Remember, remember the 5th of November.
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicDat zal het niet zijn dus. Anet is erg duidelijk dat de Mad King dit jaar niet weer komt.quote:Koekjes schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:07:
Spoiler toegevoegd. Ik hebt gehoord dat er een bug was met Halloween die ervoor zorgde dat de Mad King niet meer verscheen. Daarom hebben ze de NPC's weg gehaald en ze later weer toegevoegd. Vond het wel vreemd dat ze de Mad King daarna niet meer hebben laten zien.
Reg. datum: 17 februari 2008
Halloween duurde normaal tot zondag, was echter zaterdagavond al gedaan, daarom doen ze maar een weekendje redux. Niets van aantrekken en gewoon Tot/CB/AB farmen :-)quote:SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:19:
Mogelijk het stukje over de great destroyer in GW2 in spoilers zetten? Beetje jammer voor de eotn spelers
[...]
patchnotes zijn daar ook zo lekker vaag over:
03-11-2008 Removed Halloween NPCs.
06-11-2008 Added Halloween NPCs.
Goed
Mad King is de hele dag op 31/10 geweest iedere 3 uur. Hier was geen bug mee. Zie ook http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=484101
Verder interessant nieuws is de update van donderdag. Volgens Linsey Murdock (Main (en solo) developer GW1) zou dit de grootste set update notes ooit worden.
Wat is er al bekend over de update?quote:Sorry I haven't been super active lately. This build has been crazy. I really want to make sure that I hit up everything I can and that takes a lot of time. At this point, the update is so big that I can't even remember all the things I've done lol. I started writing the update notes the other day and I think this might be one of the largest set of update notes we have ever done. Which now makes me curious as to what the largest update actually was... anyone know?
* Kurzick en Luxon faction caps gaan omhoog, mogelijk met title zoals Balthazar.
* Kurzick en Luxon faction makkelijker te krijgen, oa. door de eerder geintroduceerde 10/20 punten per foe killed in explorables.
* Wisdom en Treasure hunter title accountwide. Hiervoor moet je 1 keer met ieder character waarop je punten hebt aanloggen.
* Xunlai Tournament House points
* ...
qanar wijzigde dit bericht 09-11-2008 14:15 (52%)
Remember, remember the 5th of November.
Reg. datum: 11 december 2005
Al denk ik dat ze nooit goud moeten gaan verkopen, maar mischien wel exp points boosters voor 3 dagen, of unieke skins voor pets. Of unieke emote`s. Zaken die de gamebalance niet verstoren en slechts esthetisch van aard zijn. Gratis spelende spelers hebben natuurlijk maar 1 char. slot en kunnen zonder problemen extra bijkopen
GoT-Guildwars
Het makkelijkste is twee snelkoppelingen te hebben, één waarmee je het spel opstart en één waarmee je update. De update moet als extensie "-image" hebben, dus zeg maar (in mijn geval) D:\Spellen\RPG's\Guild Wars\gw.exe -imagequote:Intellected schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:42:
Die word automatisch gedownload toch..?
Zeker als je net nieuw bent handig, gewoon een middagje laten draaien en je bent up to date. Eventueel een backup maken kan ook nog, gewoon je folder op een dvd branden.
Ik betwijfel of het tot een toename zal nemen door de update. Het is zeker mooi dat ze het doen, dat wel. Gratis maken lijkt me niet echt logisch trouwens. Ze hebben net de 3chapter box uitgegeven en de delen (met uitzondering van EotN) zijn nu ook in een re-issue uitgegeven voor de lousy prijs van ¤15,- Een goede deal lijkt, zeker als je net begint. Ben wel benieuwd naar de updates.
En ik heb weer internet, dus ik kan weer lekker naar
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ik heb trouwens ook wel verschillende shortcuts naar GW: Eentje naar de multipule instance creator en eentje naar mijn eigen Beeper (en een gewone natuurlijk :-) ).
(zat bij instance te denken aan meerdere missies gelijktijdig starten ofzo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is dat uberhaubt toegestaan door de EULA? Ik kan me voorstellen dat bv het spelen met 2 accounts als cheaten word aangemerkt.quote:SinergyX schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:17:
Die instance creator is wel interessant, al was hij meer bekend als 'multi-launcher' of 'multi-box'
(zat bij instance te denken aan meerdere missies gelijktijdig starten ofzo)
GoT-Guildwars
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Reg. datum: 07 oktober 2006
Ik heb niet eens genoeg tijd om volwaardig met 1 account te spelen
Inmiddels heb ik wel een enorme hoeveelheid minipets trouwens
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed idee, ik moet ook maar weer eens op mini pets gaan controleeren op een aantal verstofte chars.quote:TroonStaal schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:16:
Ja, ik ben zo'n nutcase die alle versies van Prophecies wilde hebben, wat neer kwam op vier accounts
Inmiddels heb ik wel een enorme hoeveelheid minipets trouwensWaaronder dus
Gwen
GoT-Guildwars
Je kan dus meer dan 2 accounts ook doen met die multi instance (Ik zei 2 omdat ik niet meer accounts hebquote:TroonStaal schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:46:
Hee, da's handig! Als ik nou mijn oude pc ook nog aansluit kan ik met vier accounts tegelijk spelen
Kan ik de andere delen van GW niet spelen met dezelfde account ?quote:TroonStaal schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:16:
Ja, ik ben zo'n nutcase die alle versies van Prophecies wilde hebben, wat neer kwam op vier accounts
Inmiddels heb ik wel een enorme hoeveelheid minipets trouwensWaaronder dus
Gwen
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
quote:SinergyX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:22:
Ik ga die gasten van A.net maar eens bellen, Acolyte Jin moet ook als mini pet komen, speciaal voor mij
Van Prophecies zijn vier versies uitgegeven (even de huidige, witte versie niet meegerekend):quote:Intellected schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:52:
[...]
Kan ik de andere delen van GW niet spelen met dezelfde account ?
* Collector's Edition
* Vanilla editie
* Gold editie
* 2006 editie
Die hadden allemaal wat anders, dus moest ik alles hebben
Het is gewoon niet duidelijk verwoord, andere versie in de zin van bijvoorbeeld collectors editie.. dan snap ik het.quote:sanderev66 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:03:
lees zn post goed. Er zijn meerdere versies van Prophecies uitgekomen(nou ja, dezelfde versie met meerdere uitbreidingen) als je gewoon een andere campaign hebt, kun je die gewoon aan je account toevoegen. (Hierdoor kan je ook tussen de verschillende spellen reizen)
^ okok het is al duidelijk
IA192097 wijzigde dit bericht 12-11-2008 15:14 (3%)
Heb in het verleden eens screenshot gepost van alle 'serial'keys die ik heb ingevoerd. Heb in principe alles, buiten CE van factions. (CE proph, NF en EotN heb, pre-order van enkel NF en eotn). Maar heb mijn t.net abbo te lang inactief gelaten dus zijn mijn plaatjes wegquote:TroonStaal schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:09:
[...]
:D!
[...]
Van Prophecies zijn vier versies uitgegeven (even de huidige, witte versie niet meegerekend):
* Collector's Edition *check*
* Vanilla editie *ch.. errrr
* Gold editie *of deze che..*
* 2006 editie *check*
SinergyX wijzigde dit bericht 12-11-2008 15:16 (6%)
Ik mis alleen de pre-order kit van Propheciesquote:SinergyX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:15:
[...]
Heb in het verleden eens screenshot gepost van alle 'serial'keys die ik heb ingevoerd. Heb in principe alles, buiten CE van factions. (CE proph, NF en EotN heb, pre-order van enkel NF en eotn). Maar heb mijn t.net abbo te lang inactief gelaten dus zijn mijn plaatjes weg
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last