Hoofdcategorieën
Reg. datum: 20 september 2005

aangezien de GoT-guild meer PvE gericht is, maakt het niet uit wat voor profession je aanmaakt. De meeste actieve spelers hebben toch wel verschillende characters, dus een eventueel gebrek aan een bepaalde klasse is zo opgevangen.

Indien je ook geīnteresseerd bent PvP: het hele PvP gedoe begint langzamerhand wat meer te leven. Spelers die PvE zat beginnen te worden (25 max titles is voor de meesten wel genoeg) zijn nu steeds vaker te vinden in HA. Helaas zijn er vaak nog niet genoeg spelers online/bereid voor een GvG, maar daar kan altijd nog verandering in komen.

Of je nou bij GoT komt of niet, iig leuk dat je weer wilt beginnen!

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Ik speel sinds een maandje ofzo ook GW met een paar vrienden, en zie nu dit topic pas..
Maar er is een GoT guild? :o

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Het nadeel van het hele got-guild is dat je vrij actief moet zijn. Ik heb zo mijn periodes van activiteit, dus dat werkt dan niet.
wie is de leider van de GoT guild en wat is zijn/haar ingame naam? :)

quote:
plankton123 schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:43:
Ik speel sinds een maandje ofzo ook GW met een paar vrienden, en zie nu dit topic pas..
Maar er is een GoT guild? :o
jazeker, al sinds mei 2005
quote:
Arunia schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:44:
Het nadeel van het hele got-guild is dat je vrij actief moet zijn. Ik heb zo mijn periodes van activiteit, dus dat werkt dan niet.
Het actief moeten zijn valt wel mee. op gezelligheid wordt veel meer gelet dan of je uberhaupt wel online bent. pas als je meer dan een maand totaal afwezig bent geweest, gaat er iemand eens naar kijken. Het management zelf heeft ook zo zn periodes van inactiviteit (lees: andere games uitproberen, veelal met elkaar), al blijven ze wel altijd de boel in de gaten houden. Bovendien is op de alliance-TS in de avond ook meestal een aantal mensen uit de guild te vinden (in de late uren domineert de GoT-guild zo ongeveer elke TS-server, op welke alliance-TS we ook zitten).
Helaas verkeerd ook de GoT-guild niet in de luxe positie al te veel eisen te stellen aan de leden. Als je je gezellig gedraagt die keren dat je online bent, ben je waarschijnlijk van harte welkom
quote:
plankton123 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:06:
wie is de leider van de GoT guild en wat is zijn/haar ingame naam? :)
De GoT-guild heeft geen leader, maar een managementteam dat bestaat uit mensen die er al vanaf het begin bij waren. Zij houden met elkaar de boel in de gaten en beslissen over zaken als dat nodig is. Andermans IGN ga ik hier niet rondstrooien, maar berichten op het forum (zie http://www.gotguildwars.com/distribution/) worden altijd gelezen. Het forum wordt sozieso als het hoofdcommunicatiemiddel richting en van het management gezien.

ik begin me hier wel de woordvoerder van de guild te voelen zo :P

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Reg. datum: 20 september 2002

Ik houd niet zo van Nederlandse guilds.
Waarom? Ik heb ervaring met 2 Nederlands guilds ofzo. Maar voor beide guilds gold: het niveau vond ik te laag.

Niveau? Ja, dingen zoals "wtb voltaic spear" in Guild Chat of Alliance Chat... en mensen die telkens vragen "waar is ook alweer dit en dat".. ook met PvP praat heb ik dat.. vaak kun je met deze mensen niet over PvP praten (of als ze over PvP praten, zijn het newbies of weet ik veel.. uitzonderingen daar gelaten). Ik ben niet top #100 ofzo maar ideeën uitwisselen is altijd leuk en leerzaam ;)

Ben het liefst in een mixed guild.. :) ik zit nu in een GvG guild (ranked ~ #450) en ik moet zeggen het niveau is top hier. Iedereen zit (ongeveer) op een gelijk niveau. We hebben één keer mAT gedaan maar werden van de ladder gegooid :D inmiddels zijn we wel weer terug maar toch.. :>

sup

Reg. datum: 07 oktober 2006

Leuk al die enthousiasme en aandacht voor GW !

Ik zelf heb heel de weekend items moeten farmen omdat ik zo slim was om mijn armours maar meteen de salvagen en te verkopen zonder`eerst uit te rekenen of ik wel genoeg geld had voor de nieuwe..

Nu sta ik op blote voeten,de rest heb ik alweer.. alleen de schoenen nog, lol.

Reg. datum: 20 september 2002

Haha slim om je armor te salvagen :D.
Ik hoef niet zo nodig meer een ander armorsetje..
Hoogstens nog een blindfold voor Hammer Mastery :>

* Xaer0 heeft ook nog een Voltaic Spear duh!

http://i232.photobucket.com/albums/ee123/thedarksanity/gw006.jpg

sup

Het ziet er bruut uit, vooral voor een dame :D

Leven jullie nog ?!

Smalwood zie ik nog elke keer online maar waar is de rest ..

Heb inmiddels alweer wel mn schoen :P moet nu nog alleen beter wapen regelen..

available in strong mint
Reg. datum: 21 september 2002

Wordt een beetje gek van GW. Speel al niet veel en als ik dan speel wil ik graag zonder problemen spelen. Probeer ik een US server dan vliegt de ping omhoog naar 500ms+ en verlies ik om de paar minuten de verbinding. Jammer, want op de EU servers is niet zoveel activiteit. Van mij mogen ze de engelstalige EU gemeenschap en de US servers wel eens op één hoop gooien. Brengt weer wat meer leven in de brouwerij.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Ik vind toch altijd aardig wat mensen in de English district 1..

Livestrong
Reg. datum: 23 september 2007

quote:
Weakling schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:24:
Wordt een beetje gek van GW. Speel al niet veel en als ik dan speel wil ik graag zonder problemen spelen. Probeer ik een US server dan vliegt de ping omhoog naar 500ms+ en verlies ik om de paar minuten de verbinding. Jammer, want op de EU servers is niet zoveel activiteit. Van mij mogen ze de engelstalige EU gemeenschap en de US servers wel eens op één hoop gooien. Brengt weer wat meer leven in de brouwerij.
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelen

Eventus stultorum magister

available in strong mint

quote:
tuinīnen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:12:
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelen
Geen idee eigenlijk hoe precies de server structuur is, dus kan best dat dan de ping problematiek blijft bestaan. Het op een hoop gooien lijkt mij vooral handig voor je tweede opmerking: makkelijker mensen vinden voor missies.

Zit nu op het einde van EotN met mijn eerste karakter en op de EU servers krijg ik nauwelijks een volledige human party bijelkaar voor de missies. Het opsplitsen in meerdere taalgebieden vind ik nog steeds een misser, daardoor is de EU community te versplinterd. Maar ja, fransen en duitsers spreken niet graag engels in GW blijkbaar (terwijl dat probleem bij andere spelen er nauwelijks is).

Sjezus, wat loop ik weer te zeiken zeg ... ga gewoon lekker spelen druiloor }:O

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Guildwars is nu ook via Steam verkrijgbaar lees ik net :)
available in strong mint

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
Goed nieuws! Meer spelers!

Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook! :D

Livestrong

quote:
SniperFox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:15:
[...]

35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook! :D
Hier staat ie voor ¤31,49 [actie]

Zeer cheap ...

Maar hopen dat dit nog wat spelers aantrekt, maar de prijs is echt super. :9~

Edit: Als je 'm aan cart toevoegt krijg je toch weer 34,99. Ach het blijft spotgoedkoop natuurlijk.

tuinīnen wijzigde dit bericht 22-04-2009 23:13 (11%)

De 4 year anniversary update is er.

En een gratis extra Storage Panel.

Verder ook makeover en namechange voor $$. :')

Livestrong

quote:
SniperFox schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:39:
De 4 year anniversary update is er.

En een gratis extra Storage Panel.

Verder ook makeover en namechange voor $$. :')
Niet normaal een namechange voor $15 koopje!
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.

Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)

tuinīnen wijzigde dit bericht 24-04-2009 13:50 (7%)

quote:
tuinīnen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:49:
[...]

Niet normaal een namechange voor $15 koopje!
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.

Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)
Echt geld melkerij. :P

Ik kan gratis oneindig nieuwe characters maken en deleten, wat veel meer werk kost voor zo'n server dan een simpele name change of looks change. Zelfde voor een aantal extra storage tabs, paar kilobyte per tab misschien? :z

Voor zo'n 2-3$ had dit wel leuk geweest, dan hadden ze zelfs kunnen doen dat je simpel via je mobiel kan betalen. 10-15$ voor zo'n simpele handeling is echt van de zotte. Dit is even veel als een campaign kost!

SniperFox wijzigde dit bericht 24-04-2009 13:58 (14%)

Het probleem is alleen wel dat als je een nieuwe character aan maakt, en je oude verwijderd, je je oude character dus wel kwijt bent :) Niet dat ik begrijp waarom het geld moet kosten, maar goed.

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

Hmm, ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, die updates. Ik snap dat niet alles gratis kan, maar een tientje voor een storage tab... Zal thuis alles nog maar eens rustig doornemen. Echter ik speel het al te lang te weinig om er nog geld in te investeren momenteel.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

die prijzen hadden inderdaad wel wat lager gemogen, dan was het nog de moeite waard geweest om er over na te denken.

anyhow, HoM bugged of leuke exploid? Je kan nu (muv minipets en weaps) 5 keer dezelfde statue op een rij laten zetten. vijf maal gwen op een rij, anyone?

Reg. datum: 17 februari 2008

WoW namechange kost ook 10$.

Tweede probleem is dat CC transacties onder de 5$ gewoon niet rendabel zijn omdat de CC maatschappijen dat als fee willen.

Ik ga er binnenkort in ieder geval eens over denken om die storage te kopen, heb nu al 4 jaar plezier van GW.

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: