Hoofdcategorieën
____(>^^(>0o)>____

Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:05:
Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.
Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO :+

en ik heb Gwen natuurlijk :P

TroonStaal wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:06 (5%)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 06 augustus 2002

Maartend > aNAREXIA

____(>^^(>0o)>____

quote:
TroonStaal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:06:
[...]

Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO :+

en ik heb Gwen natuurlijk :P
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.

En ik haat jou. :>

En ik heb echt een $&#*(&#$@ hekel gekregen aan die polymock minigame. Ik wil die summon skill, maar krijg die lomperts niet verslagen. Soms echt randje van 10% hp vs dood, soms verlies ik al 2 poly's bij de eerste tegenstander.

SinergyX wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:24 (22%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Jullie hebben of hadden volgens mij tijd te veel..

Met zoveel chars kun je een chars-bedrijfje beginnen :P

____(>^^(>0o)>____

Nah, ik speel bv GW ook vanaf het begin al en ben absoluut geen fan van dagen/maandenlang iets overnieuw te doen om die 2-3% beter te worden (WoW anyone? :')). En omdat je veel makkelijker items kan wisselen onderling, speelt dat veel fijner :P

Reg. datum: 20 september 2005

voor polymock moet je gewoon even een gouden piece vna iemand kopen. gaat een stuk makkelijker, en je krijgt ze zelf toch weer terug als je wint

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Heb zowiezo een afkeer tegen wow :P

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.

En ik haat jou. :>
:P

Ik heb wel elke soort primary maar er zijn er maar een paar die ik ook leuk vind om te spelen. Monk, ele, para en necro, dat vind ik het leukst. Wel speel ik voornamelijk solo met h&h.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

____(>^^(>0o)>____

Ranger blijft mijn favo, heerlijk hoe zij een enorme spike kunnen opbouwen. Necro nu met volledig SS en MM setje (en skills), Ele als AoE earth spam tanker (klote ench removers :P).

Para animaties vind ik echt geweldig (die vleugels enzo), maar dat speerwerpen.. niet mijn ding. (had geprobeerd para/ele, maar was niet zo'n succes :P).

Upd: maa 26 okt
Reg. datum: 12 januari 2003

Aloe. :w

Ik doe ook nog even een duit in het zakje. Lees dit topic bijna nooit, maar daar gaat vanaf vandaag verandering in komen, dus houd je vast!

Mijn main char is Tortura Beast (R/E) (maar speel het meeste met Serikuza Slasher (D/Mo)).
____(>^^(>0o)>____

Aahh mede-ranger :D

Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn :/

Reg. datum: 17 november 2004

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:
Aahh mede-ranger :D

Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn :/
Kan ik me nog goed herinneren dat ze lastig zijn. Veelal niet eens met H&H geprobeerd.
'k kijk er al echt naar uit om de missies van Nightfall voor Guardian te gaan doen. Maar eerst even Prophecies en Factions voordat ik daaraan ga beginnen.

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
Intellected schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:28:
Okee dan, begin van de lijst:

Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
SinergyXAlles met Nina erin :P
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
Je zou nu zo een guild kunnen beginnen :P

quote:
Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
SinergyXAlles met Nina erin :P
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
JaffoGTortura Beast / Serikuza Slasher
omgwtfbbqMelody Mayflower
NyazzinDemon Noid
WeaklingAida Casta
CasshernNaftaRitualist Nafta
Onze nieuwe guild :P

IA192097 wijzigde dit bericht 31-03-2009 11:41 (14%)

Pudding!
Reg. datum: 02 juli 2007

Ik kijk nu een tijdje passief mee in het GW topic en ik zie allemaal termen voorbijkomen waar ik nog nooit van gehoord heb. En ik speel nu toch al een jaartje of 2 GW :) Ben gewoon nooit zo actief (Heb 1 keer in een guild gezeten die niet actief was) maar wil wel graag actief meedoen..

Wil me hierbij ook wel aanmelden voor de GoT Guild :)

omgwtfbbq -> Melody Mayflower

Het enige Char waar ik Nightfall mee heb uigespeeld, tis een Paragon :Y

omgwtfbbq wijzigde dit bericht 26-03-2009 08:18 (4%)

Resistance is futile when Ω<1

Reg. datum: 20 september 2005

je aanmelden voor de GoT-guild gebeurt op ons forum: http://www.gotguildwars.com/distribution/

hopelijk tot snel in de guild!

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Reg. datum: 17 februari 2008

Opgepast voor typos bij het invoeren van je xunlai gegevens vanavond/morgen. Blijkbaar staat er een fake site op www.guildwar.com om je xunlai gegevens te pakken te krijgen.

http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=487529

Welkom omgwtfbbq !

Bedankt voor de waarschuwing Qanar !

Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend :D !

Reg. datum: 29 juni 2000

Net guildwars the complete collection gekocht, wel even wennen om een of andere manier. Qua karakter een elementalist/necromancer aangemaakt, tot nu tot (pas level 3) best een leuk spel :)

available in strong mint
Reg. datum: 21 september 2002

Heb 7 karakters, maar "speel" nog maar 1x per week. Speel tussen quotes omdat het niet veel meer is dan even een kijkje nemen, want guildloos en mede daardoor een beetje doelloos. Hanteer ook een gezamelijke "familie" naam voor alle mijn puppekes: eindigen allemaal op Casta, met als meest gespeelde char Aida Casta een monk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

quote:
Intellected schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Welkom omgwtfbbq !

Bedankt voor de waarschuwing Qanar !

Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend :D !
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is :)

Weekend-event was leuk, Rank 6 Kurzick en een beetje meer gehaald. Zit nu op 1.4million... 14% van de max title dus :|

Leef om te leven

quote:
qanar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:36:
[...]

Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is :)
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

quote:
sanderev66 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:41:
[...]

Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze ;)
Ja, maar dit is dus nog niet zo lang.
quote:
Regina
I confirm that http://guildwar.com does belong to us.

The web team has been notified of your concerns. They have set http://guildwar.com to redirect to http://www.guildwars.com.

In addition, http://www.guildwar.com/competitive/...se/default.php will be redirect to https://www.guildwars.com/competitiv...se/default.php
Zie ook die link naar GWO die ik eerder postte.

Rollin
Reg. datum: 05 oktober 2006

Ik heb GW + factions ook maar weer eens uit de kast getrokken :)
Ben nu bezig met een Necro/Ele lvl 12 (Demon Noid) op dit moment.
Morgen haal ik NF and EotN er ook bij. Kortom weer iemand die het ook weer gaat spelen :)

20 feb - 1 maart @ Spinderluv Mlyn

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: