Hoofdcategorieën
01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
tuinïnen schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:47:
[...]
De laatste update en de nieuwe shopitems lijken meer op uitmelken en nog de laatste centen uit GW te halen. Wat dat betreft lijkt een compleet nieuw auction systeen onwaarschijnlijk.
Dat is waar. Wat ik jammer vind is de integratie van de shop ingame. Zo krijg je nu bv ook links naar de shop wanneer je een xunlai account wilt openen.

Is gw-nl dood trouwens? Ooit de grootste NL site voor Guildwars en nu zie ik alleen nog maar erg oud nieuws op de frontpage staan.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 05-05-2009 19:30 (12%)

quote:
Intellected schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:02:
Weekend niet zoveel activiteit van jullie gezien..
Ik heb maar genoeg activiteit gehad op Guild Wars, hoor. Maar jullie zijn te lui om me eens even te whisperen! :9
quote:
Bor de Wollef schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:57:
[...]Is gw-nl dood trouwens? Ooit de grootste NL site voor Guildwars en nu zie ik alleen nog maar erg oud nieuws op de frontpage staan.
Daar lijkt het helaas wel op, ja. :'(

Mike Post wijzigde dit bericht 05-05-2009 19:58 (35%)

Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar. [XP] Windows Setup gevolgd door errors

Reg. datum: 20 september 2002

Zozo aardig wat posts hier afgelopen tijd :p
Ik ben zeer benieuwd naar de update die vrijdag zal komen.. :>
Ben benieuwd welke skill's geupdate zullen worden..

Mijn gok:
Warrior's Endurance / Lingering Curse (?) / Peace and Harmony .. wat denken jullie? :)

* Xaer0 heeft nooit van Nederlanse Guilds gehouden.. weet niet wat er zo leuk aan is :P

Xaer0 wijzigde dit bericht 06-05-2009 11:11 (16%)

sup

____(>^^(>0o)>____

Warrior's endurance is recent toch nog veranderd? Was vroeger een stance en veel korter qua duration.

Ik denk ray of justice (zeker als mobs die gebruiken is het zwaar irri), hopelijk krijgt double dragon nog een fix erbij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:29:
Warrior's endurance is recent toch nog veranderd? Was vroeger een stance en veel korter qua duration.

Ik denk ray of justice (zeker als mobs die gebruiken is het zwaar irri), hopelijk krijgt double dragon nog een fix erbij.
Ray of Judgement bedoel je.. 1 RoJ met superior rune is genoeg in JQ om een Ranger shrine te cappen :Z
WE is idd recent veranderd, maar denk dat het beetje te overpowered wordt.. je ziet nu al W/A WE daggers .. spam moar.

sup

____(>^^(>0o)>____

Warrior met daggers, mijn oude build :D Toen nog in Factions was ik al bezig met zo'n build, werkte an sich nog aardig goed ook, zelfs toen het nog een stance was. Mogelijk dat het een PvE/PvP splitsing krijgt, duration in PvP flink naar beneden.

Toch vond ik dervish met daggers wat fijner werken :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Dervishes vind ik nou echt niks aan he :P zelfde geldt voor Ele's en Paragon... Maarja dat ben ik dan weer he .. WE daggers zie je laatste tijd vaak in tombzz (HA!) :>
Laatst Hall of Heroes gewonnen, en dat zelfs tegen team van Polly (Rebel Rising [rawr]) ! Had 'm 3x gekilled :*)

sup

Reg. datum: 07 oktober 2006

Waarom zijn Dervishes niks, vertel :P

____(>^^(>0o)>____

Dervish an sich is niets bijzonder, vage scythe, enorme variable (spike) damage, maar met bijvoorbeeld balthazar avatar en sword/schild halen ze enorme hoge armor zonder weinig te verliezen. Met die andere avatar (immume conditions) kan je ook flink eind komen :P

quote:
Intellected schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:07:
Waarom zijn Dervishes niks, vertel :P
Waarom zijn Dervishes niks. Ik ben PvP fanaat en met name GvG. Dervish in GvG zijn best zeldzaam als je mij vraagt. Zo nu en dan zijn er teams die het wel runnen (wounding strike dervish) maar ik vind ze zelf veel te sloom. :O En vanwege het feit dat ze zo sloom zijn spiked het ook niet lekker moet ik zeggen. Magehunter's Smash > Dervishes :9

Dervishes zijn voor mij Wammo v2.0. Waarom? Kijk naar al die enchants.. Mystic Regen / Vital Boon etc.
Dus nee, geen Dervish voor mij! :o

sup

____(>^^(>0o)>____

Beetje dervish heeft toch wel die anti-knockdown? :P Bij die factions pvp's zag je ze nog regelmatig, heerlijk met mijn ranger/necro enchant-remover eroverheen en enorme spiker erop :P Maar meeste draait om die earth mystics (of weet ik hoe dat heet), wat je makkelijk ook op een war.endurance warrior kan gooien. Heb daar toen nog abbadon mee neergemept, was niet dood te krijgen :D

SinergyX wijzigde dit bericht 06-05-2009 15:59 (35%)

quote:
SinergyX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:58:
Beetje dervish heeft toch wel die anti-knockdown? :P Bij die factions pvp's zag je ze nog regelmatig, heerlijk met mijn ranger/necro enchant-remover eroverheen en enorme spiker erop :P Maar meeste draait om die earth mystics (of weet ik hoe dat heet), wat je makkelijk ook op een war.endurance warrior kan gooien. Heb daar toen nog abbadon mee neergemept, was niet dood te krijgen :D
En aan welke anti KD zit jij dan te denken? Fleeting stability? En .. zoals ik al zei, GvG niet PvE ;)
quote:
Maar meeste draait om die earth mystics (of weet ik hoe dat heet), wat je makkelijk ook op een war.endurance warrior kan gooien.
Hier heb je me verward, hoe bedoel je dit nou? 8)7
PS: je bedoeld earth prayers?

sup

____(>^^(>0o)>____

Balance stance bijvoorbeeld, athans werkte aardig met mijn tactics dervish build. Fleeting was toch generfed tijd terug? Of waren het juist die mobs die je kon farmen :P Maar ik zit meer in de world PvP, niet echt in GvG. Wel grappig als je de matches bekijkt van de lagere rank guilds je altijd een compleet gekopieerd team ziet staan van de hooggeplaatste guilds.

earth prayers ja :P In combinatie met warrior's endurance kan je vrij makkelijk al die enchants ophouden.

Die lage ratings zijn echt "terrible". Ik heb een smurf (One Build To Rule Them All [rawr]) waarop we paar keer voor de gein hebben gespeeld met echt een belachelijke build:

1 WE
3 Necro Heroes (hex pressure)
1 MB
1 WoH Monk met Bull's strike :D
1 gewone WoH Monk (denk ik?)
1 Ele henchie _O-

En we waren binnen no time #750.
Belachelijke team setup.
We hadden #350 opgerold... leukste was @ start:

Tegenstander: Resign instantly please
Loat: We might wipe in < 4 mins

Wat bleek? Na iets meer dan 2 minuten hadden we hun geflawlessed :D
RESIGN FASTAH

sup

Reg. datum: 20 september 2005

ben benieuwd of (en zo ja, hoe) ze discord gaan aanpassen (voor PvE dan). Discord zelf lijkt me vrij lastig, aangezien er al zowel een condition als hex/ench op moet zitten. met een extra nerf zou het in mijn ogen de term 'elite skill' niet waard maken.

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Hmm ik snap wat jullie bedoelen..
De Dervish is mijn eerste character en tot zover de enige.

Ik speel voor het eerst GW nu een aantal maanden al, dat in PvE mode en moet wel zeggen dat de dervish 1v1 inderdaad best zwak is en dat de random spiked attacks soms net niet goed uitkomen. Maar toch als je tussen zoveel vijanden staat is het wel handig om Eternal Aura en Chilling Victory achtige attacks erin te kunnen gooien.

Heb eigenlijk nog veel te weinig gespeeld en weet daardoor ook veel te weinig om er een oordeel over te kunnen geven...

Trouwens wat is Wammo v2 en de Dervish kan toch geen Dagger Mastery beheersen ?

quote:
Viper_Smallwood schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:02:
ben benieuwd of (en zo ja, hoe) ze discord gaan aanpassen (voor PvE dan). Discord zelf lijkt me vrij lastig, aangezien er al zowel een condition als hex/ench op moet zitten. met een extra nerf zou het in mijn ogen de term 'elite skill' niet waard maken.
Discord gaat niet aangepast worden denk ik hoor.. is niks mis mee !
In PvE werkt het perfect op heroes..!

@Intellected
Een warrior kan wel dagger mastery gebruiken, maar geen critical strikes... wammo als in..
Vroeger: Warrior met Mending en Vigorious spirit / healing hands..
En een Dervish met Mystic Regen en Vital boon is voor mij ook een van zon lame builds :P

Xaer0 wijzigde dit bericht 06-05-2009 18:45 (21%)

sup

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Xaer0 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:44:
[...]
En een Dervish met Mystic Regen en Vital boon is voor mij ook een van zon lame builds :P
Tja, echt originele builds zie je uberhaubt eigenlijk niet meer. Het is meer build wars geworden ipv guild wars. De meeste mensen halen hun build zo van een wiki / forum en sommige durven daarop nog wat aanpassingen te maken maar meer dan wat basale aanpassingen kom je veelal niet tegen. Jammer als je het mij vraagt want het spelen met een build is het leukste aspect van GW als je het mij vraagt.

Ok bedankt voor de info :P

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:10:
[...]

Tja, echt originele builds zie je uberhaubt eigenlijk niet meer. Het is meer build wars geworden ipv guild wars. De meeste mensen halen hun build zo van een wiki / forum en sommige durven daarop nog wat aanpassingen te maken maar meer dan wat basale aanpassingen kom je veelal niet tegen. Jammer als je het mij vraagt want het spelen met een build is het leukste aspect van GW als je het mij vraagt.
Dat is waar. Ik ga zelf wel nog altijd met me eigen builds op pad. Behalve in GvG dan... :)
Maar in AB / JQ / FA ga ik wel met me eigen build erop uit..

sup

Reg. datum: 17 februari 2008

quote van Regina op GWO.
quote:
Just to let you all know, the May Skill balance update will be on May 14 this month.

We will be distributing the XTH points, swapping out the tonic, doing AT map rotations, etc. tomorrow (May 7).

quote:
qanar schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 08:28:
quote van Regina op GWO.

[...]
't was wel belachelijk grappig hoe ze de "4th anniversary updates" boven de "skill updates" prefereerden... ik vond die updates nieteens zo heel geweldig _O-
Pet Menagerie... wie gebruikt nu nog pets?! Op IWAY na.. :') [/zeikmodus] nou goed, iig XTH punten morgen (tijdsverschil geloof ik blabla) . Dus dat wordt... 8 x punten })

sup

Leef om te leven

Ik vond de content update wel leuk. Ook de gratis storage uitbreiding en de stylist zijn welkome uitbreidingen.

©MicroSE, Take Control! / Mijn website

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Die 4th aniversary dingen waren wel leuk, maar zeker niet speciaal.
Die storage heb ik meteen genomen, maar voor mijn vrouw ben ik haar ncsoft account kwijt. Tot over maat van ramp is die gelinkt met een mail adres welke is gecancelled. >_<
Hoop dat ncsoft kan helpen, maar verwacht van niet.

quote:
Arunia schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:11:
Die 4th aniversary dingen waren wel leuk, maar zeker niet speciaal.
Die storage heb ik meteen genomen, maar voor mijn vrouw ben ik haar ncsoft account kwijt. Tot over maat van ramp is die gelinkt met een mail adres welke is gecancelled. >_<
Hoop dat ncsoft kan helpen, maar verwacht van niet.
Als het goed is vraagt NCSoft wat persoonlijke informatie (je adres etc). Wellicht als je die info gegeven hebt dat ze je helpen ;) Al moet ik zeggen dat ik een paar keer beroep heb gedaan op NCSoft support maar toch een paar dingen niet goed zijn opgelost.. bij ons in de alliance zat de guild "Gwens Mum [milf]" en ik had hun gereport, maar NCSoft bleef volhouden dat er "niets mis is" met de tag enzo.. pff :N

sup

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: