©MicroSE, Take Control! / Mijn website
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 oktober 2006
Maar hoe komen de missie entries dan erin ?
Je zou denken door de missies te doen...
Reg. datum: 19 juli 2005
De books die er zijn van Prophecies, Factions en Nightfall gelden alleen voor de MISSIES. Als je de missie hebt uitgespeeld en je hebt het boek bij je dan zal deze automatisch geregistreerd worden.
Echter, alle MISSIES die je gedaan hebt VOOR de grote update van de boeken kunnen NIET meer erin gezet worden. Deze zullen allen opnieuw gespeeld moeten worden.
Maar mocht je na het spelen van een missie NA de update je boek vergeten zijn, dan kun je deze TEGEN BETALING laten zetten in je boek.
Dus als je het boek van Nightfall bij je hebt, en je voltooid een missie, dan zal deze erin geschreven worden.
Zo.
Reg. datum: 07 oktober 2006
Dus zal ik de missies opnieuw moeten spelen..
En hoe doe je dat ?
Je haalt gewoon dat boek dat je nodig hebt, zorgt dat je het bij je hebt. Je gaat dan naar de missie die je wilt spelen, en doet gewoon hetzelfde wat je altijd moet doen.quote:Intellected schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:39:
Bedankt
Dus zal ik de missies opnieuw moeten spelen..
En hoe doe je dat ?
Snap niet wat hier moeilijk aan is.
Dat is het probleem..
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Koekjes wijzigde dit bericht 12-12-2008 18:30 (11%)
Remember, remember the 5th of November.
Deze lees ik altijd, zie je ook beetje de reden erachter
(signet of ghostly might voor mijn spirit spammer
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat erg vaag is, is dat mijn nigthfall boek nog steeds leeg is.
Dan doe je toch iets fout. Je neemt het Nightfall boek met je mee (de NM voor normale missies te spelen, HM voor als je de missies in HM wil spelen) je speelt de missie uit terwijl het je het boek bij je draagt, na het voltooien kijk je in je boekje: PRESTO! Het staat erin.quote:Intellected schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:17:
Leuk een update.. maar zal het verschil toch niet zo gauw merken.
Wat erg vaag is, is dat mijn nigthfall boek nog steeds leeg is.
Snap niet wat hier moeilijk aan is..... maarja, we zullen zeggen dat er geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden
Doe ook niks anders dan dat jullie zeggen.
Heb het boek bij in mijn inventory, voltooi missies..
Alle soorten, vormen kleuren geuren missies doe ik..
But stll.. its stays empty
Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays
Ben wel benieuwd wat voor hoedje we deze keer krijgen.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays
Al zou het alleen maar zijn voor de paint mogelijkheden. Gewoon lekker even proberen.
Binnenkort toch maar weer aan GW beginnen. Vorige week samen met mijn vrouw weer verder gegaan na een jaar van niet spelen. We gaan eens kijken of we naar luxere armor kunnen gaan. Mijn vrouw heeft wel 1500G armor, maar ik nog niet. We hebben eens op de wiki gekeken welk armor we leuk vinden en gaan daar dus voor. Nu alleen nog kijken hoe we het beste kunne gaan farmen gezamelijk als Me/E en Ne/Wa. 2e class kunnen we nog gaan wijzigen. Solo UW builds zijn er wel voor beide, maar ik zou niet weten hoe we het beste te werk kunnen gaan.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel als je 9 characters hebt, die je ook nog meot voorzien van de nodige wapens en inscriptionsquote:
Kijken of ik er een leuke hero build van kan maken
Reg. datum: 17 februari 2008
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=485221
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=485110
qanar wijzigde dit bericht 19-12-2008 09:28 (28%)
Leuk verhaal, maar to the point: Is er nog een actieve community aanwezig? Als ik naar dit forum kijk en er maar enkele post per week komen dan lijkt me dit niet echt. Ik moet Gwen bijvoorbeeld nog helemaal spelen; heb het spel ooit gekocht maar nog nooit geïnstalleerd
:TweakBlog: :NG:
Het PvP gedeelte trekt mij persoonlijk niet zo, maar volgens mij is dat nog steeds erg goed.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last