MUcuRAcaT
Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 88 89 90 91 last
Nieuw Topichad ik vandaag ook voor het eerst toen sms binnenkwam toen ik muziek aan het luisteren was. Heb ik voor de upgrade van HH1 naar HI2 geen last van gehad.quote:reejmzter schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:53:
Niet altijd, maar zeer regelmatig blijft de trilfunctie hangen als ik een sms binnen krijg. Hij blijft dan oneindig trillen, ik kan dan alleen het toestel uitzetten om het trillen te stoppen..
Reg. datum: 18 september 2008
Reg. datum: 18 september 2008
Voor iedereen die de SPB Mobile Shell Skins van Miki gebruikt: versie 2.6 is er nu.
http://www.imarche.net/omnia/fullpacks.php
Ziet er goed uit, en in mijn gevoel werken ze weer iets sneller...
Reg. datum: 20 maart 2005
Reg. datum: 20 maart 2005
Backup is wel zo handig inderdaad, heb trouwens een KPN abo en een unbranded toestel met HH1 ROM.quote:mucuracat schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:58:
[...]
Vraagje.. heb je ook vodafone abo? Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om naar beneden en boven te bladeren met mijn toestel. Bedoel de afbeeldingen rechtsboven en linksonder.
Ik zat te klooien met exe bestanden in windows map op mijn I900.
daarna was ineens de interne map van 8gig leeg!.. @#$@@ ergste is dat ook de foto's weg zijn.
FF backup instellen next time @$#@
Reg. datum: 07 oktober 2008
Whaaaaaaaaaaa... Dit wil ik ook.. wel een andere achtergrond, maar ik wil hem graag veranderen, ik was er al naar opzoek.quote:VPMercedes schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:56:
[...]
Mijn OMNIA op dit moment![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Zoals je ziet heb ik overal dezelfde achtergrond en dezelfde taakbalk.
Dit is allemaal te danken aan de handleiding op DEZE site.
Alleen zo jammer dat ik niet echt handig ben met pc en telefoon software, dus ik ben bang dat ik maar kapot maak dan dat ik een achtergrond verander.. Of kun jij het een beetje in jip en janneke taal uitleggen
nou die first post van die link is toch vrij jip/janneke???quote:Daantje84 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:21:
[...]
Whaaaaaaaaaaa... Dit wil ik ook.. wel een andere achtergrond, maar ik wil hem graag veranderen, ik was er al naar opzoek.
Alleen zo jammer dat ik niet echt handig ben met pc en telefoon software, dus ik ben bang dat ik maar kapot maak dan dat ik een achtergrond verander.. Of kun jij het een beetje in jip en janneke taal uitleggen
pc/telefoon is easy, kabeltje, en t wordt herkend als usb massa opslag (mits dit is ingesteld bij instellingen/verbindingen/usb-verbinding)
edit: o je bent nieuw! okee uh welkom!
Reg. datum: 16 juni 2004
Vrij grote oeps: ik heb live messenger alle contacten laten kopieren naar mijn telefoonboek. Nu heb ik dus 300 emailadressen ertussen die ik daar helemaal niet wil.
Is er een manier om die sneller te verwijderen dan via de verwijdermodus in programma's-telefoonboek?
Nog een vraagje. Ik heb een tmobile branded Omnia. Ik wil graag in Opera de standaard tmobile-favorieten eruit gooien en alleen mijn eigen favorieten houden. Echter, elke keer als ik ze eruit smijt dan staan ze er weer in de volgende keer dat ik Opera opstart! Is hier iets aan te doen?
En tot slot, nog een laatste vraag: als ik naar m.google.nl/search wil gaan krijg ik de error "u mag in uw land geen toepassingen downloaden". Meer mensen daar last van?
Is er een manier om die sneller te verwijderen dan via de verwijdermodus in programma's-telefoonboek?
Nog een vraagje. Ik heb een tmobile branded Omnia. Ik wil graag in Opera de standaard tmobile-favorieten eruit gooien en alleen mijn eigen favorieten houden. Echter, elke keer als ik ze eruit smijt dan staan ze er weer in de volgende keer dat ik Opera opstart! Is hier iets aan te doen?
En tot slot, nog een laatste vraag: als ik naar m.google.nl/search wil gaan krijg ik de error "u mag in uw land geen toepassingen downloaden". Meer mensen daar last van?
lvanhoe wijzigde dit bericht 07-10-2008 03:26 (48%)
En ik bump toch even mezelf nu na 24 uur geen antwoord.quote:lvanhoe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 03:18:
Drie vragen nog:
- Weet iemand waar ik live messenger voor mijn omnia kan downloaden? Ik heb een branded tmobile-versie en daar staat live messenger dus niet op..via google kom ik wel op de officiele site van msn maar daar staat dat de omnia nog niet wordt ondersteund.
Edit: het blijkt dat live messenger wel verborgen op je telefoon staat (met verkenner naar windows dir gaan en dan heet de file WLMmessenger. Echter, is het ook mogelijk om een link hiernaar te krijgen in prog's? Overigens lukt het niet om me aan te melden via tmobile web 'n walk..iemand daar een fix voor? Ik blijf de foutmelding krijgen dat het aan de service of het netwerk ligt..
- Heeft iemand enig idee welke routeplanner nu het best/makkelijkst functioneert? Ik lees dat Tomtom slecht werkt, en Mcguider en Igo wel goed. Welke van de twee zou je me aanraden?
- Hoe installeer ik vervolgens mcguider en igo? Moet ik daar een apart SD kaartje voor hebben of kan het ook op de omnia zelf? Iemand die mij daarmee kan helpen op msn toevallig? Ben best een leek in dit soort dingen.
Ook nog even een tip: als je net als ik geen windows live messenger kan draaien (want tmobile branded en krijg het maar niet werkende), of er voor moet betalen (weet niet hoe dat zit) dan heb ik een briljant vervangend programma: Fring. http://www.fring.com/, werkt prima op de Omnia. Ik probeerde eerst Ebuddy maar dat schijnt nog niet te werken op de i900. Enig rondzoeken leverde Fring op, welke ik nu naar volle tevredenheid een avond heb uitgeprobeerd.
En oh, als je ziek wordt van het vervelende geluid als je een nieuw bericht krijgt als je online bent: ga op je telefoon naar de map programmabestanden/fring en rename het bestand beep.wav even in beep_whatever.wav. Heb je daar ook geen last meer van
En oh, als je ziek wordt van het vervelende geluid als je een nieuw bericht krijgt als je online bent: ga op je telefoon naar de map programmabestanden/fring en rename het bestand beep.wav even in beep_whatever.wav. Heb je daar ook geen last meer van
Reg. datum: 01 oktober 2008
Reg. datum: 01 oktober 2008
ik heb Cyberon Voice Speed Dialer gedownload en er stond nog een .reg file bij die na de installatie geimporteerd moet wordenquote:Als de voice dialer bestanden niet of het toestel staan kan hier Cyberon Voice Speed Dialer v1.2_build_61226 gedownload worden. Eerst cab file installeren en daarna reg file.
Zelf dus nog niet kunnen testen bij gebrek aan toestel, maar werkt wel op andere WM6 toestellen.
kan iemand mij vertellen hoe ik die .reg file moet importeren ?
ik heb zelf al IBE RegEditor op omnia geinstaleerd maar heb geen idee hoe ik een .reg file moet importeren
Goed, nog iets wat me dwars zit (ben al hele nacht met m'n omnia aan het klooien). Bij tmobile Web n walk plus krijg je 'mobiel tv kijken' erbij. Echter, in mijn stream player krijg ik geen beeld en elke keer haperend geluid. Ik heb op dit moment een G-verbinding. Heb je hier echt een 3G verbinding voor nodig?
Reg. datum: 20 oktober 2006
Reg. datum: 20 oktober 2006
Ik heb sinds een week of 2 ook de Omnia, simlock vrije versie, alleen mcguider geinstalleerd op de telefoon. Als ik via tmobile aan het internetten ben en naar wat muziek aan het luisteren bent, dan hapert de muziek bij het laden van nieuwe webpagina's soms. Hebben meer tweakers hier last van? Je zou toch mogen verwachten dat de Omnia hier snel genoeg voor is toch?
Qua geheugen heb ik 48mb vrij voor opslag en bij programma's 55mb vrij.
Qua geheugen heb ik 48mb vrij voor opslag en bij programma's 55mb vrij.
Lijkt me inderdaad een banbreedte issue. GPRS is gewoon weg niet voldoende om streaming video vloeiend af te spelen. 3G is dus inderdaad nodig. Mocht je sproblemen blijven houden dan kun je je vraag hier wel kwijt denk ik: T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv .quote:lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 05:37:
Goed, nog iets wat me dwars zit (ben al hele nacht met m'n omnia aan het klooien). Bij tmobile Web n walk plus krijg je 'mobiel tv kijken' erbij. Echter, in mijn stream player krijg ik geen beeld en elke keer haperend geluid. Ik heb op dit moment een G-verbinding. Heb je hier echt een 3G verbinding voor nodig?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Reg. datum: 12 augustus 2008
Dit had ik de eerste keer ook, maar ik zou de emailadressen niet verwijderen.quote:lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 02:49:
Vrij grote oeps: ik heb live messenger alle contacten laten kopieren naar mijn telefoonboek. Nu heb ik dus 300 emailadressen ertussen die ik daar helemaal niet wil.
Als je deze in de telefoon verwijderd gaan deze ook uit je MSN (heb ik gehoord)
Enige wat je kan doen (zover ik weet) is een harde reset en bij MSN niet de optie kopieer email naar contacten aanvinken.
Ik gebruik momenteel McGuider.quote:lvanhoe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 03:18:
- Heeft iemand enig idee welke routeplanner nu het best/makkelijkst functioneert? Ik lees dat Tomtom slecht werkt, en Mcguider en Igo wel goed. Welke van de twee zou je me aanraden?
- Hoe installeer ik vervolgens mcguider en igo? Moet ik daar een apart SD kaartje voor hebben of kan het ook op de omnia zelf? Iemand die mij daarmee kan helpen op msn toevallig? Ben best een leek in dit soort dingen.
Als ik via mijn Wireless thuis werk heeft hij redelijk snel een fix en het programma ziet er goed uit.
(werk nu via WIFI omdat mijn Eindeloos online nog niet actief is)
McGuider kan je installeren door alle mappen en bestanden in de root van je 'Mijn opslag' of 'Opslagkaart' te plaatsen en vervolgens te installeren. (naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)
Nijs wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:03 (42%)
fa2
Welkom op GoT 
Zoals je in het beleid kunt lezen, verwachten we hier eigen inzet. Naast het plaatsen van alleen maar vragen verwachten we dus dat je op zijn minst het een-en-ander hebt onderzocht en dat je dit dan ook meld in je bericht. Zo kan je in dit topic zoeken, via de GoT-search zoeken of via Google zoeken.
Zoals je in het beleid kunt lezen, verwachten we hier eigen inzet. Naast het plaatsen van alleen maar vragen verwachten we dus dat je op zijn minst het een-en-ander hebt onderzocht en dat je dit dan ook meld in je bericht. Zo kan je in dit topic zoeken, via de GoT-search zoeken of via Google zoeken.
pven wijzigde dit bericht 07-10-2008 10:35 (80%)
Bij Menu - Instellingen - Persoonlijk - Knoppen - Tab Inschakelknop kun je aangeven welke knop je wilt gebruiken voor standby (toetsblokkering)quote:angelaaa-15 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:16:
Als de toetsenblokering niet werkt als je het rode telefoontje indrukt,
wat moet je dan doen?
Ik gebruik gewoon de aan en uit knop voor toetsblokkering, werkt prima!
Hier zijn momenteel een aantal tweakers mee bezig.quote:En hoe verander je de achtergrondkleur van het hoofdmenu in zwart?
Volgens mij is het nog niet gelukt, maar ik denk dat het binnenkort wel een keer zal lukken.
Dit kun je het beste vragen aan DeOs, die weet hier mee van.
Hier kan ik je helaas nog niet mee helpen, omdat mijn Eindeloos Online pas in November actief is!quote:En mijn laatste vraagje als je eindeloos online hebt,
hoe kan het dan dat vaak het internet het niet doet..?
Nijs wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:32 (13%)
fa2
Ik heb een niet zo heel eerlijke versie van Mcguider, zogezegd. Ik heb een map met maps, drive, en 2577. Klopt dat? En die moeten alledrie in de root van mijn opslag? En dan gewoon autorun draaien vanaf de omnia?quote:Nijs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:55:
[...]
Ik gebruik momenteel McGuider.
Als ik via mijn Wireless thuis werk heeft hij redelijk snel een fix en het programma ziet er goed uit.
(werk nu via WIFI omdat mijn Eindeloos online nog niet actief is)
McGuider kan je installeren door alle mappen en bestanden in de root van je 'Mijn opslag' of 'Opslagkaart' te plaatsen en vervolgens te installeren. (naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)
lvanhoe wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:40 (10%)
Eigenlijk geen zin om hier op te antwoorden, want het kost echt minimale moeite om dit op te zoeken. Is een aantal dagen geleden nogmaals besproken. Maarja....quote:Nijs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:26:
Hier zijn momenteel een aantal tweakers mee bezig.
Volgens mij is het nog niet gelukt, maar ik denk dat het binnenkort wel een keer zal lukken.
Dit kun je het beste vragen aan DeOs, die weet hier mee van.
http://www.modaco.com/con...nge-colors-samsung-menus/
Kijk daar maar verder. Achtergrond of iconen veranderen is niet zo moeilijk, font kleur is nog niet niet gelukt.
Lijkt me een prima vraag voor de helpdesk van je provider.quote:En mijn laatste vraagje als je eindeloos online hebt,
hoe kan het dan dat vaak het internet het niet doet..?
DeOS wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:42 (12%)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Reg. datum: 29 april 2007
Reg. datum: 29 april 2007
Is het mogelijk om .Rar bestanden via je Omnia te downloaden?? En hoe zit het met filmpjes en muziek??
Bij mij staan er ongeveer 8-9 mappen.quote:lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:38:
Ik heb een niet zo heel eerlijke versie van Mcguider, zogezegd. Ik heb een map met maps, drive, en 2577. Klopt dat? En die moeten alledrie in de root van mijn opslag? En dan gewoon autorun draaien vanaf de omnia?
Zodra je deze in de root hebt staan kun je de WinMobileSetup draaien.
Mijn excuses!quote:DeOS schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:40:
Eigenlijk geen zin om hier op te antwoorden, want het kost echt minimale moeite om dit op te zoeken. Is een aantal dagen geleden nogmaals besproken. Maarja....
Ik zag je een aantal dagen geleden met dit zelfde probleem, dus ik dacht jij kan haar vast wel verder helpen.
Nijs wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:47 (31%)
fa2
Als het goed is staat vanavond versie 2.7 erop.quote:Thugbear76 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:14:
Voor iedereen die de SPB Mobile Shell Skins van Miki gebruikt: versie 2.6 is er nu.
Voor het wijzigen van de kleuren van je windows taakbalken en font kleuren zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325323
hier te downloaden zonder registreren. http://freewareppc.com/utilities/rcmod.shtml
Je kan de balken elke kleur geven die je wilt.
Reg. datum: 21 juli 2008
Reg. datum: 21 juli 2008
Gaat wel snel nu met die updates. Wat moet het verschil nu dan weer zijn?
Waar vind ik de autorun precies? Is dat die in map 2577?quote:Nijs schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:55:
(naderhand even de autorun verwijderen anders start de installatie telkens als je de pc met je i900 verbind)
Als je McGuider geinstalleerd hebt via WinMobileSetup en hij draait, kun je de autorun verwijderen in 2577, omdat deze anders gaat opstarten zodra je je i900 van de pc loskoppeld. Dan zou je elke keer de setup moeten afsluiten.quote:lvanhoe schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:59:
[...]
Waar vind ik de autorun precies? Is dat die in map 2577?
Als je de autorun verwijderd start de installatie niet meer automatisch na een USB verbinding.
fa2
Ok, dankje! Ik heb het nu in ieder geval draaiende op mijn omnia. Hij geeft alleen een error bij de maps: is het mogelijk om alleen de NDL-map in je maps te zetten en de andere (die ik waarschijnlijk toch nooit gebruik) weg te laten? Oftewel, welke bestanden moeten sowieso in de map 'maps' staan?
lvanhoe wijzigde dit bericht 07-10-2008 10:05 (20%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 88 89 90 91 last
Dit topic is gesloten.