Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• kboelie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-08-2012
Is het mogelijk met de basis agenda of de quick calender om afspraken te kopieren en te plakken? Ik krijg het namelijk niet gevonden?
en is het "normaal" dat ik bij quick calender geen nieuwe afspraak kan maken? Is dat alleen om te bekijken en voor een nieuwe afspraak dan toch weer naar de basis agenda moet?

• Rooster
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06-11 08:20
quote:
Dino737 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:30:
Hallo iedereen,

2 praktische vragen aan de mensen die al een HTC Hero gebruiken:

1/ Kan je verschillende groepen maken binnen je contactpersonen en aan die groepen dan een verschillende "ringtone" koppelen. (bvb een andere ringtone voor als mijn moeder belt en een andere ringtone als er collega's bellen)
2/ Kan je verschillende profielen maken waarbij in een bepaald profiel je enkel een ringtone krijgt voor een bepaalde groep mensen. (bvb ik zit in een meeting en ik wil enkel een ringtone horen als er mij mensen bellen vanuit de groep "collega's", maar als ik een telefoon krijg van iemand uit de groep "familie" wil ik niet gestoord worden en wil ik dus niets horen)

(Voor de mensen die ooit Nokia gebruikt hebben, ik zou dus willen weten of het systeem van "profielen" en "groepen" van Nokia ook aanwezig is bij de Hero)

Alvast bedankt voor de info!

Dino
Ja je kan groepen aanmaken. Het toezeggen van een beltoon per groep is me nog niet gelukt, wel per contactpersoon. Wat betreft je 2e vraag: het programma Locale kan dit allemaal regelen. Je kan aan de hand van tijd, locatie, contact (meerdere contacten aanvinken mogelijk), datum of batterijstatus je ringtones, volume (en nog meerdere dingen) wijzigen.

• C00P
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-11 18:16
Ik lees hier veel goede dingen over Het Weer, helaas kan ik deze niet vinden in de market.
Werkt deze ook voor Belgie ? en welke is een goede 2de voor te gebruiken in Belgie ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-11 13:06
quote:
Danjel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:24:
Ik ben opzoek naar een programmatje/widget waarmee ik gemakkelijk en snel vannaf het homescherm mijn agenda, mail en contacten kan syncen.
Het automatisch laten syncen vreet mij teveel stroom waardoor m'n accu te snel leeg is naast alle andere activiteiten die ik ermee uitvoer. Echter hoef ik niet constant mijn mail, agenda en contacten gesynced te hebben.
Ik heb al gezocht in de market naar iets als sync of manual sync maar heb er niks bruikbaars tussen kunnen vinden (of uberhaupt iets wat het vermoeden doet wekken tot de functie die ik nodig heb).
Ik heb het zelf niet getest maar waarschijnlijk kan any cut je daar bij helpen. Zie ook hier

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• bobwarley
  • Niet online
Tip, als je soms niet makkelijk in slaap komt: download MusicSleep. Daarmee kun je een timer op je music afspelen zetten (bv 30min).

Overigens, wie speelt er nog meer: What the Doodle !? Ik vind die game echt leuk.

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10:05
quote:
Danjel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:24:
Ik ben opzoek naar een programmatje/widget waarmee ik gemakkelijk en snel vannaf het homescherm mijn agenda, mail en contacten kan syncen.
Je kan ook een sync-widget installeren en daarmee autosync aan/uitzetten. Als je hem eventjes aanzet synchroniseert de boel weer, daarna click je hem weer uit. Vaag dat het blijkbaar zˇ veel accu "kost" :/

Brad Pitt wijzigde deze reactie 10-09-2009 09:14 (32%)

Nickname does not reflect reality

• bobwarley
  • Niet online
quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:12:
[...]
Vaag dat het blijkbaar zˇ veel accu "kost" :/
ja idd want het is vooral via push toch en niet pull ? maar ja als je iedere minuut mail krijgt kan ik het wel begrijpen dat je het liever niet hebt.

bobwarley wijzigde deze reactie 10-09-2009 09:19 (47%)

• MeIsTwisted
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-11 15:24

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Tip voor app om de volgorde van je bookmarks te wijzigen zodat je niet telkens naar onder hoeft te scrollen in de HTC widget: Bookmark Manager

Dit hadden ze standaard bij HTC al moeten leveren imo

Multimonitor is relax :P

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Weet er iemand een goede applicatie(betaald of niet) die automatisch telefoongesprekken kan opnemen die ik maak of binnekrijg.
Ik heb nu "CallRecorder" maar die werkt nogal gaar geloof ik... :/

Deyron Kilometertje.nl - Gratis ritregistratie

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Iemand?
quote:
CLB schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:45:
Ben nu alleen nog op zoek naar 'n Nintendo DS emulator, zodat ik NDS games kan spelen op android!
Professor Layton and the Diabolical Box ofzo, zou goed moeten werken icm het touchscreen! :9 :9~

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Hollbaum
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
Dat trekt de Hero voorlopig nog niet.

• Dino737
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 30-08-2010
quote:
Rooster schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:05:
[...]

Ja je kan groepen aanmaken. Het toezeggen van een beltoon per groep is me nog niet gelukt, wel per contactpersoon. Wat betreft je 2e vraag: het programma Locale kan dit allemaal regelen. Je kan aan de hand van tijd, locatie, contact (meerdere contacten aanvinken mogelijk), datum of batterijstatus je ringtones, volume (en nog meerdere dingen) wijzigen.
Bedankt!
Het toezeggen van een beltoon per contactpersoon is voldoende, ik kan wel iedere contactpersoon van een bepaalde groep afzonderlijk de andere beltoon toekennen. Is een beetje meer werk maar is maar eenmalig.

Kan je bij "Locale" dan gemakkelijk zo een profiel selecteren?
(Stel dat ik dus zo een meeting profiel heb gemaakt waarbij mij slechts een paar mensen kunnen storen dan kan ik dit eenvoudig activeren om na de meeting dan terug naar het standaard profiel te gaan?)

• Dryhte
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22-11 20:08
Ik heb Locale er weer af gesmeten, het lijkt mij behoorlijk veel resources te verbruiken. Zijn er nog mensen die dit gevoel hadden?

Maar om op je vraag te antwoorden, ja het is erg gemakkelijk om een profiel te selecteren.

• Heppieboeddah
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-11 14:41
Voor de fanatieke filmliefhebber/bioscoopbezoeker. Movie Finder Werkt weer prima na de update van v1.5.5 naar 1.5.7. Zie ook deze post.

Asrock P67 Extreme 6; iCore i7 2600K; 16GB DDR3; Samsung 840Pro 256GB; 4x2TB WDC Ears Green; Radeon HD 6870

• N!co
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11-11 12:32
quote:
Dryhte schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:25:
Ik heb Locale er weer af gesmeten, het lijkt mij behoorlijk veel resources te verbruiken. Zijn er nog mensen die dit gevoel hadden?

Maar om op je vraag te antwoorden, ja het is erg gemakkelijk om een profiel te selecteren.
Ja, dat idee had ik ook. Zonder locale lijkt m'n g1 een stuk sneller.

Heb nu "sound manager" om op bepaalde tijden het volume bij te stellen.

• mastair
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-11 15:47
quote:
Dryhte schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:25:

Mijn Hero wordt zo traag als poep als ik locale een tijdje heb draaien. Mocht dit ooit verholpen worden, dan vind ik het een super app.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• MetalManic
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-05 19:28
Mijn magic gaat juist een stuk soepeler lopen met Locale erop. Vaag

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Nick87
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-09 14:54
quote:
MHTC06 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:33:
Mijn magic gaat juist een stuk soepeler lopen met Locale erop. Vaag
Op mijn magic lijkt de market de dingen te doen crashen, toch zeker als ik er te lang in bezig ben en 2-3 applicaties installeer.

• MetalManic
Misschien moet je je foon eens goed opschonen. Wipen, dalvik cache en zo legen en dan JACxROM v1.5r3 erop gooien.

• Brad Pitt
quote:
MHTC06 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:55:
Misschien moet je je foon eens goed opschonen. Wipen, dalvik cache en zo legen en dan JACxROM v1.5r3 erop gooien.
Of, als je eens tegendraads wil doen, Enomther's Rom er op. Die is ook prima. Beiden zijn in ieder geval beter (lees: stabieler, wellicht wel iets minder snel) dan de recente Cyanogen versies. Voor elk wat wils dus ;)

• Balachmar
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-11 15:41

Balachmar

The truth is out there

quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:04:
[...]

Of, als je eens tegendraads wil doen, Enomther's Rom er op. Die is ook prima. Beiden zijn in ieder geval beter (lees: stabieler, wellicht wel iets minder snel) dan de recente Cyanogen versies. Voor elk wat wils dus ;)
Wat zijn dan eigenlijk de verschillen?
Ik draai nu cyanogen. En die bevalt best goed!

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Brad Pitt
quote:
Balachmar schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:32:
Wat zijn dan eigenlijk de verschillen?
Ik draai nu cyanogen. En die bevalt best goed!
Weinig verschil hoor. Cyanogen loopt altijd "voor" met de nieuwste functies en goodies. De Rom's van Jac en Enomther hebben over het algemeen wat minder nieuwe dingen (al heeft de nieuwe Jac genoeg) maar zijn (naar mijn mening) wat stabieler.

Wat ik zelf bij elke (Cyanogen) Rom heb gehad is dat ie na een tijdje stukken langzamer werd dan meteen na de initieŰle installatie, maar erger nog, na het gebruiken van een "zware" applicatie (zoals zeer grote internetpagina's bezoeken met veel gfx en zo) het afsluiten daarvan steevast zorgde voor een vertraging. Dan zag je een lege desktop, dus zonder iconen, die dan pas na een paar seconden weer werd opgebouwd. Hiervan heb ik nu geen last meer. Alles werkt wel ietsjes trager, maar consistent.

Als je nu nergens last van hebt, zowel niet qua gemis aan functies dan wel trager worden van de Rom, zou ik het lekker allemaal gewoon zo laten! Cyanogen staat niet voor niets bekend als "de" Rom bakker hŔ... 8)

• Nick87
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-09 14:54
quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:03:
[...]

Als je nu nergens last van hebt, zowel niet qua gemis aan functies dan wel trager worden van de Rom, zou ik het lekker allemaal gewoon zo laten! Cyanogen staat niet voor niets bekend als "de" Rom bakker hŔ... 8)
Volg cyanogen op twitter, als je ziet hoeveel versies dat die uitbrengt, die moet daar dag en nacht met bezig zijn en tussendoor op het werk ook nog.

• C00P
Ik vind de Hero rom heel mooi (check youtube)

Welke kan er mij aangeraden worden ? ik heb een G1 en hij moet wel wat soepel gaan vind ik.

• MetalManic
quote:
C00P schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 01:59:
Ik vind de Hero rom heel mooi (check youtube)

Welke kan er mij aangeraden worden ? ik heb een G1 en hij moet wel wat soepel gaan vind ik.
Hero vind je mooi en hij moet soepel lopen? Beter neem je een snelle ROM met een hero-theme denk ik.

• Brad Pitt
Of gewoon een Hero halen, waar dat sowieso enigszins soepel op gaat lopen. G1 zal een Hero Rom nooit trekken. Een leuke Rom met Hero-theme is natuurlijk mogelijk, maar dan mis je alle HTC-widgets, en ik neem aan dat het daar juist om gaat. Echter met het beperkte geheugen van de G1 gaat dat nooit wat worden.

• bobwarley
  • Niet online
Nieuwe 3rd-party lockscreen komt er aan, die wel interessant wordt: Flyscreen

Wel ernstige lag, maar hij is nog beta. Hopelijk gaat de final vloeiender.

Heeft er trouwens iemand ervaring met BMAX? Das een VOIP-app die compatible is met VoipBuster om mee te bellen.

bobwarley wijzigde deze reactie 12-09-2009 17:00 (41%)

• MeIsTwisted
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-11 15:24

MeIsTwisted

not a Twisted mind

quote:
Only.Holoris schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:48:
...

Heeft er trouwens iemand ervaring met BMAX? Das een VOIP-app die compatible is met VoipBuster om mee te bellen.
Ik kan iig goed bellen tot nu toe met Sipdroid en voipbuster, maar zal het eens checken.

edit: hmm, moet je voor betalen. Nouja, dan houd ik het wel bij sipdroid

MeIsTwisted wijzigde deze reactie 12-09-2009 17:10 (10%)

Multimonitor is relax :P

• Vendrom
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 08:55
quote:
vanardenne schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:46:
[...]

Dat is een goeie. Ik dacht zelf dat de gegevens onder 'usage summary' alleen outbound calls zijn maar dat staat er niet zo duidelijk bij. Anders neem je even contact op met de maker of dat wel of niet zo is. Het wordt in ieder geval wel geplugd als app om je outbound minuten bij te kunnen houden.
heeft iemand hier al een goede app hiervoor gevonden?

• vanardenne
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Vendrom schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:42:
[...]

heeft iemand hier al een goede app hiervoor gevonden?
Ik ben daar zelf ook nog steeds naar op zoek. Ik heb die gast van die app gemaild maar geen reactie gehad.

Canon EOS 550D | GoPro Hero3 Black | Macbook Pro Retina

• Subslider
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-11 19:57
quote:
Only.Holoris schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:48:
Nieuwe 3rd-party lockscreen komt er aan, die wel interessant wordt: Flyscreen

[video]

Wel ernstige lag, maar hij is nog beta. Hopelijk gaat de final vloeiender.

k zie dat je nog steeds moet unlocken voor sommige dingen.. is het niet gewoon sneller om daadwerkelijke te unlocken en de widgets op je homescreen te bekijken? mis het nut een beetje.

• teddek
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 06-05 23:45

teddek

to Root or not to Root...

ik kwam zojuist een stukje tegen tegen uit Januari 09 over een Android App dat contacten en bestanden verwijderde, spam verstuurde en adware installeerde. deze is destijds direct verwijdert, maar de tijd staat niet stil. aangezien Android is een Linux distribution is was ik wel even verbaast, maar Android is wel bezig een om groot OS te worden en ook op de netbooks gaan we Android tegenkomen.

nu kan ik hier op tweakers niets op antivirus en Android vinden, maar als ik google vind ik tal van virus scanners ontwikkeld voor Android.

hoever staande zaken omtrend (anti)virussen en Android?

teddek wijzigde deze reactie 14-09-2009 20:29 (27%)

met een gebalde vuist, kan je niets door de vingers zien...

• Nss
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-11 16:31

Nss

The Dude Abides

quote:
MeIsTwisted schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:08:
[...]

Ik kan iig goed bellen tot nu toe met Sipdroid en voipbuster, maar zal het eens checken.

edit: hmm, moet je voor betalen. Nouja, dan houd ik het wel bij sipdroid
Sipdroid werkt wat mij betreft ook prima, echt super app. Gebruik het met de betamax-variant Poivy.

Verder zag ik trouwens net dat de Uitzending Gemist app voor Android te downloaden is. Nog niet via de market, maar wel via m.uitzendinggemist.nl en dan onderaan klikken (direct: http://d2c.wecomm.com/npo-ug). Lijkt wel redelijk te werken.

/edit: werkt helaas beetje crappy, is meer een browser die alleen uitzending gemist weergeeft, dan een app. Mis bijvoorbeeld full-screen video optie (geheel, niet zoals nu) en bitrate keuze

Nss wijzigde deze reactie 14-09-2009 20:43 (13%)

It takes guys as simple as the Dude and Walter to make a story this complicated... and they'd really rather be bowling.

• The_Worst
  • Laatst online: 23:31
Een anti-virus zal achter de feiten aanlopen net zoals de Android Market. Ik verwacht dat de responsetijd van een anti-virus programma niet veel sneller zal zijn dan van een medewerker van Google. Zolang je alleen programma's installeert vanaf de Market moet je redelijk veilig zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | PSN + Steam + Origin: The_Worst_NL

• belumcukur
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16-04 19:28

belumcukur

Het is een versnorkte wereld

Even een domme vraag, als ik apps installeer en die er weer van af gooi, blijft er dan wat achter (zoals bij Windows)? En raken bestanden gefragmenteerd? Waardoor de telefoon steeds moeilijker gaat werken? Of kan ik straffeloos alles uit de Market uitproberen? Is er software voor dit soort 'onderhoud'?

belumcukur wijzigde deze reactie 14-09-2009 22:31 (7%)

• C00P
Ik heb chompSMS geinstalleerd.

Nu heb ik in de standaard berichten applicatie ingesteld dat deze geen meldingen meer moet tonen (berichtmeldingen in statusbalk) omdat ik ze anders 2 maal krijg, van deze standaard sms en chompSMS dus.

Maar toch blijf ik 2 meldingen krijgen, zet ik iets verkeerds uit ?

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
teddek schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:23:
ik kwam zojuist een stukje tegen tegen uit Januari 09 over een Android App dat contacten en bestanden verwijderde, spam verstuurde en adware installeerde. deze is destijds direct verwijdert, maar de tijd staat niet stil. aangezien Android is een Linux distribution is was ik wel even verbaast, maar Android is wel bezig een om groot OS te worden en ook op de netbooks gaan we Android tegenkomen.

nu kan ik hier op tweakers niets op antivirus en Android vinden, maar als ik google vind ik tal van virus scanners ontwikkeld voor Android.

hoever staande zaken omtrend (anti)virussen en Android?
Antivirus is eigenlijk niet echt nodig.
Ik zal ook uitleggen waarom.
Voor alles spammerige/virusachtige dingen heb je permissie nodig. Deze permissie geef je zelf expliciet als gebruiker. Als een flashlight programma om internet toegang vraagt is dat natuurlijk onzin. Dus mijn tip is kijk vooral zelf ook goed naar waar de applicatie toegang voor vraagt.
Hierdoor kunnen programma's dus niet zonder jouw weten contact opnemen met het hoofdkwartier, of al je vrienden kapot spammen. Als je hier echter zelf niet echt goed op let, tja...
En dan virussen of spyware via de browser. Het is een linux systeem (en nee linux is niet zomaar veiliger dan windows) een voordeel is, dat er nog vrijwel geen virussen of spyware zijn gemaakt voor linux. Maar in de toekomst zal dat echter zeker wel geprobeerd worden. Echter is in Android (Linux) niet zomaar alles executable. En bij Android hebben ze er ook nog voor gekozen om uitvoerig te werken met specifieke groepen. Hierdoor kunnen programma's in Android andere programma's bijvoorbeeld niet veranderen. Of gegevens van die andere programma's inlezen. (Zie het als een registry die beveiligd is voor elk specifiek programma)
Dit zijn zo allemaal zaken waarom virussen moeilijker zijn te ontwikkelen voor Android dan bijvoorbeeld Windows (en dat zijn nog steeds de meeste thuisgebruikers, dus een leuke doelgroep).
Ik zou persoonlijk dus de antivirus programma's niet vertrouwen, als ze niet van een groot bedrijf afkomen.
quote:
belumcukur schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:30:
Even een domme vraag, als ik apps installeer en die er weer van af gooi, blijft er dan wat achter (zoals bij Windows)? En raken bestanden gefragmenteerd? Waardoor de telefoon steeds moeilijker gaat werken? Of kan ik straffeloos alles uit de Market uitproberen? Is er software voor dit soort 'onderhoud'?
Ik heb net even gecontrolleerd. En bij de programma's die ik gedeinstalleerd heb, is alles weg.
Bestanden fragmenteren volgens mij niet. Android maakt namelijk niet gebruik van FAT32 of NTFS, maar yaffs2 zie: Wikipedia: YAFFS
Er is dus geen onderhoud nodig.

Balachmar wijzigde deze reactie 15-09-2009 08:47 (14%)

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Vendrom
  • Laatst online: 08:55
quote:
Only.Holoris schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:10:

Overigens, wie speelt er nog meer: What the Doodle !? Ik vind die game echt leuk.
echt een helde spel!! Super verslavend. _/-\o_ jammer dat je soms zo lang moet wachten voordat er 5 mensen in een potje zitten.

• vanardenne
  • Niet online
Omdat de software upgrade voor de Hero er aan zit te komen wil ik een degelijke backup tool installeren. Nu is de bekendste volgens mij MyBackup Pro die applicaties en personal data kan backuppen. In de FAQ van MyBackup Pro staat echter ook expliciet dat ze geen data van andere apps kunnen backuppen. Betekent dit dan dat na een installatie van nieuwe ROM je bv al je highscores / unlocked levels van spellen kwijt bent? Hoe hebben jullie dit gedaan?

• The_Worst
  • Laatst online: 23:31
Ik ben gewoon overnieuw begonnen. :) Het is namelijk volgens mij niet mogelijk om toegang te krijgen tot de data van andere programma's.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | PSN + Steam + Origin: The_Worst_NL

• vanardenne
  • Niet online
quote:
The_Worst schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:11:
Ik ben gewoon overnieuw begonnen. :) Het is namelijk volgens mij niet mogelijk om toegang te krijgen tot de data van andere programma's.
Dat zou zonde zijn van mijn 2957 levels en 43514 defeated enemies in Robo Defense... ;-)

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-11 13:06
quote:
vanardenne schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:09:
Omdat de software upgrade voor de Hero er aan zit te komen wil ik een degelijke backup tool installeren. Nu is de bekendste volgens mij MyBackup Pro die applicaties en personal data kan backuppen. In de FAQ van MyBackup Pro staat echter ook expliciet dat ze geen data van andere apps kunnen backuppen. Betekent dit dan dat na een installatie van nieuwe ROM je bv al je highscores / unlocked levels van spellen kwijt bent? Hoe hebben jullie dit gedaan?
offtopic:
Wat niet geheel duidelijk wordt is of je een "normale" Hero of een geroote hebt. Met mijn G1 heb ik al meerdere software updates (OTA) gehad en ben ik verder geen data en/of instellingen kwijtgeraakt.
Dus het nut van een backup applicatie begrijp ik niet echt.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• david_again
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 11:06
Het browsen op de Hero gaat prima met de build-in browser, maar ik zie ineens sinds jaren weer... reclame banners. :/

Ik heb de market al afgezocht naar adblock achtige programma's maar kan niks vinden.
Iemand hier ook 'last' van, en/of een goeie tip?

edit: spelling

david_again wijzigde deze reactie 15-09-2009 15:14 (5%)

• vanardenne
  • Niet online
quote:
Tim_bots schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:49:
[...]

offtopic:
Wat niet geheel duidelijk wordt is of je een "normale" Hero of een geroote hebt. Met mijn G1 heb ik al meerdere software updates (OTA) gehad en ben ik verder geen data en/of instellingen kwijtgeraakt.
Dus het nut van een backup applicatie begrijp ik niet echt.
Ik heb een normale Hero. Op de HTC site staat het volgende benadrukt:
quote:
http://www.htc.com/dk/Sup...3&cat=2&dl_id=671
Warning!
* Please note that this upgrade will erase any data stored on the phone. We recommend that you back up all your data before performing this upgrade."
Daarom lijkt mij een backup applicatie wel nuttig om te gebruiken vooraf aan deze update.

• Dryhte
Pff heeft iemand een idee hoe je switcht tussen een homescreen replacement (panda home) en het gewone homescreen? Ik twijfel namelijk of ik Panda wel wil...

N/m, gevonden :)

Dryhte wijzigde deze reactie 15-09-2009 16:03 (6%)

• theHoff
  • Niet online
Ik had het leuke spelletje FarmFrenzy Lite gedownload. Beviel prima dus heb ik via de link in het spel de volledige versie gekocht. Bleek dat wel de lite versie naast de volledige versie bleef bestaan. Die heb ik dus uninstalled en vervolgende de update gedraaid die er was voor de full versie. Nu krijg ik direct bij het opstarten de foutmelding dat de toepassing gestopt is... Ik heb de maker maar gemaild, maar kan ik nu de game uninstallen en opnieuw installen zonder opnieuw te hoeven betalen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Interessante gegevens over het downloaden en betalen van applicaties door iPhone- en Android-gebruikers: Klik.

De Market is bij lange na nog niet zo groot als de App store, maar Android begint leuk mee te doen. Het is echter ook duidelijk waar de pijnpunten liggen... voor developers is er veel minder makkelijk geld mee te verdienen. Maargoed, dat was al een tijdje bekend.

• CLB
  • Niet online
quote:
bertjeee schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:52:
Ik had het leuke spelletje FarmFrenzy Lite gedownload. Beviel prima dus heb ik via de link in het spel de volledige versie gekocht. Bleek dat wel de lite versie naast de volledige versie bleef bestaan. Die heb ik dus uninstalled en vervolgende de update gedraaid die er was voor de full versie. Nu krijg ik direct bij het opstarten de foutmelding dat de toepassing gestopt is... Ik heb de maker maar gemaild, maar kan ik nu de game uninstallen en opnieuw installen zonder opnieuw te hoeven betalen?
Apps blijven volgens mij gelinkt staan aan je CreditCard / Androidaccount / Gmailaccount als ik me niet vergis..
Dit houdt in dat je een app 1x koopt en 'm dan altijd mag gebruiken. Mocht jij namelijk een nieuwe Androider kopen over en jaar, zou het ook zuur zijn mocht je dan alle apps / games en muk weer opnieuw moeten kopen.

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
vanardenne schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:41:
[...]
Daarom lijkt mij een backup applicatie wel nuttig om te gebruiken vooraf aan deze update.
Ouch, dat heb ik bij nog geen enkele update tot nu toe gezien.
Maar als ze van te voren al aangeven alles te wissen. Zou ik idd zoveel mogelijk backuppen.
Maar zoals al eerder aangegeven, kan een programma niet bij prive data van andere programma's.
Dus backup kan wel gegevens van andere plaatsen backuppen, maar niet de dingen in de private dirs. (Of je zou root moeten hebben)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
RoD schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:
Interessante gegevens over het downloaden en betalen van applicaties door iPhone- en Android-gebruikers: Klik.

De Market is bij lange na nog niet zo groot als de App store, maar Android begint leuk mee te doen. Het is echter ook duidelijk waar de pijnpunten liggen... voor developers is er veel minder makkelijk geld mee te verdienen. Maargoed, dat was al een tijdje bekend.
Ook een vreemde vergelijking nu nog.
Iphone is 2 jaar langer uit (zo ongeveer). Heeft hierdoor meer gebruikers. En ook nog eens minder techie gebruikers. Dit is allemaal een voordeel voor de verkopen.
Echter daar zal wel verandering in komen. Ik denk dat het niet lang duurt voor er meer Android phones zijn dan iphones, alleen al, omdat er meerdere varianten zijn.

En voor Android zijn er ook gewoon meer gratis apps. Dat komt mede door de open source natuur van Android. Er zijn genoeg voorbeelden van apps, die gratis zijn op Android en waarvoor je moet betalen op de iphone.

Ook zijn er nog minder devvers bezig voor Android, omdat er nog minder gebruikers waren. Hierdoor zijn er dus ook gewoon minder spelletjes. En dat is volgens mij de hoofdmoot van de omzetten.

Ook was de 24 uur refund vervelend voor ontwikkelaars, maar die moeten dan maar gewoon iets maken wat je niet binnen 24 uur beu bent toch?

Even nog iets anders wat ik me laatst bedacht. Is dat de iphone weer een lekker vendor locking constructie is. Als mensen straks voor 30 - 50 euro ofzo aan spellen hebben gekocht dan willen ze dat niet nog eens dokken. En moeten ze dus bij de iphone blijven.
Bij Android moet je misschien wel bij Android blijven, maar kun je nog wel je fabrikant kiezen. En blijf je dus altijd meer keuze houden.

Balachmar wijzigde deze reactie 15-09-2009 16:04 (11%)

• boaty
  • Laatst online: 23-11 18:19
Op de site m.nos.nl kan volgens mij sinds kort (had het zelf nog niet eerder gezien in ieder geval) de nos mobiel applicatie voor android gedownload worden. Hij is alleen nog niet terug te vinden in de markt, maar bij mij werkt hij prima.

boaty wijzigde deze reactie 15-09-2009 18:31 (20%)

Dell XPS 15

• RoD
  • Niet online

RoD

quote:
Balachmar schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:02:
[...]

Ook een vreemde vergelijking nu nog.
Iphone is 2 jaar langer uit (zo ongeveer). Heeft hierdoor meer gebruikers. En ook nog eens minder techie gebruikers. Dit is allemaal een voordeel voor de verkopen.
Echter daar zal wel verandering in komen. Ik denk dat het niet lang duurt voor er meer Android phones zijn dan iphones, alleen al, omdat er meerdere varianten zijn.

En voor Android zijn er ook gewoon meer gratis apps. Dat komt mede door de open source natuur van Android. Er zijn genoeg voorbeelden van apps, die gratis zijn op Android en waarvoor je moet betalen op de iphone.

Ook zijn er nog minder devvers bezig voor Android, omdat er nog minder gebruikers waren. Hierdoor zijn er dus ook gewoon minder spelletjes. En dat is volgens mij de hoofdmoot van de omzetten.

Ook was de 24 uur refund vervelend voor ontwikkelaars, maar die moeten dan maar gewoon iets maken wat je niet binnen 24 uur beu bent toch?

Even nog iets anders wat ik me laatst bedacht. Is dat de iphone weer een lekker vendor locking constructie is. Als mensen straks voor 30 - 50 euro ofzo aan spellen hebben gekocht dan willen ze dat niet nog eens dokken. En moeten ze dus bij de iphone blijven.
Bij Android moet je misschien wel bij Android blijven, maar kun je nog wel je fabrikant kiezen. En blijf je dus altijd meer keuze houden.
Ik vind het geen vreemde vergelijking. De iPhone is de populairste smartphone en dus is het leuk om daarmee te vergelijken. Verder moet je er natuurlijk niet teveel waarde aan hechten, want zoals je zelf al zegt, zijn er veel kanttekeningen bij te plaatsen. Je moet naar de rauwe data kijken. Die is imo best leuk, als vergelijkingsmateriaal. Er is verder niet uit te halen of de ene telefoon nou beter is dan de andere. Dat blijft aan de gebruiker zelf om dat te bepalen.

Ik vind zelfs dat Android het, naar omstandigheden, gewoon goed doet :)
quote:
boaty schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:30:
Op de site m.nos.nl kan volgens mij sinds kort (had het zelf nog niet eerder gezien in ieder geval) de nos mobiel applicatie voor android gedownload worden. Hij is alleen nog niet terug te vinden in de markt, maar bij mij werkt hij prima.
Volgens mij staat ie ook gewoon in de Market....

RoD wijzigde deze reactie 15-09-2009 18:33 (9%)

• boaty
Ik kon hem niet vinden naar expliciet erop zoeken. De NOS teletekst applicatie was sinds kort te downloaden via de markt, maar de NOS mobiel applicatie niet.

boaty wijzigde deze reactie 15-09-2009 18:38 (58%)

Dell XPS 15

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah, ik las eigenlijk automatisch "teletekst" toen je schreef "mobiel". My bad 8)7

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-11 11:12
Bestaat er al software om je Android telefoon ( G1 ) als modem te gebruiken icm je laptop?

Ik heb geen geroote telefoon en wil hem ook niet rooten, is het dan toch mogelijk?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• boaty
Voor uitzendinggemist gaat precies hetzelfde verhaal op. Ook nog niet te downloaden via de markt maar wel via de site m.uitzendinggemist.nl.

Dell XPS 15

• Heppieboeddah
quote:
RoD schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:32:
[...]

I[...]
[...]

Volgens mij staat ie ook gewoon in de Market....
Nosmobiel nog niet , wel NOSteletekst. Nosmobiel is vooralsnog alleen via de site op te halen. En werkt inderdaad prima.. ;)
quote:
boaty schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:44:
Voor uitzendinggemist gaat precies hetzelfde verhaal op. Ook nog niet te downloaden via de markt maar wel via de site m.uitzendinggemist.nl.
Ook dat kan ik bevestigen. Werkt ook prima.. ;)

Heppieboeddah wijzigde deze reactie 15-09-2009 18:52 (33%)

Asrock P67 Extreme 6; iCore i7 2600K; 16GB DDR3; Samsung 840Pro 256GB; 4x2TB WDC Ears Green; Radeon HD 6870

• RoD
  • Niet online

RoD

quote:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:43:
Bestaat er al software om je Android telefoon ( G1 ) als modem te gebruiken icm je laptop?

Ik heb geen geroote telefoon en wil hem ook niet rooten, is het dan toch mogelijk?
Volgens mij niet. Maar met een geroote telefoon dus wel. Aangezien rooten niet moeilijk is, zou je het misschien toch eens moeten overwegen.

• CLB
  • Niet online
Prog wat ik ken die dat kan is 'PdaNET' weet alleen niet of je daar root-acces voor nodig hebt..

• mastair
  • Laatst online: 22-11 15:47
quote:
CLB schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:47:
Prog wat ik ken die dat kan is 'PdaNET' weet alleen niet of je daar root-acces voor nodig hebt..
Hier heb je 'geen root' voor nodig en het werkt perfect. En trekt niet zoveel stroom als WIFI tethering.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• numm!e
  • Laatst online: 08-10 04:46

numm!e

ttl =< 0 ms

quote:
belumcukur schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:30:
Mijn Hero heeft nu al heel wat applicatie de´nstallaties ondergaan en is er niets minder traag om geworden.

Ik heb wel gemerkt dat sommige applicaties (bijv. Robo Defense en Movie Finder) keihard data op de SDcard laten staan nadat de applicatie (op de correcte manier) is verwijderd. Het betreft maar weinig kilobytes maar toch twijfel je even of het geen gevolgen heeft voor de stabiliteit als je het achteraf handmatig verwijderd. Daarom hernoem ik het eerst maar daarna verwijder ik het alsnog.

\\reboot_the_planet

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, bij mij werkt de download niet bij zowel m.nos.nl als m.uitzendinggemist.nl.

• boaty
Vreemd, ik heb ze toch echt geinstalleerd op mijn Hero. Heb je ook "Onbekende bronnen" aangevinkt staan bij "Toepassingen" onder "Instellingen"?

boaty wijzigde deze reactie 15-09-2009 20:18 (6%)

Dell XPS 15

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quote:
boaty schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:17:
Vreemd, ik heb ze toch echt geinstalleerd op mijn Hero. Heb je ook "Onbekende bronnen" aangevinkt staan bij "Toepassingen" onder "Instellingen"?
yupz.
beetje vreemd. Ik dacht even dat het lag aan wifi. Maar helaas. Hij werkt bij mij gewoon niet.
Ik krijg een pagina:
Als het downloaden niet begint, klik hier.
Maar als ik daar klik gebeurt er ook niets.

• CLB
  • Niet online
quote:
mastair schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:02:
Hier heb je 'geen root' voor nodig en het werkt perfect. En trekt niet zoveel stroom als WIFI tethering.
Nou super, Henkyyyyyy ook weer blij ;)

• Biggg
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:58
Weet iemand of er ook een soort webclips (osx) app is? Bijvoorbeeld het plaatje van de files op de site van anwb zou ik graag onder 1 druk op knop hebben (ipv bookmark en dan scrollen/zoomen).

• Antaresje
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-11 19:57
quote:
Balachmar schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:08:
mmm, bij mij werkt de download niet bij zowel m.nos.nl als m.uitzendinggemist.nl.
Als ik de applicatie probeer te downloaden dan mekkert ie dat m'n toestel (Magic) niet wordt ondersteund. Maar als ik op de mobiele site op een video klik, dan begint die wel vrolijk af te spelen. Misschien dat de NOS daar iets gewijzigd heeft, want eerst werkte dat niet.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 02:47

Edzeau

PSN: Edzeau

Na hier te lezen over de NOS-tool (die ik ook al op mijn vorige telefoon, N82, had staan) ben ik 'm gelijk maar op gaan zoeken. De "Uitzendinggemist" tool heb ik nog niet opgezocht, boeide me eerste instantie niet zo. Maar nu ik bezig ben met het NOS-tooltje (dat weer erg fijn werkt) kom ik er ook achter dat Uitzendinggemist er bij in zit (zie oranje icoontje, rechtsboven in de hoek)!

Erg leuk gemaakt, zeker een aanrader!

www.zegmaarjeroen.nl

• C00P
quote:
numm!e schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:38:
[...]

Mijn Hero heeft nu al heel wat applicatie de´nstallaties ondergaan en is er niets minder traag om geworden.

Ik heb wel gemerkt dat sommige applicaties (bijv. Robo Defense en Movie Finder) keihard data op de SDcard laten staan nadat de applicatie (op de correcte manier) is verwijderd. Het betreft maar weinig kilobytes maar toch twijfel je even of het geen gevolgen heeft voor de stabiliteit als je het achteraf handmatig verwijderd. Daarom hernoem ik het eerst maar daarna verwijder ik het alsnog.
Bestaat er geen programma welke je Android toestel zuivert ? zou ook leuk zijn als hij de cache verwijdert.
Dit houdt je toestel snel en responsive.

Zou toch een geweldig programma zijn ? bestaat het ?

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

spreekt sowieso geen Duits

quote:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:43:

Ik heb het zonder root en vrij eenvoudig kunnen doen met mijn Hero, ik weet niet of het op de G1 ook kan.
Met USB aan mijn laptop gehangen, en "Mobiel netwerk delen" in instellingen aangezet.
Nu op de laptop een dhcp request op de usb interface gedaan, en klaar. Geen tooltjes, installatie van software, betaalde apps nodig. Oh ja, ik draai natuurlijk wel linux op mijn laptop.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• Dryhte
mmm... hoe doe je een dhcp request op de usb interface?

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

spreekt sowieso geen Duits

quote:
Dryhte schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:02:
mmm... hoe doe je een dhcp request op de usb interface?

code:
1
sudo dhclient3 usb0

Tenminste, bij mij op ubuntu. Mogelijk gebruik je geen dhclient(3) maar dhcpcd.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• -Tim-
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-11 19:35

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

nevermind

-Tim- wijzigde deze reactie 16-09-2009 16:26 (96%)

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Wat een geweldige app zeg, die NOS app. Uitzending gemist, NOS nieuws, 3FM nieuws/stream, Radio 2... zelfs ONM staat er op 8)7

Snoop wijzigde deze reactie 16-09-2009 18:41 (150%)

• stavast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-11 14:52
voor de mensen die mymobiler missen (oude windows mobile gebruikers) is er nu een oplossing: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557717

het is (nog) traag, maar hey het is iets ;-)!

weet niet in hoe verre deze al gepost is, maar ik ga niet tig blz lezen om daar achter te komen

• k7of9
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-11 06:30
*confused*

Is er nu wel of niet een NOS mobiel en uitzendinggemist app? Die mobiele site ken ik wel. Op het testlab blog wordt er ook niets over gemeld.

Diegenen die de app(s) hebben, welk toestel hebben jullie? Wellicht dat het nog niet voor alle android toestellen beschikbaar is?
Of kan iemand de .apk posten?

k7of9 wijzigde deze reactie 16-09-2009 18:49 (8%)

XBMC Mediacenter Live For Speed

• stavast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-11 14:52
quote:
k7of9 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:49:
*confused*

Is er nu wel of niet een NOS mobiel en uitzendinggemist app? Die mobiele site ken ik wel. Op het testlab blog wordt er ook niets over gemeld.

Diegenen die de app(s) hebben, welk toestel hebben jullie? Wellicht dat het nog niet voor alle android toestellen beschikbaar is?
ik heb de dream (G1) en kan vooralsnog alleen de uitzending gemist app downloaden op m.uitzendinggemist.nl de NOS kan ik niet downloaden.

wanneer ik de uitzendinggemist app bekijken dan krijg ik maar een beeld van 1cm x 1cm.. full screen doet hij niet. bij anderen wel?

• bobwarley
  • Niet online
quote:
*confused*

Hij staat niet in Market (?), je moet ze via de gewone site downloaden. Hier het stappenplan:

http://www.androidworld.n...beschikbaar/#comment-4329

• k7of9
quote:
Only.Holoris schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:17:
[...]

Hij staat niet in Market (?), je moet ze via de gewone site downloaden. Hier het stappenplan:

http://www.androidworld.n...beschikbaar/#comment-4329
Ik krijg dan toch echt:
quote:
uw toestel wordt niet ondersteund, is nog niet door ons getest of wordt foutief herkend
aargghh 8)7
;)

• Morphix
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
Hier met een Hero werkt de NOS app in ieder geval niet. Of eigenlijk, ik krijg helemaal geen download linkje op de desbetreffende downloadpagina. Uitzending gemist werkte wel prima en zoals het hoort. Wat doe ik fout :?

• z0bin
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-11 17:15
quote:
[b]
ik heb de dream (G1) en kan vooralsnog alleen de uitzending gemist app downloaden op m.uitzendinggemist.nl de NOS kan ik niet downloaden.

wanneer ik de uitzendinggemist app bekijken dan krijg ik maar een beeld van 1cm x 1cm.. full screen doet hij niet. bij anderen wel?
Ik heb een magic en kan de nos app ook niet downloaden, echter doet de uitzendinggemist app het wel bij mij *klik op video voor volledig scherm* zo iets krijg ik te zie als ik een programma start.

en dan in landscape mode istie nogiets groter maar toch nog niet helemaal fullscreen hoor, er blijven zwarte randen zichtbaar

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

APK's van beide programma's zouden wel erg gewenst zijn.
Ik snap echt niet waarom hij hem bij mij niet download...
Misschien ligt het aan de provider? (Vodafone)

• jbr
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 11:10

jbr

Right back @ ya

Zodra ik de NOS mobiel applicatie wil installeren krijg ik de melding op deze pagina te zien. Het lijkt dus nog niet allemaal te werken voor iedere Android telefoon (ik heb de HTC hero). De Uitzendinggemist app laat zich installeren maar werkt niet / laat geen video zien (ik had ook niet anders verwacht)... hij buffert een stream tot 100% en daarna blijft het oorverdovend stil.

jbr wijzigde deze reactie 16-09-2009 22:00 (40%)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• Zedonite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:29

Zedonite

PSN: Zedonite

quote:
*confused*

Heb de apk gedownload met Firefox/User Agent Switcher, maar kan 'm dan niet installeren..

http://www.zedonite.nl/dl/device.png

• k7of9
Ik zat nog te denken, waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat mijn Magic zich door de CM ROM identificeert als MyTouch 3G en niet als HTC Magic.

• Snoop
  • Niet online
Als je in de applicatie op het icoontje rechtsboven klikt dan kom je in een menu terecht waar je kunt kiezen tussen Uitzending gemist, 3FM, Radio 2, ONM en ook NOS. In dit gedeelte kun je het laatste (sport)nieuws lezen, het weer bekijken en zelfs een Champions League stream volgen. Denk dus dat de NOS app geen aparte applicatie is maar dat het dus een alles-in-een app is.

• pvcholten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-11 18:37
quote:
Balachmar schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:49:
APK's van beide programma's zouden wel erg gewenst zijn.
Directe link naar Uitzendinggemist apk

maar bij het downloaden van de NOS Mobiel app krijg ik dezelfde melding als jmr

• z0bin
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-11 17:15
quote:
Snoop schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:41:
Als je in de applicatie op het icoontje rechtsboven klikt dan kom je in een menu terecht waar je kunt kiezen tussen Uitzending gemist, 3FM, Radio 2, ONM en ook NOS. In dit gedeelte kun je het laatste (sport)nieuws lezen, het weer bekijken en zelfs een Champions League stream volgen. Denk dus dat de NOS app geen aparte applicatie is maar dat het dus een alles-in-een app is.
Ik heb t geprobeerd en het werkt, weliswaar langzaam maar ik kan idd champions league kijken.
Kwaliteit is wel belabberd

• Brad Pitt
quote:
pvcholten schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:42:

Thanks voor die link, werkt nu wel (Magic). Zoals gezegd inderdaad traag en crappy, maar het is een begin ;)

• cctl01
  • Nu online
quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:28:
[...]

Thanks voor die link, werkt nu wel (Magic). Zoals gezegd inderdaad traag en crappy, maar het is een begin ;)
Het is idd een begin, maar mijn ergernis bij de uitzending gemist app tov. de site is dat je niet door kunt spoelen.
Voorlopig voor mij nog m.uitzendinggemist.nl

• Snoop
  • Niet online
quote:
z0bin schreef op woendag 16 september 2009 @ 22:10:
[...]

Ik heb t geprobeerd en het werkt, weliswaar langzaam maar ik kan idd champions league kijken.
Kwaliteit is wel belabberd
Inderdaad het is niet echt snel en ik kreeg sommige tabs en de stream niet geladen. Het scrollen gaat ook niet echt soepel maar dat is bij de NU app ook het geval. Desondanks vind ik het een mooie en duidelijke app.

• k7of9
quote:
pvcholten schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:42:
[...]

Ik krijg een 403 op die link

• Heppieboeddah
Als er liefhebbers zijn voor de apk's van NOSmobiel en Uitzendinggemist, dan wil ik die wel even op mijn 4shared account zetten. Laat maar even weten

EDIT

Zag dat iemand op een ander forum de NOSmobiel.apk al op Rapidshare heeft gezet.

Hier de downloadlink

Heppieboeddah wijzigde deze reactie 17-09-2009 00:02 (38%)

• k7of9
Dank beiden :)

• Cavalera125
  • Laatst online: 08:38
Op mijn Hero werken beide applicaties, dus NOS mobiel en Uitzendinggemist. Dat wil zeggen, ze installeren. Bij uitzendinggemist is het me nog niet gelukt ook daadwerkelijk video materiaal te zien, via wifi of 3g, geen verschil. Ook al enkele keren een crash gehad van uitzendinggemist, lijkt mij dus nog vrij buggy.

Via NOS mobiel krijg ik wel beeld, deze applicatie werkt op mijn hero verder prima.

Android Apps: Refund Reminder | Parcel Track & Trace

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, bij mij werken ze toch niet. Maar dan zal het wel aan de cyanogen mod liggen. Die draai ik namelijk ook.

• MetalManic
quote:
Heppieboeddah schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:54:
Als er liefhebbers zijn voor de apk's van NOSmobiel en Uitzendinggemist, dan wil ik die wel even op mijn 4shared account zetten. Laat maar even weten

EDIT

Zag dat iemand op een ander forum de NOSmobiel.apk al op Rapidshare heeft gezet.

Hier de downloadlink
Die link werkt niet meer. Is al te vaak ge dl'd. Maar die mirror werkt uitstekend!!

MetalManic wijzigde deze reactie 17-09-2009 09:22 (5%)

• Brad Pitt
quote:
Balachmar schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:16:
mmm, bij mij werken ze toch niet. Maar dan zal het wel aan de cyanogen mod liggen. Die draai ik namelijk ook.
Hier ook CM, versie 4.1.10.1, Uitzendinggemist app werkt. Het blijft een brakke app, maar goed, doet het wel. NOS app zo even proberen, als er weer een mirror wordt geplaatst, op de reguliere manier downloaden werkt niet.

• bobwarley
  • Niet online
Als iemand straks zin heeft om deeltje 2 te maken (bij 1000 posts), aangezien de TS wel een opfrisbeurt kan krijgen - ook nu de nieuwe Market er is, stuur ff een DM. Ik heb nog een paar ideeen voor een deel2

bobwarley wijzigde deze reactie 17-09-2009 09:25 (10%)

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om software (applicaties) voor Android te bespreken. Problemen met software, de Market of andere probleemgevallen horen hier niet thuis. Open daarvoor een eigen topic.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBGrand Theft Auto V

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013