Reg. datum: 08 april 2007
Eens, het is alleen jammer dat degenen met wie ik speel wel aardig aan het rushen zijn, en ik dus vaak alleen aan 't questen ben nu, maar goed.quote:MrKonings schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:33:
mja zolang ik het spel leuk vind is het toch goed voor mij hoeft het allemaal niet zo snel te gaan
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Zoals je weet doet een witch elf juist veel damagequote:Erikie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:39:
weet je wel zeker of dit spel wel iets voor jou is? Natuurlijk kun je als witch elf nooit voor tank spelen.. t is counter & attack. Tenzij je een healer als buddy hebt. Maar ik neem aan dat je het meeste solo doet. Dat je bijna geen xp krijgt in groupsquest duidt erop dat je amper damage doet op de mob zelf.
maar ik bedoel dat ik alleen xp krijg van de damage die ik zelf uitdeel, ik krijg niet een deel van de damage die de andere in de party uitdelen.
en natuurlijk weet ik nog niet of dat spel iets voor mij is, dan moet ik eerst even level 40 zien te halen.
maar zoals het er nu uitziet werkt dit spel erg verslavend en zal ik voorlopig een groot deel van mijn vrije uurtjes er in steken.
hetzelfde als ikke dus...maar dat is ook leuk spelenquote:On_E schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:39:
[...]
Eens, het is alleen jammer dat degenen met wie ik speel wel aardig aan het rushen zijn, en ik dus vaak alleen aan 't questen ben nu, maar goed.
mijn guild speelt alleen maar rvr tot nu toe maar misschien gaat dat nog veranderen want questen is toch ook best leuk....
Bridgekeeper: "What... is the air-speed velocity of an unladen swallow?"
Arthur: "What do you mean? An African or European swallow?"
Bridgekeeper: "Huh? I-- I don't know that! Auuuuuuuug!"
op karak-hirn stikt het van de hollanders en belgen, mmozone zit daar ook op met een leuke guild waarvan de councils de guildmembers echt helpen, voorzien van items en tips.quote:Heli0s schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:50:
Ik speel war nu ongeveer een weekje. Hiervoor een hoop WoW gespeelt. Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Is er misschien nog iemand die Destro speelt op Karak-Jzor ?
Got heeft ook een guild maar die hebben het eerste guilddrama al achter de rug met het gevolg dat er een member is vertrokken.
Yep, ikke.quote:Heli0s schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:50:
Ik speel war nu ongeveer een weekje. Hiervoor een hoop WoW gespeelt. Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Is er misschien nog iemand die Destro speelt op Karak-Jzor ?
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Nou zo een drama was er ook niet ;-) alleen wat onenigheid wat vanavond uitgesproken gaat worden met de juiste personenquote:Robert1961 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:55:
[...]
op karak-hirn stikt het van de hollanders en belgen, mmozone zit daar ook op met een leuke guild waarvan de councils de guildmembers echt helpen, voorzien van items en tips.
Got heeft ook een guild maar die hebben het eerste guilddrama al achter de rug met het gevolg dat er een member is vertrokken.
Best wel netjes dat jij Black orcs neer krijgt. Witch Elves maken echt geen kans tegen mij ook niet van mijn lvl. Maar misschien hebben hun geen skill en jij juist wel
Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade
ja en hij neemt er gelijk 2 ....quote:SpoTs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:16:
[...]
Best wel netjes dat jij Black orcs neer krijgt. Witch Elves maken echt geen kans tegen mij ook niet van mijn lvl. Maar misschien hebben hun geen skill en jij juist wel
Wat een dromers hier
een keer proberen?quote:Daverock schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:18:
[...]
ja en hij neemt er gelijk 2 ....
Wat een dromers hier
enne ik schreef "ik denk er 2 te slopen"
Robert1961 wijzigde dit bericht 24-09-2008 16:21 (9%)
Hebben we het over 2-h wielding BO's of 1-h + shield Bo's? dat scheelt natuurlijk wel een hoopquote:
Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade
Ik kreeg de mail net ook, maar heb de CE al binnen gekregen gisterenquote:mogitu1 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:
gisteren kreeg ik een mail dat hij verstuurd is en hem morgen zou krijgen, vandaag kreeg ik een mail dat de distributeur problemen heeft en heem WAARSCHIJNLIJK eind week 39 binnen krijgt.
let wel waarschijnlijk. ik zie ook weer dat ze de release datum teruggeschroeft hebben van 24 naar 19.
[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =
Jimp Vrouwelijke Pricewatch Admin is een Pricewatch Troela
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 28 februari 2008
Zelf ook dit mailtje ontvangen nadat ik gisteren van Bol deze CE in de brievenbus (nou ja bij wijze van spreken danquote:mogitu1 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:
wat bol betreft met de ce:
die kun je alleen bestellen als je ook een preorder box van hun besteld hebt, anders word je order gecancelled.
ik heb hem maanden terug besteld met pre order box en kon dus netjes de ce bestellen, die volgens hun pas vandaag gereleased werd.
gisteren kreeg ik een mail dat hij verstuurd is en hem morgen zou krijgen, vandaag kreeg ik een mail dat de distributeur problemen heeft en heem WAARSCHIJNLIJK eind week 39 binnen krijgt.
let wel waarschijnlijk. ik zie ook weer dat ze de release datum teruggeschroeft hebben van 24 naar 19.
conclusie; niet bij bol bestellen om teleurstellingen te voorkomen, zo onbetrouwbaar als maar kan wat dit item betreft. eerst zeggen hij is verzonden en de dag erop ja we hebben hem nog niet eens binnen.......
Ach, met mijn sorc kan ik er maar 2 hebben, meer wordt erg lastigquote:Robert1961 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:33:
Ik kan maar 3 mobs in een keer killen met mijn witch elf maar worden het 4 mobs dan ben ik dood.....de titel van 100 keer dood gaan heb ik dus al lang.
natuurlijk weet ik dat ik geen tank ben maar het is wel leuk om met een witch elf voor tank te spelen.
vanavond eens kijken of ik tier 2 af krijg en verder kan gaan met tier 3
En over dat levelen: die mensen spelen gewoon verschrikkelijk veel. En echte powerlevelers spelen vaak met z'n tweeen of meer (bv. healer erbij), ja dan gaat het hard.
Ben zelf ook pas 12 omdat ik gewoon weinig tijd heb, alleen 's avonds...
There's numerous ways you can choose to earn funds...some of 'em get shot, locked down and turn nuns
Reg. datum: 11 juli 2006
Ik heb gelezen dat deze game ook gigantische belegerings mogelijkheden bied. Hoe moet ik me dat voorstellen, dat een vijandelijke hoofdstad tot de grond toe afgebrand kan worden (dat zou vrij nadelig zijn voor de verliezende partijd
In het nVidia menu kan ik AA aanzetten en dat werkt prima. Ik heb de laatste nVidia drivers en een Asus ENGTX260 videokaart.quote:Zamoraak schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:10:
Wat ik wel zwak vind is de graphical settings, er staat niet eens AA bij, ik heb geporbeert dit te forceren via het Nvidia menu maar het wil niet lukken
[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =
Bij Play.com heeft nog steeds de CE edities op voorraad.quote:Panthera schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:07:
Ik heb hem net maar besteld bij Bol.com, zekere voor het onzekere.
http://www.play.com/Games...ctor-Edition/Product.html
Die van mij is gisteren net opgestuurd.
Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC:P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Reg. datum: 28 februari 2008
Reg. datum: 05 februari 2008
Assassinator wijzigde dit bericht 24-09-2008 20:15 (18%)
Als iemand t is gelukt om op een macbook te installeren, gaarne instructies !
macbook, bootcamp, xp sp 2
Op mn pc draait ie trouwens vlekkeloos (8600gt, e6600, 4gb 533, 1650x1050). En alles op high, alleen animaties die veraf afspelen gaan wel schokkerig, maar dat zal aan de engine liggen denk ik. Wel, als ik meer dan een uur of 4 heb gespeeld gaat m'n fps naar beneden.
traktor scratch!
is net een patch gedaan.quote:Zamoraak schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:00:
Wat ik wel niet echt snap is hoe je een scenario start, ik sta al 3 uur in de queue maar hij wil maar niet starten, mij server is Mid populated (karaz-vlag)
in de patchnotes staat dat een bug met mensen die eeuwig in de queue stonden voor scenario's op somige servers nu is gefixed
-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)
Raar is zo gek nog niet
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.