Reg. datum: 13 december 2000
MacBook epson1260 samsung ml1710 nikon D70 SB600
Forum » Smartphones » Android Smartphones » Samsung Galaxy I7500
Tags |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw Topicjp73 wijzigde dit bericht 24-07-2009 14:50 (0%)
Reden: spelling
Dit geeft helaas niet het RAM geheugen weer waar wij naar op zoek zijn maar het Interne Flash geheugen.quote:WeBBaN schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:45:
[...]
Volgens de handleiding van de Hero, maar Android blijft Android lijkt mij (hoop ik):
10.3 Geheugen beheren
Beschikbaar telefoongeheugen controleren
Druk op THUIS > MENU en tik op Instellingen > SD kaart & telefoongeheugen.
Het beschikbare telefoongeheugen wordt onder het gedeelte Intern
telefoongeheugen weergegeven.
Standaard laat Android de laatste (10?) applicaties open staan in de achtergrond. Op stop drukken is genoeg en maakt de applicatie lekker snel beschikbaar als je hem weer nodig hebt.quote:jp73 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:49:
Dus je kunt je muziekplayer niet meer uitzetten ?
Of zou het verder niet uitmaken of het programma werkt, gewoon het liedje op stop of pauze zetten ?
enige hint welke app. daarvoor te gebruiken ?
Nickname does not reflect reality
Was al langskeomen toch?quote:Team-RiNo schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:50:
[...]
Dit geeft helaas niet het RAM geheugen weer waar wij naar op zoek zijn maar het Interne Flash geheugen.
quote:
Wie o wie?
Kompjoeters?? hu?
Klopt, maar er zijn ook genoeg berichten die spreken van 128mb, dus wat first-hand info kan nooit kwaadquote:
"Small minds discuss people. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas." -Eleanor Roosevelt
Hij ziet hem direct als drive. Ergens in de additional settings staat USB connection is mass storage only met een groen vinkje erachter.quote:olson schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:35:
ziet de pc/laptop de samsung i7500 direct als 'drive' of met er eerst apparte software op?
Net via APNDroid alle data uit gezet en de agenda gestart. Deed het prima...quote:jp73 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:00:
Werkt dit agenda programma allleen als je een verbinding hebt met internet ? Ik hoop het niet want dan zou het tamelijk onbruikbaar zijn........
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Ik had ook altijd precies hetzelfde, maar de sim van de zaak in een privetoestel is dan niet altijd even makkelijk. Ben nu echt blij met een kleine Nokia van de zaak, die ik thuis kan laten wanneer ik wil, en heb een eigen telefoon en een eigen internetabbo daarbij en ik houdt altijd mijn eigen nummer (Is zo lastig als je van baan switched en je mobiele nummer dan ook weer kwijt raakt)quote:siam4me schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:02:
Ik weet dat ik dan niet de volledige mogelijkheden van de telefoon benut, maar ik heb geen zin om met twee telefoons te gaan lopen. Een apart data abonnement voor de Galaxy terwijl ik ook een telefoon van de zaak heb is dus geen optie...
Battlelog Harm Veenstra *klik*
Wie o wie?
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
De HTC Magic heeft dezelfde configuratie als de Galaxy (128MB + 64MB). Alhoewel er naar het schijnt ook een versie van de HTC Magic is met 288 MB.quote:CLB schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:58:
Uhm ja en de HTC Magic / HTC Hero? Hebben die 192MB / 288MB + nog is QualComm chip RAM?
Een Android telefoon zonder data abo... Is natuurlijk maar een beperkt iets aangezien de meeste apps/ widgets die je kan installeren er toch gebruik van maken. Als je echter geen APN instelt kan er ook geen enkele app verbinding maken natuurlijk. Je kan dan eventueel toch een Wifi hotspot gebruiken indien je toch ff wilt internetten.quote:siam4me schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:02:
Is een data-abonnement voor de Galaxy eigenlijk vereist? Of slechts gewenst? Misschien een rare vraag, maar ik vind de telefoon helemaal geweldig, maar als ik 'm koop dan doe ik de simkaart van m'n telefoon van de zaak erin, en die heeft geen data-abonnement... Ik kan er uiteraard wel mee op internet, maar een continue open verbinding is dus niet gewenst om de kosten beperkt te houden. Klopt het dat je de volledige controle hebt over de manier waarop bepaalde programma's een connectie met internet maken?
Ik weet dat ik dan niet de volledige mogelijkheden van de telefoon benut, maar ik heb geen zin om met twee telefoons te gaan lopen. Een apart data abonnement voor de Galaxy terwijl ik ook een telefoon van de zaak heb is dus geen optie...
Leuk gedaan wel zo. De Magic lijkt inderdaad op sommige punten iets sneller, al scheelt het niet veel. Met het 'window-scrollen' op de internetpagina en wat andere dingen lijkt de Samsung weer sneller. Blijkbaar heeft de reviewer daar met Vodafone wat minder goed bereik met UMTS dan met de Franse provider. Het scherm van de Samsung blijft echt heersend. Duidelijk veel helderder dan de Magic. Vooral de zwarte achtergrond van het menu toont dat verschil. Hij heeft trouwens volgens mij op de Samsung een oudere versie van Google Maps zonder streetview? Wat mij betreft:quote:gas0line schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:27:
Review Samsung Galaxy vs HTC Magic
De Magic lijkt me iets sneller, maar ja die Galaxy heeft weer zo'n mooi display.
Thanx voor het melden. Had al paar gekeken of hij al antwoord had, maar het duurde even. Blij dat we hier nu duidelijkheid over hebben van Samsung zelfquote:wouterhorre schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:57:
In verband met het geheugen in de Galaxy:
http://www.theunwired.net...topic.php?id=8286&p=2
<quote>
Ok guys, I got the official confirmation from Samsung in terms of total and available RAM. As a matter of fact, the Samsung Galaxy has 192 MB of total RAM which are 128 MB of available device RAM plus 64 MB of Qualcomm chip RAM.
</quote>
Dus, de Galaxy heeft 128MB RAM geheugen bovenop hetgeen de processor ingebouwd heeft (64MB). In totaal dus 192MB.
Kompjoeters?? hu?
Op mijn werk zie ik dat ook, maar thuis niet. Ik denk dat het meer te maken heeft met de vloeiende weergave van de video's.quote:olson schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:04:
Ik heb nu al heel wat van die Samsung reviews bekeken,
maar het valt mij op dat de i7500 niet altijd doet wat de vinger 'van plan' is ...
en dat de schermen niet vloeiend voorbij scrollen...
Is dit nog iemand opgevallen!?
Aangezien de telefoons qua hardware elkaar niet heel veel zullen ontlopen is er denk ik wel kans op getweakte Roms voor de Galaxy. Wat je nu heel veel ziet is dat een tweak-koning een Rom maakt voor een G1 en dat iemand anders die dan aanpast voor een G2. Da's veel minder werk blijkbaar want de aangepaste Roms verschijnen vaak al binnen een paar uur. Ik denk dan ook wel dat een Galaxy Rom ook wel te fabriceren is "uit" een normale G2-Rom. Een camera-app is ook los op het apparaat te "pushen" zodat ook dat soort afwijkende specs-dingen wellicht niet voor grote problemen zullen zorgen. Hypothetisch dan hè, heb zelf de ballen verstand van dit soort zaken, enige dat ik doe is dagelijks flashen (de mobiel hè)quote:nightcrow schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:01:
Vraag me los van Sense wel af of er veel getweakte roms zullen verschijnen voor de Galaxy? Op XDA wil men er geen topic aan wagen (is mainly een HTC-website). Misschien kunnen we ons wat dat betreft hier uitleven
Brad Pitt wijzigde dit bericht 29-07-2009 09:16 (37%)
Helemaal mee eens. Vond dat ook een pre van winmo op mn S730 en heb hoge verwachtingen van Adroid op de Galaxy. Ben wel benieuwd waar we die voor de Galaxy getweakte roms dan kunnen vinden. Ben zelf ook een noob in de keuken.quote:Brad Pitt schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:11:
Vooral dit kunnen rommelen en aanpassen blijft een ideaal gegeven.
Eerste flash vond ik best eng (onwijs blij het Home-screen weer te zienquote:nightcrow schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:36:
[...]
Ben wel benieuwd waar we die voor de Galaxy getweakte roms dan kunnen vinden. Ben zelf ook een noob in de keuken.
Ik denk niet dat die er al is/zijn voor de Galaxy... Alle benodigdheden zijn tegen die tijd hier wel te vindenquote:Dryhte schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:10:
Waar haal je die dan? Heb even online gekeken maar mijn Google skillz zijn niet erg 1337
Kompjoeters?? hu?
Netjesquote:olson schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:39:
cool! root op de galaxy
http://android.hdblog.it/...-root-exclusive-hdblogit/
efeltee wijzigde dit bericht 30-07-2009 12:53 (17%)
Kompjoeters?? hu?
Yes, gewoon door te drukken op Menu en dan Search/Zoeken.quote:olson schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:51:
is het trouwens mogelijk om te zoeken in je gmail?

Brad Pitt wijzigde dit bericht 30-07-2009 15:06 (20%)
En nog een andere manier:quote:olson schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:39:
cool! root op de galaxy
http://android.hdblog.it/...-root-exclusive-hdblogit/
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Wie o wie?
HOI.
Ongetwijfeld. Of Samsung zelf een ROM uitbrengt is nog maar de vraag, maar er komen ongetwijfeld ROM's beschikbaar die je zelf kunt installeren.quote:gas0line schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:33:
Kan je op de Samsung later de Android versie 2.0 laden? Die ziet er namelijk veel beter uit dan Andorid 1.5.
I'd rather die like a man than live like a coward
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al naar je internetinstellingen gekeken? Wat zegt Google? Een beetje meer zelfinitiatief is hier wel gewenst.quote:ViVe schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:29:
Zojuist heb ik me nieuwe I7500 binnen gekregen, kan alleen geen verbinding maken met het 3G netwerk van T-mobile, iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Ben een android noob.
ViVe wijzigde dit bericht 01-08-2009 14:37 (24%)
Het is mij nu gelukt, probeer eens een kijkje te nemen op deze website!quote:jp73 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:37:
Hetzelfde probleem hier. Heb alleen een vodafone abonement.
Ik heb eerst via de website de instellingen voor de htc magic erin gezet, dit werkt niet. Daarna de algemene instellingen die hier staan:
http://www.vodafone.nl/pr...len/Algemene_instellingen
maar dit werkt ook niet.
Iemand die de instellingen voor vodafone heeft die werken ?
Jochemmol
Dit zag ik straks ook al ja, ik heb hier echt werkelijk nog helemaal nergens iets over gelezen terwijl ik het nieuws omtrent de i7500 toch redelijk goed lees. Komt redelijk onverwacht dus, op internet ook vrijwel niets over te vinden. In de gaten houden dan maar!quote:Jochemmol schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:30:
Ik zit even op kieskeurig te kijken en zie dan bij de prijzen BOL.com.
Ik klik op de link http://www.bol.com/nl/p/t...index.html#product_images
en kom dan uit hier (het gaat niet om de prijs of winkel)
Maar om een zilveren uitvoering. Ik ben nog nergens dit tegen gekomen
Zorgen dat 3G aan staat (het vinkje weghalen bij 'alleen 2G gebruiken') en de juiste APN instellen natuurlijkquote:ViVe schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:29:
Zojuist heb ik me nieuwe I7500 binnen gekregen, kan alleen geen verbinding maken met het 3G netwerk van T-mobile, iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Ben een android noob.
Kompjoeters?? hu?
Zie deze versie ook voor het eerst. Wel mooi op zich dat zilver en wit. Lijkt me wat minder vingerafdrukgevoelig (op zwart zie je alles) maar het wordt denk ik wel sneller vies. Zeker iets om in de gaten te houden dus.quote:Jochemmol schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:30:
Ik zit even op kieskeurig te kijken en zie dan bij de prijzen BOL.com.
Ik klik op de link http://www.bol.com/nl/p/t...index.html#product_images
en kom dan uit hier (het gaat niet om de prijs of winkel)
Maar om een zilveren uitvoering. Ik ben nog nergens dit tegen gekomen
Is het een duits toestel?quote:-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:18:
Vandaag heb ik de Samsung Galaxy opgehaald bij degsmfan.nl in Enschede
Kompjoeters?? hu?
Er staat wel een Engelse sticker op de doos, de bijgeleverde handleidingen zijn Duits en Engels. De interface is default in het Engels, het is te wijzigen naar Nederlands (En nog een hoop andere talen)quote:
-={Fred_Perry}=- wijzigde dit bericht 02-08-2009 18:28 (14%)
-={Fred_Perry}=- wijzigde dit bericht 03-08-2009 08:59 (29%)
Had vanochtend maar mijn telefoon gereset naar Factory Defaults, en zelfs na dat deed hij het niet. Wat in de instellingen rond gekeken en ineens deed hij het weer de hele dag, tot in de auto terug hij het ineens niet meer deedquote:efeltee schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:02:
Het gebeurt wel vaker dat je na een firmware update best eens het toestel volledig af legt (lees: batterij er uit halen).
Voorlopig crasht mijn Galaxy op willekeurige moment maar ik denk dat het aan een bepaald widget ligt ipv van de firmware update.
-={Fred_Perry}=- wijzigde dit bericht 03-08-2009 19:06 (10%)
Conclusie: import toestel.quote:-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:19:
[...]
Er staat wel een Engelse sticker op de doos, de bijgeleverde handleidingen zijn Duits en Engels. De interface is default in het Engels, het is te wijzigen naar Nederlands (En nog een hoop andere talen)
pven wijzigde dit bericht 03-08-2009 22:48 (75%)
Wie o wie?
pven wijzigde dit bericht 03-08-2009 22:51 (85%)
HOI.
HOI.
RoD wijzigde dit bericht 04-08-2009 13:39 (99%)
Kompjoeters?? hu?
Zal ongeveer even snel/traag zijn als vergelijkbare Android toestellen. Wat volgens de één dan net aan is (tot die groep behoor ik zelf) maar volgens een ander weer supersnel. Op het HTC Hero forum zijn de meeste gebruikers ook erg tevreden en merken blijkbaar niets van de stotteringen haperingen die je af en toe hebt.quote:Dennizzz33 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:31:
Iemand die de telefoon al heeft die kan zeggen of het een beetje snel is? Veel gelezen opmerking is het "weinig" ram geheugen die de telefoon heeft.. maar als android nou minder nodig heeft tegenover andere OS'en merk je daar vrij weinig van toch?
Op de vodafone website vind je handmatige instellingen voor de HTC Magic terug. Aangezien die gewoon hetzelfde OS heeft als de Samsung Galaxy, lijkt me dat deze settings hier ook bruikbaar zullen zijn.quote:jp73 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:07:
Heeft er niemand hier een vodafone abbonement ?
Vodafone zelf kan me niet helpen met de instellingen........
internet werkt dus nog steeds niet
Voor andere instellingen kijk je best gewoon hier: http://www.vodafone.nl/pr...llingen?#settingslocation (zie HTC Magic).quote:Handmatig instellen
Dit toestel kun je alleen handmatig instellen. Zie de instructie hieronder.
Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.
Om gebruik te maken van mobiel internet, e-mail, MMS en Vodafone live! sites is het nodig om de juiste APN in te stellen. Een APN is het toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.
De juiste APN voor een abonnement of prepaid is live.vodafone.com. Voor een zakelijke aansluiting geldt de APN office.vodafone.nl.
Neem contact op met onze klantenservice bij twijfel over de juiste APN.
* Ga naar 'Menu' -> 'Settings' -> 'Wireless controls' -> 'Mobile networks' -> 'Access Point Names'
* Druk op de Menu-toets en kies 'New APN'
o Name: Vodafone NL
o APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
o Proxy: leeg laten
o Port: leeg laten
o Username: vodafone
o Password: vodafone
o Server: leeg laten
o MMSC: leeg laten
o MMS proxy: leeg laten
o MMS port: leeg laten
o MCC: 204
o MNC: 04
o APN type: leeg laten
* Druk op de Menu-toets en kies 'Save'
* Keer terug naar het beginscherm
* Kies 'Menu' -> 'Browser' om verbinding te maken internet
*
Neequote:Brad Pitt schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:06:
Als je internet + sms kiest en bij MMSC "mmsc.mms.vodafone.com" invult doet ie ook niets?
Misschien een beetje domme vraag. Maar je hebt toch wel Internet Blox (aangezet) he?quote:jp73 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:57:
[...]
Nee![]()
Morgenvroeg eerst maar eens terug naar de shop............
gas0line wijzigde dit bericht 05-08-2009 10:57 (2%)
Reden: typo
Wie o wie?
Volgens mij kan je maar 1 APM tegelijkertijd active hebben dus zou dit zo niet werken ?!quote:mavgink schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:49:
Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy: not set
Port: not set
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: not set
MMSC: not set
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MCC: 204
MNC: 04
APN Type: not set
---
Om te kunnen mms-en moet je een 2e APN aanmaken met de volgende gegevens.
name: Vodafone MMS
APN: Live.vodafone.com
Proxy: <not set>
Port: <not set>
Username: Vodafone
Password: Vodafone
Server: <Not set>
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: 192.168.251.150
MMs port:8799
MCC: 204
APN Type: mms
quote:jp73 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
Volgens mij kan je maar 1 APM tegelijkertijd active hebben dus zou dit zo niet werken ?!
Zo die is wel heel erg mooi in het wit zilver zeg..quote:nightcrow schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:17:
Goed om te horen dat je het uiteindelijk aan de praat hebt gekregen.
Er zijn meer foto's opgedoken van de witte/zilvere Galaxy. Zie hier. Ben er zelf nog niet over uit of ik deze mooier vind dan de zwarte.
www.frontstagemusic.nl / www.flickr.com/photos/37295319@N04/
Kompjoeters?? hu?
dat bedoel ik met praktischerquote:nightcrow schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:42:
maar wordt hij wel sneller vies.
Kompjoeters?? hu?
Kompjoeters?? hu?
Je zou Netcounter kunnen proberen. Leuke app die zowel normaal dataverkeer als wel Wifi gescheiden bijhoudt.quote:-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:03:
Zijn er tools om te zien wat Android aan dataverkeer doet?
Die review ziet er niet goed uit. Zit al maanden te aasen op die Samsung, maar begin nu toch wel te twijfelen. Met een telefoon moet je toch goed kunnen bellenquote:olson schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 08:43:
Nieuwe review van de Samsung Galaxy:
http://www.phonearena.com...Review-review-r_2235.html
quote: phonearenaPerformance:
Samsung Galaxy
We do not have any major gripes concerning the overall speed of the Samsung Galaxy I7500. The only issue we encountered was certain lagging when the screen switched between landscape and portrait mode, but we can live with that. The in-call quality, however, is average on both ends. Voices are realistic, but rather sharp and we found ourselves repeating whole sentences. Quality got better the more we turned down the volume, but by the time we were satisfied with it, the overall voice loudness had become way too low to allow comfort. The HTC Magic with its excellent in-call quality definitely wins over the Galaxy I7500 with this respect.
Conclusion:
Our final verdict is that Samsung has not done its best with the Galaxy I7500. However, it still packs a good workmanship, beautiful AMOLED display and decent 5-megapixel camera. These will definitely attract followers, but some people will be dissuaded from getting the phone due to the unhandy alignment of the navigational buttons and the mediocre in-call quality. As a whole, the Samsung Galaxy I7500 stands a chance in the impending battle against the HTC Magic. But it just can't hold a candle to the HTC Hero. It's exactly the latter that we would pick, because it features an intuitive interface that makes Android even more easy and comfortable to handle.
Wie o wie?
efeltee wijzigde dit bericht 08-08-2009 13:19 (16%)
Het gaat niet altijd alleen om Sense maar ook overall performance.quote:Unfortunately, we´ve got a single, major gripe here, concerning the overall speed. With or without the animations on, there are considerable delays on opening certain applications. For an instance, loading the calendar for a first time after a hardware restart takes about 5-6 seconds and another 2 seconds when started for a second time before finally getting almost instantaneous at the third attempt.
Ja dat heb ik hier op de Magic ook wel hoor. Zal inderdaad eerder 2-3 sec zijn dan zes. Echter, heel soms, als je zwaaaaar hebt zitten browsen o.i.d. en meteen na het sluiten van de browser ga je dingen zitten openen kán dat wat langer duren dan normaal. Op de achtergrond zal er dan wel wat geheugenbeheer aan de gang zijn.quote:efeltee schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:08:
Als ik de calender open na een reset duurt het maximaal 2-3sec, 2de maal openen is het direct.
6sec is er toch wel net iets over
Brad Pitt wijzigde dit bericht 08-08-2009 14:20 (4%)
Kompjoeters?? hu?
Heb zelf geen amoled scherm, maar lijkt me onzin: amoled schermen zijn juist in de zon veel beter te bekijken, vooral door de hogere helderheidquote:olson schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:40:
Kan iemand me vertellen of het display buiten ook nog redelijk te bekijken is?
Ik lees verhalen dat amoled schermen in de zon niet te zien zijn...
"Small minds discuss people. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas." -Eleanor Roosevelt
Weet niet of je dat denkt of dat je dit zegt uit eigen ervaring.. Het speelt namelijk echt heel relaxed hoor!quote:olson schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:40:
Dat D-pad lijkt met met games toch wel weer handiger.
Spellen spelen op een ipod/iphone gaat rap irriteren met dat 'gevinger'.
Kompjoeters?? hu?
Ik denk dat vooral bedoeld wordt dat het een reflectief scherm is.Van die TrueColors, ClearView en weet ik veel hoe ze het nog meer noemen technologie. Wat wil in de zon wel eens wat minder prettig werken aangezien alles gewoon reflecteert. Maar ik denk inderdaad ook dat het allemaal wel mee zal vallen.quote:pat42 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:20:
[...]
Heb zelf geen amoled scherm, maar lijkt me onzin: amoled schermen zijn juist in de zon veel beter te bekijken, vooral door de hogere helderheid
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: