Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicIk heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMOquote:SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:05:
Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.
en ik heb Gwen natuurlijk
TroonStaal wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:06 (5%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.quote:TroonStaal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:06:
[...]
Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO
en ik heb Gwen natuurlijk
En ik haat jou.
En ik heb echt een $&#*(&#$@ hekel gekregen aan die polymock minigame. Ik wil die summon skill, maar krijg die lomperts niet verslagen. Soms echt randje van 10% hp vs dood, soms verlies ik al 2 poly's bij de eerste tegenstander.
SinergyX wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:24 (22%)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 07 oktober 2006
Met zoveel chars kun je een chars-bedrijfje beginnen
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
quote:SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:22:
[...]
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.
En ik haat jou.
Ik heb wel elke soort primary maar er zijn er maar een paar die ik ook leuk vind om te spelen. Monk, ele, para en necro, dat vind ik het leukst. Wel speel ik voornamelijk solo met h&h.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Para animaties vind ik echt geweldig (die vleugels enzo), maar dat speerwerpen.. niet mijn ding. (had geprobeerd para/ele, maar was niet zo'n succes
Ik doe ook nog even een duit in het zakje. Lees dit topic bijna nooit, maar daar gaat vanaf vandaag verandering in komen, dus houd je vast!
Mijn main char is Tortura Beast (R/E) (maar speel het meeste met Serikuza Slasher (D/Mo)).
Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn
Reg. datum: 17 november 2004
Kan ik me nog goed herinneren dat ze lastig zijn. Veelal niet eens met H&H geprobeerd.quote:SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:
Aahh mede-ranger
Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn
'k kijk er al echt naar uit om de missies van Nightfall voor Guardian te gaan doen. Maar eerst even Prophecies en Factions voordat ik daaraan ga beginnen.
Je zou nu zo een guild kunnen beginnenquote:Intellected schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:28:
Okee dan, begin van de lijst:
Arunia Arunia Valera Nelicquele Delomelanicon Intellected Intellected Koekjes Meloira Shan TroonStaal Vortex Walker Smallwood Carl Smallwood SinergyX Alles met Nina erin Sanderev66 Julia Eva Maartend aNAREXIA
Onze nieuwe guildquote:
Arunia Arunia Valera Nelicquele Delomelanicon Intellected Intellected Koekjes Meloira Shan TroonStaal Vortex Walker Smallwood Carl Smallwood SinergyX Alles met Nina erin Sanderev66 Julia Eva Maartend aNAREXIA JaffoG Tortura Beast / Serikuza Slasher omgwtfbbq Melody Mayflower Nyazzin Demon Noid Weakling Aida Casta CasshernNafta Ritualist Nafta
IA192097 wijzigde dit bericht 31-03-2009 11:41 (14%)
Wil me hierbij ook wel aanmelden voor de GoT Guild
omgwtfbbq -> Melody Mayflower
Het enige Char waar ik Nightfall mee heb uigespeeld, tis een Paragon
omgwtfbbq wijzigde dit bericht 26-03-2009 08:18 (4%)
Resistance is futile when Ω<1
hopelijk tot snel in de guild!
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Reg. datum: 17 februari 2008
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=487529
Bedankt voor de waarschuwing Qanar !
Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend
Reg. datum: 29 juni 2000
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein isquote:Intellected schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Welkom omgwtfbbq !
Bedankt voor de waarschuwing Qanar !
Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend!
Weekend-event was leuk, Rank 6 Kurzick en een beetje meer gehaald. Zit nu op 1.4million... 14% van de max title dus
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van zequote:qanar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:36:
[...]
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Ja, maar dit is dus nog niet zo lang.quote:sanderev66 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:41:
[...]
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze
Zie ook die link naar GWO die ik eerder postte.quote:Regina
I confirm that http://guildwar.com does belong to us.
The web team has been notified of your concerns. They have set http://guildwar.com to redirect to http://www.guildwars.com.
In addition, http://www.guildwar.com/competitive/...se/default.php will be redirect to https://www.guildwars.com/competitiv...se/default.php
Ben nu bezig met een Necro/Ele lvl 12 (Demon Noid) op dit moment.
Morgen haal ik NF and EotN er ook bij. Kortom weer iemand die het ook weer gaat spelen
20 feb - 1 maart @ Spinderluv Mlyn
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last