Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicDoor jou verdien ik nou dus niets meer in die farmplacequote:SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:36:
[...]
Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.
Hik* Bierrrr.
Reg. datum: 03 januari 2009
Iemand?
Bekijk je hosts file eens, wellicht is ncsoft geblokt ? En anders even serieus op virii en spyware scannen.quote:Knarfi schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:18:
Bah, iemand ervaring met error code=058? Ik krijg deze error als ik probeer in te loggen, nadat hij lang blijft hangen op "Connecting". Ik kan ook niet naar de NCsoft website of gw.com. Google lost ook niks op![]()
Iemand?
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Dik een maand terug is mijn guild gebanned: Endangered Feces[DoDo] erg offensive ja!quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
[...]
Ik snap heel goed dat anet hier niets aan doet. De tag op zich is ook niet aanstootgevend wat mij betreft. Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.
Ok, maken nieuwe guild: Super Kaon Action Team[SuKa] (omdat Skat gefilterd werd??).
Na 2 weken, en 300 GvG's verder ineens weer banned!
Guess what? Suka betekend Bitch in 't pools! 16 jarig jochie dat we hadden gekicked had ons gereport.
Een paar dagen later is ook ineens Seppo Hovi Action Team[Shat] gebanned..
Inmiddels zijn beide guilds unbanned, maar de tag [Ban] is wel gebleven.
Jochie heeft naar enig aandringen van ons ook nog een 2 week ban gehad

Livia? Of een hele slechte fotosoep?
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Mooiste, half jaar later bouwt hij het wat om, kostuum voor een andere MMO (trivia vraag, welke MMO?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 07 oktober 2006
@int, die bovenste is zijn zus
Reg. datum: 21 mei 2009
Reg. datum: 07 oktober 2006
Reg. datum: 15 april 2009
PVP is sowieso niet meer wat het was. PVP heeft in Guildwars Meta's. Dat wil zeggen: in een melee meta runnen de meeste guilds melee based build in GVG. Hierbij ligt de nadruk dus op de frontline (lekker killen). Een andere periode is het bijvoorbeeld hexes, smiters of hero's. Het jammere is dat het bijna elke meta gebalanceerd is. Sommige team builds zijn gewoon te lame
Mrja heb een leuke tijd gehad kwa PVP in Guildwars. Maar nu ff niet meer hoor...
Vond de dervish/ele vloedgolf wel grappig, in no time hele necro peleton als tegenstanders, /wave enchants
Tja, saaie of stomme metagame is bij bijna elke strategy game. Dit komt voornamelijk omdat de updates steeds slechter worden en niet zorgen dat om elke tijd de koersen wisselen. De updates van tegenwoordig lijkt meer een beetje van "het moet" voor de verkopen van GW2, dan dat zij echt het spel willen verbeteren. We zitten nu al wat, 4 maanden in dezelfde meta? Het enigste wat er werd gedaan is een nerf, wat alleen het aantal builds verkleinde. Het word gewoon simpel weg saai, elke keer dezelfde overpowered builds.
Doe mij maar een necromancer outfit:quote:Intellected schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:42:
Ik zou wel zo een dervish pak willen.. doet me beetje denken aan assassins..
of
Dat lijkt me veel vetter om te zien in cosplay vorm.. Voor mannen geld hetzelfde

Of zoiets:

TroonStaal wijzigde dit bericht 27-05-2009 22:41 (42%)

* sanderev66 kiest een Ele boven alle anderen.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last