel en onthoudt logingegevens als je dat wil.
Oudere FW's geen ervaringen mee, dus kan ik niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel een echt oude zoals de 4824 firmware, die met grotere letters in het menu.

Ik ga er anders zelf wel even mee bezig vanmiddag, even zien of dat beter werkt op de wat kleinere tv waar ik hem nu op heb aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inlog gegevens worden gewoon bewaard.
Het is slechts een kwestie van wat meer stappen doorlopen vanuit het menu. Maar je hoeft zeker niet steeds je gegevens in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er eens mee bezig geweest en sinds de laatste keer heb ik een nas en voor mijn andere mediaspeler een moviewall gemaakt.

Met wat proberen kwam ik uiteindelijk op een nieuwe versie van de mede8ter firmware voor mijn ac ryan mini 1. Deze is hier te downloaden (scroll even 2 of 3 berichten naar beneden):

http://www.avforums.com/f...ners-thread-part-2-a.html

Nu is het een heel stuk beter, alles leesbaar, mooie moviewall en verder heb ik alles draaiende. Ik heb de no hd audio versie genomen omdat ik een optische kabel voor 5.1 geluid gebruik en een dd+ moederboard in mijn ac ryan mini heb zitten.

Perfect zo, kunnen de kids zelf uitzoeken wat ze willen zien en via het menu ben ik in 2 klikken overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415194

Dit is toch al een hele oude versie die 5315 med8er?? of ben ik nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 415194 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:46:
Dit is toch al een hele oude versie die 5315 med8er?? of ben ik nu 8)7
ja, die is al oud, maar volgens mij de enige met een moviewall.

Ik heb nu een andere mediaplayer en die heeft een mooie moviewall, dus wel fijn als de oude mediaplayer hem ook kan laten zien en dat doet deze firmware. Alleen die afbeeldingen mogen niet groter dan 100KB zijn, maar dat is nu opgelost.

Dus niet heel boeiend allemaal, maar een stuk beter dan de meest recente beta / final van ac ryan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Ik ben voor mijn Playon!HD mini nog steeds op zoek naar een adapter.

Dus mocht iemand een defecte Playon!HD mini of ander AC Ryan product hebben, waarvan de adapter hetzelfde is en nog goed, hoor ik het graag.

Voor meer informatie over de adapter enz, zie advertentie:
V&A gevraagd: Adapter voor AC Ryan Playon!HD Mini

Bochtjes zijn Kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Waarom koop je niet gewoon een universele adapter? Sneller en niet duur als je de goede winkels weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Ik ga meer voor de orginele (welke ook bij AC Ryan te krijgen is) en hoop een beetje te recyclen door onderdelen van een defect product te gebruiken ;)

Bochtjes zijn Kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
ik ben er mee gestopt ik heb nu een popcorn a 300 100000 keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is in schril contrast met je laatste post in dit forum...
breins schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:00:
[...]
geen punt met de playonhd 1 draai als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
IJsbeer schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:39:
Dat is in schril contrast met je laatste post in dit forum...

[...]
Maar geen mkv 3D of 3D iso werk niet , maar zo popcorn kan veel meer en ook een prima ondersteuning

kijk maar eens hier http://www.networkedmediatank.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Het is ook net wat je er mee wil doen en wat je er voor over hebt. Wat de AC Ryan kan doen is voor mij meer dan genoeg en vind de €85,- inclusief verzenden dan prima. De Popcorn zou ik ook wel willen, maar €235,- is mij te veel en ik heb de functies niet per sé nodig.
Je kan ze naar mijn idee niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24

13art

Moderator Mobile
breins schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:54:
[...]

Maar geen mkv 3D of 3D iso werk niet , maar zo popcorn kan veel meer en ook een prima ondersteuning

kijk maar eens hier http://www.networkedmediatank.com/index.php
Mijn POHD speelt wel gewoon half SBS bestanden zonder problemen. Zal wel verschil tussen spelen vanaf een HD of netwerk zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door 13art op 10-05-2012 14:56 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
l3art schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Mijn POHD speelt wel gewoon half SBS bestanden zonder problemen. Zal wel verschil tussen spelen vanaf een HD of netwerk zijn.
playonHD 1 of heb je de PlayonHD2 , ik had de 1
met interne HD die speelt wel 3D maar geen 3D effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wat bedoel je met 3D effecten?? Ik heb de POHD 1. Film moet wel half sbs zijn anders schijnt het niet te werken maar alle half sbs films hebben het gewoon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 09:14
Na een aantal keer vastlopers te hebben gehad met mijn ac ryan, maar eens een defragmentatie op de hdd aangezet.
Las op een aantal forums dat dat nog wel eens wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een ruim 1 jaar oude mini1 met de oude firmware. Is het de moeite waard om deze te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 14-07 22:14

Toff

FP ProMod
"de oude firmware" bestaat niet, er zijn vele versies.
Of het de moeite waard is, moet je zelf bepalen. Mis je features die wel in nieuwere firmware zitten? Je kan het altijd proberen. Zo niet, waarom zou je gaan klooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
l3art schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:30:
Wat bedoel je met 3D effecten?? Ik heb de POHD 1. Film moet wel half sbs zijn anders schijnt het niet te werken maar alle half sbs films hebben het gewoon gedaan.
hier niet , ik had de playon met de oude chip dus geen DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je doelt op geluidseffecten neem ik aan, en dus dolby digital?
Heb ook de oude chip maar werkt hier wel gewoon, gewoon surround geluid. Heb hem wel via optisch uit aangesloten, misschien dat dit nog wat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
l3art schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:31:
Je doelt op geluidseffecten neem ik aan, en dus dolby digital?
Heb ook de oude chip maar werkt hier wel gewoon, gewoon surround geluid. Heb hem wel via optisch uit aangesloten, misschien dat dit nog wat uitmaakt?
nee 3D oudbox effects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat heb ik even gegoogled, maar daar kom ik niks verder mee. Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428891

meer mensen er last met een synology nas,dat de AC ryan zichzelf opstart soms,bij het opstarten van een film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:07:
hoe zat het ook alweer met die oudere firmwares, die zijn fijner en sneller, maar ik meen dat je dan geen shortcuts had. Hoe werkt het als je vanaf een nas afspeelt?

Ik neem aan dat de inlognaam en het wachtwoord wel bewaard worden? Weet iemand dat nog?
Ik heb Version v7.0.6 r2388 draaien, daar zitten wel shortcuts in.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 27-07 22:46
Anoniem: 428891 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:01:
meer mensen er last met een synology nas,dat de AC ryan zichzelf opstart soms,bij het opstarten van een film
Nope. Eigenlijk nooit last van gehad (Hdmini 2 en een DS2011+

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Ik heb Version v7.0.6 r2388 draaien, daar zitten wel shortcuts in.
dank je, ik ga terug naar een oudere versie, deze kan ik alleen niet vinden, maar wel een 4824 en die gaat er nu op en anders een nog oudere, dit ding wat ik nu erop heb loopt vast elke keer, niet via afspelen vanaf de nas, maar via een usb schrijf en dat is zo irritant, de kids willen hier op de camping wat zien en dat werkt niet eens, terwijl ik die bestanden overal kon afspelen eerst.

En anders gaat hij in de prullenbak en koop ik straks een andere mediaspeler, ik begin aardig geirriteerd te raken van dit oude beestje, het was een paar jaar terug al een miskoop en dat was ik vergeten omdat ik hem maar heel weinig gebruik, maar nu wil ik er iets mee doen en loopt hij de hele tijd vast op bestanden die vanochtend wel werkten... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Af en toe kom ik weer films tegen die ik niet kan kijken vanwege zwart beeld. Als ik het goed heb kwam dat door een ingepakte header oid. Is er manier om die films makkelijk te coverteren oid naar iets wat het wel goed doet zodat ik de firmware niet hoef te updaten? Ik zit namelijk nu op een versie welke voor mij het best werkt op dit euvel na.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:50:
Af en toe kom ik weer films tegen die ik niet kan kijken vanwege zwart beeld. Als ik het goed heb kwam dat door een ingepakte header oid. Is er manier om die films makkelijk te coverteren oid naar iets wat het wel goed doet zodat ik de firmware niet hoef te updaten? Ik zit namelijk nu op een versie welke voor mij het best werkt op dit euvel na.
MKVToolnix downloaden, bestand importeren, header compression uitzetten en opnieuw "inpakken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Yup, heb ik soms ook last van.

vroeger draaide ik een WHS server, en had ik nooit last, sinds ik nu een DS1812+ heb, heb ik af en toe hier last van.

En is ook zo plots terug in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428891

Aha bedankt voor je reactie,Welke firmware heb je op de ac ryan,misschien is daar ook een verband mee,dat we beide dezelfde firmware draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de 4824 en die speelt alles weer af zoals het hoort, is ook sneller dan alle firmwares erna en naar mijn idee de beste. Moet alleen even zien nog hoe hij met mijn nas werkt, maar in het vakantiehuisje kon ik er prima mee overweg met een portable hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:41:
ik heb nu de 4824 en die speelt alles weer af zoals het hoort, is ook sneller dan alle firmwares erna en naar mijn idee de beste. Moet alleen even zien nog hoe hij met mijn nas werkt, maar in het vakantiehuisje kon ik er prima mee overweg met een portable hdd.
Welke AC Ryan heb je? Als het de Mini HD 2 is, heb je dan een link voor de 4824 FW, heb zelf ook soms reboots met het benaderen van mijn NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:24:
[...]

Welke AC Ryan heb je? Als het de Mini HD 2 is, heb je dan een link voor de 4824 FW, heb zelf ook soms reboots met het benaderen van mijn NAS.
nee, heb de mini 1 , ik heb hem van de originele website afgehaald. Ik zou als ik jou was gewoon wat firmwares proberen die uitgekomen zijn, zit vast wel eentje tussen die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-07 19:08
heb er geen last van, maar wel een tip: gebruik NFS!
dit omdat het allebei linux machines zijn, samba heeft overhead..

heb zelf wel de oude 4824 FW, maar neem aan dat bij GUI2.0 je ook nog NFS kan gebruiken. Gebruik google even als je niet weet hoe je het moet instellen op je synology/ac ryan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
elpino.rv schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:34:
[...]

heb er geen last van, maar wel een tip: gebruik NFS!
dit omdat het allebei linux machines zijn, samba heeft overhead..

heb zelf wel de oude 4824 FW, maar neem aan dat bij GUI2.0 je ook nog NFS kan gebruiken. Gebruik google even als je niet weet hoe je het moet instellen op je synology/ac ryan.
NFS is wel een stuk beveiligings technisch slechter! Oppassen, tenzij je lokale netwerk geen beveiliging van binnenuit nodig heeft.
http://forums.whirlpool.net.au/archive/701909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:40:
tenzij je lokale netwerk geen beveiliging van binnenuit nodig heeft.
Dat zal bij de meeste mensen thuis wel zo zijn? Ik kan me 123 niet een reden bedenken waarom niet behalve de prive filmpjes van de slaapkamer van de ouders die ze willen beschermen voor de kids, maar het lijkt me niet dat je die op een nas opslaat.

Ik gebruik zelf NFS trouwens, had echter geen idee dat het onveiliger was.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Dat zal bij de meeste mensen thuis wel zo zijn? Ik kan me 123 niet een reden bedenken waarom niet behalve de prive filmpjes van de slaapkamer van de ouders die ze willen beschermen voor de kids, maar het lijkt me niet dat je die op een nas opslaat.

Ik gebruik zelf NFS trouwens, had echter geen idee dat het onveiliger was.
Ik denk het ook, maar nu hebben mensen de keuze en weten ze waarom ze voor NFS of Samba moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

pistole

Frutter

Het is allebei veilig of onveilig... Je moet het gewoon goed inrichten / instellen :+

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen met de meest recente ac ryan firmware shortcuts toch maken in het hoofdmenu of kon dat met de 4824 ook?

Verder krijg ik volgens het menu, met welke firmware dan ook steeds de melding in beeld dat mijn ac ryan geen ip adres heeft, maar hij kan wel op de nas komen en internetradio afspelen, ook een paar dagen later nog steeds. Erg vaag, kan met mijn router nu ook niet helemaal achterhalen welk ip adres hij krijgt, maar dat ligt meer aan de software die daarop staat en alleen een mac adres laat zien.

Afijn, met de 4824 werkt het allemaal naar behoren. Ik ben voor mijn nas trouwens gewoon naar bestanden gegaan, dan naar netwerk en dan workgroup en dan zie ik een aantal apparaten staan die verbonden zijn met mijn nas en de nas server zelf en dan klik ik daarop, voer een inlognaam en wachtwoord in en kies opslaan gegevens (zodat ik de volgende keer naar shortcuts gaat als ik bestandenbrowser kies) en dan ben ik op de nas. Dat is toch NFS en geen SAMBA?

Op mijn andere mediaspeler ga ik wel via NFS erheen, maar op de ac ryan krijg ik die vraag niet in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
pistole schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:38:
Het is allebei veilig of onveilig... Je moet het gewoon goed inrichten / instellen :+
Ik weet het, een beetje off topic, maar NFS is gericht op IP adres, dat is toch echt een stuk onveiliger dan user based. Samba is (mits de laatste versie) het veiligst in gebruik als je user level beveiliging gebruikt. Dit gaat simpelweg niet met NFS alleen.

Als het om een username en password vraagt is het Samba!

[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 22-05-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dan is alles samba hier dus. Vind het wel fijn hoor om alles op userniveau in te stellen. De mediaspelers hebben zo geen rechten om foto's te wissen van mijn fotoserver, maar kunnen ze wel laten zien en tv series e.d. kan je wel wissen.

Kunnen de kids ook niet per ongeluk mijn foto archief verwijderen (heb wel backups op amazon s3 en op de hard disc van mijn pc en op een laptop, maar het is toch veel werk terug te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:57:
Ah, dan is alles samba hier dus. Vind het wel fijn hoor om alles op userniveau in te stellen. De mediaspelers hebben zo geen rechten om foto's te wissen van mijn fotoserver, maar kunnen ze wel laten zien en tv series e.d. kan je wel wissen.

Kunnen de kids ook niet per ongeluk mijn foto archief verwijderen (heb wel backups op amazon s3 en op de hard disc van mijn pc en op een laptop, maar het is toch veel werk terug te zetten).
Dit kan ook met NFS. Je kunt op directory niveau (elke share zeg maar) zeggen wat de client mag doen (r of r/w). Ik heb mijn download map als r/w staan (dus acryan kan films kijken en deleten) en de rest van mijn prive spullen (zoals foto's) op r staan.
Geef toe dat het minder veilig is, maar dat is voor mij minder belangrijk in dit thuisnetwerk. Vind snelheid/stabiliteit winst bij NFS belangrijker.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:36:
Afijn, met de 4824 werkt het allemaal naar behoren. Ik ben voor mijn nas trouwens gewoon naar bestanden gegaan, dan naar netwerk en dan workgroup en dan zie ik een aantal apparaten staan die verbonden zijn met mijn nas en de nas server zelf en dan klik ik daarop, voer een inlognaam en wachtwoord in en kies opslaan gegevens (zodat ik de volgende keer naar shortcuts gaat als ik bestandenbrowser kies) en dan ben ik op de nas. Dat is toch NFS en geen SAMBA?
bij de 4824 is NFS een aparte menu item. Dus je hebt 'USB' - 'Harddisk' etc en dan iets van 'NETWORK' en daarna iets met 'NFS'.

[ Voor 27% gewijzigd door elpino.rv op 23-05-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460310

Ik heb de iconbit bootloader geinstallleerd om de mede8er firmware 4.05 te kunnen installeren op mijn playonhd 73100. Nu wil ik terugkeren naar AC Ryan firmware maar kan deze firmware niet flashen omdat mijn 73100 met de iconbit bootloader word gezien als een niet ac ryan device. De AC Ryan devices zijn beveiligd. Naar het schijnt kan je terug flashen met install.img van de originele ac ryan bootlader. Ik heb het hele net al afgezocht hiernaar. Eerder in deze topic is hiernaar al een link gepost naar 4shared maar deze file is al removed. Is iemand in het bezit van deze bootloader en kan je hem dan ff posten op mediafire ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Download het hier en volg de instructies:
http://www.acryan.com/dow..._PV73100_v7.4.x.r3966.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit gaat nou net niet. Ik akn niet de volledige firmware flashen De playonhd word niet herkend als playonhd maar als iconbit. De bootloader is encrypted. Ik heb een .img nodig van alleen de bootloader van playonhd. Deze is al gepost in dit forum maar de link is dood.
Als iemand hem nog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de bootloader gevonden op de e-boda site in het forum. Me very happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruxxxano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-07 22:17
Ik heb een pohd mini met de nieuwste officiële firmware. Bij 90% van de filmpjes op YouTube krijg ik de melding "Cannot play media file". Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

korte vraag: kan ik via dlna met mijn iphone files browsen op de harddisk van mijn playon!hd2 en afspelen over mijn home cinema set zonder de tv aan te hebben?

of.. heeft ie misschien een web interface waar ik dat mee kan doen op mijn netbook of ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:36:
Ik kan alleen met de meest recente ac ryan firmware shortcuts toch maken in het hoofdmenu of kon dat met de 4824 ook?
Dat kan zelfs al in r3582 ...

Zijn in r4824 trouwens de subtitels gefixed voor <i>, <font> en dat soort tags ?? Dat is eigenlijk het enige dat me in r3582 nog stoort ...
Zou dit kunnen zijn : 29. Fix displaying of parameters present in certain subtitle format ??
Weet iemand of dat evt. is te fixen zonder een complete upgrade te doen ??

Ben op r3582 blijven hangen omdat ik in de changes nooit iets interessants zag en alleen maar slechte berichten hoorde ; trage GUI, Samba problemen etc ...

EDIT: mmm, zou ook PlayonX kunnen doen, ziet er goed uit .... de skin, buttons, Busybox heb ik ook al in r3582.

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 01-06-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Goner schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:54:
[...]
EDIT: mmm, zou ook PlayonX kunnen doen, ziet er goed uit .... de skin, buttons, Busybox heb ik ook al in r3582.
PlayonX is echt wel de beste FW voor je POHD. Installeer dan ook NTV zou ik zeggen.. uitzending gemist erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Zitten die features zoals NTV er niet standaard in dan ??
Die indruk wordt wel gewekt :?
ZItten die skin en buttons er standaard in of moet je die ook weer los installeren ?

En die italics e.d. in externe subtitels zijn blijkbaar niet gefixed ?

Ik had PlayonX geinstalleerd, maar had iedere keer dat de HDD gechecked moest worden als ik hem via USB op de PC aansloot.
Ook vond ik het jammer dat er met externe subs wel de italics <i> tekens stonden, maar er werd geen italic weergegeven.

(TifKag in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1")

[ Voor 69% gewijzigd door Goner op 01-06-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 19:22
Goner schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:53:
Zitten die features zoals NTV er niet standaard in dan ??
Die indruk wordt wel gewekt :?
ZItten die skin en buttons er standaard in of moet je die ook weer los installeren ?

En die italics e.d. in externe subtitels zijn blijkbaar niet gefixed ?

Ik had PlayonX geinstalleerd, maar had iedere keer dat de HDD gechecked moest worden als ik hem via USB op de PC aansloot.
Ook vond ik het jammer dat er met externe subs wel de italics <i> tekens stonden, maar er werd geen italic weergegeven.

(TifKag in "[Mediaplayer] AC Ryan Playon!On HD - Ervaringen deel 1")
De buttons en skins zitten er wel standaard in, maar voor de features moet je een script en en opt. pack op de hdd zetten, wat heel makkelijk is en gaat.
http://playon.unixstorm.org/installation.php
en nee de Italics zijn niet gefixed
Klinkt allemaal negatief, maar hij werkt als en trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Hee, hardstikke bedankt!
In dat geval voegt PlayonX niet echt veel toe aan mijn gepimpte r3582 ... die draait als een tierelier, dus if it works, don't change it :+

Een aantal features ziet er leuk uit, maar ik heb tegenwoordig een NAS waar dat ook allemaal op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

Tacoos

i am i

fruxxxano schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:17:
Ik heb een pohd mini met de nieuwste officiële firmware. Bij 90% van de filmpjes op YouTube krijg ik de melding "Cannot play media file". Is daar een oplossing voor?
Daar heb ik ook in wisselende serieuze mate last van.
Ik wijtte het eerst aan mijn TP-Link TL-WDR1043 routertje wat niet lekker draaide (op de plek waar ie stond had ie nogal last van omliggende stoorbronnen, hijs nu verplaatst), maar andere suggesties zijn me welkom.

Het ligt waarschinlijk toch niet aan de router, want met het youtube xl script werkt het allemaal prima. Helaas werkt youtubexl wel een stuk minder fijn.
Heeft youtube weer wat veranderd?
edit:

youtubexl getest en dat werkt prima

[ Voor 20% gewijzigd door Tacoos op 03-06-2012 19:33 ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn pas aangeschafte 2dehands pohd kan ik alleen onder bestandsbeheer de inhoud van mij externe hd bekijken, dus onder de titels films, foto's etc. zie ik niets, en heb de laatste firmware erop staan.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?!

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:52:
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?!
Het indexeren staat waarschijnlijk uit in het menu. Zelf vind ik de methode die je nu gebruikt wel het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:27:
[...]

Het indexeren staat waarschijnlijk uit in het menu. Zelf vind ik de methode die je nu gebruikt wel het fijnst.
ah, ga ik dat even bekijken, bedankt. ik heb ook nog een wd, dat menu vond ik wel sneller werken en overzichtelijker, zal wel even wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn schoonvader zijn verjaardag toch maar een playon mini 2 besteld, was nu 85 euro hier en hij zit er toch zonder internet op, anders had ik een andere keuze gemaakt.

Ter vervanging van een niet hd spelertje, heb er maar voor gekozen zodat mijn ouders en mijn schoonouders beiden dezelfde hebben, scheelt wat met hulp op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463256

ik heb een AC Ryan Playon!HD 2 zit 1 TB in nu wil het geval dat hij de laatste tijd vast loopt en dat hij zegt dat hij vol is terwijl er 877.6 GB vrij is van de 1000 GB hoe kan dit en hoe kan het dat hij vast loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Anoniem: 463256 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:59:
ik heb een AC Ryan Playon!HD 2 zit 1 TB in nu wil het geval dat hij de laatste tijd vast loopt en dat hij zegt dat hij vol is terwijl er 877.6 GB vrij is van de 1000 GB hoe kan dit en hoe kan het dat hij vast loopt
Met een HD2 zit je in het verkeerde draadje. Maar je bent een tweaker toch? Heb je de nieuwste firmware er al (opnieuw) opgezet, en heb je de playon hd2 al aan je pc gehangen en die de schijf laten controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al geruime tijd bezig om een "digital signage"-applicatie te schrijven. Met deze applicatie wil ik bepaalde content (video en image) afspelen op een of meerdere tv schermen. Op dit moment heb ik de applicatie draaiende. Op een pc of laptop installeer ik een webserver (apache) en daar draai ik dan html5 op. Alles werkt en ik ben erg blij, maar het mooiste zou zijn dat ik geen laptop of pc meer nodig heb, maar dat het bijvoorbeeld met een mediaplayer kan.

Thuis heb ik een AC Ryan Playon HD staan, waar ik al eens naar gekeken heb. Op deze mediaspeler draait een lichte webserver waarmee je middels RSS / XML het hele kastje kan besturen.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn html5 pagina standaard te tonen bij het opstarten van de AC Ryan.
Mochten er ook andere / betere mediaspelers zijn die ik hiervoor kan gebruiken dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:52:
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om mijn html5 pagina standaard te tonen bij het opstarten van de AC Ryan.
Mochten er ook andere / betere mediaspelers zijn die ik hiervoor kan gebruiken dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Iemand een idee?
Het is even niet duidelijk voor mij WAAR je de HTML pagina op wilt tonen, als ik het zo snel lees lijkt het erop dat je de pagina DOOR de AC Ryan op je TV wilt tonen. Als je dit wilt moet je, naast een server, ook een web client hebben op de AC Ryan die HTML5 aan kan.. Weet niet of dit makkelijk is.

Als je de HTML5 op een ANDER apparaat wilt laten zien, bv je PC dan kun je eens kijken naar de getweakte firmware 'PlayOn!X'. Die heeft heel veel verandert aan de standaard FW, waaronder een hele uitgebreide webserver waar je ook content (films/music) mee kan starten op je POHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 12:36

Xymox

Determinism rulez !

Nou, ik had een tijdje de Medi8er firmware geïnstalleerd vanwege de videowall die ik wel lekker vond werken.
Echter kreeg ik steeds vaker dat een film na x seconden op zwart ging. Stekker eruit en weer opnieuw proberen.
Tevens kreeg ik laatst geen geluid bij "De Muppets" dus was bij mij de maat vol en heb de laatste officiële AcRyan firmware erop gezet.

De GUI is wel wat trager. Echter de snelkoppelingen maakt het wel weer goed, de kids kunnen meteen springen naar de map met kinderfilms. En aangezien daar ook gekozen kan worden voor thumbnail view, is er een soort videowall aanwezig.

Geinig dat de reeds aanwezige thumbgen hoesjes daar weergegeven worden, dus wat dat betreft niet veel in mogelijkheden teruggegaan.

Maar nu uiteraard weer een ander probleem: het netwerk.
Soms gaat het goed, vaker gaat het niet goed. Op de POHD geen links naar mijn shares op het netwerk en vanaf mijn Win7 laptop geen netwerkverbinding naar de POHD.
Samba is gestart (zie de melding dat NAS gestart wordt) maar vaak dus geen verbindingen, beide kanten op.

\\playonhd\hdd1 verbinding lukt niet.

Zucht...er is altijd wat met dat ellendige ding. Op het forum zie ik veel meldingen van niet of haperende SAMBA. Wanneer krijgen ze dit eens stabiel?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Hey allen, sinds gisteren heb ik de Playon! HD Mini 2 (inclusief WiFi dongle) en de eerste ervaring is goed. Hij start snel op en de ietwat trage menu's kan ik prima mee leven (ik ben Interactieve TV van KPN gewend). Ook is hij echt enorm veel beter dan de duurdere Eminent speler die bij mijn schoonouders staat en laat dat nou de enige mediaspeler zijn waar ik ervaring mee heb. Alles top dus. Vanaf USB wordt alles gewoon goed afgespeeld en zelfs 720p via WiFi streamen lukt goed als de bitrate niet te hoog is (het 7GB grote 'Låt den rätte komma in' was geen succes :+ ). Ook Youtube XL werkt prima (de gewone Youtube niet, die kan niks afspelen) en verder heb ik eigenlijk nog niks getest. Ik heb nu echter twee vraagjes:

1 - Klopt het dat je in de Movies categorie geen films van een netwerk tevoorschijn kan laten komen? Ik heb gelezen dat je alleen fysieke schijven kunt indexeren. Beetje jammer als dat daadwerkelijk zo is, maar shortcuts werken imo ook prima (en snel).
2 - Yamj ziet er erg goed uit en ik ben best bereid de stappen te doorlopen om alles in te stellen, maar moet je elke keer na een restart opnieuw de index opzoeken op het netwerk? Dat zou namelijk een behoorlijk minpunt zijn! Hier kon ik echter niet echt een antwoord op vinden.

Antwoorden, tips en trucs zijn uiteraard welkom aangezien ik helemaal nieuw ben in de mediaplayer wereld :D

Streamen doe ik overigens vanaf mijn PC, die een verdieping hoger staat.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Via safe install, installatie gestart (terug een oudere versie aan het installeren, van het SDK3.0 tijdperk), echter tijdens installatie, geeft ie opeens:
"no space for YAFFS2 image"
Boink! En daar stopt het mee. :(

Nergens zie ik echt duidelijk wat hieraan te doen valt. Iemand?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Mizitras schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:33:
Via safe install, installatie gestart (terug een oudere versie aan het installeren, van het SDK3.0 tijdperk), echter tijdens installatie, geeft ie opeens:
"no space for YAFFS2 image"
Boink! En daar stopt het mee. :(

Nergens zie ik echt duidelijk wat hieraan te doen valt. Iemand?
Waarschijnlijk de verkeerde firmware, heb je DD of DD+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kzit weer op 48.xx, die werkt toch bij mij het best. Niet de uitgebreide GUI, maar dat is geen probleem. Reageert nu ook weer sneller in ieder geval

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 15:52
Vraagje over het toevoegen van subs. Heb nu een franse mkv gedownloaden alleen hoe voeg ik de sub toe en dat het werkt? Heb de srt gedownload en op de pc werkt het prima met vlc alleen hoe kan ik het afspelen op mijn ac ryan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Versteegrob schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:24:
Vraagje over het toevoegen van subs. Heb nu een franse mkv gedownloaden alleen hoe voeg ik de sub toe en dat het werkt? Heb de srt gedownload en op de pc werkt het prima met vlc alleen hoe kan ik het afspelen op mijn ac ryan?
De srt dezelfde naam geven als je film, dan speelt hij hem gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466529

Ik ben ook op zoek naar deze bootloader, kan jij mij daarbij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 13:52
Anoniem: 466529 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:49:
Ik ben ook op zoek naar deze bootloader, kan jij mij daarbij helpen
Misschien handig als je iemand quote, aangezien dit topic al uit een 200+ pagina's bestaat hoef je denk ik neit te verwachten dat mensen weten waarover je het anders hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag dat de POHD, POHD Mini en PVR ondertussen EOL zijn verklaard door ACRyan. We hoeven dus geen nieuwe firmwares meer te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodr25
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-07 15:55
IJsbeer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:15:
Ik zag dat de POHD, POHD Mini en PVR ondertussen EOL zijn verklaard door ACRyan. We hoeven dus geen nieuwe firmwares meer te verwachten.
Tja, als je maar lang genoeg alles uitstelt hoef je de lopende problemen dus niet op te lossen, makkelijk en goedkoop ... Dus Youtube werkend zien te krijgen zit er dan dus niet meer in, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcodr25 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:20:
[...]

Tja, als je maar lang genoeg alles uitstelt hoef je de lopende problemen dus niet op te lossen, makkelijk en goedkoop ... Dus Youtube werkend zien te krijgen zit er dan dus niet meer in, jammer...
De laatste beta bevat een fix voor Youtube en een nieuwe ntfs driver

"Firmware:

Asian
http://www.acryan.com/downloads/PV73100 ... _Asian.zip
European
http://www.acryan.com/downloads/PV73100 ... ropean.zip

Changelog:

* Fixed 'cannot play media file' error in Youtube client
* New/Updated NTFS driver"

Deze is ook voor de mini en de dvr-hd uitgebracht

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-07 18:51
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:19:
[...]

De laatste beta bevat een fix voor Youtube en een nieuwe ntfs driver

"Firmware:

Asian
http://www.acryan.com/downloads/PV73100 ... _Asian.zip
European
http://www.acryan.com/downloads/PV73100 ... ropean.zip

Changelog:

* Fixed 'cannot play media file' error in Youtube client
* New/Updated NTFS driver"

Deze is ook voor de mini en de dvr-hd uitgebracht
de linken werken niet acryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-07 13:40
Ik heb een AC Ryan HD Mini 1 van een collega geleend om wat te testen en kijken of het wat is.
Nu loop ik alleen tegen het volgende probleem aan:

Als ik de AC Ryan via HDMI aansluit op mijn 24 inch Sharp tv dan krijg ik alleen het startscherm te zien, vervolgens blijft het beeld op zwart en geeft de tv aan dat ik geen signaal heb.

Heb het ook al op een andere tv van me geprobeerd maar die geeft helemaal geen beeld en als ik op source HDMI instel dan gebeurt er ook helemaal niks. HDMI is dan geeneens te selecteren terwijl ik met mijn PS3 totaal geen problemen heb.

Ik ga het nu nog even op mijn 40 inch Samsung tv beneden proberen maar ik weet het antwoord al...
Edit: bij mijn grote 40 inch hetzelfde verhaal: Startscherm verschijnt maar na ongeveer 10 seconden is het beeld pleite :(

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-07-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421600

hallo,

ik heb de ac ryan HD, als ik deze update naar de laatste FW , kan ik de NAS functie niet gebruiken , ik vind deze niet in mijn netwerk.

als ik hem downgrade naar FW: r3582 , vind ik hem wel.
en bovendien met de laatse FW reageerd de menu erg langzaam.

iemand enig idee hoe dit kan?
ik wil de NAS ook gebruiken om vanaf mijn yamaha rx v671 receiver muziek te kunnen streamen, echter kan ik geen DLNA aanzetten in de fw r3582.
iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-07 15:19
Vlassie1980 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:14:
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Klinkt alsof hij via de andere uitgang beeld gaat versturen na het opstarten. Moet je eerst de POHD via component video aansluiten en dan de instellingen aanpassen naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 13:52
Wel tof dat AcRyan als laatste firmware een buggy variant uitgebracht heeft waarbij SAMBA kapot-stuk gemaakt is. Past wel in de lijn der verwachtingen: zo hebben ze in de gehele lifecycle van het apparaat niet een enkele stabiele firmware update uitgebracht die NIET vol met functiebeperkte bugs zat. Chapeau. :') _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:57:
Wel tof dat AcRyan als laatste firmware een buggy variant uitgebracht heeft waarbij SAMBA kapot-stuk gemaakt is. Past wel in de lijn der verwachtingen: zo hebben ze in de gehele lifecycle van het apparaat niet een enkele stabiele firmware update uitgebracht die NIET vol met functiebeperkte bugs zat. Chapeau. :') _/-\o_
Die laatste firmware is inderdaad echt ruk, als je alleen met een usb schrijf eraan kijkt (wat ik in onze vakantiewoning doe) dan stoppen dvd's na een half uur met spelen 8)7

De een na laatste firmware is trouwens wel prima voor mijn gebruik in de vakantiewoning.

Voor het dagelijkse gebruik heb ik een beter apparaat gekocht (lees niet ac ryan).
Pagina: 1 ... 67 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.