Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicTsk tsk, Binding Chains en Spirit Shackles klinkt wel een beetje BDSM-achtig, hoor. Houd Gwen daar van?quote:Viper_Smallwood schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!'
Danku!quote:
Dan is het geen solo meer.quote:VVV-007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)
Trouwens, wilt er iemand nog wat gebieden vanquishen en/of HM missies doen in Tyria of EotN? Ik ben zelf een monk.
Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar.
Reg. datum: 17 februari 2008
Bug Fixes
- Fixed a bug that allowed Heroes to charm the Rainbow Phoenix.
- Fixed a bug that prevented players from placing Zaishen Coins in storage.
- Fixed a bug that prevented the icon art for the Keg of Aged Hunter's Ale from displaying properly.
- The "/roll" command can no longer be used on PvP maps.
Vanaf nu is de regel in HB: Resign when red.
Ach, wat zal ik zeggen...quote:Viper_Smallwood schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:
[...]
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!'
Je moest eens weten hoe braaf ze reageert op "On your knees!"quote:Mike Post schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:54:
[...]
Tsk tsk, Binding Chains en Spirit Shackles klinkt wel een beetje BDSM-achtig, hoor. Houd Gwen daar van?
TroonStaal wijzigde dit bericht 29-04-2009 09:00 (33%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Nee hoor, rock paper scissors (serieus). Overigens is het de meest domme "fix" ooit.quote:qanar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:53:
Update - Tuesday, April 28
sarcasm
Vanaf nu is de regel in HB: Resign when red.
Reg. datum: 17 februari 2008
Komt door de nieuwe content update van een weekje terug.quote:Hurtebise schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:20:
Gisteren heel de zwik geherinstalleerd. Liep nog veel volk rond in de main zones vond ik.
Welkom terug *wuif*
Werd eens tijd ook, ik was die bouwvakker met de tekst 'under construction' onderhand ook wel zat.quote:qanar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:53:
Update - Tuesday, April 28
Bug Fixes
- Fixed a bug that allowed Heroes to charm the Rainbow Phoenix.
- Fixed a bug that prevented players from placing Zaishen Coins in storage.
- Fixed a bug that prevented the icon art for the Keg of Aged Hunter's Ale from displaying properly.
@Hurtebise: Toch jammer dat ik op het moment in International District 1 van Droknar's Forge sta en er geen enkel persoon bij me is. Vroeger stonden hier honderden bots tegelijk, nu staat er niet eens meer een speler.
Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reg. datum: 07 oktober 2006
En ben nog steeds aan het sparen voor een betere wapen..
Ik heb sinds vorige week dinsdag een Xbox360quote:Intellected schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:02:
Weekend niet zoveel activiteit van jullie gezien..
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Maar je hebt geen Gwen op de Xbox..quote:TroonStaal schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:11:
[...]
Ik heb sinds vorige week dinsdag een Xbox360
Neequote:
Mar ik kan Gwen wel uitprinten en boven mijn bed hangen, of lamineren en ín mijn bed leggen
Verwacht echter niet veel nieuwe content vóór de release van GW2.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Die zaishen quests zijn niet echt helemaal dagelijks merk ik. Ook kun je er "maar" 3 per soort houden. Ik heb nu bv 2x hero's battles en 1x HA staan als challenge en ik krijg geen nieuwe meer. Ook als ik een van de challenges abbandon krijg je daarna weer dezelfde aangeboden.quote:TroonStaal schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:55:
Geen nieuwe gebieden, wel dagelijks(?) nieuwe Zaishen quests en challenges geloof ik.
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Lquote:TroonStaal schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:34:
[...]
Nee![]()
Mar ik kan Gwen wel uitprinten en boven mijn bed hangen, of lamineren en ín mijn bed leggen
ach, ik vind het wel bij het sfeertje horen dat er af en toe nog wat mensen in de trade channel lopen te schreeuwen. heb dan ook nog altijd alle channels open staan. Anders wordt het zo stil, en heb je helemaal het gevoel dat je single-player bezig bentquote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:27:
In het geval van PvE is het afwisselen inderdaad veel makkelijker. Jammer overigens dat de auction house niet mee is genomen in de update. Het zal er nooit meer van komen vrees ik.
"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"
Moet zeggen dat er weinig sfeertje aan is in Kamadan US-English District 2 zo rond een uur of elf savonds. Dan kan je echt je alliance chat niet meer lezen hoor. Ach het heeft wel wat, maar als het weg is zal je het absoluut niet missen. De laatste update en de nieuwe shopitems lijken meer op uitmelken en om nog de laatste centen uit GW te halen. Wat dat betreft lijkt een compleet nieuw auction systeen onwaarschijnlijk.quote:Viper_Smallwood schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:09:
[...]
ach, ik vind het wel bij het sfeertje horen dat er af en toe nog wat mensen in de trade channel lopen te schreeuwen. heb dan ook nog altijd alle channels open staan. Anders wordt het zo stil, en heb je helemaal het gevoel dat je single-player bezig bent
Eventus stultorum magister
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 last