Hoofdcategorieën
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Mwah, GW 2 zal ik ook nog wel aanschaffen, zeker als het in een CE komt. Maar voorlopig is het niet iets waar ik reikhalzend naar uitkijk. Heb meer zoiets van dat ik het wel zie als het uit is.

Wat ik me ook afvraag is hoe lang het gaat duren voordat er servers dichtgaan. Misschien een beetje doemdenkerij maar aangezien er steeds meer leegloop is ben ik benieuwd wanneer ze alle gelocaliseerde servers gaan samenvoegen tot bijvoorbeeld euro servers in het engels.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 17 februari 2008

Guild Wars 2 is niet uitgesteld want er is nooit een release date geweest :-)
Zelfs wat we nu in dat document van NCSoft zien staan zijn maar gissingen om de aandeelhouders tevreden te houden.

Servers sluiten zie ik nog niet zo snel gebeuren ( tenzij ze de Europa-based servers afstoten met de sluiting van NCSoft Brighton ), een merge naar international district zou nog wel kunnen.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
qanar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:20:
Zelfs wat we nu in dat document van NCSoft zien staan zijn maar gissingen om de aandeelhouders tevreden te houden.
Een harde datum is er nooit gegeven echter wel in de trend van een maand of paar maanden. In dat geval kun je ook van uitgesteld praten nu het duidelijk is dat zelfs het jaar waarin het eerst zou uitkomen niet meer gehaald is of gaat worden.
____(>^^(>0o)>____

quote:
qanar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:20:
1 van de head developers, chris nogwat, had aangegeven dat het kerst dit jaar zou worden, 3 maanden later kwamen ze pas met de reactie dat ze afgelopen jaar grote stukken van GW2 hebben opnieuw geschreven.

Andere kant, geldkraantje vanuit Korea is ook flink teruggeschroeft, zal me niet verbazen dat dat er ook mee te maken heeft. (bijna het hele bestuur van NCwest bestaat uit A.net mensen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

Deze zaterdag op Copynite voor het eerst dit jaar maar weer eens Guild Wars gaan spelen :+..
Al ruim 5 maanden niet meer gespeeld..

Reg. datum: 25 december 2005

Hm ik ben wel geinteresseerd geraakt in de game, maar met welke van de drie delen kan ik nu het best beginnen? Ik zal ze niet allemaal gaan kopen, dus dan is vanwege de grafische updates het t slimst om voor Nightfall te gaan? Of toch beter een andere?

Btw voor de startpost de games liggen nu voor 14 eu bij de FRS

HetWonder wijzigde dit bericht 26-02-2009 15:53 (11%)

____(>^^(>0o)>____

Tja, ligt beetje aan de populatie en dus je speeltijden. Persoonlijke ervaring, nightfall sommige plaatsen zijn uitgestorven (zeker laatste stukken gaat niet gemakkelijk met hench/heroes). Ik zou factions -> EotN gaan, daar lijkt het nog wat actief.

Al is nightfall erg interessant omdat je dan heroes erbij krijgt die het solo leven iets makkelijker maken.

maar hou er rekening mee, GW gaat richting zijn einde dus de playerbase zal enkel rustig af nemen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Aapinnetje

Ik heb zelf alle delen en het deel waar ik het meeste plezier aan gehad heb is toch wel Factions.. Nightfall is inderdaad handiger m.b.t. Heroes e.d.

Maarja als je 14 euro zijn, waarom dan niet allemaal? Nouja misschien nuttig om te beginnen met Nightfall en als je die uitgespeeld hebt, dat je zal overwegen om er meer te nemen, of juist geen een meer (en wellicht wacht op Guild Wars 2).

Reg. datum: 23 februari 2009

quote:
SinergyX schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:59:
Tja, ligt beetje aan de populatie en dus je speeltijden. Persoonlijke ervaring, nightfall sommige plaatsen zijn uitgestorven (zeker laatste stukken gaat niet gemakkelijk met hench/heroes). Ik zou factions -> EotN gaan, daar lijkt het nog wat actief.

Al is nightfall erg interessant omdat je dan heroes erbij krijgt die het solo leven iets makkelijker maken.

maar hou er rekening mee, GW gaat richting zijn einde dus de playerbase zal enkel rustig af nemen.
Maar voor EoTn moet je ook prochies campain hebben, dus moet je die ook weer aanschaffen.
Hij kost in ieder geval bijna niks meer, heb factions en NF in CE en normale editie, waarom weet ik niet.

Aapinnetje

quote:
hskf schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:30:
[...]

Maar voor EoTn moet je ook prochies campain hebben, dus moet je die ook weer aanschaffen.
Hij kost in ieder geval bijna niks meer, heb factions en NF in CE en normale editie, waarom weet ik niet.
Tja Eye of the north is uitbreidingspakket, dus daar heb je sowieso een van de andere 3 delen voor nodig.. Maar voordeel is dat het dan niets uit maakt welke je neemt.

quote:
Nelicquele schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:56:
[...]

Tja Eye of the north is uitbreidingspakket, dus daar heb je sowieso een van de andere 3 delen voor nodig.. Maar voordeel is dat het dan niets uit maakt welke je neemt.
Je moet prophecies hebben, staat zelfs op het doosje.
Persoonlijk vindt ik dat Nightfall het verpest heeft.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
hskf schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:16:
[...]

Je moet prophecies hebben, staat zelfs op het doosje.
Persoonlijk vindt ik dat Nightfall het verpest heeft.
Waarom vind je dat?
Another Day Another Chapter

Ik ben erg geïntresseerd on de game, maar met welk deel zal ik beginnen? Veel vrienden van mij zeggen allemaal dat het erg handig is om met Factions te beginnen, ik ben ook nog niet echt van plan om nu al meerdere delen te kopen. Ik vraag me alleen nog af, of het spel nog wel veel gespeeld wordt, ik wil niet dat ik het spel net een maand heb en dat ik dan opeens als loner aan 't spelen ben. Of wachten op Guild wars 2? Maar wanneer denken ze dat Guild wars 2 uit komt?

Alvast bedankt ! :*)

Another Day Another Chapter

Beugeltje dan maar?

quote:
Chainebuster schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:33:
Ik ben erg geïntresseerd on de game, maar met welk deel zal ik beginnen? Veel vrienden van mij zeggen allemaal dat het erg handig is om met Factions te beginnen, ik ben ook nog niet echt van plan om nu al meerdere delen te kopen. Ik vraag me alleen nog af, of het spel nog wel veel gespeeld wordt, ik wil niet dat ik het spel net een maand heb en dat ik dan opeens als loner aan 't spelen ben. Of wachten op Guild wars 2? Maar wanneer denken ze dat Guild wars 2 uit komt?

Alvast bedankt ! :*)
Lol... heb je de laatste 4 reacties hierboven gelezen? Die behandelen precies dezelfde vraag. Verder is het door het hele topic heen een paar keer genoemd. Verschillende ervaren Guild Wars spelers hebben er natuurlijk verschilllende meningen over, maar zoek even door dit topic heen om wat indrukken te krijgen :)

____________________________geen_sig___________________

Trotse oom x2

Voor het verhaal Prophecies, voor snel levelen Factions en voor Heroes Nightfall. Kies maar. Of alledrie tegelijk, zo duur zijn ze ook niet meer. En dan later EotN erbij eventueel.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Leef om te leven

je kan beter het complete pack nemen. Die is 40 euro en heb je alledrie de campaigns + eye of the north

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Aapinnetje

Hmm die pack had ik nog niet van gehoord, maar dat is in ieder geval wel erg goedkoop!

Leef om te leven

Trotse oom x2

Krijg je er nog een imp en Mox voor ook :P

Leef om te leven

Imp geloof ik niet, maar mox krijg je altijd als je alle drie de campaigns hebt.

____(>^^(>0o)>____

imp was toch aparte aankoop? Wel grappig te hebben, maar enkel te gebruiken t/m lvl19. Daar je het meeste toch doet op lvl20, beetje jammer :P (ben al dagen bezig die polymock skill te krijgen, maar krijg die gast niet verslagen :P - zeker als ik em wil op 3 characters)

Aapinnetje

quote:
Ik heb ze destijds allemaal apart gekocht.. Prophecies en factions beide voor ¤20,-, nightfall voor ¤30,- en Eye of the north voor ¤40,- (of ¤30,-, weet het niet precies meer)..

quote:
Vindt het totaal niet passen in het geheel.
Factions en Prophecies hadden een bepaalde sfeer, ook de liedjes (heb alle soundtrack cd's, en 2 collector's edition's, Nightfall en Factions) de andere is een limited edition, toendertijd speelde zo'n miljoen mensen wereldwijd het.
Ben ongeveer begonnen net na de release.
Nightfall trekt me gewoon totaal niet, de sfeer niet..de Afrikaanse stijl..vindt de mobs ook verpest, ze lijken onafgewerkt.
Natuurlijk is dit een persoonlijke mening, maar van mij hadden ze het bij Factions, Prophecies en EoTn mogen houden.

Nu ik zo na denk heb ik nog wat mini-pets en één Kuunavang! Vindt ik persoonlijk een van de mooiste miniatures, Varesh heb ik al verkocht, maar die leveren niks op.
Misschien dat ik weer ga spelen. Als ik dit zo lees krijg ik wel weer wat zin.

Ga zometeen maar even de soundtracks luisteren, daar zit die oude sfeer in! Toen alleen Prophecies er nog was.
Weet iemand wat een Kuunavang op het moment waard is?

Trotse oom x2

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:26:
imp was toch aparte aankoop? Wel grappig te hebben, maar enkel te gebruiken t/m lvl19. Daar je het meeste toch doet op lvl20, beetje jammer :P (ben al dagen bezig die polymock skill te krijgen, maar krijg die gast niet verslagen :P - zeker als ik em wil op 3 characters)
http://www.guildwars.com/gameplay/mox_and_imp/

Blijkbaar zit de Imp bij de Complete Edition maar ook bij sommige versies. Ik dacht uit het hoofd in elk geval bij de nieuwe versie van Prophecies.
Ik kreeg 'm omdat ik de campaigns allemaal al had :)

Aapinnetje

Ik heb gisteren op Copynite (LANparty) weer eens Guild Wars gespeeld. Ik was toevallig bij Lion's arch en ik heb nu wel M.O.X., maar zoals ik het lees heb ik geen recht op fire imp.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: