Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw Topic"Let's Get 'Em!"
"Lead the Way!
Charge!
*target Intellected*
In koor: Noobie!
"You're All Alone!"
"Coward!"
gevolgd door een "On Your Knees!", en gaat Intelected:
"Mmmm. Snowcone!" "Help Me!"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 07 oktober 2006
HA! Think again...quote:Nelicquele schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:39:
Ik PvE en 2008 (denk ik).. Ben inmiddels in het bezit van alle games..
Im not all allone
ps: al heb ik niet alle games..
IA192097 wijzigde dit bericht 08-06-2009 22:51 (7%)
Reg. datum: 07 maart 2009
Het oudste karakter dat nog op de account te vinden is? Pff, 2007 denk ik. Ik heb een tijd gehad dat ik om het uiterlijk van een karakter gewoon helemaal opnieuw begon-- of die nu customized perfecte high-end wapens en Prophecies + Factions uit had gespeeld of niet. Dom, dom, dom. Ik ben in 2005 begonnen, en mijn eerste karakter was een Ranger. Geen idee wat de naam was.quote:Bor de Wollef schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:54:
En nog een leuke poll
Poll: In welk jaar is jouw oudste karakter geboren
* Mike Post speelt geen Guild Wars meer, though.
* Mike Post heeft niet genoeg aan 24 uur in een dag als ie Guild Wars speelt.
Mike Post wijzigde dit bericht 09-06-2009 05:13 (11%)
Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar. [XP] Windows Setup gevolgd door errors
Dan zal mijn oudste character (Arunia Valera) van de eerste dag zijn dat je kon spelen. En dat was al voor dat het spel uit kwam. Geloof 2 a 3 dagen? Die van mijn vrouw idem. Maar, we spelen op dit moment jammer genoeg niet zo heel veel meer.
Laatste tijd speel ik wekelijks totdat ik de spullen voor de traveler hebt, vooral vorige twee weken vond ik erg leuk, oude farms die ik al sinds 2006 niet meer gedaan heb
Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays
Whua? Joah GW2 komt ook nog natuurlijk.. ooit.quote:Intellected schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:50:
[...]
HA! Think again...
Im not all allone
ps: al heb ik niet alle games..
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
hahaha inderdaad en dan zijn we allemaal gelijk n00bs !quote:Nelicquele schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:51:
[...]
Whua? Joah GW2 komt ook nog natuurlijk.. ooit.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Atm even wat leukers gevonden, waar ik ook n00b in ben nu: Sims 3.. Tja, ben wel een vrouw eh!quote:Intellected schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:23:
[...]
hahaha inderdaad en dan zijn we allemaal gelijk n00bs !
Speel het al sinds deel 1, dus ik heb weer even ander vermaak. Misschien dat ik campzone weer GW ga spelen
Ik denk zelf als de launch van Aion is geweest meer nieuws komt van GW2, ze hebben het druk daar bij NC/A.net
Stond al in de Q1 reports van NCsoft, ze maken nu enorm veel geld met Aion, uitbrengen van GW2 zouden ze enkel zichzelf mee hebben. Nu maar hopen dat ze Going Rogue niet uitstellen van CoHquote:Bad news for folks who've been hotly anticipating NCsoft's upcoming sequel to their subscription-free MMO -- according to a new release schedule buried within an investor finance briefing, the release window for Guild Wars 2 is now a remarkably vague 2010 - 2011. Considering the last tentative launch period for the game we heard was "second half 2008", this 730-day window is more than a little disheartening.
Ik wil spelen met de nazaten van Gwen
Ik heb ook wel eens gesimt hoorquote:Nelicquele schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:27:
[...]
Atm even wat leukers gevonden, waar ik ook n00b in ben nu: Sims 3.. Tja, ben wel een vrouw eh!
Speel het al sinds deel 1, dus ik heb weer even ander vermaak. Misschien dat ik campzone weer GW ga spelen
Misschien dat ik die live ga spelen, wie weet scoor ik wel een chick
Jaaa hoor Troon.. dat klinkt best pervers hoor, spelen met de nazaten van Gwen.
edit; deze vond ik ook nog :
bronquote:There have been some published rumors over the past few days about Guild Wars 2 delays, and I'm writing you today to set the record straight.
You've all seen announcements about restructuring at NCsoft West, and it's natural to wonder whether that restructuring impacts ArenaNet's Guild Wars 2 development. In fact, the reason NCsoft West is restructuring itself is so that the company can put all of its focus into its top-tier games like Guild Wars 2. Our team continues to grow, and has the strong support and financial backing we need to achieve our goal of making Guild Wars 2 the best online role-playing game ever created.
On Friday, NCsoft released investor materials that showed a very broad release window for Guild Wars 2, with the explanation that release timing is still "to be announced." ArenaNet has never given a release date for Guild Wars 2 other than "when it's done." NCsoft's investor materials are a reflection of that philosophy.
I know some fans had hoped for a smaller gap between the launch of Guild Wars: Eye of the North and the start of beta testing for Guild Wars 2, but we communicated last summer that it would be some time before we could commit to any beta or launch dates. Guild Wars 2 is a large and ambitious game, and we're going to take the time to do it right.
I'm immensely proud of what our team has accomplished and continues to accomplish with the development of Guild Wars 2. We'll have a lot more to say when we're closer to release. Until then, we thank you for your continued interest and ask you to stay tuned.
SinergyX wijzigde dit bericht 11-06-2009 15:47 (90%)
Maar dat weet je natuurlijk nooit vantevoren, dus wachten moeten we zowiezo..
Dat lijkt me echt zo baggerquote:SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:36:
[...]
Stond al in de Q1 reports van NCsoft, ze maken nu enorm veel geld met Aion, uitbrengen van GW2 zouden ze enkel zichzelf mee hebben. Nu maar hopen dat ze Going Rogue niet uitstellen van CoH
Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays
Reg. datum: 17 februari 2008
The choices available for Paragons, Assassin, Ritualists, and Dervishes are limited to the ones already found upon creation because they don't have foreign counterparts.
You can preview new looks without purchasing makeover credits.
Ben nu aan het spelen met farm met een wa/derv en smite heromonk (strength of honor, holy wrath), gaat an sich erg lekker alleen die interupts moet ik nog wat tegen doen en hard mode wil nog absoluut niet gaan. Mischien toch weer een wa/mes proberen nu illusionary weaponry nog maar 5 energy kost in combinatie met flurry maar werkt niet met strength of honor dus dan maar prot gaan. Andere optie is nog de wa/necro, mark of pain en hundred swords, aanvulling met whirwind en sun and moonslash, kan je flinke aoe losbranden.
SinergyX wijzigde dit bericht 15-06-2009 10:28 (4%)
Reg. datum: 08 april 2007
Heb het nu dus weer opgepakt om samen met een maat ook eens de PvE te checken. Wel raar eigenlijk, want heb het spel te veel gespeeld, maar nooit 1 van de 4 delen uitgespeeld op PvE gebied (alle missies gehaald).
Ik vind zelf eigenlijk ook dat de mensen die nooit aan een goed georganiseerde GvG mee hebben gedaan Guild Wars eigenlijk niet kennen. Natuurlijk die PvE is leuk, maar die GvG...had ik toen der tijd iig geen woorden voor
Maar zoals eigenlijk iedereen hier heb ik GW weer opgepakt, omdat ik niet goed kan wachten op deeltje 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last