Goeie oude (retro) consoles deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 57 58 59 60 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 januari 2008
Ik zou m iig bewaren. Volgens mij was dit zon limited run van die game?quote:sander-sp schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:37:
Ik heb het er al eens eerder over gehad in dit topic, maar ik had het spel nu bij de hand incl telefoon dus maar is een fototje gemaakt. Iemand een idee wat voor versie dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb laatst bij een verkoper van marktplaats een nes gekocht die zelf een bak vol had met orginele nes games. De verkoper had zelfs de beide Zelda's (zelfde als op de foto) met orginele doosjes, cartridges (mooi wit contactje) , orginele game cards (rare?) en alle 3 de mario's compleet met handleidingen , doosjes e.dquote:Speedlink schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:42:
[...]
Ik zou m iig bewaren. Volgens mij was dit zon limited run van die game?
Helaas waren ze wel zo slim om de prijs niet te laag te houden anders had ik ze allemaal wel gekocht
Winners never cheat, Cheaters never win
Reg. datum: 15 mei 2009
Ik zie er niks bijzonders aan...of omdat ze van goud zijn???
Veel mensen denken dat dit een bijzondere versie is; maar is gewoon een normale versie; en zeer veel verkocht. Opzich niets bijzonders; wel leuk dat ie geheel compleet is.quote:Arunia schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:07:
Volgens mij is dat gewoon de standaard Zelda 1 cartridge. Voor zover als ik het me goed herinner moet ik er ook nog zo eentje hebben.
Reg. datum: 15 mei 2009
Ik dacht dat er maar 1tje was...
Ben benieuwd...
Wat ik kan opmaken uit wikipedia:quote:Beloki schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:21:
Wat zijn de verschillende versies dan??
Ik dacht dat er maar 1tje was...
Ben benieuwd...
The Legend of Zelda and Zelda II were released in gold-colored game cartridges instead of the console's regular gray cartridges. Both were rereleased in the final years of the Nintendo Entertainment System with gray cartridges.
Dus qua content en inhoud maakt het verder niet uit.
Reg. datum: 23 oktober 2008
Klopt goed hoor; voedingen wegen door; alle bekabeling; doctor en dan nog 1KG voor de doos en verpakkingsmateriaal zelf. Het tikt snel door.quote:Attitude schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:38:
Hoeveel zou een SNES(USA) + game doktor 7 ongeveer wegen? verkoper rekend ong 3~4kg... maar volgnes mij is het max 1KG?
Dacht ik een mooi koopje te hebben voor $70.... is het versturen ongeveer $130quote:Richard schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:46:
[...]
Klopt goed hoor; voedingen wegen door; alle bekabeling; doctor en dan nog 1KG voor de doos en verpakkingsmateriaal zelf. Het tikt snel door.
USA SNES, Doctor 7, nieuwe orginele controlers en ong 100 diskette's aanspellen er bij
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Reg. datum: 30 oktober 2006
Lekker is dat, denk je iets speciaals te hebbenquote:_GGG_ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:02:
volgens mij komt de grijze uitvoering inmiddels minder vaak voor dan de gouden
Maar voor die 20 euro incl nog wat boxed spellen en een complete nes met 2 controllers en zapper (zonder doos) mag je toch eigenlijk niet zeuren he
Die dingen zijn echt mega-lang als gouden cart verkocht. Ik heb ze hier ook compleet met zo`n doosje liggen.

en
Grijze carts
Michael Knight wijzigde dit bericht 24-06-2009 15:19 (39%)
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Dus wat dat betreft naaien sommige mensen je een oor aan door te zeggen dat ze vrij uniek zijn. Sommige vragen er dik 60,-- voor , voor een compleet doosje (Gouden Cardridge,Doosje,Boekje,Gamecard) Is dat veel of is dat een redelijke prijs?quote:Michael Knight schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
Grijze versie van Zelda 1 en 2 zijn eigenlijk een (vroege) 'player`s choice' editie (bv. Classic Series)..De doosjes hadden dan zo`n speciaal logo.
Die dingen zijn echt mega-lang als gouden cart verkocht. Ik heb ze hier ook compleet met zo`n doosje liggen.
[afbeelding]
en
*knip*
Grijze carts
Goh, valt best mee, naargelang de staat.quote:Descriptor schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
[...]
Dus wat dat betreft naaien sommige mensen je een oor aan door te zeggen dat ze vrij uniek zijn. Sommige vragen er dik 60,-- voor , voor een compleet doosje (Gouden Cardridge,Doosje,Boekje,Gamecard) Is dat veel of is dat een redelijke prijs?
Een echt complete incl. landkaartje etc vind je niet direct. Een normale boxed zou ik er max 20 voor geven.
Maar het NES-spellen aanbod boeit me weinig, naast Mario en Zelda is er eigenlijk weinig wat ik leuk vind. Zelfde met Master System trouwens (Alex the kid, Outrun (maar die versie waar je slechterikken van de weg moet rijden), ...
Nee, geef mij maar 16bit games.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Iemand heeft zich flink uitgeleefd
Al met al ben ik wel te spreken over die winkel. 'What you see is what you get'; de spellen die ik heb gekregen waren de exemplaren die ook op de foto stonden.
ps. Ik heb net voor het eerst even Mario Tennis op de N64 gespeeld. Wat een geniale game is dat zeg, vooral met z'n tweeën. De multiplayer van Conker is ook echt hilarisch, vooral de spelmodes War en Colors.
Reg. datum: 20 juli 2006
Ik heb ook die van Zelda a Link to the Past. Is er trouwens ook nog een map van de Dark World bij dat spel? Want anders mis ik die.
Foto's:quote:0X55AA schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:26:
Kan je wat close-ups nemen van de doos, en eventueel de binnenkant?

Reg. datum: 19 januari 2008
Die 'Outrun' Die jij bedoeld is Chase HQ. Ik heb m op de Gameboy, maar hij is er ook op de SNESquote:0X55AA schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:43:
[...]
Goh, valt best mee, naargelang de staat.
Een echt complete incl. landkaartje etc vind je niet direct. Een normale boxed zou ik er max 20 voor geven.
Maar het NES-spellen aanbod boeit me weinig, naast Mario en Zelda is er eigenlijk weinig wat ik leuk vind. Zelfde met Master System trouwens (Alex the kid, Outrun (maar die versie waar je slechterikken van de weg moet rijden), ...
Nee, geef mij maar 16bit games.
EDIT: al gevonden.... chip verschild waardoro die neit op alles werkt...
EDIT2: http://www.g3shop.nl/inde...info&products_id=5773 <- TableTop
EDIT3: Ik ga morgen ook bij retrogamewinkel.nl bestellen... mensen die nog adapter nodig zijn en het liever afhalen in haren(GN) dan splitten we de verzendkosten!
Attitude wijzigde dit bericht 24-06-2009 21:40 (94%)
Reg. datum: 01 maart 2001
- Er is geen region lockout. Bijna alle hardware/software werkt met elkaar of het nou afkomstig uit de EU, JP of US region is. Verschillen zitten hem in 50/60Hz en (zoals bijna altijd) is 60Hz nou juist een aanrader.
- Net als met de NES is er van de Master System 2 een Franse versie met RGB output. Dit keer echte RGB!
mvdklip wijzigde dit bericht 24-06-2009 21:53 (3%)
Ik werk bij SPIL GAMES! Jij ook?
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 57 58 59 60 last
Dit topic is gesloten.