Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic*zet luide stem op* ER KOMEN GEEN LEUKE GAMES MEER UIT VOOR DE WIIIIIIIIIIquote:Captain N schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:51:
.... Mensen kunnen hard roepen dat er geen leuke games voor de Wii komen...
Maar even serieus: ik heb het al een paar keer gezegd hierzo. Als ik zie dat Red Alert 3 en Tom Clancys op alle platforms BEHALVE de Wii uitkomen (terwijl de WiiMote imho uitermate geschikt is voor dit soort games) vind ik dat toch wel erg jammer.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
zoeken bij google naar 'wii download mii to pc', dan vind je genoeg hits.quote:splendes schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:33:
las ergens dat je ook Mii karakters kan downloaden
weet iemand waar en hoe ?
Nieuw zijn ze niet meer te krijgen, je zal op de veilingsites moeten gaan zoeken. Ik heb er laatst twee kunnen bemachtigen voor 50 euro.quote:GZ schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:29:
Iemand een idee waar je goedkoop Wavebirds kunt kopen?
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 10 februari 2004
Je kan ze iig wel downloaden naar je wiimote en als je op een andere wii speelt daar uploaden...quote:splendes schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:33:
las ergens dat je ook Mii karakters kan downloaden
weet iemand waar en hoe ?
zijn er trouwens mensen met ervaring met de Donkey kong bonga's?
Wikipedia: DK Bongos
Bij de gameshop om de hoek kon ik heel goedkoop een setje van die dingen (met gamecube spel) krijgen...
Is dat de moeite waard?
ToolkiT wijzigde dit bericht 24-11-2008 13:28 (29%)
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
dat begreep ik ook, maar vroeg me af of iemand die spellen kent en of ze leuk zijn...quote:sanderev66 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:13:
Als je alleen dat gamecube spel ermee wil gaan spelen, dan wel. Maar Nintendo ondersteund ze niet meer, dus er zullen nooit meer nieuwe spellen voor komen.
Reg. datum: 18 augustus 2008
Maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik zit niet persee te wachten op een RA3 of CoD of wat dan ook op de wii. Als ik dat wil speel ik ze wel op mijn pc of haal ik een ps3/x360. Wat ik op de wii wil zijn games voor de wii. Ik wil iets wat ik op mijn pc niet snel zal tegenkomen. Ik wil platformers ed, ik wil games die echt gebruik maken van de wiimote (daar heb ik dan ding immers voor) en dan niet zwaai zwaai bende die net zo goed een knop hadden kunnen zijn (ala okami waarbij je ieder gevecht als een malle zwaait terwijl een knop net zo goed was geweest).quote:DarkX schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:15:
Mja, developers zouden goede games voor de wii moeten ontwikkelen, denk niet dat de wii echt heel geschikt is voor multiplatform games. Zelfs wanneer dit goed gebeurt, dan zeuren mensen alsnog dat de graphics minder zijn e.d.
Maargoed dat is een keuze die nintendo heeft gemaakt. Het interreseert hun niet en 3rd party devs interreseert het al helemaal niks. Wat heeft nintendo nou echt voor de wii gedaan kwa goede core games? Dan houd het op bij Brawl en SMG en zelfs SMG heeft al de casual treatment gehad want op die laatste planeet na is die game gewoon debiel makkelijk en ik ben echt geen die hard ubergamer. Games als zelda tellen niet mee want die komen gewoon van de GC af. Maar dat is ook wel triest, als je gaat kijken naar wat nou de goede games voor de wii zijn kom je in bijna alle gevallen bij gc/ps2 ports.Als ik naar mijn wii games kijk dan zijn de beste games die ik heb Okami (ps2) RE4 (GC) Zelda (GC) en SMG (wii) MP3 (wii). 3 kwart is dus gewoon een port.
Maargoed, zoals ik al zei, nintendo wil ook niet anders. Schijnbaar zijn ze dik tevreden met het verkopen als zooi als wiifit en music. Het feit dat er eigenlijk nagenoeg niks bekend is over meer core games zegt wel genoeg want het is echt niet zo dat nintendo nou opeens volgend jaar met een hele lading aan core games komt.
Ik heb een jaar lang gezegd dat na het eerste jaar er wel meer support zou komen door de verkopen, gebeurde niet (iig niet op een goede manier). Heb het het 2e jaar ook nog de tijd gegeven, misschien dat er niks zou uitkomen maar iig wel aankondigingen van meer (en betere!) support. Ook nagenoeg niet gebeurd. En Nintendo laat al helemaal niks meer horen. Wat mij betreft is de Wii gewoon verloren. Hier en daar zal je vast nog wel de sporadische goede game tegenkomen (en dan niet zoiets als de blob wat best leuk zal zijn, maar natuurlijk niet in vergelijking staat met een zelda, mario of god of war of wat dan ook) maar ik denk dat je toch wel van veel genres moet houden anders dan kan het wel eens zijn dat je heeel lang zonder goede game komt te zitten.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Ja? Dat is toch ook een beetje mijn punt?quote:t_o_c schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:48:
[...]
Maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik zit niet persee te wachten op een RA3 of CoD of wat dan ook op de wii. Als ik dat wil speel ik ze wel op mijn pc of haal ik een ps3/x360. Wat ik op de wii wil zijn games voor de wii.
Het was dan ook een reactie op iemand die WEL RA3 wilde voor de wii
DarkX wijzigde dit bericht 24-11-2008 15:59 (8%)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Nu kunnen de sukkels^H^H^H^H^H^H^Hmensen die geupgrade hadden toch het Homebrew Channel installeren.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Ik heb Donkey Kong Jungle Beat 2, en ik vind dat die best goed te doen is. Maar dat vind ik al gauwquote:ToolkiT schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:33:
[...]
dat begreep ik ook, maar vroeg me af of iemand die spellen kent en of ze leuk zijn...
zijn er nou veel leuke dingen op homebrew te vinden eigenlijk?quote:QuarK schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:16:
Hah! De Twilight Hack werkt ook weer voor 3.4!
Nu kunnen de sukkels^H^H^H^H^H^H^Hmensen die geupgrade hadden toch het Homebrew Channel installeren.
Ben er nog helemaal niet mee bezig geweest eerlijk gezegt... en om zelda er nou voor te kopen als er alleen maar wat amateuristische meuk op te vinden is vind ik wat ver gaan..
(of mag die vraag niet? de OP is niet helemaal duidelijk of homebrew now als piracy/hacking gezien word.._
ToolkiT wijzigde dit bericht 24-11-2008 16:35 (9%)
Dank je, is het ook leuk met meerdere players?quote:sanderev66 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:23:
[...]
Ik heb Donkey Kong Jungle Beat 2, en ik vind dat die best goed te doen is. Maar dat vind ik al gauw
- Verschillende leuke homebrew games (tetris, poker, mahjong)quote:ToolkiT schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:33:
[...]
zijn er nou veel leuke dingen op homebrew te vinden eigenlijk?
Ben er nog helemaal niet mee bezig geweest eerlijk gezegt... en om zelda er nou voor te kopen als er alleen maar wat amateuristische meuk op te vinden is vind ik wat ver gaan..
(of mag die vraag niet? de OP is niet helemaal duidelijk of homebrew now als piracy/hacking gezien word.._
- ScummVM emulator (legaal als je de games hebt).
- SNES/NES/etc emulators (game ROM downloads zijn illegaal denk ik, maar er zijn ook homebrew games)
- Nuttige tools om savegames te backuppen (ook protected als SSBB, MKWii).
- Linux op de Wii (gewoon omdat het kan)
- Software backup loader (bestaat helaas, niet veel hier aan te doen)
- Region free (NTSC op PAL spelen)
- Cheats engine.
Een emulator is op zich niet illegaal, het emuleert de werking van een ander apparaat of stuk software.
Dus homebrew op zich is niet illegaal. Er zijn plenty legale en nuttige toepassingen.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
'Software backup loader' is dat een mooi woord voor een boot loader voor gedownloade game?quote:QuarK schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:42:
[...]
- Verschillende leuke homebrew games (tetris, poker, mahjong)
- SNES/NES/etc emulators (game ROM downloads zijn illegaal denk ik, maar er zijn ook homebrew games)
- Cheats engine.
Een emulator is op zich niet illegaal, het emuleert de werking van een ander apparaat of stuk software.
Dus homebrew op zich is niet illegaal. Er zijn plenty legale en nuttige toepassingen.
NTSC op PAL spelen is wel handig, dan kan je teminste US games kopen...
Dank je voor je uitleg..:)
Als je meerdere Bongo's hebt, zeker! Je kan het spel ook met een gewoon GC pad spelen. Maar de controls zijn dan echt waardeloos en het is een stuk minder leuk.quote:ToolkiT schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:35:
[...]
Dank je, is het ook leuk met meerdere players?
ah ok, ze hadden 2 setje liggen zag ik (voor £7 meen ik) dus als ik het doe zal ik beide kopen..quote:sanderev66 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:59:
[...]
Als je meerdere Bongo's hebt, zeker! Je kan het spel ook met een gewoon GC pad spelen. Maar de controls zijn dan echt waardeloos en het is een stuk minder leuk.
(mits tegen elkaar spelen leuk genoeg is, wat zijn de meningen daarover?)
ToolkiT wijzigde dit bericht 24-11-2008 17:03 (4%)
En de Cube heeft nooit GH gehad, dus was dit het enige muziekspel wat ik in de vorige generatie uit kon kiezen.
Daarbij is het spel niet al te simpel (op het laagste niveau wel
Dus: het is een goed spel, zowel single als multiplayer modussen zijn genoeg om je uren mee te vermaken. De controller werkt erg goed. Het is geen GH-killer, maar het is zeker een goed muziekspel.
sanderev66 wijzigde dit bericht 24-11-2008 17:20 (35%)
Dank je voor de conclusie.. ik zal het op de verlanglijst voor de sint zettenquote:sanderev66 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:15:
Dus: het is een goed spel, zowel single als multiplayer modussen zijn genoeg om je uren mee te vermaken. De controller werkt erg goed. Het is geen GH-killer, maar het is zeker een goed muziekspel.
Reg. datum: 02 mei 2005
Voor de bongo's zijn hier 3 spellen uitgebracht: Donkey Konga 1+2 en Jungle Beat. (er is een Japan only DK3, maar die is vrij zeldzaam). De eerste 2 zijn ritmespellen zoals GH, de laatste is een platformer die je kan spelen met de bongo controller.quote:ToolkiT schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:03:
[...]
ah ok, ze hadden 2 setje liggen zag ik (voor £7 meen ik) dus als ik het doe zal ik beide kopen..
(mits tegen elkaar spelen leuk genoeg is, wat zijn de meningen daarover?)
Ik kan uit ervaring vertellen dat de DK spellen erg in de smaak vallen als partygame
Op wikipedia staan de complete tracklists van de DK spellen. Muziek is overigens wel "namaak", maar goed genoeg om bij te trommelen.
Reg. datum: 02 mei 2005
Je vergeet Dancing Stage Mario Mixquote:sanderev66 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:15:
En de Cube heeft nooit GH gehad, dus was dit het enige muziekspel wat ik in de vorige generatie uit kon kiezen.
Dat was ik denk ik...quote:DarkX schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:58:
[...]
Ja? Dat is toch ook een beetje mijn punt?
Het was dan ook een reactie op iemand die WEL RA3 wilde voor de wii
Ik heb nml alleen een laptop thuis dus de zware grafische nieuwe spellen kan ik (volgens mij) niet echt spelen. Verder ga ik niet een PS3 en al zeker geen Xbox kopen; ik heb bewust voor de Wii gekozen (Nintendo fan (lees: Zelda)). Ik vind het gewoon jammer dat dingen als RA3 wel op de PS en XB komen, maar niet op de Wii. Had het platform ten goede gekomen en de hard-core gamers (of Nintendogamers van uur 1) die niet met "sambaballen wil zwaaien" of "yoga-oefeningen wil doen" tevreden gehouden zolang we wachten op de nieuwe klasiekers van BigN.
Nu wil ik graag via een programma mijn Mii bekijken maar kan nergens iets vinden via google.
Iemand een idee hoe ik mijn Mii kan bekijken op mijn PC?
Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite
Reg. datum: 19 januari 2003
films(divx, wmv etc) en dvd's bekijken is ook een mooie toepassing.quote:QuarK schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:42:
[...]
- Verschillende leuke homebrew games (tetris, poker, mahjong)
- Cheats engine.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.