"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicIk had hetzelfde probleem, nogal vreemd want ik heb nog nooit een account aangemaakt bij ncsoft, laat staan mijn GW account eraan koppelen. Ik stuur dus een e-mail en ik moet allemaal informatie over die account opsturen die ik niet heb.quote:Arunia schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:11:
Die 4th aniversary dingen waren wel leuk, maar zeker niet speciaal.
Die storage heb ik meteen genomen, maar voor mijn vrouw ben ik haar ncsoft account kwijt. Tot over maat van ramp is die gelinkt met een mail adres welke is gecancelled. >_<
Hoop dat ncsoft kan helpen, maar verwacht van niet.
Snap niet dat ze deze actie gewoon niet door de ingame store hebben gedaan.
SniperFox wijzigde dit bericht 07-05-2009 11:57 (5%)
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Dat wist ik niet, heb persoonlijk nog nooit de ingame shop gebruikt. Dan kan ik dus helemaal niets kopen.quote:sanderev66 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:05:
Euhm.. als je de ingame store kan gebruiken, heb je allang een NCSoft account aan GW gekoppeld..
Ik snap heel goed dat anet hier niets aan doet. De tag op zich is ook niet aanstootgevend wat mij betreft. Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.quote:Xaer0 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:27:
[...]
"Gwens Mum [milf]" en ik had hun gereport, maar NCSoft bleef volhouden dat er "niets mis is" met de tag enzo.. pff
Reg. datum: 27 november 2006
Reg. datum: 07 oktober 2006
Heb bergje mission runs gedaan om wat geld bij elkaar te sprokkelen voor nieuwe elite tome, mijn full pet team was toch niet heel succesvol dus nu maar weer wat anders proberen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 17 februari 2008
155 + 130 + 105 punten... epic win deze maand vooral omdat ik maar 3/8 guilds correct had ( bij de eerste account dus alledrie op de correcte plekquote:
zo is maar weer eens bewezen dat nog lang niet alle werkende builds al zijn uitgevonden
Viper_Smallwood wijzigde dit bericht 12-05-2009 14:17 (19%)
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Reg. datum: 07 oktober 2006
Dat toont maar eens weer hoe goed ze over het spel hebben nagedacht want Shaolin Monks zijn in werkelijkheid erg goed in melee, kijk maar naar de Iron Palm technique
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En @SinergyX: Niet alleen in melee zijn Mo/A's goed. Return & Dark Escape (+evt. Feigned Neutrality) op een prot for the win.
Ach ja.. maar wachten op GW2 dan.
EDIT:
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: Swastikaquote:Bor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.
Mike Post wijzigde dit bericht 12-05-2009 20:08 (46%)
Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar.
Ja maar weet je wat het is, in het geval dát het in de local chat gepost wordt, dan heeft het vaak wél de verkeerde verwijzing.quote:[b][message=31935871,noline]
[...]
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: Swastika
moet eerlijk gezegt toegeven dat een Mo/A build maken nog niet in me was opgekomen. die van mij is een echte omgekeerde wammoquote:Intellected schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:46:
Een melee build voor de monk, hmmm..
Dat toont maar eens weer hoe goed ze over het spel hebben nagedacht want Shaolin Monks zijn in werkelijkheid erg goed in melee, kijk maar naar de Iron Palm technique
Het is nergens voor nodig tekens in de local chat te knallen. Dus dan is zowieso al een ban verdiend imo.quote:Mike Post schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:04:
[...]
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: Swastika
Maar A-net heeft geen tijd om bij ieder vaag teken uit te zoeken wat de achtergrond ervan is, dus gewoon allemaal een ban lijkt me juist. En zoals al boven aangegeven zal het waarschijnlijk bijvoorbeeld niet naar Vapaudenristin ritarikunta verwijzen.
tuinïnen wijzigde dit bericht 13-05-2009 12:23 (12%)
Eventus stultorum magister
Inderdaad, vaak wel. In dit geval niet. Een ander vroeg wat een swastika was, hij probeerde het hem uit te leggen en dat lukte op de een of andere manier niet; dus hij post dat teken. Ja, het was de swastika die verwees naar de nazi's, maar die kerel support nazi's niet en heeft dit ook nooit gedaan. Hij probeerde iemand iets uit te leggen, en daarvoor word ie gestraft. De ban was dus zeker niet verdiend en die kerel is nu dus ook gequit.quote:Nelicquele schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:18:
[...]
Ja maar weet je wat het is, in het geval dát het in de local chat gepost wordt, dan heeft het vaak wél de verkeerde verwijzing.
@tuinïnen; "Het is nergens voor nodig tekens in de local chat te knallen."
I lol'ed.
@Arunia: Jawel, NCSoft kan je gewoon helpen. Maak een scan van al je keys en geef alle info, that is; naam, adres, datum van aankoop, et cetera. Ze zullen je uithoren in iedergeval.
Mike Post wijzigde dit bericht 13-05-2009 18:07 (6%)
Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Ja, je moet je keys doorgeven (ben blij dat het niet de pre-order en dergelijke betrof, want die krijg je gemailt en dan krijg je een random pakketje binnen).
Daarbij wist ik ook niet of de boxen van ons thuis verwisselt waren, dus ze kregen mijn gegevens ook nog eens.
Moet zeggen, fantastische service.
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last