Hoofdcategorieën
Topicacties

Goeie oude (retro) consoles deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 57 58 59 60 last

Nieuw Topic
editor
Reg. datum: 29 september 2002

Ik heb het er al eens eerder over gehad in dit topic, maar ik had het spel nu bij de hand incl telefoon dus maar is een fototje gemaakt. Iemand een idee wat voor versie dit is?

http://i43.tinypic.com/21drhhx.jpg

http://i39.tinypic.com/m9tycz.jpg

SaN wijzigde dit bericht 24-06-2009 08:39 (10%)

Reg. datum: 19 januari 2008

quote:
sander-sp schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:37:
Ik heb het er al eens eerder over gehad in dit topic, maar ik had het spel nu bij de hand incl telefoon dus maar is een fototje gemaakt. Iemand een idee wat voor versie dit is?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou m iig bewaren. Volgens mij was dit zon limited run van die game?

Reg. datum: 04 oktober 2006

quote:
Speedlink schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:42:
[...]

Ik zou m iig bewaren. Volgens mij was dit zon limited run van die game?
Ik heb laatst bij een verkoper van marktplaats een nes gekocht die zelf een bak vol had met orginele nes games. De verkoper had zelfs de beide Zelda's (zelfde als op de foto) met orginele doosjes, cartridges (mooi wit contactje) , orginele game cards (rare?) en alle 3 de mario's compleet met handleidingen , doosjes e.d

Helaas waren ze wel zo slim om de prijs niet te laag te houden anders had ik ze allemaal wel gekocht :P

Winners never cheat, Cheaters never win

Reg. datum: 15 mei 2009

Wat is er zo bijzonder aan die Zelda dan??

Ik zie er niks bijzonders aan...of omdat ze van goud zijn???

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Volgens mij is dat gewoon de standaard Zelda 1 cartridge. Voor zover als ik het me goed herinner moet ik er ook nog zo eentje hebben.
Kuru Kuru Kururin
Reg. datum: 22 augustus 2000

quote:
Arunia schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:07:
Volgens mij is dat gewoon de standaard Zelda 1 cartridge. Voor zover als ik het me goed herinner moet ik er ook nog zo eentje hebben.
Veel mensen denken dat dit een bijzondere versie is; maar is gewoon een normale versie; en zeer veel verkocht. Opzich niets bijzonders; wel leuk dat ie geheel compleet is.

Reg. datum: 15 mei 2009

Wat zijn de verschillende versies dan??

Ik dacht dat er maar 1tje was...

Ben benieuwd...

quote:
Beloki schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:21:
Wat zijn de verschillende versies dan??

Ik dacht dat er maar 1tje was...

Ben benieuwd...
Wat ik kan opmaken uit wikipedia:

The Legend of Zelda and Zelda II were released in gold-colored game cartridges instead of the console's regular gray cartridges. Both were rereleased in the final years of the Nintendo Entertainment System with gray cartridges.

Dus qua content en inhoud maakt het verder niet uit.

Reg. datum: 23 oktober 2008

Hoeveel zou een SNES(USA) + game doktor 7 ongeveer wegen? verkoper rekend ong 3~4kg... maar volgnes mij is het max 1KG?

editor

Ah, daar had ik volledig overheen gelezen. Ik zag ze op internet inderdaad veel in het grijs, vandaar. Volgens mij zit er bij de grijze versie ook geen gat in het doosje.

Kuru Kuru Kururin
Reg. datum: 22 augustus 2000

quote:
Attitude schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:38:
Hoeveel zou een SNES(USA) + game doktor 7 ongeveer wegen? verkoper rekend ong 3~4kg... maar volgnes mij is het max 1KG?
Klopt goed hoor; voedingen wegen door; alle bekabeling; doctor en dan nog 1KG voor de doos en verpakkingsmateriaal zelf. Het tikt snel door.

quote:
Richard schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Klopt goed hoor; voedingen wegen door; alle bekabeling; doctor en dan nog 1KG voor de doos en verpakkingsmateriaal zelf. Het tikt snel door.
Dacht ik een mooi koopje te hebben voor $70.... is het versturen ongeveer $130

USA SNES, Doctor 7, nieuwe orginele controlers en ong 100 diskette's aanspellen er bij

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Zeker met zo'n stapel diskettes erbij gaat het hard. Klinkt dus totaal niet als een gek gewicht, eerder nog te weinig.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 30 oktober 2006

volgens mij komt de grijze uitvoering inmiddels minder vaak voor dan de gouden :)

editor

quote:
_GGG_ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:02:
volgens mij komt de grijze uitvoering inmiddels minder vaak voor dan de gouden :)
Lekker is dat, denk je iets speciaals te hebben :P

Maar voor die 20 euro incl nog wat boxed spellen en een complete nes met 2 controllers en zapper (zonder doos) mag je toch eigenlijk niet zeuren he :)

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

Grijze versie van Zelda 1 en 2 zijn eigenlijk een (vroege) 'player`s choice' editie (bv. Classic Series).. :) De doosjes hadden dan zo`n speciaal logo.

Die dingen zijn echt mega-lang als gouden cart verkocht. Ik heb ze hier ook compleet met zo`n doosje liggen.

http://www.chronicgames.net/images/games/nes/nes-zelda-2-the-adventure-of-link-box-front.jpg

en

http://4.bp.blogspot.com/_pBki2nykS_o/SjkRiGQw_bI/AAAAAAAAAn4/E1Hi3xUcrzw/s1600-h/P1030276.JPG

Grijze carts :)

Michael Knight wijzigde dit bericht 24-06-2009 15:19 (39%)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

quote:
Michael Knight schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
Grijze versie van Zelda 1 en 2 zijn eigenlijk een (vroege) 'player`s choice' editie (bv. Classic Series).. :) De doosjes hadden dan zo`n speciaal logo.

Die dingen zijn echt mega-lang als gouden cart verkocht. Ik heb ze hier ook compleet met zo`n doosje liggen.

[afbeelding]

en

*knip*

Grijze carts :)
Dus wat dat betreft naaien sommige mensen je een oor aan door te zeggen dat ze vrij uniek zijn. Sommige vragen er dik 60,-- voor , voor een compleet doosje (Gouden Cardridge,Doosje,Boekje,Gamecard) Is dat veel of is dat een redelijke prijs?

Reg. datum: 03 juni 2005

quote:
Descriptor schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
[...]

Dus wat dat betreft naaien sommige mensen je een oor aan door te zeggen dat ze vrij uniek zijn. Sommige vragen er dik 60,-- voor , voor een compleet doosje (Gouden Cardridge,Doosje,Boekje,Gamecard) Is dat veel of is dat een redelijke prijs?
Goh, valt best mee, naargelang de staat.

Een echt complete incl. landkaartje etc vind je niet direct. Een normale boxed zou ik er max 20 voor geven.

Maar het NES-spellen aanbod boeit me weinig, naast Mario en Zelda is er eigenlijk weinig wat ik leuk vind. Zelfde met Master System trouwens (Alex the kid, Outrun (maar die versie waar je slechterikken van de weg moet rijden), ...

Nee, geef mij maar 16bit games.

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Dat is belachelijk veel. 20 euro lijkt me schappelijk, 30 de absolute max. Maar goed, het blijft wat de gek er voor geeft.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 22 september 2006

Update over Retrogamewinkel.nl voor de geïnteresseerde(n); ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen. Kirby's Funpak en Turok 3, helemaal compleet. Ze zaten wel in een idioot grote doos, maar de spellen waren goed beschermd door een laag bubbeltjes folie. Alle overtollige ruimte was opgevuld met oude kranten.

Iemand heeft zich flink uitgeleefd :P

Al met al ben ik wel te spreken over die winkel. 'What you see is what you get'; de spellen die ik heb gekregen waren de exemplaren die ook op de foto stonden.

ps. Ik heb net voor het eerst even Mario Tennis op de N64 gespeeld. Wat een geniale game is dat zeg, vooral met z'n tweeën. De multiplayer van Conker is ook echt hilarisch, vooral de spelmodes War en Colors.

Reg. datum: 20 juli 2006

Wordt met die Gamecard bedoelt die map van de overworld van Zelda? Die heb ik zelf hier ook nog in erg goede staat liggen. Hij zat bij mijn Nes, maar ik heb Zelda niet eens. Toch leek om te hebben.

Ik heb ook die van Zelda a Link to the Past. Is er trouwens ook nog een map van de Dark World bij dat spel? Want anders mis ik die. :'(

quote:
0X55AA schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:26:
Kan je wat close-ups nemen van de doos, en eventueel de binnenkant?
Foto's:

http://i44.tinypic.com/2rw6tmf.jpg

http://i44.tinypic.com/2q9b9n8.jpg

http://i39.tinypic.com/2lvl64l.jpg

http://i41.tinypic.com/2w4gv0n.jpg

Reg. datum: 19 januari 2008

quote:
0X55AA schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:
[...]

Goh, valt best mee, naargelang de staat.

Een echt complete incl. landkaartje etc vind je niet direct. Een normale boxed zou ik er max 20 voor geven.

Maar het NES-spellen aanbod boeit me weinig, naast Mario en Zelda is er eigenlijk weinig wat ik leuk vind. Zelfde met Master System trouwens (Alex the kid, Outrun (maar die versie waar je slechterikken van de weg moet rijden), ...

Nee, geef mij maar 16bit games.
Die 'Outrun' Die jij bedoeld is Chase HQ. Ik heb m op de Gameboy, maar hij is er ook op de SNES

Wat is er zo speciaal aan de franse nes versie?

EDIT: al gevonden.... chip verschild waardoro die neit op alles werkt...

EDIT2: http://www.g3shop.nl/inde...info&products_id=5773 <- TableTop _/-\o_ (helaas te duur vind ik)

EDIT3: Ik ga morgen ook bij retrogamewinkel.nl bestellen... mensen die nog adapter nodig zijn en het liever afhalen in haren(GN) dan splitten we de verzendkosten!

Attitude wijzigde dit bericht 24-06-2009 21:40 (94%)

Reg. datum: 01 maart 2001

In mijn zoektocht naar een Sega Master System 1 console (ivm de AV out aansluitingen) kwam ik net achter twee dingen:
  1. Er is geen region lockout. Bijna alle hardware/software werkt met elkaar of het nou afkomstig uit de EU, JP of US region is. Verschillen zitten hem in 50/60Hz en (zoals bijna altijd) is 60Hz nou juist een aanrader.
  2. Net als met de NES is er van de Master System 2 een Franse versie met RGB output. Dit keer echte RGB!
Met andere woorden: ik kan altijd nog een Master System 1 uit de US proberen te scoren of een Master System 2 uit Frankrijk. ;)

mvdklip wijzigde dit bericht 24-06-2009 21:53 (3%)

Ik werk bij SPIL GAMES! Jij ook?

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 57 58 59 60 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: