Hoofdcategorieën
Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Dat is wel netjes van ze :Y

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 04 mei 2007

Vandaag komt de maandelijkse update, hopelijk worden er weer een hoop ongebruikte elites veranderd of verbeterd. Hopelijk doen ze in ieder geval wat aan Iway omdat er een HA weekend op komst is.

Meer Herrie dan je lief is
Reg. datum: 19 september 2008

quote:
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:36:
[...]
Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.
Door jou verdien ik nou dus niets meer in die farmplace >:) eerder O+ echt Onwijs veel gold items.

Hik* Bierrrr.

Reg. datum: 03 januari 2009

Bah, iemand ervaring met error code=058? Ik krijg deze error als ik probeer in te loggen, nadat hij lang blijft hangen op "Connecting". Ik kan ook niet naar de NCsoft website of gw.com. Google lost ook niks op :/
Iemand?

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
Knarfi schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:18:
Bah, iemand ervaring met error code=058? Ik krijg deze error als ik probeer in te loggen, nadat hij lang blijft hangen op "Connecting". Ik kan ook niet naar de NCsoft website of gw.com. Google lost ook niks op :/
Iemand?
Bekijk je hosts file eens, wellicht is ncsoft geblokt ? En anders even serieus op virii en spyware scannen.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Reg. datum: 13 juli 2001

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
[...]

Ik snap heel goed dat anet hier niets aan doet. De tag op zich is ook niet aanstootgevend wat mij betreft. Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.
Dik een maand terug is mijn guild gebanned: Endangered Feces[DoDo] erg offensive ja!
Ok, maken nieuwe guild: Super Kaon Action Team[SuKa] (omdat Skat gefilterd werd??).
Na 2 weken, en 300 GvG's verder ineens weer banned!
Guess what? Suka betekend Bitch in 't pools! 16 jarig jochie dat we hadden gekicked had ons gereport.
Een paar dagen later is ook ineens Seppo Hovi Action Team[Shat] gebanned..
Inmiddels zijn beide guilds unbanned, maar de tag [Ban] is wel gebleven.
Jochie heeft naar enig aandringen van ons ook nog een 2 week ban gehad :)

Trotse oom x2

http://94.100.113.135/580150001-580200000/580155201-580155300/580155223_6_QwpU.jpeg

Livia? Of een hele slechte fotosoep?

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

____(>^^(>0o)>____

Duidelijke soep :P De rechter kant is een gekopieerd stuk van haar rechterheup :P Maar dan nog, zo mag livia er wel uit zien hoor :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Trotse oom x2

Het was ook te mooi om waar te zijn ;(

Reg. datum: 07 oktober 2006

Doesnt matter.. fotosoep ofnie het ziet er goed uit :P !

____(>^^(>0o)>____

Deze blijf ik zooo stoer vinden:
http://img.photobucket.com/albums/v281/kerophoto/Guild%20Wars%20Cosplay/DSC01421.jpg

Mooiste, half jaar later bouwt hij het wat om, kostuum voor een andere MMO (trivia vraag, welke MMO? :P)
http://img58.imageshack.us/img58/4512/rosebash5zg.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik weet niet, maar zn chick heeft zo te zien ook een upgrade gehad :P

Reg. datum: 31 juli 2005

Het ziet er uit als Rose Online, kan dat kloppen? ;)

____(>^^(>0o)>____

d:)b puntje voor mike :P

@int, die bovenste is zijn zus :P

Haha daar kijkt ie ook scheel door zn helm :D

Reg. datum: 21 mei 2009

Zag het meteen haha, een Knight en een Muse als ik me niet vergis :)

Ik zou wel zo een dervish pak willen.. doet me beetje denken aan assassins..

Reg. datum: 15 april 2009

lol gw

PVP is sowieso niet meer wat het was. PVP heeft in Guildwars Meta's. Dat wil zeggen: in een melee meta runnen de meeste guilds melee based build in GVG. Hierbij ligt de nadruk dus op de frontline (lekker killen). Een andere periode is het bijvoorbeeld hexes, smiters of hero's. Het jammere is dat het bijna elke meta gebalanceerd is. Sommige team builds zijn gewoon te lame :P. Tuurlijk op top niveau is dat te doen, maar het grote gross wil fun.

Mrja heb een leuke tijd gehad kwa PVP in Guildwars. Maar nu ff niet meer hoor...

PVE je nog wel dan ?

____(>^^(>0o)>____

PVP heeft natuurlijk ook te maken met de skillchanges. Als er 1 hooggeplaatst team opeens overstapt op een compleet ranged team en whoopt de tegenstander, volgen er al enorm snel complete guilds naar zo'n setup tot het moment dat er weer een ander hooggeplaatste guild een nieuwe setup bedenkt.

Vond de dervish/ele vloedgolf wel grappig, in no time hele necro peleton als tegenstanders, /wave enchants :P

Reg. datum: 04 mei 2007

PVE heb je ook wel voor gezien als je die 8x uit heb gespeeld. :P

Tja, saaie of stomme metagame is bij bijna elke strategy game. Dit komt voornamelijk omdat de updates steeds slechter worden en niet zorgen dat om elke tijd de koersen wisselen. De updates van tegenwoordig lijkt meer een beetje van "het moet" voor de verkopen van GW2, dan dat zij echt het spel willen verbeteren. We zitten nu al wat, 4 maanden in dezelfde meta? Het enigste wat er werd gedaan is een nerf, wat alleen het aantal builds verkleinde. Het word gewoon simpel weg saai, elke keer dezelfde overpowered builds.

Trotse oom x2

Er staan wel developer updates op de site, misschien dat die voor iets nieuws zorgen?

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
Intellected schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:42:
Ik zou wel zo een dervish pak willen.. doet me beetje denken aan assassins..
Doe mij maar een necromancer outfit:
http://wiki.guildwars.com/images/thumb/a/ac/Necromancer_Fanatic_armor_f.jpg/316px-Necromancer_Fanatic_armor_f.jpg
of
http://wiki.guildwars.com/images/thumb/4/4d/Necromancer_Krytan_armor_f.jpg/306px-Necromancer_Krytan_armor_f.jpg

Dat lijkt me veel vetter om te zien in cosplay vorm.. Voor mannen geld hetzelfde ;)

Trotse oom x2

Pfff, dit is toch het beste:

http://i15.tinypic.com/8axljwp.jpg

O+ ^)

Of zoiets:

http://img20.imageshack.us/img20/157/farmor3hs.jpg

TroonStaal wijzigde dit bericht 27-05-2009 22:41 (42%)

Leef om te leven

Mesmers? yuk. (Oké, Gwen is wel lief ;))

http://wiki.guildwars.com/images/8/8d/Cynn.jpg

* sanderev66 kiest een Ele boven alle anderen.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: