Reg. datum: 28 november 2007
Het Grote Guild Wars Topic deel 15
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 94
Reg. datum: 30 maart 2009
Ik speel de laatste tijd veel pvp, pas nightfall uitgespeeld, grootste blunder gemaakt. Book of secrets vergeten te gebruiken >.> kan ik die grote knakker weer verslaan. Maar de laatste tijd veel RA, AB, en Jade Quarry voor faction. Ik hou van balthazar faction voor nieuwe skills, en zaishen keys. Die kan je snel verkopen voor 4k
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.
Reg. datum: 20 september 2002
Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk...quote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:43:
Ik speel de laatste tijd veel pvp, pas nightfall uitgespeeld, grootste blunder gemaakt. Book of secrets vergeten te gebruiken >.> kan ik die grote knakker weer verslaan. Maar de laatste tijd veel RA, AB, en Jade Quarry voor faction. Ik hou van balthazar faction voor nieuwe skills, en zaishen keys. Die kan je snel verkopen voor 4k
AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG
* Xaer0 wilt monthly predictions reward points
sup
Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.quote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:59:
[...]
Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk.... Kan wel kijken of ik vanavond tijd heb om even te helpen .. maar zit tot 18:00 op stage, en op z'n vroegst om 18:45 op GW..
AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG
* Xaer0 wilt monthly predictions reward points
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen
Op tijd wegrennen
Ik niet, en denk ook niet dat ik ga, zit in een goede guild die actief genoeg is en een grote ally heeft. Die ook nog wat vereisen van je, krijg je meer te doen.
Julia Coblenca / Sandy Danisha / The Dark Sanity kies maarquote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:15:
[...]
Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen
Op tijd wegrennen
sup
Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avondquote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:48:
[...]
Julia Coblenca / Sandy Danisha / The Dark Sanity kies maar. Zal zorgen dat ik zo snel mogelijk online kom om.. "The Big Boss" even klein te maken samen met jou
Het is bijna elke avond.. GW avond!quote:CasshernNafta schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:59:
[...]
Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avond
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)
* Xaer0 always ends up playing every day anyways...
sup
Ja dat geld voor mij ook, zelfs als ik bij mijn vriendin ben, ga ik op mijn zwager zijn laptop GW spelen als mijn vriendin bezig is. Damn wat een brilliant in elkaar gezet spel.quote:Xaer0 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:11:
[...]
Het is bijna elke avond.. GW avond!![]()
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)
* Xaer0 always ends up playing every day anyways...
Reg. datum: 07 oktober 2006
Meest actieve mensen zitten dus niet in de GOT guild..
@Xaero, waarom sta je niet op de lijst, of wil je er niet op
Waar gaan jullie vanavond spelen?
In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)
@NAfta. dat is gewoon verwaarlozing wegens GW
In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)
Nou je hebt NF dat is toch mooi, ben je al in Abaddon's gate?quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
Ik kom voornamelijk in American Districts ( Want veel meer mensen )
Als je hulp nodig hebt! whisper maar als ik online ben, kan bijna altijd wel helpen.
Mijn char is momenteel pas Lvl 19 en volgens mij ben ik nog niet bij Abaddon's gate.
Zal vanavond ook naar American Districts komen en je whisperen als je online bent
Alvast veel speel plezier !
Zal vanavond ook naar American Districts komen en je whisperen als je online bent
Alvast veel speel plezier !
Bij mij staat GW de laatste tijd een beetje stil, moet het eigenlijk weer eens oppakken.
Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in?quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
sup
Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.quote:Intellected schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:
Ik heb iedereen van de lijst (geprobeerd) toe te voegen. Niet bij iedereen lukte me dat.
als iemand op dat moment online is, dan stuur ik een berichtje.
Mochten mensen hulp nodig hebben, je kunt het altijd vragen.
Op dit moment zijn we met de laatste missie bezig. Hopen dat het gaat lukken.
als iemand op dat moment online is, dan stuur ik een berichtje.
Mochten mensen hulp nodig hebben, je kunt het altijd vragen.
Op dit moment zijn we met de laatste missie bezig. Hopen dat het gaat lukken.
Nou nou, PVP is populair hoor, alleen in de American Districts, Europa is echt waardeloos in vergelijking. Dit weekend heb ik alleen maar PVP gedaan. Jade Quarry en Alliance battles blijven leuk om te doen. Ik krijg zoveel faction dat ik genoeg andere pvp chars kan aanmaken en alle skills kan kopen. Met Xaero? had ik Abaddon neergehaald. Nog bedankt daarvoor, en ik had eerst een Me/A met de typische hex build, Visions of regret, Empathy, backfire, Wastrels worry, Shatter enchantment, power drain etc. Maar toen dacht ik, wat nou als ik een E/me aanmaak, doe ik 2 att points minder damage en stop ik meer in energy storage. Effect was, dezelfde build, minder damage, meer spam, wat mij goed bevalt als ik het eerlijk moet zeggen. En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =Oquote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:05:
[...]
Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.
In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !quote:Xaer0 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:50:
[...]
Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in?
Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen meequote:Intellected schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:31:
[...]
In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !
sup
Ik had die van Nina redelijk snel door.quote:CasshernNafta schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:21:
[...]
En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =O
Gewoon Nina Warrior of een andere class.
Ikzelf ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik nu eigenlijk het beste kan doen voor een build. Kwam er gisteren achter dat je in town dus gewoon van class kunt wisselen.
Daarnaast eindelijk met iemand die ondertussen cake aan het bakken was de allerlaatste missie uitgespeeld van Prophecies. Ging met haar gewoon in één keer goed. De laatste 2 missies hadden we meteen bij het doen de bonus gehaald, dus dat was niet zo heel erg moeilijk. Oh ja, Heroes zijn nog beter dan Pugs
Dan heb ik wel even een main character name van je nodigquote:Xaer0 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:43:
[...]
Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen mee
Maakt niet zoveel uit welke van het lijstje hierboven, zijn allemaal main voor mij xDquote:Intellected schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:37:
[...]
Dan heb ik wel even een main character name van je nodig
Blergh gister zijn we maar naar Heroes Ascent gegaan, omdat we bored waren van GvG. Ging best goed
Ongeveer 10-12 fame ofzo..
sup
Ik heb eigenlijk nog nooit GVG gedaan, moet ik maar eens gaan organiseren.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last