Hoofdcategorieën
Topicacties

Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
qtekker schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:08:
[...]

Ik gebruik Isobuster om m2ts bestanden van bluray iso's op te slaan. De cfull speelt m2ts wel af. Je moet wel een external subs erbij zoeken, want evt subs in de bluray iso is er niet uit te halen.
Thx, Isobuster it is. Subs vinden is tot nu toe niet moeilijk, wel lopen ze soms uit de pas. Kan je ze met dit apparaat ook verschuiven zoals vroeger met BSPlayer kon? + of - en dan een aantal seconden, net zolang tot je het begin synch had en dat bleef dan goed. Was een handige functie en niet overdreven ingewikkeld om te maken lijkt me (zei de leek ;-) ).

Reg. datum: 11 oktober 2008

quote:
nike schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:48:
oke ik heb een probleem:

Als ik de nieuwste firmware erin zet 01.12.04.06 kan ik niks meer afspelen.
(de versie daarvoor werkt ook niet)

Op elke file een 301 file not supported.

Downgrade ik naar 01.11.13.06 dan lukt alles weer.

Ik heb de files nu meerdere keren gedownload, en op usb stick gezet, maar dat mocht niet baten.

ik speel alles af vanaf mijn lan en vanaf mijn windows AD 2003 server.
Nike, ik heb exact hetzelfde probleem. De laatste twee beta FWs werken niet. Ik ben nu terug op FW 01.11.13.06.21.

Ik heb het als een bug aangemeld op de trac page: http://www.aroundmyroom.c...o=details&task_id=202

RDC-O5- wijzigde dit bericht 01-12-2008 17:31 (9%)

Reg. datum: 30 november 2008

Iemand nog ervaring hiermee of een oplossing pleaseeeeee..........

-------------------------------------------- :O

hallo allemaal

ik heb dus ook een Conceptronic CFULLHDMA deze heb ik aangesloten aan mijn linsys router 54g en heb ook een pc die ook aangesloten staat aan mijn linksys . alles is kwa ip en gateway etc goed ingesteld alleen wat moet ik nog doen op mijn pc zodat mijn Conceptronic CFULLHDMA de map ziet op mijn pc.

Want bij Conceptronic CFULLHDMA in mymedia krijg je een ipadres te zien en een map dat is waarschijnelijk mijn pc er staat iets van UW3434re2332 etc en als je daar op klikt vraagt ie naar een gebruikernaam en wachtwoord wat doe ik verkeer heb ook alles ingevuld maar geeft steeds login incorrect.

Iemand een idee wat ik moet instellen op mijn pc zodat ie meteen verbinding maakt of iets anders graag jullie reactie hierop ben jullie dan echt dankbaar,

????

quote:
eskobarnas schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:01:
Iemand nog ervaring hiermee of een oplossing pleaseeeeee..........

-------------------------------------------- :O

hallo allemaal

ik heb dus ook een Conceptronic CFULLHDMA deze heb ik aangesloten aan mijn linsys router 54g en heb ook een pc die ook aangesloten staat aan mijn linksys . alles is kwa ip en gateway etc goed ingesteld alleen wat moet ik nog doen op mijn pc zodat mijn Conceptronic CFULLHDMA de map ziet op mijn pc.

Want bij Conceptronic CFULLHDMA in mymedia krijg je een ipadres te zien en een map dat is waarschijnelijk mijn pc er staat iets van UW3434re2332 etc en als je daar op klikt vraagt ie naar een gebruikernaam en wachtwoord wat doe ik verkeer heb ook alles ingevuld maar geeft steeds login incorrect.

Iemand een idee wat ik moet instellen op mijn pc zodat ie meteen verbinding maakt of iets anders graag jullie reactie hierop ben jullie dan echt dankbaar,

????
Heb je de Software vanaf de CD-ROM al geinstalleerd?

Making things to work great in your livingroom!

Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
Ik heb ook een linksys 54g router.
Heb je de mappen op je pc wel geshared? In verkenner rechtsklikken op map, eigenschappen, delen. Klaar.
Dat is nl het enige wat je hoeft te doen; dan ziet de cfull de map vanzelf.

Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
Saskia schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:19:
[...]
Thx, Isobuster it is. Subs vinden is tot nu toe niet moeilijk, wel lopen ze soms uit de pas. Kan je ze met dit apparaat ook verschuiven zoals vroeger met BSPlayer kon? + of - en dan een aantal seconden, net zolang tot je het begin synch had en dat bleef dan goed. Was een handige functie en niet overdreven ingewikkeld om te maken lijkt me (zei de leek ;-) ).
Het bekendste (freeware) programma hiervoor is Subtitle Workshop. Daarmee (en met k-lite codec pack) is het oersimpel om een video met subs te syncen. Alleen werkt het tegenwoordig bij mij niet meer. Ik krijg een constant deling door 0. Maar ik schijn de enige te zijn met dit probleem...

Nou wat ik gedaan heb is het volgende : apparaat CFULLHDMA een vast ip adres manual

ipadres: 192.168.2.102
subnetmask: 255.255.255.0
gateway; 192.168.2.1
dns: 192.168.1.254

mijn pc netwerkkaart deze staat wel op automatisch:
ipadres: 192.168.2.100
gateway: 192.168.2.1

de map( movies) in F: schijf gedeeld door rechtermuis klik delen en beveiligen en gekozen ( aanvinken) van deze map een gedeeldelijk netwerk map maken en een naam gegeven.

vervolgens kabel naar router en in de CFULLHDMA naar mij media gegaan daar zie ik het ipadres links onderin 192.168.2.102 vervolgens zoeken naar netwerk server geeft ie aan ofzoiets weet het niet meer wat er stond en dan kun je klikken op een server iets met UW-122342131412 zoiets ongeveer en dan klik ik erop en vraagt ie naar gebruikers naam en wachtwoord dan houdt het voor mij op ik weet niet wat ik hierin moet invullen heb alles geprobeerd aan wachtwoorden en gebruikersnaam

iemand een idee wat ik fout doe, want mijn pc is niet beveiligd en heeft ook geen gast account en ik ben de beheerder zonder wachtwoord en heb de map ook niet beveiligd iemand een idee???

ik heb ook het software van de cdrom geinstalleerd maar daar kan ik ook niets mee, ik kom wel op de website : imedia waar ik de url kan toevoegen op mijn pc die dan in de apparaat komen ??????????????????????????????

quote:

Ik heb ook een linksys 54g router.
Heb je de mappen op je pc wel geshared? In verkenner rechtsklikken op map, eigenschappen, delen. Klaar.
Dat is nl het enige wat je hoeft te doen; dan ziet de cfull de map vanzelf.

Reg. datum: 14 juli 2003

quote:
eskobarnas schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:26:
iemand een idee wat ik fout doe, want mijn pc is niet beveiligd en heeft ook geen gast account en ik ben de beheerder zonder wachtwoord en heb de map ook niet beveiligd iemand een idee???
Gebruik je XP? Bij mij werkte het pas als ik een wachtwoord instelde voor het XP account. Zonder wachtwoord kan het ook wel werken, er is ergens in de account policy setting een piefje dat instelt of wachtwoord-loze accounts ook voor iets anders dan console logon gebruikt mogen worden, en standaard staat dit uit.
Bij mij werkte het het beste na het instellen van een guest account. En met 'control userpasswords2' kun je dan alsnog regelen dat XP automatisch inlogt met je administrator account.

Edit: Dit piefje in XP. Heb de Vista variant hiervan (local security settings) nog niet gevonden.

http://img48.imageshack.us/img48/6093/xp2oh6.jpg

nineball wijzigde dit bericht 01-12-2008 22:05 (9%)

Reg. datum: 06 november 2000

quote:
RDC-O5- schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:20:
[...]

Nike, ik heb exact hetzelfde probleem. De laatste twee beta FWs werken niet. Ik ben nu terug op FW 01.11.13.06.21.

Ik heb het als een bug aangemeld op de trac page: http://www.aroundmyroom.c...o=details&task_id=202
Ik ben blij dat het niet aan mij ligt.
Had al vanalles geprobeert.
Mijn bug staat op http://www.aroundmyroom.c...%5D=&reported%5B0%5D=

-edit-

hallo daar ben ik weer ik heb precies gedaan wat jij hebt gedaan ik denk toch dat het ligt aan de Conceptronic CFULLHDMA verbinding met de router, want ik heb nu alles op automatisch ipadres dhcp

ik dus kijken in mijn router bij dhcp clients zie ik mijn pc en Conceptronic CFULLHDMA staan.

zie hieronder :

http://i38.tinypic.com/14nmttc.jpg

nu heb ik de uw-313ad2.... verwijderd uit de list en alles dhcp release vervolgens renew nu staat ie niet meer in de lijst.

zie hieronder :

http://i38.tinypic.com/1z65995.jpg

nu krijgt de Conceptronic CFULLHDMA auto dhcp ingeschakeld en als ipadres krijgt ie

ipadres: 192.168.2.103
gateway: 192.168.2.1
dns: 192.168.1.254

ik dus zoeken naar mij media maar geen server gevonden iemand misschien die weet wat ik in de linksys moet instellen of in de Conceptronic CFULLHDMA??

:?

eskobarnas wijzigde dit bericht 02-12-2008 14:58 (4%)

nu weet ik niet wat ik kan doen, ik heb de Conceptronic CFULLHDMA al uitgeschakeld en vand e stroom gehaald en opnieuw opgestart en krijgt dus dat ipadres maar ik wil dus met de pc verbinden de computernaam Nas-2ae2e.....

maar dat lukt dus niet

iemand anders een idee van de echte techneuten?????????????

PLEASEEE 8)7

eskobarnas wijzigde dit bericht 02-12-2008 15:01 (96%)

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
eskobarnas schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:56:
nu weet ik niet wat ik kan doen, ik heb de Conceptronic CFULLHDMA al uitgeschakeld en vand e stroom gehaald en opnieuw opgestart en krijgt dus dat ipadres maar ik wil dus met de pc verbinden de computernaam Nas-2ae2e.....

maar dat lukt dus niet

iemand anders een idee van de echte techneuten?????????????

PLEASEEE 8)7
Denk dat je de regels van GoT nog maar eens goed moet doornemen want op deze manier jaag je de mensen alleen maar weg (en trek je dus alleen maar mods aan). Ook bestaat er iets moois als edit post.. helpt het voorkomen van dubbelposts etc..

In ieder geval, wat heb je nu eigenlijk allemaal geprobeerd, behalve het aansluiten van de CFULLHDMA?
Zet het even duidelijk onder elkaar want nu is het een chaos.
Heb je al gekeken naar de firewall settings van zowel de pc als de router?

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
qtekker schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:21:
[...]

Het bekendste (freeware) programma hiervoor is Subtitle Workshop. Daarmee (en met k-lite codec pack) is het oersimpel om een video met subs te syncen. Alleen werkt het tegenwoordig bij mij niet meer. Ik krijg een constant deling door 0. Maar ik schijn de enige te zijn met dit probleem...
Dat progje ken ik wel, maar het is toch veel eleganter om tijdens het kijken in de CFULLHDMA de subs even goed te kunnen schuiven en meteen verder te kunnen kijken. Is dit mogelijk of niet?

Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Saskia schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:50:
[...]

Hier ook! En wat is-ie mooi!
Bij mij WAS dat ook perfect met de eerste firmware's, maar dit werkt nu niet meer zo lekker. Eigenlijk blijft deze meteen al hangen bij de intro. Enig idee wat het verschil kan zijn?
Welke firmware versie draaien jullie? en welke bestanden? MKV's op 1080P of iets anders?

Rob

elrobbo

technisch geneeskunde

quote:
elrobbo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:22:
[...]

Bij mij WAS dat ook perfect met de eerste firmware's, maar dit werkt nu niet meer zo lekker. Eigenlijk blijft deze meteen al hangen bij de intro. Enig idee wat het verschil kan zijn?
Welke firmware versie draaien jullie? en welke bestanden? MKV's op 1080P of iets anders?

Rob
Welke episode is de vogelscene ook alweer?
Dan probeer ik dat even uit van het weekend, heb 1080p mkv's. Ik neem altijd mkv voor HD films/series en avi voor de series die nog geen HD hebben/hadden.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

quote:
psychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:28:
[...]

Welke episode is de vogelscene ook alweer?
Dan probeer ik dat even uit van het weekend, heb 1080p mkv's. Ik neem altijd mkv voor HD films/series en avi voor de series die nog geen HD hebben/hadden.
Uit mijn hoofd is dat "shallow waters" ...er is een korte en een lange scene, maar het maakt bij mij niet meer uit....blijft meteen hangen. ( bij elke episode )

elrobbo

quote:
psychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:08:
[...]

Denk dat je de regels van GoT nog maar eens goed moet doornemen want op deze manier jaag je de mensen alleen maar weg (en trek je dus alleen maar mods aan). Ook bestaat er iets moois als edit post.. helpt het voorkomen van dubbelposts etc..

In ieder geval, wat heb je nu eigenlijk allemaal geprobeerd, behalve het aansluiten van de CFULLHDMA?
Zet het even duidelijk onder elkaar want nu is het een chaos.
Heb je al gekeken naar de firewall settings van zowel de pc als de router?
nou het volgende als je boven kijkt naar mijn berichten zie je wat ik heb gedaan maar wil het wel opnieuw uitleggen hoor!!

ik heb de CFULLHDMA aangesloten aan de router w54g linksys en de pc van mij is daar ook aan gekoppeld. Alles staat op auto dhcp en kan de server niet vinden in de CFULLHDMA , voorheen kreeg ik uw-3244.. nummer als server te zien in de CFULLHDMA maar dat is de CFULLHDMA naam, dus heb deze verwijderd uit de linksus bij client list en nu staat er niet meer in alleen mijn pc dat begint met nas-2232.... zoeiets dat is mijn pcnaam dus heb map gedeeld en mijn profiel beveiligd met wachtwoord en als administrator profiel oftewel beheerder. /////

lees AUB de eerdere post van mij want daar staat alles van het begin tot nu.

tnxxx

technisch geneeskunde

quote:
elrobbo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:33:
[...]

Uit mijn hoofd is dat "shallow waters" ...er is een korte en een lange scene, maar het maakt bij mij niet meer uit....blijft meteen hangen. ( bij elke episode )
Ok, welke firmware draai jij?
Zelf heb ik afgelopen weekend er 2 random gestart om even te proberen (voorheen altijd me laptop aan de tv maar die trekt geen 1080p :)) maar die deden het vlekkeloos met de laatste beta firmware.
.. Stom ook, nu ik erover nadenk had ik toevallig die te pakken.. vlak na het begin een korte scene met het hele beeld vol opstijgende vogels.
quote:
eskobarnas schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:05:
[...]

nou het volgende als je boven kijkt naar mijn berichten zie je wat ik heb gedaan maar wil het wel opnieuw uitleggen hoor!!

ik heb de CFULLHDMA aangesloten aan de router w54g linksys en de pc van mij is daar ook aan gekoppeld. Alles staat op auto dhcp en kan de server niet vinden in de CFULLHDMA , voorheen kreeg ik uw-3244.. nummer als server te zien in de CFULLHDMA maar dat is de CFULLHDMA naam, dus heb deze verwijderd uit de linksus bij client list en nu staat er niet meer in alleen mijn pc dat begint met nas-2232.... zoeiets dat is mijn pcnaam dus heb map gedeeld en mijn profiel beveiligd met wachtwoord en als administrator profiel oftewel beheerder. /////

tnxxx
Ja dat had ik maar was zoals gezegd een chaos en zo te zien heb je eigenlijk niet meer gedaan dan dat.
Al gekeken naar de firewall settings? Als die niet goed staan krijg je inderdaad niet veel te zien.
Geef anders ook wat info over wat je CFULLHDMA zoekt/vindt. Geeft die een error of kun je gewoon geen servers/pcs vinden?

quote:
psychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:34:
[...]

Ok, welke firmware draai jij?
Zelf heb ik afgelopen weekend er 2 random gestart om even te proberen (voorheen altijd me laptop aan de tv maar die trekt geen 1080p :)) maar die deden het vlekkeloos met de laatste beta firmware.
.. Stom ook, nu ik erover nadenk had ik toevallig die te pakken.. vlak na het begin een korte scene met het hele beeld vol opstijgende vogels.

[...]

Ja dat had ik maar was zoals gezegd een chaos en zo te zien heb je eigenlijk niet meer gedaan dan dat.
Al gekeken naar de firewall settings? Als die niet goed staan krijg je inderdaad niet veel te zien.
Geef anders ook wat info over wat je CFULLHDMA zoekt/vindt. Geeft die een error of kun je gewoon geen servers/pcs vinden?
Ik draai nu de laatste (public) firmware en heb iets ontdekt....ik heb het probleem alleen met de 1e 2 delen. De rest draait perfect. Ook de vogelscene :) ( = 1080 wmv )
Heb dus iets te vroeg gekraaid en ga die 2 delen opnieuw downloa......kopen.

thanks voor de moeite anyway!

elrobbo

Reg. datum: 09 april 2004

quote:
psychoclown schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:35:
[...]

Als je de 'opstartlag' bedoelt, is idd niet zo'n heel groot probleem maar mss wel handig uit te vogelen wat het veroorzaakt. Mss weten ze er wel een oplossing voor zodat je niet een minuut moet wachten voordat je iets kan doen :)
Als je de schijvenherkenning (die ik noemde) bedoelt kan ik je vertellen dat het met de laatste officiële firmware geen pretje was. Heb het maar 1 dag gehad maar mijn LaCie schijven kon ik soms helemaal niet vinden wat ik ook probeerde maar goed dat is verleden tijd want nu doet die dat helemaal perfect :)
Mijns inziens hebben ze een klein beetje met mekaar te maken. Situatie: Ik zet de speler aan, hij komt netjes in het menu terecht, maar ik kan niks doen met de afstandsbediening. Na +- 15 seconden krijg ik links bovenin het USB tekentje en reageert de speler ook weer op de afstandsbediening. Hierna verloopt alles verder goed.

Wel één keer gehad dat ik mijn films map wilde openen en hij zei dat er geen filmbestanden in die map zaten. Dat was opzich wel vreemd, maar na het opnieuw opstarten was dat ook weer goed. Dat was nog met de laatste public firmware. Draai nu een beta en dat laatst genoemde probleem komt niet meer voor :)

Reg. datum: 02 oktober 2008

quote:
eskobarnas schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:05:
[...]

tnxxx
Al geprobeerd met een fixed ip-adres ipv dhcp ?

technisch geneeskunde

quote:
ksborg schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:34:
[...]

Mijns inziens hebben ze een klein beetje met mekaar te maken. Situatie: Ik zet de speler aan, hij komt netjes in het menu terecht, maar ik kan niks doen met de afstandsbediening. Na +- 15 seconden krijg ik links bovenin het USB tekentje en reageert de speler ook weer op de afstandsbediening. Hierna verloopt alles verder goed.

Wel één keer gehad dat ik mijn films map wilde openen en hij zei dat er geen filmbestanden in die map zaten. Dat was opzich wel vreemd, maar na het opnieuw opstarten was dat ook weer goed. Dat was nog met de laatste public firmware. Draai nu een beta en dat laatst genoemde probleem komt niet meer voor :)
Ja daarmee bedoel ik dus die 'opstartlag' met enig verschil dat ik geen usb tekentje krijg.
Zodra ik in het menu zit druk ik op links of rechts en zie ik vanzelf wel wanneer die klaar is want dan draait het naar links of rechts.

Ongeveer 16 seconden heeft het apparaat nodig om de USB DISK met 1 TB te initialiseren. Dat wordt aan het einde van de start sessie gedaan.
Neven effect is dat dan inderdaad op dat moment het menu nog niet gebruikt kan worden.
is mij ook opgevallen en ik ga dus kijken of daar wat aan gedaan kan worden.

Wel is het zo dat ik iedereen adviseer om een HDD al aangesloten te hebben bij opstarten of aanzetten van het product

Making things to work great in your livingroom!

quote:
psychoclown schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:34:
[...]

Nou ik heb de CFULLHDMA niet geupdated orgineel uit de winkel firmware zit er nog in. De firewall / antivirus heb ik uitgeschakeld, windowsfirewall staat ook uit. Hij zoekt naar servers, maar blijft maar zoeken en doet verder niets, vind dus niets.

Ik denk dat de CFULLHDMA de pc niet kan vinden, dat er iets met de ipadres instellingen is. als jullie mij daarmee begeleiden denk ik dat het dan wel opgelost gaat worden.

Ik heb dus een linksys w54g

technisch geneeskunde

quote:
eskobarnas schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:31:
[...]

Nou ik heb de CFULLHDMA niet geupdated orgineel uit de winkel firmware zit er nog in. De firewall / antivirus heb ik uitgeschakeld, windowsfirewall staat ook uit. Hij zoekt naar servers, maar blijft maar zoeken en doet verder niets, vind dus niets.

Ik denk dat de CFULLHDMA de pc niet kan vinden, dat er iets met de ipadres instellingen is. als jullie mij daarmee begeleiden denk ik dat het dan wel opgelost gaat worden.

Ik heb dus een linksys w54g
Kijk hier kan je iets meer mee :)
Sowieso is het aan te raden de firmware af en toe te upgraden want niet alleen lost het bugs op maar ook betere ondersteuning voor sommige formaten etc. Zou dus eerst daar even naar kijken.
quote:
zeroday schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:34:
Ongeveer 16 seconden heeft het apparaat nodig om de USB DISK met 1 TB te initialiseren. Dat wordt aan het einde van de start sessie gedaan.
Neven effect is dat dan inderdaad op dat moment het menu nog niet gebruikt kan worden.
is mij ook opgevallen en ik ga dus kijken of daar wat aan gedaan kan worden.

Wel is het zo dat ik iedereen adviseer om een HDD al aangesloten te hebben bij opstarten of aanzetten van het product
Precies zoals ik dacht dus, al mijn ext hdd's zet ik eerst aan en zijn standaard aangesloten via een powered usb hub. Alleen mijn 1TB MyBook gaat dus vanzelf aan als ik de CFULLHDMA aanzet, eigenlijk wel superhandig maar kan voor de rest niet veel verbeteren :)
In ieder geval goed om te horen dat je gaat kijken of er mss iets aan gedaan worden! _/-\o_

psychoclown wijzigde dit bericht 03-12-2008 12:53 (35%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: