Tags |
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 07 oktober 2006
Heb Nightfall al, de andere 3 kosten samen ook 45euro.
Dus dan zou ik bij aankoop van de complete pack een extra Nightfall hebben.
Niet dat het zoo erg is, maar wel een beetje overbodig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 07 oktober 2006
Helaas heb ik eht te druk, full time werk, deeltijd studie, zelf studíe's
Wil nog de pc formateren voordat ik weer begin blabla etc
Hopelijk ben ik klaar voordat GW2 er is
Another Day Another Chapter
Om te zien welke versie ik gekocht heb, moet ik sowieso kijken of ik ze niet in 2007 heb gekocht, want dan is het natuurlijk logisch dat ik geen 2008 versie heb.quote:sanderev66 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:45:
het gaat erom welke versie je gekocht hebt, niet wanneer je dat gedaan hebt
Je kunt sowieso gebruik maken van Henchmen, dus computergestuurde partymembers... nadeel is overigens wel dat ze week een paar levels lager zijn dan jij bent, maar dat houdt vanzelf op (wanneer ze level 20 bereikenquote:Chainebuster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:02:
Nog even 1 vraagje, als ik nu zou beginnen met guild wars factions, want ik ben van plan het te kopen. Wil ik eerst nog even weten of het nog wel druk is. Bijvoorbeeld in steden, of als je met een party moet questen dat je niet 2 uur moet soeken voor iemand die in je party kan/wil En niet dat ik als een loner aan 't traine ben ofso..
Voor de rest zijn er nog best wat medespelers die je kan inviten, dus geen problemen.
Ik weet niet of anderen het met dat laatste eens zijn?
Nelicquele wijzigde dit bericht 05-03-2009 20:22 (57%)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als iedereen nou zoiets doet, helpt het bij te dragen aan leden
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Zo doe ik heel vaak die missies op het eerste eiland van Factions (die voor 15 extra statpoints en die laatste in de story), omdat ik ze 99,9% van de tijd op master kan halen. Kleine fee, drops, verdiend best goed
Ja idd, ikzelf heb het daar nu even te druk voor.quote:
Maar mijn neefje is nog jong en heeft genoeg tijd dus die zal het voor mij wel goed maken
Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen
Of is daar die Tweakers Guild voor ?
Haha.. Mijn nickname op Guild Wars is Delomelanicon..quote:Intellected schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:
Kunnen we een lijst maken van iedereen hier op GOT die nog GW speelt ?
Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen
| Arunia | Arunia Valera |
| Nelicquele | Delomelanicon |
| Intellected | Intellected |
| Koekjes | Meloira Shan |
| TroonStaal | Vortex Walker |
| Smallwood | Carl Smallwood |
| SinergyX | Alles met Nina erin |
| Sanderev66 | Julia Eva |
| Maartend | aNAREXIA |
| JaffoG | Tortura Beast / Serikuza Slasher |
IA192097 wijzigde dit bericht 24-03-2009 15:16 (96%)
Canon eos 7D, BG-E7 grip, E-6 remote, Canon 17-55 f/2.8 IS
Da's mijn main account, op mijn andere accounts speel ik zelden. Als in, nóg minder dan dit account
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Speel zelf niet zoveel meer en wacht meer op GW2 maar ben nog wel eens online. Dus als iemand nog eens wat wil doen aarzel dan niet om contact op te nemen.
Remember, remember the 5th of November.
Smallwood --> Carl Smallwood, nog altijd mn enige serieuze character.quote:Intellected schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:
Kunnen we een lijst maken van iedereen hier op GOT die nog GW speelt ?
De tweakers guild, meestal GoT guild genoemd, bestaat vandaag de dag praktisch voor 90% uit niet-tweakers. Houd uiteraard niet in dat er geen mensen van hier meer bij kunnen
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Denk dat we beter tot GW2 wachten met het opzetten van een nieuwe elite tweakers guild
holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior
En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd.
Lol, wat heb je toch met nina ?quote:SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:31:
Ik heb diverse chars, alles met Nina erin.
holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior
En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd.
Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMOquote:SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:05:
Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.
en ik heb Gwen natuurlijk
Vrijdag wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:06 (5%)
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.quote:TroonStaal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:06:
[...]
Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO
en ik heb Gwen natuurlijk
En ik haat jou.
En ik heb echt een $&#*(&#$@ hekel gekregen aan die polymock minigame. Ik wil die summon skill, maar krijg die lomperts niet verslagen. Soms echt randje van 10% hp vs dood, soms verlies ik al 2 poly's bij de eerste tegenstander.
SinergyX wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:24 (22%)
Met zoveel chars kun je een chars-bedrijfje beginnen
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
quote:SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:22:
[...]
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.
En ik haat jou.
Ik heb wel elke soort primary maar er zijn er maar een paar die ik ook leuk vind om te spelen. Monk, ele, para en necro, dat vind ik het leukst. Wel speel ik voornamelijk solo met h&h.
Para animaties vind ik echt geweldig (die vleugels enzo), maar dat speerwerpen.. niet mijn ding. (had geprobeerd para/ele, maar was niet zo'n succes
Ik doe ook nog even een duit in het zakje. Lees dit topic bijna nooit, maar daar gaat vanaf vandaag verandering in komen, dus houd je vast!
Mijn main char is Tortura Beast (R/E) (maar speel het meeste met Serikuza Slasher (D/Mo)).
Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn
Reg. datum: 17 november 2004
Kan ik me nog goed herinneren dat ze lastig zijn. Veelal niet eens met H&H geprobeerd.quote:SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:
Aahh mede-ranger
Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn
'k kijk er al echt naar uit om de missies van Nightfall voor Guardian te gaan doen. Maar eerst even Prophecies en Factions voordat ik daaraan ga beginnen.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Je zou nu zo een guild kunnen beginnenquote:Intellected schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:28:
Okee dan, begin van de lijst:
Arunia Arunia Valera Nelicquele Delomelanicon Intellected Intellected Koekjes Meloira Shan TroonStaal Vortex Walker Smallwood Carl Smallwood SinergyX Alles met Nina erin Sanderev66 Julia Eva Maartend aNAREXIA
Onze nieuwe guildquote:
Arunia Arunia Valera Nelicquele Delomelanicon Intellected Intellected Koekjes Meloira Shan TroonStaal Vortex Walker Smallwood Carl Smallwood SinergyX Alles met Nina erin Sanderev66 Julia Eva Maartend aNAREXIA JaffoG Tortura Beast / Serikuza Slasher omgwtfbbq Melody Mayflower Nyazzin Demon Noid Weakling Aida Casta CasshernNafta Ritualist Nafta
IA192097 wijzigde dit bericht 31-03-2009 11:41 (14%)
Wil me hierbij ook wel aanmelden voor de GoT Guild
omgwtfbbq -> Melody Mayflower
Het enige Char waar ik Nightfall mee heb uigespeeld, tis een Paragon
omgwtfbbq wijzigde dit bericht 26-03-2009 08:18 (4%)
Of toch niet?
hopelijk tot snel in de guild!
Reg. datum: 17 februari 2008
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=487529
Bedankt voor de waarschuwing Qanar !
Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend
Reg. datum: 29 juni 2000
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein isquote:Intellected schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Welkom omgwtfbbq !
Bedankt voor de waarschuwing Qanar !
Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend!
Weekend-event was leuk, Rank 6 Kurzick en een beetje meer gehaald. Zit nu op 1.4million... 14% van de max title dus
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van zequote:qanar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:36:
[...]
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is
Ja, maar dit is dus nog niet zo lang.quote:sanderev66 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:41:
[...]
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze
Zie ook die link naar GWO die ik eerder postte.quote:Regina
I confirm that http://guildwar.com does belong to us.
The web team has been notified of your concerns. They have set http://guildwar.com to redirect to http://www.guildwars.com.
In addition, http://www.guildwar.com/competitive/...se/default.php will be redirect to https://www.guildwars.com/competitiv...se/default.php
Ben nu bezig met een Necro/Ele lvl 12 (Demon Noid) op dit moment.
Morgen haal ik NF and EotN er ook bij. Kortom weer iemand die het ook weer gaat spelen
Reg. datum: 30 maart 2009
@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Reg. datum: 01 augustus 2005
Graag zou ik op dezelfde server (hoe werkt het bij deze game precies?) willen spelen als de GoT Guild, wellicht kunnen jullie mij op weg helpen en kan ik de Guild joinen in de toekomst. Waar kan ik het best op inloggen? Ik moet hem nog installeren.
de GoT-guild joinen gebeurt meestal door het plaatsen van een aanvraag op het forum (http://www.gotguildwars.com/distribution/). zoek even het juiste topic op (zou niet al te veel moeite moeten kosten, geloof niet dat je veel kan zien als je nog geen lid bent) en laat een berichtje achter met alle gevraagde gegevens. Het management stuurt dan zo snel mogelijk een invite. het is uiteraard wel de bedoeling dat je op het moment van het plaatsen van het bericht al niet meer in je andere guild zit, zodat alles zo snel mogelijk geregeld is.quote:Intellected schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:39:
Ben van het weekend in NF in European ditrict 1, voor degene die er misschien ook zijn
@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Maar dan neem ik uiteraard aan dat je PvP bedoeltquote:CasshernNafta schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:38:
De laatste tijd zit ik in America district, is veel beter en veel meer mensen! ik kan iedereen het aanraden die wat lag niet erg vind om gewoon naar de American districts te gaan. En Intellected, gewoon je eigen guild leaven en een invite krijgen ;D
Ik speel nog geen PvP, geen tijd voor nu helaas..
quote:Viper2k1 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:53:
1 april grap: Iedereen is vandaag een mini-Gwen popje!
Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figuresquote:

Dat was echt leuk jaquote:megazinetom schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:11:
[...]
Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figures. Mocht je het nog niet gezien hebben of gemist hebben:
[afbeelding]

Ik ben bijna net zo klein als mijn
quote:Update - Wednesday, April 1
Skill Updates
For more information on these changes, please see the Developer Updates page.
PvE and PvP
Assassin
* Scorpion Wire: no longer has half-range. Changed functionality to: "Target foe is teleported to your location and knocked down."
* Shroud of Silence: changed functionality to: "For 5..20 seconds, target player cannot send chat messages."
Dervish
* Increased duration of all Avatar skills to 40..70 seconds.
* Avatar of Grenth: changed functionality to: "For 10..90 seconds, your attacks steal 1..2 enchantments from any foe you hit and apply those enchantments to you."
Elementalist
* Sandstorm: now deals 10..30 more damage if the caster is standing in a sandy area.
* Searing Flames: removed Burning condition.
Mesmer
* No changes.
Monk
* Ray of Judgment: Removed Burning condition, increased damage to 10..90.
Necromancer
* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.
Paragon
* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."
Ranger
* Beast Mastery: pets now have a chance of ignoring commands unless their master has a higher Beast Mastery rank than the pet's level.
* Equinox: Exhaustion duration is now based on the time of day.
Ritualist
* Signet of Ghostly Might: reverted functionality to: "For 10 seconds, target ally or foe does +10..35 damage. When this skill ends, that target is slain."
* Spawning Power: Weapon skills now last 50% longer for each rank of Spawning Power.
Warrior
* Bull's Charge: functionality changed to: "You Shadow Step to target foe and knock them down."
* Dwarven Battle Stance: duration is now based on the user's height.
* Gladiator's Defense: duration is now doubled in Random and Team Arenas.
Guild Battles
* Guild Battle NPCs now respawn at regular intervals until the Guild Lord is slain.
Miscellaneous
* Removed the Lucky Aura effect from the Lunar Fortune item.
* On a direct hit, the Zaishen rank emote now deals minor damage based on the user's rank and knocks the target down.
* Characters suffering from Blind cannot see distant enemies.
* Characters suffering from Dazed will now spin in place. The camera is locked for the duration of the effect.
* Introduced a new Cartographer title for the Battle Isles.
Die zijn echt brilliant. Ook bull's ragequote:* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.
Paragon
* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."
Gister zagen we in Temple of balthazar een normale character level 1 alle mini gwens gingen op haar af schreeuwend dat zij de moeder was.
"Mamma!"
Wahahah, best wel droogquote:TroonStaal schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:23:
[afbeelding]
Ik ben bijna net zo klein als mijnmini Gwen
Laat het me weten dan zet ik jullie erbij, tenzij je dat niet wilt natuurlijk..quote:
Arunia Arunia Valera Nelicquele Delomelanicon Intellected Intellected Koekjes Meloira Shan TroonStaal Vortex Walker Smallwood Carl Smallwood SinergyX Alles met Nina erin Sanderev66 Julia Eva Maartend aNAREXIA JaffoG Tortura Beast / Serikuza Slasher omgwtfbbq Melody Mayflower Nyazzin Demon Noid Weakling Aida Casta CasshernNafta Ritualist Nafta SniperFox P V P Fox of Monk Cynn Viper2k1 Scorpion Raptide Megazinetom Skullman the Minion
IA192097 wijzigde dit bericht 03-04-2009 10:24 (7%)
Speel op het moment niet echt veel meer, deed voorheen vooral veel PvP ( HA ), maar het team is na een aantal hoogtepunten uit elkaar gevallen. Daarna niet echt meer zin gehad om opnieuw een team op te bouwen. Op PvE ben ik een beetje uitgekeken. Doe wel trouwens af en toe nog HA / RA met pickup groups.
Doet de GoT guild trouwens aan PvP?
Slechts sporadisch. Als we al GvG doen, dan is dat meestal met een team uit heel de alliance. Toch zijn verreweg de meeste leden PvE-ers, die af en toe wel zin hebben in een GvG. De wat meer PvP geörienteerde spelers zijn ook degenen die vaak vanwege hun werk of om andere redenen langere tijden offline zijnquote:
Ik speel nu als 'Ifrit Undine' (Ja, een vrouw ja, hadden ze de mannelijke elementalists maar beter moeten laten lijken
Edit: Nooit moeten zeggen natuurlijk, die is dus al dood
Edit 2: Zet mijn 'Main' er maar bij, onder de naam 'Scorpion Raptide'
Viper2k1 wijzigde dit bericht 02-04-2009 21:27 (27%)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.
Reg. datum: 20 september 2002
Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk...quote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:43:
Ik speel de laatste tijd veel pvp, pas nightfall uitgespeeld, grootste blunder gemaakt. Book of secrets vergeten te gebruiken >.> kan ik die grote knakker weer verslaan. Maar de laatste tijd veel RA, AB, en Jade Quarry voor faction. Ik hou van balthazar faction voor nieuwe skills, en zaishen keys. Die kan je snel verkopen voor 4k
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.
AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG
* Xaer0 wilt monthly predictions reward points
sup
Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.quote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:59:
[...]
Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk.... Kan wel kijken of ik vanavond tijd heb om even te helpen .. maar zit tot 18:00 op stage, en op z'n vroegst om 18:45 op GW..
AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG
* Xaer0 wilt monthly predictions reward points
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen
Op tijd wegrennen
quote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:15:
[...]
Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen
Op tijd wegrennen
Xaer0 wijzigde dit bericht 27-04-2010 15:25 (6%)
sup
Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avondquote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:48:
[...]
Julia Coblenca / Sandy Danisha / The Dark Sanity kies maar. Zal zorgen dat ik zo snel mogelijk online kom om.. "The Big Boss" even klein te maken samen met jou
Het is bijna elke avond.. GW avond!quote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:59:
[...]
Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avond
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)
* Xaer0 always ends up playing every day anyways...
sup
Ja dat geld voor mij ook, zelfs als ik bij mijn vriendin ben, ga ik op mijn zwager zijn laptop GW spelen als mijn vriendin bezig is. Damn wat een brilliant in elkaar gezet spel.quote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:11:
[...]
Het is bijna elke avond.. GW avond!![]()
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)
* Xaer0 always ends up playing every day anyways...
@Xaero, waarom sta je niet op de lijst, of wil je er niet op
Waar gaan jullie vanavond spelen?
In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)
@NAfta. dat is gewoon verwaarlozing wegens GW
Nou je hebt NF dat is toch mooi, ben je al in Abaddon's gate?quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
Meest actieve mensen zitten dus niet in de GOT guild..
In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)
Ik kom voornamelijk in American Districts ( Want veel meer mensen )
Als je hulp nodig hebt! whisper maar als ik online ben, kan bijna altijd wel helpen.
Zal vanavond ook naar American Districts komen en je whisperen als je online bent
Alvast veel speel plezier !
Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in?quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
sup
Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
als iemand op dat moment online is, dan stuur ik een berichtje.
Mochten mensen hulp nodig hebben, je kunt het altijd vragen.
Op dit moment zijn we met de laatste missie bezig. Hopen dat het gaat lukken.
Nou nou, PVP is populair hoor, alleen in de American Districts, Europa is echt waardeloos in vergelijking. Dit weekend heb ik alleen maar PVP gedaan. Jade Quarry en Alliance battles blijven leuk om te doen. Ik krijg zoveel faction dat ik genoeg andere pvp chars kan aanmaken en alle skills kan kopen. Met Xaero? had ik Abaddon neergehaald. Nog bedankt daarvoor, en ik had eerst een Me/A met de typische hex build, Visions of regret, Empathy, backfire, Wastrels worry, Shatter enchantment, power drain etc. Maar toen dacht ik, wat nou als ik een E/me aanmaak, doe ik 2 att points minder damage en stop ik meer in energy storage. Effect was, dezelfde build, minder damage, meer spam, wat mij goed bevalt als ik het eerlijk moet zeggen. En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =Oquote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:05:
[...]
Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.
In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !quote:Xaer0 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:50:
[...]
Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in?
Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen meequote:Intellected schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:31:
[...]
In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !
sup
Ik had die van Nina redelijk snel door.quote:CasshernNafta schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:21:
[...]
En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =O
Gewoon Nina Warrior of een andere class.
Ikzelf ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik nu eigenlijk het beste kan doen voor een build. Kwam er gisteren achter dat je in town dus gewoon van class kunt wisselen.
Daarnaast eindelijk met iemand die ondertussen cake aan het bakken was de allerlaatste missie uitgespeeld van Prophecies. Ging met haar gewoon in één keer goed. De laatste 2 missies hadden we meteen bij het doen de bonus gehaald, dus dat was niet zo heel erg moeilijk. Oh ja, Heroes zijn nog beter dan Pugs
Dan heb ik wel even een main character name van je nodigquote:Xaer0 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:43:
[...]
Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen mee
Maakt niet zoveel uit welke van het lijstje hierboven, zijn allemaal main voor mij xDquote:Intellected schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:37:
[...]
Dan heb ik wel even een main character name van je nodig
Blergh gister zijn we maar naar Heroes Ascent gegaan, omdat we bored waren van GvG. Ging best goed
Ongeveer 10-12 fame ofzo..
sup
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last