Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 17 februari 2008
Dat zijn dan weer de boeken voor het bonus mission pack... Dit zijn er andere...quote:Intellected schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:01:
Hey Qanar, ik zit ook op werk
Herinner me dat ik die gast in Kamadan aansprak die de boeken/story's uitdeeld..
Maar hij is niet degene die de missie laat starten..
Sjnaputniej...
edit: Oja ok, zal er vanavond naar toe reizen( heb Nightfall)
Ik hoop dat je wel weet hoe je een story line missie start ?
Reg. datum: 17 februari 2008
Dit kan dus ook niet (behalve voor de eotn boeken).quote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
Dan zal je de goede npc's moeten vinden. Ik heb het al op meerdere manieren getest maar het is me nog niet gelukt de chapters te laten vullen bij een NPC.
quote:quotes regina from guru:
Quote:
They decided not to allow people to pay to add pages because they were concerned about the negative effects on the economy.
Ach, ik hou de wiki wel in de gatenquote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
Dan zal je de goede npc's moeten vinden. Ik heb het al op meerdere manieren getest maar het is me nog niet gelukt de chapters te laten vullen bij een NPC.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Reg. datum: 07 oktober 2006
..uuhquote:qanar schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
[...]
Dat zijn dan weer de boeken voor het bonus mission pack... Dit zijn er andere...
Ik hoop dat je wel weet hoe je een story line missie start ?
Nee, denk het niet te weten...
Waarschijnlijk terminologie probleem... storyline missie zijn dingen als Kodonur Crossroads, D'Allesio Seaboard of Minister Cho's Estate (aka gewone missies). In prophecies en factions start je door op 'start mission' in je party panel te duwen. In Nightfall moet je met een NPC babbelen, net als in EotN.quote:
Als je nu een van die nieuwe boeken bijhebt als je zo'n missie afwerkt word de bijhorende pagina ingevuld. Als alle pagina's zijn ingevuld loop je terug naar de NPC om geld/xp/faction te krijgen voor je boek en je vraagt beleefd om een nieuw boek. Rinse en repeat.
Reg. datum: 11 december 2005
GoT-Guildwars
Ja ok, ik weet natuurlijk wel hoe je de storyline missies start maar ik heb geen boeken om de pagina's te vullen..quote:qanar schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:
[...]
Waarschijnlijk terminologie probleem... storyline missie zijn dingen als Kodonur Crossroads, D'Allesio Seaboard of Minister Cho's Estate (aka gewone missies). In prophecies en factions start je door op 'start mission' in je party panel te duwen. In Nightfall moet je met een NPC babbelen, net als in EotN.
Als je nu een van die nieuwe boeken bijhebt als je zo'n missie afwerkt word de bijhorende pagina ingevuld. Als alle pagina's zijn ingevuld loop je terug naar de NPC om geld/xp/faction te krijgen voor je boek en je vraagt beleefd om een nieuw boek. Rinse en repeat.
Boeken krijg je bij de eerder uit de update notes gequote NPC's (in Lion's Arch, Kaineng Center en Sunspear Great Hall/Chantry of Secrets. Dit zijn dus niet de story teller NPC's van het Bonus Mission Pack.quote:Intellected schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:41:
[...]
Ja ok, ik weet natuurlijk wel hoe je de storyline missies start maar ik heb geen boeken om de pagina's te vullen..
Reg. datum: 18 juli 2003
dus je kunt nu rustig bijv. factions doorspelen, dan het boek halen en het laten invullen voor 100 goud per pagina. Echter kun je dus niet lekker cashen voor al je characters die het al lang gedaan hebben... (staat helemaal onderaan de update vermeld)
Maar je hoeft dus niet continu je boek mee te slepen als je dat niet wilt/kunt
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ik heb nog regelmatig parties op de EU, gister zelfs nog 2x master gehaald bij die join-chapter quest. (waar togo en menlo samenkomen in factions). Ook de zones van Luxon/Kurzick zijn drukker geworden door de wijzigiging van die factions. Mijn kurzick bar was meteen aangepast naar 25.000, dus kan weer even vooruit.quote:domi235 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:51:
Hoe zit het tegenwoordig met de activiteit op EU servers? Huppelen er nog wat mensen rond of meot je het alleen met je heroes doen?
De plek waar HFFF altijd startte is inmiddels helemaal uitgestorven
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@domi235: Naar mijn weet is het nog best aardig druk..
Even kort, er zijn 2 'soorten' boeken.quote:Intellected schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:57:
Vaag, moet me toch eens verdiepen in die boeken content gedoe..
-Content/mission boeken, voor alle chapters (factions, proph, nightfall, EotN).
-Bonus-content, storybooks. Deze gaan over 1 specifiek verhaal, puur als extra.
De laatste is puur optioneel, je kan er wat leuke dingen mee krijgen maar is verder niet nodig.
De eerste werkt eigelijk vrij simpel. Zie het als een dagboek, waarin alle (main)quests staan. Doe jij een main quest (te zien op je map met een schild) en je hebt je boek bij je, wordt deze 'afgestreept' in je dagboek.
Bij eotn kan je deze inruilen voor XX-reputation voor de verschillende rassen (azura, norn, etc) om zo je PvE-skills meer kracht te geven (hogere rank = beter). Bij de overige kan je deze dus inruilen voor experience en wat geld. Lever je het boek in, krijg je je ding en begin je weer met een leeg dagboek.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik snap het al beter. Heb momenteel alleen de mission book van Nightfall. Wel een beetje laat want heb al vele primary quests gedaan die er nu niet in zijn komen te staan... Wat erg jammer is..quote:SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
[...]
Even kort, er zijn 2 'soorten' boeken.
-Content/mission boeken, voor alle chapters (factions, proph, nightfall, EotN).
-Bonus-content, storybooks. Deze gaan over 1 specifiek verhaal, puur als extra.
De laatste is puur optioneel, je kan er wat leuke dingen mee krijgen maar is verder niet nodig.
De eerste werkt eigelijk vrij simpel. Zie het als een dagboek, waarin alle (main)quests staan. Doe jij een main quest (te zien op je map met een schild) en je hebt je boek bij je, wordt deze 'afgestreept' in je dagboek.
Bij eotn kan je deze inruilen voor XX-reputation voor de verschillende rassen (azura, norn, etc) om zo je PvE-skills meer kracht te geven (hogere rank = beter). Bij de overige kan je deze dus inruilen voor experience en wat geld. Lever je het boek in, krijg je je ding en begin je weer met een leeg dagboek.
Reg. datum: 18 juli 2003
voor het Nightfall boek kun je lightbringer of sunspear points krijgen voor je bijbehorende titel (en bijbehorende PVE skills sterker te maken) voor het profecies boek krijg je niets extra, maar krijg je wat meer goud en exp. dan voor de andere 2.
tenslotte is er nog het young hero's of tyria boek wat je alleen kunt krijgen als je alle campains hebt. Hiervan is alleen een Hard mode versie. deze kun je inlevereren voor goud, exp en 1 van de volgende
- lightbringer points
- sunspear points
- kurzik faction
- luxon faction
- niets extra, maar meer goud en exp.
afhankelijk van bij wie je je boek inlevert
http://www.tentonhammer.com/node/49163
Remember, remember the 5th of November.
Primary quests komen ook niet in het boekquote:Intellected schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:08:
[...]
Ja ik snap het al beter. Heb momenteel alleen de mission book van Nightfall. Wel een beetje laat want heb al vele primary quests gedaan die er nu niet in zijn komen te staan... Wat erg jammer is..
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Wat bedoel je met missies erin laten zettent egen betaling.. ??
Als je geen zin hebt de missies opnieuw te doen, kan je ze erin laten zettenquote:Intellected schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:28:
Huh.. word je voortgang niet in de book bijgehouden dan..?
Wat bedoel je met missies erin laten zettent egen betaling.. ??
Maar ik herinner me bij de laatste keer dat ik een missie deed, deze niet in mijn Nightfall book terecht kwam...
Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last