Hoofdcategorieën
01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Wanneer worden de winters day hoofddeksels uitgedeeld eigenlijk dit jaar?
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Oud en nieuw dacht ik, of 1 of 2 januari, dat was het vorig jaar als ik het me goed kan herinneren.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Leef om te leven

1 januari, staat ook op GuildWarsWiki: http://wiki.guildwars.com/wiki/Wintersday_2008

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 17 februari 2008

1 en 2 januari in europa

Reg. datum: 07 oktober 2006

Eindelijk is er iets in de boek gekomen.. maar duurde zo lang lijkt wel alsof het boek lagged :P

Reg. datum: 20 september 2005

Nooit gedacht dit nog eens mee te maken... Gate of Madness (op een na laatste missie van nightfall, met die twee overbekende bosses) op HM masters halen met een pug van 7 man en 1 support para hero. Zo zie je maar dat gw nog lang niet overal uitgestorven is, en dat pugs niet altijd slecht hoeven te zijn!

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Reg. datum: 11 december 2005

pugs waren echt een hell hoor! Maar alles wat nu nog speelt, en bij de "Gates" is, is gewoon echt goed en heeft minstens een jaar ervaring ofzo. Nieuwkomers haken tegenwoordig echt af voordat ze daar zijn.

GoT-Guildwars

ZX spectrum is schuld
Reg. datum: 26 augustus 2003

schopje...........
wie speelt er nog, zo na de feestdagen, het lijkt wel uitgestorven hier.
Ik heb het weer opgepakt, probeer een nieuwe farmbuild voor elkaar te boxen.
Solo natuurlijk, sin waarschijnlijk, maar dan anders (geen SF).
Iemand nog suggesties?

ouwe gamer

ik speel eigenlijk nog verrassend veel, zeker als je kijkt naar de topgames die afgelopen maanden op mn plank zijn gekomen. hard bezig met titles, hoop toch nog voor gw2 de 30 te halen.

binnen GoT speelt ook de harde kern nog steeds, eigenlijk vrij weinig verandering. een deel speelt wat minder door naderende tentamenweken, maar degenen die daar niets mee te maken hebben zijn vrijwel elke dag nog online.

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Reg. datum: 07 oktober 2006

Precies door de naderende tentamen week en fulltime baan speel ik wat minder, terwijl ik eigenlijk net ben begonnen. :D

Reg. datum: 17 september 2008

hier nog een blije guildwars speler.
Ik speel alleen op dit moment stukken minder omdat ik het af en toe flink saai vindt worden.

vragen, stel maar ;)

Reg. datum: 17 juni 2002

Ik heb het een jaar ongeveer niet meer gespeeld.
Ik ga het deze week weer eens installeren omdat er toch niet veel andere MMO's zijn die mij kunnen bekoren.
Ik heb WoW ook nog staan maar daar is het account van frozen. :(
Geen zin meer om te betalen. >:)

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Reg. datum: 07 oktober 2007

ik speel ook GW, nog steeds verslaaft.
nu bezig om 1000 candy bij elkaar te halen voor die title :D

Reg. datum: 11 december 2005

quote:
ferix schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:12:
ik speel ook GW, nog steeds verslaaft.
nu bezig om 1000 candy bij elkaar te halen voor die title :D
beste kan je rice wine drinken, is het goedkoopste voor je sugar rush.

GoT-Guildwars

Reg. datum: 28 mei 2005

Ben nu ff de client weer aan het instaleeren.
Welk deel is nu het dichts bevolkt.

Heb alle delen op eye of the north na.
Ik ga zo kijken of mijn solo FoW farmbuild nog werkt :p.
ff weer 1k verspillen.
naja is er toevallig ook een got guild in guildwars ?

hoor het graag.

hehe gek onnie

quote:
tooter schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:03:
Welk deel is nu het dichts bevolkt.

Heb alle delen op eye of the north na.
Ik ga zo kijken of mijn solo FoW farmbuild nog werkt :p.
ff weer 1k verspillen.
naja is er toevallig ook een got guild in guildwars ?

hoor het graag.
Het is nergens meer zo bevolkt als vorige jaren, maar de amerikaanse servers zijn nog wel redelijk bevolkt. Uiteraard ligt het maar net aan de plaats of er wat mensen zijn of niet. Het begint naar mijn idee een beetje gelijk verdeeld te worden over alle continenten.

Er is een GoT guild, en nog actief ook. Neem eens een kijkje op http://www.gotguildwars.com/distribution/ en laat een berichtje achter!

available in strong mint
Reg. datum: 21 september 2002

quote:
Darkdemoman schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:08:
Ik heb het een jaar ongeveer niet meer gespeeld. Ik ga het deze week weer eens installeren omdat er toch niet veel andere MMO's zijn die mij kunnen bekoren.
quote:
tooter schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:03:
Grappig, ook ik heb gister weer eens GW gestart na goed 2 jaar niet meer actief te zijn geweest. Meteen maar ff EotN erbij gekocht. Was niet zo duur. Kwam er wel achter dat ik totaal niks meer van het spel snap :X Wel prettig dat al mijn karakters (7 stuks) en items er nog waren ... en een hele hoop ongeopende presents :9

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Ben toch alweer 5 maanden gestopt met GW door het bekende ik-zie-niets-nieuws-meer-syndroom-en-daarom-verveel-ik-me-met-gw.

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
Weakling schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:51:
[...]

[...]

Grappig, ook ik heb gister weer eens GW gestart na goed 2 jaar niet meer actief te zijn geweest. Meteen maar ff EotN erbij gekocht. Was niet zo duur. Kwam er wel achter dat ik totaal niks meer van het spel snap :X Wel prettig dat al mijn karakters (7 stuks) en items er nog waren ... en een hele hoop ongeopende presents :9
Oeh !! Da's voor mij ook alweer even geleden. Ik ga ook maar eens kijken of ik nog leuke cadeautjes heb gekregen :D

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

____(>^^(>0o)>____

Zat voor de gein Q3 conference call te luisteren van NCsoft (nov '08), daar kwam natuurlijk ook GW en GW2 ter sprake. Ze verwachten inderdaad dat GW 'rustig' leegloopt, al is het normaal dat tijdens de kerstdagen er weer een steiging is van spelers. Later werd er soort van bevestigd dat GW2 gericht staat op kerst 2009.

(de vrager stelt soort van stelling: uitgaande van de trend van daling, zou dus kerst 09 een 'goede' tijd zijn voor launch, waarop iemand uit GW2 team antwoord dat die tijd hun goal wel aardig is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

En... Guidlwars 2 is alweer uitgesteld:
quote:
Als onderdeel van een presentatie over het afgelopen jaar heeft NCSoft de aantallen spelers van hun games bekend gemaakt. Sterker nog, ze hebben aangekondigd dat Guild Wars 2 pas in 2010 of 2011 zal verschijnen.

De oorspronkelijke aankondiging van Guild Wars 2 stamt alweer uit begin 2007 en toen werd gericht op een release datum ergens in de tweede helft van 2008. Inmiddels was de hoop gevestigd op 2009, maar ook dit jaar blijkt niet haalbaar voor NCSoft.

Dan de spelersaantallen, te beginnen met het Koreaanse Aion, een hier relatief onbekende game. Toch doet deze game het niet onaardig, in december 2008 had deze game 40 servers draaien met daarop maximaal 239.181 mensen die tegelijkertijd aan het spelen waren. Over het totaal aantal spelers is helaas niets bekend.

Dan hebben we het hier wat bekendere City of Heroes/Villains, de superhelden MMO. Ook hiervan zijn de "highest concurrent users" aangegeven, oftewel de meeste spelers tegelijkertijd. In december 2008 lag dit getal op 13.823, een daling ten opzichte van december 2007 toen er maximaal 17.058 users tegelijkertijd actief waren. Beste maand was juni 2007, toen er maximaal 26.669 spelers tegelijkertijd hun innerlijke superheld/superslechterik ontdekten. Het aantal servers is door de jaren heen hetzelfde gebleven, namelijk vijftien stuks.

Vervolgens Guild Wars, van deze game zijn in tegenstelling tot de anderen geen concurrent users aangegeven maar het totaal aantal geactiveerde accounts. Deze teller staat in december 2008 op 5.803.000, een stijging ten opzichte van december 2007 toen de teller nog op 4.878.000 stond. In december 2006 stond de teller nog op 3.122.000. Van Guild Wars zijn helaas geen serveraantallen bekend.

Nu dan de cijfers over het in Korea populaire Lineage, waarvan we wederom de concurrent users hebben. In december 2008 stond deze teller op maximaal 162.328 users tegelijkertijd, een stijging ten opzichte van het jaar daarvoor toen deze op 138.469 bleef steken. Het aantal servers is ook met twee stuks gestegen naar 47.

Dan als laatste game waarvan we de cijfers hebben is daar Lineage 2, wederom enorm populair in Korea. In december 2008 waren er maximaal 109.850 spelers tegelijkertijd online te vinden, een daling ten opzichte van december 2007 toen er nog maximaal 137.285 spelers tegelijkertijd online waren. Ook is er in vergelijking met 2007 één server minder, waardoor er nu nog 32 over zijn.
Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:55:
En... Guidlwars 2 is alweer uitgesteld:

[...]
Ik ben de interesse eerlijk gezegd allang kwijt en denk ook niet dat ik 'm nog ga aanschaffen als hij uitkomt.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

____(>^^(>0o)>____

Jep, had het gehoord tijdens de Q4 conference call, net dag later dat ik Q3 had zitten luisteren. Droeftoeter Chris lult er dan ook nog rustig omheen, al was dat mogelijk deels door de problemen die ze nog even hadden bij NC brighton op dat moment. Komt er op neer dat een ze een heel stuk van GW2 opnieuw hebben gemaakt om het 'nog' beter te maken.

Als je het mij vraagt heeft NCsoft gewoon geldkraantje flink dichtgedraaid (tabula rasa financiele ramp anyone?) en willen ze eerst (naja ooit) Aion uitbrengen en dan pas richting GW2. (gelijktijdig met Soul&blade, die wel voor eind van het jaar geplanned staat).

SinergyX wijzigde dit bericht 16-02-2009 20:48 (3%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Inmiddels speel ik steeds minder. De interesse in GW-2 neemt bij mij ook af met de tijd merk ik. Ik vrees dat de game al achterhaald zal zijn voordat hij uit komt. Ik verwacht (naar wat ik er over gelezen heb) een modernere en uitgebreidere "Guild Wars 1" variant met behoorlijk wat invloeden van andere (MM)ORPG's zoals WoW. Andere (MM) ORPG's zijn er nu in overvloed zodat elke game voor zijn eigen groep users moet vechten. De concurrentie is groot waardoor ik mij afvraag of GW-2 nog wel zo'n relatief stevige positie in de markt kan bereiken als GW-1 in de hoogtij dagen had.

HA loopt ook behoorlijk leeg merk ik. Vaak is er alleen nog wat te doen in de international districts.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: