Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 maart 2004

Ik wil ook nog steeds mario galaxy. En mario party 8 als partygame. Maar deze titels blijven inderdaad behoorlijk duur. Via internet is mario party wel goedkoper te krijgen maar ik heb het spel dan liever 2e hands omdat ik toch bijna altijd alleen speel en het spel dus sporadisch eens gebruikt zal worden. Maar die 2e hands prijzen liggen ook even hoog als de nieuwprijs.

Verder wacht ik al tijden op een leuke rpg.

Ayreonaut

quote:
Bianca schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:00:
Ik wil ook nog steeds mario galaxy. En mario party 8 als partygame. Maar deze titels blijven inderdaad behoorlijk duur. Via internet is mario party wel goedkoper te krijgen maar ik heb het spel dan liever 2e hands omdat ik toch bijna altijd alleen speel en het spel dus sporadisch eens gebruikt zal worden. Maar die 2e hands prijzen liggen ook even hoog als de nieuwprijs.

Verder wacht ik al tijden op een leuke rpg.
Een RPG zou de Wii goed doen. Ik zit zelf al tijden te wachten op Tales of Symphonia 2 maar dat schiet nog niet echt op. Het spel is al maanden in Japan uit, een week ofzo in Amerika, had de hoop dat de PAL release even voor de kerst zou zijn maar daar lijkt het niet op. Namco heeft zelfs de intentie nog niet om het te releasen in Europa, helemaal nop tot nu toe ;(

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Using Wind (the MSI U one-2-3)

quote:
Tc-Chub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:54:
[...]

Ja, ook ik ben het daar mee eens. Als je nu een spel zoals Zelda wil halen moet je nog steeds 50 euro neer tikken en dat vindt ik gewoon echt veel te veel. Bij de gamecube hadden ze er wel platinum van gemaakt dus weet niet waarom ze dat bij de wii niet doen. Ook voor Mario Galaxy betaal je nu nog steeds 50 euro..
Dat ze SMG niet verlagen zou natuurlijk eigen glazen ingooien zijn, want ze prijzen het nu aan als 'nieuwe' game (hoewel dat natuurlijk te betwijfelen is :9) en deze feestmaand, het hét spel om te kopen moet zijn.
Maar dat Zelda niet daalt :( in prijs... Zelda zou ik wel willen hebben (hoewel ik helemaal geen ervaring met dit soort spellen heb :P, maar een gokje kan geen kwaad), al dan niet omdat Homebrew daar zo leuk onder draait ;)

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!

TV Show King is te downloaden als Wii-Ware. Dit spel is ook te koop in de winkel, zijn er extra's bij het spel in de winkel of zijn ze precies identiek?

Indien ze identiek zijn scheelt het gemiddeld 20euro in prijs. Je hebt alleen geen echt cd/dvd-tje met het spel maar staat het op je WII.

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
Steffy schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:11:
[...]

Een RPG zou de Wii goed doen. Ik zit zelf al tijden te wachten op Tales of Symphonia 2 maar dat schiet nog niet echt op. Het spel is al maanden in Japan uit, een week ofzo in Amerika, had de hoop dat de PAL release even voor de kerst zou zijn maar daar lijkt het niet op. Namco heeft zelfs de intentie nog niet om het te releasen in Europa, helemaal nop tot nu toe ;(
Ja klopt daar wacht ik ook al tijden op. Tales of symphonia 1 is het beste gamecube spel dat er is. Alleen is er voor europa nog geen releasedate bekend dus dat schiet natuurlijk ook op. Als het spel hier al uitkomt :( De reviews schijnen tegen te vallen, maar ik koop het spel toch wel :)

3283-6622-6398-7110

Even voor de mensen die nog twijfelde. Ik heb zojuist geupgrade naar firmware 3.4 en mijn HBC werkt nog steeds!

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Veurscheutuhhh

Houd het nuttig.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 20-11-2008 15:39 (80%)

kijk ook eens in mijn foto album http://www.flickr.com/photos/39021671@N04/ sometimes creativity doesn't agree with technology

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
UK, November 19, 2008 - Codemasters has announced it is to release a sequel to Colin McRae: DiRT, the highly acclaimed off-road racer that lit the dawn of the current generation in 2007. Dubbed Colin McRae: DiRT 2, the game will retain the name of the late Scottish rally driver who fostered the series from its roots on the first PlayStation before his untimely death prior to the release of DiRT.

"Colin McRae was all about the speed, the excitement and the entertainment of rally driving," said the game's executive producer Gavin Raeburn. "Later his showmanship shone through in events such as the X-games, the Dakar Rally and the Race of Champions. He could do things with a car that no one else would and that's where we're taking the series with new events at the extreme edge of rally and motorsport. It will be a great tribute to an incredible champion."

Exploring various disciplines of off-road racing, Colin McRae: DiRT 2 will utilise an enhanced version of the EGO engine that was last seen in the impressive looking GRID, and will feature comprehensive online modes that promise to be a marked improvement over those in the original.

Colin McRae: DiRT 2 will be spreading its wings beyond the HD axis of Xbox 360, PC and PlayStation 3, with versions also scheduled for the Wii, DS and PSP. It's due at an unspecified date in 2009 - IGN
Colin McRae DiRT 2 ook naar de Wii :)

Leef om te leven

quote:
t.coenraad schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:11:al dan niet omdat Homebrew daar zo leuk onder draait ;)
En dáárom wordt Zelda dus niet goedkoper. De adviesprijs voor dat spel is nog steeds 59,95, minimaal 10 euro meer dan andere Nintendo spellen (WiiFit uitgezonderd).

Nintendo is bang dat wanneer ze het spel goedkoper maken, dat de homebrew wereld zo'n grote push krijgt dat ze het niet meer tegen kunnen houden. (Wat ze ook niet kunnen)

©MicroSE, Take Control! / Mijn website

Iwata zei al dat er geen players choice komt. Dan wachten mensen tot games goedkoper worden in plaats van dat ze games direct kopen. Nu kunnen ze wachten totdat ze een ons wegen want Nintendo gooit die prijzen niet naar beneden. Zeker niet als alles zo goed verkoopt. Prijzen worden allen verlaagd als games slecht verkopen zoals bijvoorbeeld Viva Pinata of op de Cube StarFox assault. Er is zelfs een aantal cube titels nooit in prijs verlaagd zoals Mario Kart Double Dash omdat die game bleef verkopen en een prijsverlaging dus niet nodig was.

Reg. datum: 22 januari 2008

quote:
NinteX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:42:
Iwata zei al dat er geen players choice komt. Dan wachten mensen tot games goedkoper worden in plaats van dat ze games direct kopen. Nu kunnen ze wachten totdat ze een ons wegen want Nintendo gooit die prijzen niet naar beneden. Zeker niet als alles zo goed verkoopt. Prijzen worden allen verlaagd als games slecht verkopen zoals bijvoorbeeld Viva Pinata of op de Cube StarFox assault. Er is zelfs een aantal cube titels nooit in prijs verlaagd zoals Mario Kart Double Dash omdat die game bleef verkopen en een prijsverlaging dus niet nodig was.
Jawel mario kart was op een gegeven moment ook playerc choice en dus 30 euro.

Even verder op dat zelda, juist daarom houden ze die game denk ik zo duur omdat die game met homebrew te maken heeft.

-- .. ... .--- .- .-.-.-
Reg. datum: 01 augustus 2001

Ik zie dat het wii topic nog steeds een van de mooiste is :) Nice redesign Nintex :)

Klein puntje van kritiek;
Vroegah (als in ~deel 35-60), hoste ik en vorige topicstarterts de plaatjes allemaal op eigen server.
Het is namelijk wel zo netjes niet de externe sites overbodig veel te belasten. (nu zie ik dat een deel al wel op je eigen site draait, dus dat is netjes :) )

Daarnaast zijn een hoop plaatjes voor mensen vanaf het werk niet te zien; Veel gamesites worden via banlists namelijk geblokkeerd op de werkplek. Vanaf m'n werk zit de topicstart nu vol met kruisjes :D

Geen ernstig puntje van kritiek maar misschien het overwegen waard.. :)

Max|Burn wijzigde dit bericht 20-11-2008 08:49 (6%)

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

quote:
Bianca schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:59:
[...]

Ja klopt daar wacht ik ook al tijden op. Tales of symphonia 1 is het beste gamecube spel dat er is. Alleen is er voor europa nog geen releasedate bekend dus dat schiet natuurlijk ook op. Als het spel hier al uitkomt :( De reviews schijnen tegen te vallen, maar ik koop het spel toch wel :)
Heb je de ign review van ToS 2 al gezien http://wii.ign.com/articles/928/928479p1.html, niet heel veel soeps dat spel.
Terwijl Tos 1 echt een topper was. Jammer, weer een mogelijk topper vernaggeld.

Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988

President Evil

quote:
NinteX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:28:
[...]

Colin McRae DiRT 2 ook naar de Wii :)
Nu maar hopen dat ze er ook echt wat tijd en moeite in stoppen om er een goede versie van te maken.
In dit soort gevallen is er toch wel het risico van een PSP port met slecht utigevoerde motion controls.
Maar laten we hopen dat mijn cynisme ten onrechte is :)

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

quote:
Max|Burn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:47:
Ik zie dat het wii topic nog steeds een van de mooiste is :) Nice redesign Nintex :)

Klein puntje van kritiek;
Vroegah (als in ~deel 35-60), hoste ik en vorige topicstarterts de plaatjes allemaal op eigen server.
Het is namelijk wel zo netjes niet de externe sites overbodig veel te belasten. (nu zie ik dat een deel al wel op je eigen site draait, dus dat is netjes :) )

Daarnaast zijn een hoop plaatjes voor mensen vanaf het werk niet te zien; Veel gamesites worden via banlists namelijk geblokkeerd op de werkplek. Vanaf m'n werk zit de topicstart nu vol met kruisjes :D

Geen ernstig puntje van kritiek maar misschien het overwegen waard.. :)
Ik was er inderdaad al mee begonnen maar ik had nog geen tijd om alles zelf te hosten. Daarnaast weet ik niet of je wel op WiiDS kunt komen?
quote:
Nu maar hopen dat ze er ook echt wat tijd en moeite in stoppen om er een goede versie van te maken.
In dit soort gevallen is er toch wel het risico van een PSP port met slecht utigevoerde motion controls.
Maar laten we hopen dat mijn cynisme ten onrechte is
De DS versie van GRiD was zeer geslaagd.

NinteX wijzigde dit bericht 20-11-2008 09:52 (14%)

vectrex.nl

Wat eerste review scores op nieuwe games,
Sonic Unleashed krijgt van IGN 7,2 netjes, maar ik had gehoopt op weer een echte topper.
NFS Undercover krijgt van IGN een 4,5 zeer slecht dus, iemand nog een tip voor een echte goede racer?

Tomb Raider ben ik ook wel benieuwd naar. Nog geen reviews gezien.

Reg. datum: 11 juli 2002

Ik ben erg benieuwd naar COD... heeft iemand daar al ervaring mee?

Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
jongentje schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:55:
TV Show King is te downloaden als Wii-Ware. Dit spel is ook te koop in de winkel, zijn er extra's bij het spel in de winkel of zijn ze precies identiek?

Indien ze identiek zijn scheelt het gemiddeld 20euro in prijs. Je hebt alleen geen echt cd/dvd-tje met het spel maar staat het op je WII.
Geen idee, maar ik hoop dat ze op de CD versie het aantal vragen uitgebreid hebben want dat is momenteel de zwakke plek van TV show king... (en het feit dat je met dat rad van fortuin ineens de hele boel om kan gooien.. wat zowel een voor als een nadeel is...)

Ayreonaut

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:55:
[...]

Heb je de ign review van ToS 2 al gezien http://wii.ign.com/articles/928/928479p1.html, niet heel veel soeps dat spel.
Terwijl Tos 1 echt een topper was. Jammer, weer een mogelijk topper vernaggeld.
Schijnt mee te vallen, spel kreeg vooral een matig cijfer omdat de gene die het spel reviewde deel 1 niet gespeeld heeft. Alle fans beoordelen het spel veel hoger kwa cijfer. Ik zit er zelf echt met smart op te wachten _/-\o_

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Using Wind (the MSI U one-2-3)

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:35:
[...]

En dáárom wordt Zelda dus niet goedkoper. De adviesprijs voor dat spel is nog steeds 59,95, minimaal 10 euro meer dan andere Nintendo spellen (WiiFit uitgezonderd).

Nintendo is bang dat wanneer ze het spel goedkoper maken, dat de homebrew wereld zo'n grote push krijgt dat ze het niet meer tegen kunnen houden. (Wat ze ook niet kunnen)
Is dat een vermoeden, of ook echt uitgesproken (niet letterlijk natuurlijk, maar verwijzende naar...)? Want de homebrew voor Zelda is pas een 0,5 jaar geleden echt van de grond gekomen, terwijl daarvoor de prijzen ook niet daalde... :P

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!

-- .. ... .--- .- .-.-.-
Reg. datum: 01 augustus 2001

quote:
Nintex: Daarnaast weet ik niet of je wel op WiiDS kunt komen?
Nee, staat ook in de banlist, maar daar kan jij natuurlijk niet zo heel veel aan doen.
Bij de meeste grote bedrijven zijn sites in categorieen gaming, social, nudity, sex, violence etc standaard geblokkeerd.
Reg. datum: 22 januari 2008

quote:
Beertjeman schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Ik ben erg benieuwd naar COD... heeft iemand daar al ervaring mee?
Ik ben er ook benieuwd naar. Zoek nog steeds een goede nederlandse review, maar volgens mij is die nog niet uit.

3283-6622-6398-7110

quote:
Steffy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:19:
[...]

Schijnt mee te vallen, spel kreeg vooral een matig cijfer omdat de gene die het spel reviewde deel 1 niet gespeeld heeft. Alle fans beoordelen het spel veel hoger kwa cijfer. Ik zit er zelf echt met smart op te wachten _/-\o_
Importeer hem dan zou ik zeggen. Dollar is nog redelijk gunstig en HBC werkt nog steeds...

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

quote:
Tc-Chub schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:40:
[...]

Jawel mario kart was op een gegeven moment ook playerc choice en dus 30 euro.

Even verder op dat zelda, juist daarom houden ze die game denk ik zo duur omdat die game met homebrew te maken heeft.
Mario Kart (voor de gamecube) is nooit Players Choice geweest. Melee en Sunshine wel. Mario Kart 64 ook.

quote:
Max|Burn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:06:
[...]

Nee, staat ook in de banlist, maar daar kan jij natuurlijk niet zo heel veel aan doen.
Bij de meeste grote bedrijven zijn sites in categorieen gaming, social, nudity, sex, violence etc standaard geblokkeerd.
Jammer, nou ja als iemand webruimte heeft wil ik best iets te regelen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: