Hoofdcategorieën
Reg. datum: 30 maart 2009

Ik heb elk deel, je kan mij via Ritualist Nafta te pakken krijgen, ben nu bezig om NF aftemaken, NM. Moet alleen nog Abaddon verslaan wat een opgave blijkt te zijn. En dan ga ik weer verder met Factions. Heb trouwens sabway (triple necro vanquish heroes) Wat ook brilliant werkt. Ik ben Luxon en voor alles in! help graag ingame mensen en geef als ik een minipet krijg, die altijd weg of verkoop hem voor 50G

Reg. datum: 07 oktober 2006

Ben van het weekend in NF in European ditrict 1, voor degene die er misschien ook zijn :)

@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

De laatste tijd zit ik in America district, is veel beter en veel meer mensen! ik kan iedereen het aanraden die wat lag niet erg vind om gewoon naar de American districts te gaan. En Intellected, gewoon je eigen guild leaven en een invite krijgen ;D

Reg. datum: 01 augustus 2005

Sinds vorige week heb ik ook de Complete Collection gekocht. Echter heb ik nog nooit Guild Wars gespeeld. Ik heb heel lang Lineage 2 en Warhammer gespeeld.

Graag zou ik op dezelfde server (hoe werkt het bij deze game precies?) willen spelen als de GoT Guild, wellicht kunnen jullie mij op weg helpen en kan ik de Guild joinen in de toekomst. Waar kan ik het best op inloggen? Ik moet hem nog installeren.

Reg. datum: 04 mei 2007

Bij Guildwars zit je personage niet aan één server vast. Je kan op elke server en elk continent spelen als je wil. :)

Leef om te leven

In Guild Wars staan je chars op een speciale char-server ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 20 september 2005

quote:
Intellected schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:39:
Ben van het weekend in NF in European ditrict 1, voor degene die er misschien ook zijn :)

@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
de GoT-guild joinen gebeurt meestal door het plaatsen van een aanvraag op het forum (http://www.gotguildwars.com/distribution/). zoek even het juiste topic op (zou niet al te veel moeite moeten kosten, geloof niet dat je veel kan zien als je nog geen lid bent) en laat een berichtje achter met alle gevraagde gegevens. Het management stuurt dan zo snel mogelijk een invite. het is uiteraard wel de bedoeling dat je op het moment van het plaatsen van het bericht al niet meer in je andere guild zit, zodat alles zo snel mogelijk geregeld is.

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

Reg. datum: 11 december 2001

1 april grap: Iedereen is vandaag een mini-Gwen popje! :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

____(>^^(>0o)>____

Laat TroonStaal dat maar niet horen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
CasshernNafta schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:38:
De laatste tijd zit ik in America district, is veel beter en veel meer mensen! ik kan iedereen het aanraden die wat lag niet erg vind om gewoon naar de American districts te gaan. En Intellected, gewoon je eigen guild leaven en een invite krijgen ;D
Maar dan neem ik uiteraard aan dat je PvP bedoelt :*)
Ik speel nog geen PvP, geen tijd voor nu helaas..

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
Viper2k1 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:53:
1 april grap: Iedereen is vandaag een mini-Gwen popje! :D
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 28 november 2007

quote:
Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figures ;). Mocht je het nog niet gezien hebben of gemist hebben:
http://i146.photobucket.com/albums/r263/tominoz/gw001.jpg?t=1238613039

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

quote:
megazinetom schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:11:
[...]

Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figures ;). Mocht je het nog niet gezien hebben of gemist hebben:
[afbeelding]
Dat was echt leuk ja :)

Trotse oom x2

http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Minigwen.jpg

Ik ben bijna net zo klein als mijn O+ mini Gwen O+

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

die zogenaamde skill updates die op de site staan zijn ook al zo geweldig. _/-\o_ Dwarven Battle Stance _/-\o_
quote:
Update - Wednesday, April 1
Skill Updates

For more information on these changes, please see the Developer Updates page.
PvE and PvP

Assassin

* Scorpion Wire: no longer has half-range. Changed functionality to: "Target foe is teleported to your location and knocked down."
* Shroud of Silence: changed functionality to: "For 5..20 seconds, target player cannot send chat messages."

Dervish

* Increased duration of all Avatar skills to 40..70 seconds.
* Avatar of Grenth: changed functionality to: "For 10..90 seconds, your attacks steal 1..2 enchantments from any foe you hit and apply those enchantments to you."

Elementalist

* Sandstorm: now deals 10..30 more damage if the caster is standing in a sandy area.
* Searing Flames: removed Burning condition.

Mesmer

* No changes.

Monk

* Ray of Judgment: Removed Burning condition, increased damage to 10..90.

Necromancer

* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.

Paragon

* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."

Ranger

* Beast Mastery: pets now have a chance of ignoring commands unless their master has a higher Beast Mastery rank than the pet's level.
* Equinox: Exhaustion duration is now based on the time of day.

Ritualist

* Signet of Ghostly Might: reverted functionality to: "For 10 seconds, target ally or foe does +10..35 damage. When this skill ends, that target is slain."
* Spawning Power: Weapon skills now last 50% longer for each rank of Spawning Power.

Warrior

* Bull's Charge: functionality changed to: "You Shadow Step to target foe and knock them down."
* Dwarven Battle Stance: duration is now based on the user's height.
* Gladiator's Defense: duration is now doubled in Random and Team Arenas.

Guild Battles

* Guild Battle NPCs now respawn at regular intervals until the Guild Lord is slain.

Miscellaneous

* Removed the Lucky Aura effect from the Lunar Fortune item.
* On a direct hit, the Zaishen rank emote now deals minor damage based on the user's rank and knocks the target down.
* Characters suffering from Blind cannot see distant enemies.
* Characters suffering from Dazed will now spin in place. The camera is locked for the duration of the effect.
* Introduced a new Cartographer title for the Battle Isles.

"No, No, No! Mummified flesh on the left! Dried bones on the right! No, your other right! You worthless bits of animated anatomy!"

____(>^^(>0o)>____

Die van necromancer had ik echt graag gewild :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Leef om te leven

Necro's zullen dan nog behoorlijk overpowered zijn ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

quote:
* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.

Paragon

* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."
Die zijn echt brilliant. Ook bull's rage
Gister zagen we in Temple of balthazar een normale character level 1 alle mini gwens gingen op haar af schreeuwend dat zij de moeder was.

Trotse oom x2

:D @ hierboven _O-

"Mamma!"

Reg. datum: 28 november 2007

quote:
TroonStaal schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:23:
[afbeelding]

Ik ben bijna net zo klein als mijn O+ mini Gwen O+
Wahahah, best wel droog ;), wat zou het volgend jaar worden of hebben ze tegen die tijd al GW2 uitgebracht?

____(>^^(>0o)>____

GW2 wordt minimaal 2010, dus tegen die tijd denk ik pas beta ofzo :P

Reg. datum: 07 oktober 2006

MegazinTom, Viper2k, SniperFox .... Waar zijn jullie ??
quote:
Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
SinergyXAlles met Nina erin :P
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
JaffoGTortura Beast / Serikuza Slasher
omgwtfbbqMelody Mayflower
NyazzinDemon Noid
WeaklingAida Casta
CasshernNaftaRitualist Nafta
SniperFoxP V P Fox of Monk Cynn
Viper2k1Scorpion Raptide
MegazinetomSkullman the Minion
Laat het me weten dan zet ik jullie erbij, tenzij je dat niet wilt natuurlijk..

IA192097 wijzigde dit bericht 03-04-2009 10:24 (7%)

Reg. datum: 04 mei 2007

Mijn main character is P V P Fox of Monk Cynn.

Speel op het moment niet echt veel meer, deed voorheen vooral veel PvP ( HA ), maar het team is na een aantal hoogtepunten uit elkaar gevallen. Daarna niet echt meer zin gehad om opnieuw een team op te bouwen. Op PvE ben ik een beetje uitgekeken. Doe wel trouwens af en toe nog HA / RA met pickup groups. :)

Doet de GoT guild trouwens aan PvP?

quote:
SniperFox schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:28:

Doet de GoT guild trouwens aan PvP?
Slechts sporadisch. Als we al GvG doen, dan is dat meestal met een team uit heel de alliance. Toch zijn verreweg de meeste leden PvE-ers, die af en toe wel zin hebben in een GvG. De wat meer PvP geörienteerde spelers zijn ook degenen die vaak vanwege hun werk of om andere redenen langere tijden offline zijn

Reg. datum: 11 december 2001

*Meldt zich

Ik speel nu als 'Ifrit Undine' (Ja, een vrouw ja, hadden ze de mannelijke elementalists maar beter moeten laten lijken :P ). Mijn doel is de survivor titel, dus die charname kan nog wel eens veranderen :P . Zet me er maar bij!

Edit: Nooit moeten zeggen natuurlijk, die is dus al dood :P . NEXT!!!

Edit 2: Zet mijn 'Main' er maar bij, onder de naam 'Scorpion Raptide'

Viper2k1 wijzigde dit bericht 02-04-2009 21:27 (27%)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: