Reg. datum: 20 september 2002
Reg. datum: 20 september 2002
Als je bij weapon merchant je dagger customized (let op: je kunt je wapen dan alleen nog maar op dit personage gebruiken) krijg je weer 20% damage erbijquote:T-Rhidon schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:25:
[...]
Dankje ja die W/A daggers is zeker fijn gisteren maar weer even gemerkt, maak grote groepen veel sneller af dan mijn W/M Raj.
Hoe bedoel je eigenlijk:
[...]
Zal vanavond een kijken hoeveel uren ik heb gespeeld in totaal aantal maanden.
Wat betreft PC aanlaten: ik heb nu een bot draaien die voor mij farmed (maar dit raad ik je niet aan i.v.m. mogelijke ban die je kunt krijgenquote:Weapon customization: When a weapon is customized for a character, it deals 20% more damage. The drawback is that no other character (even for the same account, or a new character with the same name) will be able to use it. This makes its resell value next to nothing. If you get a weapon that you plan to use for the long run, then it's a good idea to customize it, especially for warriors, assassins, paragons, dervishes, and rangers who rely on dealing damage with their weapons. If you plan to sell the weapon, then do not customize it.
sup