Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicAgreequote:TroonStaal schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:05:
[...]
Het is dat je ook zegt dat Gwen lief is, want anders...
Ele's hebben wel het meest sleazy dansje ja
Die bloemetjes vind ik wel stoer in het haar
Normaal speel ik eigenlijk female characters in alle spellen, maar mijn vrouw speelt ook mee, dus nu is het makkelijker aangeven dat we getrouwd zijn
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Reg. datum: 07 oktober 2006
Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..
Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken
...ja, ik kom niet zo vaak buiten...
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ik speel het ook veel te weinig.. Zo weinig dat ik nog niet eens uitgespeeld hebquote:Intellected schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:16:
Wat jij zegt kan toch helemala niet, de ontwikkeling hangt af van jouw inzet.
Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..
Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken
In de zomer, op campzone.. Dan ga ik nog lekker doorspelen!.. met een vrouw
Iemand enig idee of het mogelijk is het uiterlijk te veranderen tussendoor? Waar ze zijn in het spel is namelijk juist weer niet veranderd.. What the hell
Edit: nvm.. in-game zijn ze wel gewoon zichzelf, alleen in het openingsscherm niet.. Raar
Nelicquele wijzigde dit bericht 31-05-2009 18:55 (14%)
Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..quote:TroonStaal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:11:
Als het goed is staat dat ook bij het inlogscherm vermeld. Je moet ze even inloggen en dan weer uitloggen, dan zien ze er weer normaal uit
Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen
Nelicquele wijzigde dit bericht 02-06-2009 00:01 (28%)
volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knocktequote:Nelicquele schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:28:
[...]
Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..
Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen
irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden
Hik* Bierrrr.
Tja, ik had er na 1 fail al gelijk geen zin meer.. Nu even een tijdje zitten spelen met m'n characters van Factions en Nightfall.quote:Hritje schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:09:
[...]
volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knockteen vervolgens af maakten.. ( neer knocken is speciaal voor die runner van de AI )
irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maargoed, mijn rit en sin zijn ook nog babys.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 15 december 2007
www.global-gaming.eu world wide gaming and fun
Reg. datum: 07 oktober 2006
Ja dat geef ik toch ook toe hoef je er niet in te vwrijvenquote:
ook al speel ik al vanaf 2005, een week na de release, op ditzelfde account
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last