Hoofdcategorieën
Reg. datum: 17 februari 2008

Inderdaad, dit is hetzelfde als in Factions en Nightfall. Laatste missie == pushover baas. Natuurlijk wel iets handiger dan bijvoorbeeld Gate of Madness
spoiler:
Shiro + Lich op het einde
waarbij je eerst 3 kwartier door hordes vijanden kan inhakken en dan wipen op de eindbaas van de missie.

Totaal ander onderwerp. Iemand nog het gevoel dat sinds de ZQuests jij niet meer kiest wat je speelt maar je gewoon blind de ZQuests speelt? Zo heb ik toch op men 2 pvp characters gisteren de JQ bounty genomen om in enkele speelsessies 9 JQ wins te halen + Raisu Palace op men main (tuurlijk, want die heb ik nog niet voor men titel).

Ik hoop wel dat ze de bug van Zoins (ik noem de koperen ook wel Zoppers) niet in storage snel is opgelost, maar blijkbaar hadden ze in het weekend de code waar het fout ging gevonden. Het was toen echter te laat om het te fixen. Ik hoop op vandaag :)

En last but not least: 4th birthday mini gehad!!!

Purple Flowstone Elemental
http://qanar.be/photo.php?id=46

qanar wijzigde dit bericht 27-04-2009 09:17 (7%)

____(>^^(>0o)>____

quote:
Weakling schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:54:
Whehehe, ik moest erg lachen om de laatste main quest missie in EotN. De één na laatste missie 300x dood gegaan. Kom je met je monkje aan bij de laatste missie The Great Destroyer en denk je "Nou, dat gaat wat worden als de vorige missie al zo lastig was". Kun je die solo runnen in een minuutje of 2 op HM 8)7
Handje vol missies kunnen gefarmed worden, waaronder de laatste 2 missies van resp. factions en EotN.

Ook diverse missies kan je met een 4-6man hero team ook perfect doen, speciaal voor de runners. Ik heb enkel voor de eerdere missies uit factions speciale teams gemaakt, verdient best wel lekker wat mensen door de missies heen te rennen.

Zeker factions is hier hot in, het is daar relatief gezien het makkelijkst om de survivor titel te halen. Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Marketplace farms ...

Is farrming nou makkelijkste manier om geld te verdienen ?

Reg. datum: 20 september 2005

dat ligt uiteraard aan de farm. Over het algemeen zal farmen wel de snelste manier zijn om aan geld te komen, maar ook by far de saaiste. In mijn ervaring levert gewoon doen wat je wilt doen (dungeons, missies etc) genoeg op, zolang je geen haast hebt om aan een bepaald bedrag te komen en je verantwoord met je loot om gaat (ID-en zorgt ervoor dat de opbrengsten van je items omhoog gaan (iig is de verhoging meer dan de kosten van het ID-en zelf), salvage runes die geld waard zijn, salvage 'highly salvagable' loot en bewaar de materials tot de prijzen goed liggen etc)

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

____(>^^(>0o)>____

quote:
Intellected schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...

Niet direct. Veelal gewoon missies doen en met die tokens zo'n 100 ID-kit kopen is veelal beter geld verdienen. Meeste wat ik verdien aan farms is niet de drops, maar een persoon die wat lvls nodig heeft en een 1-2p per lvl betaald.

Ook missie-runners (of de good ol' town-runners) verdienen flink wat geld als je op een missie zit die vrij pittig is. (meestal 1-2p de man - zelfs starterquests kunnen zo'n 250-500g per keer opleveren).

Daarentegen kunnen UW ed farms wel flink wat opleveren.

Aan de andere kant, als je weinig waarde hecht aan de looks of aan 'perfectie', heb je eigenlijk ook niet veel geld nodig.

SinergyX wijzigde dit bericht 27-04-2009 16:46 (31%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Banaan

Ik wil graag een PvP character, maar ik vraag me één ding af. Welke campaign kan ik het beste als beginner kiezen?

____(>^^(>0o)>____

Als je 100% PvP character wil maken, hoef je afaik niet eens een campaign te kiezen maar kan je een instant lvl20 krijgen.

Als je PvP wil spelen met een PvE character loop je al snel tegen probleem skills aan. Groot aantal skills zijn campaign 'locked', enkel via die bepaalde campaign kan je die skill halen. In het verleden heb ik toen de pvp-unlock pack gekocht (20 euro oid), waarmee je bij willekeurige trainer alle skills kan kopen uit betreffende campaign, maar moet je alsnog naar betreffende campaign gaan voor specifieke skills.

Het is dus niet zo dat je bij start meteen alle 500+ skills tot je beschikking hebt.
(zonder die pack kan je ze wel vrijspelen middels balthazar faction points).
quote:
Another choice is to create a PvP character, who has the luxury of being able to create perfect, maximum damage weapons and armor at no cost (except the cost in Balthazar faction points). Once a modifier (such as a rune or a sword hilt) is unlocked either by identifying it in PvE play or unlocking it via faction in PvP play, it can be added to a customized PvP weapon that any PvP character is capable of creating for free in any outpost on the Battle Isles. Many guilds that focus on PVP play "require" a PVP only character for membership just because of this flexibility.
En nog wat meer op:
http://wiki.guildwars.com/wiki/PvP-only_character

En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking :D

SinergyX wijzigde dit bericht 27-04-2009 17:19 (39%)

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:03:

En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking :D
Maar vast geen Gwen :P

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

____(>^^(>0o)>____

Pets voor rangers, of elke variant met charm animal :P

Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen :>

Trotse oom x2

Ooh, aha! I stand corrected :X

Nou, als ze haar speciale Nuke skill tevoorschijn haalt zet ik het wel op een lopen :P

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Hoe zit het dan met de markt .. hoe kun je de prijzen bijhouden apart van bij de merchant informeren ?

____(>^^(>0o)>____

Bij de trader wordt gewoon een V&A systeem aangehouden, veel vraag tov aanbod, hoge prijs (black dye bv), anders om krijg je dan het minimum bedrag als je verkoopt. Zo werkt het bij insignia's, runes en materials.

Qua items (wapens, books of mods), is echt afhankelijk van de markt. Daar verdiep ik me ook totaal niet in, werk puur met runes en mats, af en toe een mod als er een wtb door de tradechannel vliegt.

A²+B²=C²
Reg. datum: 27 maart 2008

Zou http://www.gwauctions.org/ misschien bij de sites toegevoegd kunnen worden?
Ik gebruik de site vaak om items te verkopen. Sneller en beter dan guru wat mij betreft.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mike en in-game ben ik Il Dimebag Il. Ik speel nu 4 jaar, sinds de eerste week na de release, en dat is on and off. Ik heb eerst twee jaar gespeeld, vervolgens ben ik een heel jaar niet ingelogd en nu speel ik inmiddels alweer zo'n 3 maanden.

Ik ben blij om Guild Wars weer te spelen, ik vind het alleen zo verdomd erg jammer dat het zo moeilijk is om een goed team te vinden in Heroes' Ascent. Mocht er iemand op GoT zijn die graag PvP't en ook al heel wat uurtjes Guild Wars speelt, stuur me eens een whisper in-game: Il Dimebag Il. Ik ben zelf rank 4 hero. :) Ik speel graag balanced, maar ben niet vies van bijvoorbeeld spike.
quote:
sanderev66 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:02:
Vreemd, ik had meer problemen met de laatste missie dan met de één na laatste. (Die deed ik in 3 keer, de laatste in 30 keer)
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad. :D

Ik vond EotN eigenlijk wel tegenvallen, vooral de duur van het hele verhaal. Ik geloof dat ik in twee dagen EotN helemaal af had. Ben nu weer eens met Prophecies bezig, wat tot nu toe m'n favoriete deel is. :)
quote:
Er staan me dus nog een aantal leuke missies te wachten. :D Ik hoop in ieder geval dat ze een hogere 'challenge'-factor hebben dan de Prophecies en EotN missies.

Oh, en nog een vraagje: Hoe kan ik die wormen in The Desolation besturen? Welke quest/missie heb ik daar voor nodig? Dat gas is instakill, de eerste keer dat ik mijn henchies dood zag gaan dacht ik dat het een serieuze bug was.

Edit:
quote:
Intellected schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...

Had laatst een run bij Spectral Vaettirs in Eye of the North. 50 gold unidentified items die zo'n 11k opbrengen bij de merchant, 3 black dyes (~5-6k), 1 white dye, 1 silver dye en zo'n 100 Birthday Cupcakes die zo'n 200g per stuk waard zijn. Nou heb ik het laatstgenoemde niet verkocht, maar gebruikt voor mijn Sweet Tooth/Connoisseur of Confectionaries titel. Had ik die wel verkocht, dan kwam ik op zo'n 45k in een run van een uur. :)

Mike Post wijzigde dit bericht 28-04-2009 01:11 (13%)

Their, they're, there. Hun, zij zijn, daar. [XP] Windows Setup gevolgd door errors

You call that breaking a spine

Geen idee of ik me eigenlijk ooit heb voorgesteld in deze topics, zo om de paar maanden reageer ik eens, laat ik het toch eens doen.

Ik ben Gonzo, ingame Gonzo Salvato (war) (of eigenlijk is Sylvana Salvato (ranger) mijn main). Officer van Defenders of the Blackblade, ooit een zeer actieve PvE guild, nu valt dat reuze mee.
Speel ondertussen iets over de 3 jaar, in januari 2006 begonnen. Laatste tijd speel ik vrijwel niet eigenlijk, maar door de update van afgelopen vrijdag toch weer wat actiever geworden. Dagelijks een HM missie met de guildies blijft toch leuk en moest even alle pets verzamelen (alleen moss spider nog :D).
Was ooit erg actief op guildwars fora, toen ik nog fanatiek speelde, nu bekijk ik eigenlijk alleen gw-nl.net af en toe nog omdat ik modje ben daar.

Mike:
spoiler:
De missie: Gate of Desolation

Makkelijkste manier om geld te verdienen is denk ik toch de Xunlai House pvp voorspellingen op guildwars.com, zonder te spelen verdien je daar eigenlijk gewoon tussen de 30-100k per account per maand mee. Al is de prijs van Xunlai Keys behoorlijk gedropt sinds die xunlai coins er ook zijn.

Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays

Zulke items vind ik nooit.. terwijl ik uren speel :P

Wat is het beste explorable gebied in NF om in te gaan farmen ?

Leef om te leven

quote:
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:33:
Pets voor rangers, of elke variant met charm animal :P

Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen :>
Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen. :p

©MicroSE, Take Control! / Mijn website

Trotse oom x2

quote:
sanderev66 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:24:
[...]

Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen. :p
Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden.... ;)

quote:
Mike Post schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad. :D
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)

____(>^^(>0o)>____

quote:
VVV-007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)
Dat blijft nog altijd het mooiste van dit spel, creatief bezig zijn met je skill setup om bepaalde doelen te halen. Boss neerhalen, solo (of met heroes) missies doen of bepaald gebied farmen.. zelfs na zoveel jaar kom ik steeds weer me een nieuwe build :)

Huidige goal is shiro met mijn ranger :P healing gaat doet, indirecte damage (SS etc), maar mis nog direct damage. Dus nog even verder zoeken :P Nadeel dat je heroes dus geen extra skill krijgen, zeker die van bv warrior zou handig zijn.

SinergyX wijzigde dit bericht 28-04-2009 13:05 (6%)

You call that breaking a spine

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
[...]

Huidige goal is shiro met mijn ranger :P healing gaat doet, indirecte damage (SS etc), maar mis nog direct damage. Dus nog even verder zoeken :P Nadeel dat je heroes dus geen extra skill krijgen, zeker die van bv warrior zou handig zijn.
In NM heb ik geen problemen met Shiro met alleen heroes en hench. Trapper build, SF+heal monk+prot monk (uit m'n hoofd, kan ook best de sabway necro's zijn) en willekeurige henchies.

Last.fm | Aion: OM NOM NOM | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays

____(>^^(>0o)>____

Ik wil juist geen 'premade' builds gebruiken, zoals ik bij de meeste missies de necro-battery gebruik. Best interessant te zien hoe heroes omgaan met bepaalde builds, ga voor de grap eens proberen met 4 pets erbij (monk met 9 beast mastery ofzo :P).

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Felicitaties voor iedereen met de 4e verjaardag van z'n main character(s)!

Ik speel het spel echt nooit meer, maar zal vanavond toch maar weer even inloggen om te kijken.

Niet te geloven eigenlijk dat ik dit spel nu al >4jr 'speel' (even laatste jaar niet meerekenen en beta's wel, creatief boekhouden).

-- == Alta Alatis Patent == --
Spatie mag wel (144536) (VII.385)

quote:
TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:31:
[...]

Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden.... ;)
Hahah willen we dat wel weten :P

Reg. datum: 20 september 2005

quote:
Intellected schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:42:
[...]

Hahah willen we dat wel weten :P
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!' ;)

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: