Hoofdcategorieën
Leef om te leven

De fire imp krijg je alleen als je:
1. een campaign online (IN DE INGAME STORE) gekocht hebt (alle campaigns inclusief GW:EN dus), of
2. de 2008 bonus editie online gekocht hebt, of
3. een 2008 versie van het spel gekocht hebt (alle campaigns, of maar 1)

Ook mag je char maximaal lvl 19 zijn.

Om de imp te krijgen, tik je "/bonus" in wanneer je in een outpost bent, dan krijg je een Summoning Stone, waarop je moet dubbelklikken als je in een explorable area / missie bent om een imp te voorschijn te toveren. Je kan maximaal 1 opgeroepen wezen bij je hebben en je kan maar 1 wezen per uur oproepen (tenzij je van gebied veranderd)

sanderev66 wijzigde dit bericht 01-03-2009 12:09 (36%)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

Hmm tja dan moet ik toch echt ff m'n bonnetjes na gaan kijken wanneer ik de spellen heb gekocht (bonnetjes heb ik in de doosjes zitten). Maargoed die spellen liggen op de plek waar ik net vandaan kom en dat is 100 km van waar ik nu ben :P

Leef om te leven

het gaat erom welke versie je gekocht hebt, niet wanneer je dat gedaan hebt ;)

Reg. datum: 07 oktober 2006

Die complete pack heeft niet echt nut voor mij.
Heb Nightfall al, de andere 3 kosten samen ook 45euro.
Dus dan zou ik bij aankoop van de complete pack een extra Nightfall hebben.

Niet dat het zoo erg is, maar wel een beetje overbodig.

____(>^^(>0o)>____

Zo komt het nog eens voor, gister met mijn Necro die joined missie doen in factions (waar prophecies/NF samenkomen met faction spelers), kwam in een party en we hebben meteen maar de opvolgende 7 missies ook gedaan. Handig voor mijn faction-book :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Dat is wel gaaf ja...

Helaas heb ik eht te druk, full time werk, deeltijd studie, zelf studíe's
Wil nog de pc formateren voordat ik weer begin blabla etc

Hopelijk ben ik klaar voordat GW2 er is :P

Another Day Another Chapter

Nog even 1 vraagje, als ik nu zou beginnen met guild wars factions, want ik ben van plan het te kopen. Wil ik eerst nog even weten of het nog wel druk is. Bijvoorbeeld in steden, of als je met een party moet questen dat je niet 2 uur moet soeken voor iemand die in je party kan/wil En niet dat ik als een loner aan 't traine ben ofso..

Another Day Another Chapter

Aapinnetje

quote:
sanderev66 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:45:
het gaat erom welke versie je gekocht hebt, niet wanneer je dat gedaan hebt ;)
Om te zien welke versie ik gekocht heb, moet ik sowieso kijken of ik ze niet in 2007 heb gekocht, want dan is het natuurlijk logisch dat ik geen 2008 versie heb.
quote:
Chainebuster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:02:
Nog even 1 vraagje, als ik nu zou beginnen met guild wars factions, want ik ben van plan het te kopen. Wil ik eerst nog even weten of het nog wel druk is. Bijvoorbeeld in steden, of als je met een party moet questen dat je niet 2 uur moet soeken voor iemand die in je party kan/wil En niet dat ik als een loner aan 't traine ben ofso..
Je kunt sowieso gebruik maken van Henchmen, dus computergestuurde partymembers... nadeel is overigens wel dat ze week een paar levels lager zijn dan jij bent, maar dat houdt vanzelf op (wanneer ze level 20 bereiken :P). Ik werk zelf altijd met henchmen, dus ik heb tot nu toe geen andere spelers nodig gehad om verder te komen met mijn quests.

Voor de rest zijn er nog best wat medespelers die je kan inviten, dus geen problemen.

Ik weet niet of anderen het met dat laatste eens zijn?

Nelicquele wijzigde dit bericht 05-03-2009 20:22 (57%)

____(>^^(>0o)>____

Ja, zeker in de avond op de US server zijn er nog best wat mensen te vinden. Sommige missies binnen factions niet, maar die zijn gewoon niet populair of gewoon moeilijk :P Maar dat geld voor prophecies helemaal :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik ga het spel als cadeau voor mijn neefje kopen.
Als iedereen nou zoiets doet, helpt het bij te dragen aan leden :P

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Kopen is één ding, spelen is wat anders :P

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

____(>^^(>0o)>____

Sommige missies waar weinig mensen zijn is het best interessant er een solo build voor te bouwen. Zeker als het lukt met hero/hench het met 7 man te halen, kan je wat extra gold vragen voor iemand die door die missie wil.

Zo doe ik heel vaak die missies op het eerste eiland van Factions (die voor 15 extra statpoints en die laatste in de story), omdat ik ze 99,9% van de tijd op master kan halen. Kleine fee, drops, verdiend best goed :) En je helpt je medespeler :P

quote:
TroonStaal schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:21:
Kopen is één ding, spelen is wat anders :P
Ja idd, ikzelf heb het daar nu even te druk voor.

Maar mijn neefje is nog jong en heeft genoeg tijd dus die zal het voor mij wel goed maken :D

Aapinnetje

Ik heb me er idd ook mee vermaakt toen ik het rustig had.. Nu heb ik teveel werk ervoor :*

Kunnen we een lijst maken van iedereen hier op GOT die nog GW speelt ?

Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen :P

Of is daar die Tweakers Guild voor ?

Aapinnetje

quote:
Intellected schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:

Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen :P

Haha.. Mijn nickname op Guild Wars is Delomelanicon.. :P

Okee dan, begin van de lijst:

Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
SinergyXAlles met Nina erin :P
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
JaffoGTortura Beast / Serikuza Slasher

IA192097 wijzigde dit bericht 24-03-2009 15:16 (96%)

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Arunia: Arunia Valera
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

TroonStaal -> Vortex Walker
Da's mijn main account, op mijn andere accounts speel ik zelden. Als in, nóg minder dan dit account :+.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Koekje erbij?
Reg. datum: 02 december 2004

Koekjes -> Meloira Shan

Speel zelf niet zoveel meer en wacht meer op GW2 maar ben nog wel eens online. Dus als iemand nog eens wat wil doen aarzel dan niet om contact op te nemen.

Remember, remember the 5th of November.

Reg. datum: 20 september 2005

quote:
Intellected schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:

Smallwood --> Carl Smallwood, nog altijd mn enige serieuze character.

De tweakers guild, meestal GoT guild genoemd, bestaat vandaag de dag praktisch voor 90% uit niet-tweakers. Houd uiteraard niet in dat er geen mensen van hier meer bij kunnen :P

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Het gaat goed zo, we zijn nu al met zijn 6en :D

Denk dat we beter tot GW2 wachten met het opzetten van een nieuwe elite tweakers guild :P

____(>^^(>0o)>____

Ik heb diverse chars, alles met Nina erin.

holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior

En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd. :P

Leef om te leven

Ik heb een hele berg chars, maar mijn main is "Julia Eva" (Elementaliste).

quote:
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:31:
Ik heb diverse chars, alles met Nina erin.

holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior

En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd. :P
Lol, wat heb je toch met nina ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: