Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
BarôZZa schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:44:
[...]

films(divx, wmv etc) en dvd's bekijken is ook een mooie toepassing.
over films gesproken, heeft iemand het al voor mekaar gekregen om films te streamen vanaf de HD van je PC (over wifi) zodat je niet telkens een film op SD oid hoeft te zetten?

Dat lijkt me wel een killer app. namelijk. ik heb er al wat onderzoek naar gedaan, maar kwam alleen op oplossingen waar je PC een webserver draait die video streamed.. maar de progs die ik getest heb liepen geen van allen echt lekker om een acceptabel beeld te krijgen of de interface was zo vaag dat het gewoon helemaal niet werkte..

Leef om te leven

MPlayerWii heeft ondersteuning voor SMB, dus dat zou niet zo moeilijk moeten zijn. (Onthoud wel dat het niet echt snel is) Daarbij kan je ook een externe HD gebruiken ;) :p

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 30 november 2007

Even wat anders,.Ik wil een spel kopen voor mijn dochter.
Wat zijn nu makkelijke leuke spelletjes voor kinderen van 4 jaar.
Staat snel op 3+ maar het wordt al snel te ingewikkeld.Ik vergelijk dat dan maar even met de NDS .

quote:
plaster schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:16:
Even wat anders,.Ik wil een spel kopen voor mijn dochter.
Wat zijn nu makkelijke leuke spelletjes voor kinderen van 4 jaar.
Staat snel op 3+ maar het wordt al snel te ingewikkeld.Ik vergelijk dat dan maar even met de NDS .
Wii play misschien?
Mijn dochter van 2 vind de koerace daarin geweldig.. ze bakt er natuurlijk nog niks van maar vind het wel leuk om met de controller de koe te sturen...

quote:
sanderev66 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:43:
MPlayerWii heeft ondersteuning voor SMB, dus dat zou niet zo moeilijk moeten zijn. (Onthoud wel dat het niet echt snel is) Daarbij kan je ook een externe HD gebruiken ;) :p
Je bedoelt dat hij de bestanden via een Samba share kan benaderen?
Externe HB is een optie maar dan houd je het gedoe dat je eerst moet copieren.. als ik dat moet doen kan ik net zo goed mijn Creative Zen Vision:M aan de TV hangen...
Waar ik naar op zoek ben is dat ik (zolang mijn PC aan staat) gewoon films die al op mijn HD staan kan afspelen met een beetje acceptabele kwaliteit voor een breedbeeld CRT...
Denk je dat dat gaat lukken met MPlayerWii ?

ik heb nog geen homebrew channel op mijn wii, dus kan het niet makkelijk testen (heb ook geen zelda game) dus voor dat ik actie onderneem wil ik graag wat feedback of het een oplossing is die gaat werken..

Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
plaster schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:16:
De ‘3+’ gaat over of de beelden e.d. geschikt zouden zijn voor een 3-jarige. De moeilijkheidsgraad staat hier los van. Op een schaakspel staat ook ‘3+’.
Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
ToolkiT schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:20:
Wii play misschien?
Mijn dochter van 2 vind de koerace daarin geweldig.. ze bakt er natuurlijk nog niks van maar vind het wel leuk om met de controller de koe te sturen...
Ha ha, idem hier, met m'n zoontje van ruim 2½. Hij ligt in een deuk wanneer hij de koe kan laten springen door de controller omhoog en omlaag te bewegen. Ook heeft al enigszins door dat de koe naar links en rechts beweegt als hij de wiimote naar links en rechts beweegt. Alleen is er nog geen fijne controle, maar dat komt wel als hij er aan toe is.
Leef om te leven

Ik krijg SMB zelf niet werkend (lukt me ook nooit met linux, vreemd genoeg) maar het lukt me wel via HTTP en Apache. (Intranet) En dat is net zo goed als wanneer ik een film van SD kijk.

Reg. datum: 30 november 2007

WII-play en de koe race (ik denk wat staat er toch "koerace" :) ) goede tip ,bedankt en als iemand nog wat weet een spel voor 4 jarige.
en Icelus ook bedankt voor je info.

quote:
plaster schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:24:
koe race (ik denk wat staat er toch "koerace" :)
geen idee eigenlijk hoe je het in correct NL zegt.. gezien ze het in het engels vaak dat soort dingen netandersom doen raak ik daar wel eens mee in de war..

Ik denk dat koeienrace al duidelijker is. Het is volgens mij ook paardenrace ipv paardrace :P
Vet N95, Vetter N85, Vetst N86
Reg. datum: 23 mei 2002

Vandaag tijdje Sonic Unleashed gespeeld, en ik moet zeggen dat ik me in tijden niet zo vermaakt heb met mn wii als met dit spel. Weliswaar is het verhaal wat karig en echt boeiend is het niet maar de acties afwisselend in 3d en soort van 2d/3d omgeving zijn echt super uitgewerkt. Ook was ik opgelucht eindelijk eens een game 'gewoon' met de classic controller te kunnen spelen (wat toch nauwelijks support vindt, op MK wii na).

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
martincm schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:45:
Vandaag tijdje Sonic Unleashed gespeeld, en ik moet zeggen dat ik me in tijden niet zo vermaakt heb met mn wii als met dit spel. Weliswaar is het verhaal wat karig en echt boeiend is het niet maar de acties afwisselend in 3d en soort van 2d/3d omgeving zijn echt super uitgewerkt. Ook was ik opgelucht eindelijk eens een game 'gewoon' met de classic controller te kunnen spelen (wat toch nauwelijks support vindt, op MK wii na).
Ik ben benieuwd, ik krijg hem denk volgende week binnen. Morgen of zaterdag krijg ik in ieder geval Need for Speed Undercover. Ik las al ergens dat die game GameCube/Classic Controller support had en van wat ik ervan op Youtube gevonden hebt ziet het er best leuk uit dus ik ben benieuwd of dit beter is dan Pro Street want dat was echt zulke bagger.

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

Interessant, de eerste reviews van Sonic Unleashed waren namelijk niet zo lovend.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
ToolkiT schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:20:
[...]

Wii play misschien?
Ik heb zelf de koerace gister nog gespeeld met mijn vrouw en ik loop al tegen de 30 :+

quote:
NinteX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:46:
[...]

Ik ben benieuwd, ik krijg hem denk volgende week binnen. Morgen of zaterdag krijg ik in ieder geval Need for Speed Undercover. Ik las al ergens dat die game GameCube/Classic Controller support had en van wat ik ervan op Youtube gevonden hebt ziet het er best leuk uit dus ik ben benieuwd of dit beter is dan Pro Street want dat was echt zulke bagger.
NFS ben ik ook echt benieuwd naar, vond t van pro street heel raar dat ze juist de controller actie eruit hebben gelaten, bij voorbaat al een mislukking dan. Bij SU kan je eindelijk eens de full controller gebruiken ( lees analoge stick + 4 buttons + shoulder R-L), top!
quote:
cardinal808 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:47:
Interessant, de eerste reviews van Sonic Unleashed waren namelijk niet zo lovend.
Qua? Speelbaarheid? Controls? Verhaal? Mja denk ook niet dat het een replay waarde heeft (multiplayer? niet gezien, hadden ze toch mini games voor kunnen maken o.i.d.) maar zo op een anderhalf uur gameplay (tot nog toe) heb ik me in ieder geval goed vermaakt.

martincm wijzigde dit bericht 27-11-2008 13:53 (23%)

Over het algemeen haat men de Werehog levels, iets dat iedereen al zag aankomen toen SEGA die 'feature' aankondigde. Ach veel slechter dan Sonic 2006 kan het niet zijn en zelfs die vond ik nog best wel leuk:P

quote:
NinteX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:55:
Over het algemeen haat men de Werehog levels, iets dat iedereen al zag aankomen toen SEGA die 'feature' aankondigde. Ach veel slechter dan Sonic 2006 kan het niet zijn en zelfs die vond ik nog best wel leuk:P
Tsja, dat was bij voorbaat al jammerlijk. En als niveau van 'The secret rings' wordt aangehouden is dit toch een zekere AA titel ;) hahaha man man man wat was dat een klote spel....

quote:
martincm schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:57:
[...]

Tsja, dat was bij voorbaat al jammerlijk. En als niveau van 'The secret rings' wordt aangehouden is dit toch een zekere AA titel ;) hahaha man man man wat was dat een klote spel....
Unleashed ziet er echt heel goed uit voor een Sonic game. Vooral wanneer ik lees dat de controls en camera goed werken ben ik echt verrast.

http://www.wiids.nl/files/GRSonic3.jpg
http://www.wiids.nl/files/GRSonic11.jpg
Hier meer:
http://www.wiids.nl/article.php?id=28204

Sonic and the Black Knight Wii exclusief, beter gezegd "The Legend of Sonic" hoe komt SEGA toch op die ideetjes 8)7 . Hoewel het er best mooi uitziet voor een Wii game moet ik zeggen haha

Reg. datum: 22 januari 2008

Die game lijkt mij leuker dan sonic unleashed als ik eerlijk moet zijn. Sega's ideen zijn gewoon op dus apen ze andere gamedevelopers na.

Je kunt nu op Nintendo.nl een eigen persoonlijke pagina maken:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/showUser.do?username=Nintex

Eat your heart out new Xbox Experience hahahahahah :+

Reg. datum: 22 november 2008

zijn er hier trouwens mensen die hun wii hebben gepimped (ander kleurtje gegeven)
zo ja, hoe ? foto's ?

quote:
BARTJUHHH schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:42:
zijn er hier trouwens mensen die hun wii hebben gepimped (ander kleurtje gegeven)
zo ja, hoe ? foto's ?
De makkelijkste manier is tegenwoordig skins, zo'n sticker erop, nadeel is dat het dan natuurlijk niet blijvend is.

Leef om te leven

quote:
NinteX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
Je kunt nu op Nintendo.nl een eigen persoonlijke pagina maken:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/showUser.do?username=Nintex

Eat your heart out new Xbox Experience hahahahahah :+
Gaaf Nintendo jat eens iets van MS, na dat MS het Mii idee gejat heeft (Avatars.. |:()

De mijne: http://www.nintendo.nl/NO...r.do?username=sanderevers

Het enige wat Sega moet doen is gewoon een SONIC game maken. Geen Sonic met zwaard, Sonic de weerstekelvarken, tig andere trage poppetjes oid. De Sonic levels waren in Sonic Adventure 2 ook tof en bij Unleashed ook weer. Maar telkens verzieken ze het door de games te rekken met trage andere shitlevels.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: