Hoofdcategorieën
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:53:
Mesmers? yuk. (Oké, Gwen is wel lief ;))

[afbeelding]

* sanderev66 kiest een Ele boven alle anderen.
Het is dat je ook zegt dat Gwen lief is, want anders... ;)

Ele's hebben wel het meest sleazy dansje ja :9

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
TroonStaal schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:05:
[...]

Het is dat je ook zegt dat Gwen lief is, want anders... ;)

Ele's hebben wel het meest sleazy dansje ja :9
Agree :P

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

De enige character van mij welke een vrouw is, is de Ranger.
Die bloemetjes vind ik wel stoer in het haar :P.
Normaal speel ik eigenlijk female characters in alle spellen, maar mijn vrouw speelt ook mee, dus nu is het makkelijker aangeven dat we getrouwd zijn :D
Leef om te leven

Ik vind de GW mannen zwaar onder-ontwikkeld. Dus ik heb alleen maar vrouwen op mn accounts

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 07 oktober 2006

Wat jij zegt kan toch helemala niet, de ontwikkeling hangt af van jouw inzet.

Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..

Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken :D

Trotse oom x2

Ach, als ik dan toch een paar uur naar een geanimeerde kont moet kijken, dan maar een geanimeerde vrouwenkont :+

...ja, ik kom niet zo vaak buiten... :')

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Aapinnetje

quote:
Intellected schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:16:
Wat jij zegt kan toch helemala niet, de ontwikkeling hangt af van jouw inzet.

Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..

Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken :D
Ik speel het ook veel te weinig.. Zo weinig dat ik nog niet eens uitgespeeld heb :*
In de zomer, op campzone.. Dan ga ik nog lekker doorspelen!.. met een vrouw :P

Trotse oom x2

Nog een maandje extra om je gratis storagepane te claimen trouwens: http://www.guildwars.com/...age/free_storage_pane.php

Aapinnetje

Wtf ik log net voor het eerst in een paar weken weer in en al mijn characters zien er opeens qua uiterlijk totaal anders uit =/

Iemand enig idee of het mogelijk is het uiterlijk te veranderen tussendoor? Waar ze zijn in het spel is namelijk juist weer niet veranderd.. What the hell :P

Edit: nvm.. in-game zijn ze wel gewoon zichzelf, alleen in het openingsscherm niet.. Raar 8)7

Nelicquele wijzigde dit bericht 31-05-2009 18:55 (14%)

Trotse oom x2

Als het goed is staat dat ook bij het inlogscherm vermeld. Je moet ze even inloggen en dan weer uitloggen, dan zien ze er weer normaal uit :)

Aapinnetje

quote:
TroonStaal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:11:
Als het goed is staat dat ook bij het inlogscherm vermeld. Je moet ze even inloggen en dan weer uitloggen, dan zien ze er weer normaal uit :)
Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..

Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen :+

Nelicquele wijzigde dit bericht 02-06-2009 00:01 (28%)

Meer Herrie dan je lief is
Reg. datum: 19 september 2008

quote:
Nelicquele schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:28:
[...]

Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..

Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen :+
volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knockte :P en vervolgens af maakten.. ( neer knocken is speciaal voor die runner van de AI )

irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden :P

Hik* Bierrrr.

Aapinnetje

quote:
Hritje schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:09:
[...]

volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knockte :P en vervolgens af maakten.. ( neer knocken is speciaal voor die runner van de AI )

irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden :P
Tja, ik had er na 1 fail al gelijk geen zin meer.. Nu even een tijdje zitten spelen met m'n characters van Factions en Nightfall.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Poll: PvE of PvP
PvE!
PvP!
Ik heb geen voorkeur
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=337077&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
____(>^^(>0o)>____

PvE, ik ben zo slecht in PvP :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Ik ben te weinig online om PvP te doen. Misschien ooit nog eens.
Trotse oom x2

Ik ben dit weekend weer eens begonnen met mijn Dervish. Ondanks dat die inmiddels al twee pets had was ze nog maar level 3 :+
Maargoed, mijn rit en sin zijn ook nog babys.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

En nog een leuke poll :)

Poll: In welk jaar is jouw oudste karakter geboren
2005
2006
2007
2008
2009
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=337085&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Hahaha ik ben de enige newbie :$

Trotse oom x2

quote:
n00b!

:*

____(>^^(>0o)>____

2006 :) In 2005 wel op account van vriend van me gespeeld maar pas later zelf begonnen. Oudste character is een warrior/necro, is vast gelopen ergens 2de missie in Factions. Daarna Monk begonnen daarmee flink gaan farmen, remake van warrior en Factions uitgespeeld :) Volgende was een Ranger, waarmee ik nu heel GW heb uitgespeeld (nog niet alles master).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

2005 toen die uit was gelijk gekocht flink gespeeld. maar elke keer na uitspelen van een uitbreiding gestopt. spel weet me daarna niet meer te boeien

www.global-gaming.eu world wide gaming and fun

quote:
Ja dat geef ik toch ook toe hoef je er niet in te vwrijven :D

Reg. datum: 20 september 2005

2007...
ook al speel ik al vanaf 2005, een week na de release, op ditzelfde account :P

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Aapinnetje

Ik PvE en 2008 (denk ik).. Ben inmiddels in het bezit van alle games..

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: