Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 oktober 2002

Toch draai ik WM6.1 zonder problemen sinds de officiële release ervan voor de TyTN 2.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.
Da_king alias HenkS

quote:
Atomsk schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:08:
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.

Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g

Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.
tnx, werkt perfect nu. Ik vind imap veel fijner, want als ik mijn gmail op mijn laptop gebruik, zijn die berichten tenminste ook gelezen als ik ze op mijn PDA open, met POP mail was dat niet zo handig vond ik zelf

maar werkt perfect, tnx

Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Iemand anders deze versie nog geprobeerd?
quote:
My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
some problem :) er maar weer afgehaald dus.

Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..

Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
quote:
My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Hmm, heb hem hier anders probleemloos draaien. Gaat een stuk vloeiender dan de vorige beta (9.5b2).
Dit is met de officiële 6.1 ROM (Nederlands).

Reg. datum: 16 maart 2009

quote:
tijntjethf schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:25:
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..

Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
Heb wm 6.5 ook geprobeerd, maar moet zeggen dat het bij mij allemaal nog erg traag was in verhouding met bijvoorbeeld de wm 6.1 van Solace (v3.1)! Ben dan ook weer terug overgestapt en wacht totdat er snellere versies komen...

Mind explorer
Reg. datum: 23 augustus 2002

Weet iemand of ik bij de wifi instelling kan kiezen voor een 10 digit HEX WEP wachtwoord? Mijn TyTn II wil namlelijk niet connecten zodra hij op WEP ingesteld is, lijkt wel alsof hij het wachtwoord alleen in ascii doorstuurt en de router ondersteund alleen hex. Zodra ik de router op WPA - PSK instel werkt het wel.

(en nee ik kan geen WPA permanent gebruiken ivm linux doos die dat niet leuk vind :X )

Metro2002 wijzigde dit bericht 24-06-2009 16:16 (4%)

Mind explorer

Reg. datum: 20 april 2007

"Berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en de instellingen van uw e-mailaccount. Probeer vervolgens opnieuw berichten te downloaden."

Deze melding bezorgt me al weken grijze haren. Heb veel geprobeerd. Account tig x verwijderd en toegevoegd.
Ik heb een e-mailaccount van versatel (tele2) en heb een abo bij Tmobile. Of ik nou via WIFI of via T-mobile probeer om mijn e-mail binnen te halen: constant bovenstaande melding!
Iemand die een goede oplossing heeft?
Mijn tytn draait op de officiële 6.1 versie.

Reg. datum: 15 februari 2000

Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?

_██_
(ಠ_ృ)

Reg. datum: 20 april 2007

quote:
Atomsk schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:44:
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?
Daar stond al geen vinkje. Heb ook al hard reset gedaan, maar mag allemaal niet baten. Internetten gaat wel goed zowel via WIFI als via T-mobile.

Update: het werkt weer. Heb hard reset gedaan. Daarna bij de verbindingsinstellingen bewust een foute gebruikersnaam ingevoerd. Later weer de juiste gebruikersnaam ingevoerd en nu doet ie 't. Vreemd maar waar. Heb in een opwelling SPB mobile shell gekocht. Is mooi....

Bakkenes wijzigde dit bericht 25-06-2009 23:09 (30%)

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Ik speel al een tijdje met de gedachten om van ROM te wisselen, ik zoek een zeer stabiel ROM wat draaien jullie momenteel?

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

Reg. datum: 02 november 2004

Momenteel draai ik de laatste versie van Josh's WM6.5, welke te vinden is op XDA. Deze draait stabiel en heb hiermee nog geen slechte ervaringen gehad.

Pietn

It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

PDA Ultimate Corner versie 17 (of iets met 17). Halfjaartje oud nu en bevalt me goed.

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Yupz maar eens Josh's WM6.5 erop gezet, ziet er wel stoer uit en werkt aardig snel

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

Net mijn screenprotector gesloopt :( . Had hem op m'n bureau liggen en toen ik hem pakte zat er een haal in. Waarschijnlijk iets scherps op gelegd dus.
Ik heb de protector er nog niet afgehaald, maar hoop uiteraard dat hij zijn werk goed heeft gedaan.
Bij www.screenprotector.nl hebben ze de 'Anti Glair' van Brando niet meer. Welke screenprotectors gebruiken jullie en heeft iemand nog een advies voor een winkel?
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Kuch Het Algemene Screen-Protectors Topic Kuch :P. Waarom bestel je die protector niet op eBay? Ik kocht altijd hier: http://cgi.ebay.nl/Brando...2%3A1399|293%3A1|294%3A50

of http://cgi.ebay.nl/Brando...2%3A1399|293%3A1|294%3A50

Maar bij Brando zelf kan ook prima.

Echter kan je ook een Ultra Clear proberen, die is wat dunner.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Moeilijke vraag: (althans, ik kan nergens een antwoord vinden..)

HOE zet je de missed call notification uit ?
Elke keer als ik een oproep heb gemist terwijl mijn telefoon op de trilstand staat gaat dat geluid vrolijk af. Handig in de bioscoop en andere plekken waar dat niet handig is :X Ik heb die optie ooit wel gezien op een rare plek, maar kan 'm nu nergens meer vinden.

NB. Ik bedoel niet de optie in sounds & notifications, want dat is een andere event die gelíjk nadat je een oproep hebt gemist komt. Deze komt na ongeveer een halve minuut en stopt pas tot je het hebt weggeklikt.

Meh
Reg. datum: 03 augustus 2004

Ik mag er dus van uit gaan dat sommigen gewoon pech hebben met het instellen van de combinatie WiFi en standby. Heb KaiserTweak, PocketToolman en de regkeys geprobeerd. Deze staan allen goed ingesteld maar no juice. Helaas.

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Hmm..

Vanavond m'n telefoon een tijdje op een tafel neergelegd met gpstest aan het lopen omdat m'n navigatiesoftware geen fix meer krijgt..

Ding helemaal vergeten, uur of 4 later dacht ik er weer aan, toen stond hij nog wel aan maar het rode lampje (accu bijna leeg) brande. Nu is de batterij echter vor 75% vol en het lampje blijft branden :?

Heb ik nou een probleem?

Het lampje reageert bij mij ook weleens slecht. Bijvoorbeeld als hij oranje gaat branden wanneer er een ongelezen e-mail is, maar hij niet meer groen wordt als het mailtje wel gelezen is.
Ik let er niet altijd op. Een soft reboot zal vast helpen.
Nou, een soft reboot fixt het dus niet.. het lampje flikkert ook een beetje trouwens, niet knipperen maar de ene keer wat feller dan de andere keer..
Na wikken en wegen, toch maar een nieuw display besteld (49 eurie) nadat m'n tytn een beetje lullig was gevallen in een tas,
het vervangen viel alles mee, en de kleine torquejes kreeg ik er gemakkelijk uit met een kleine kruiskop :)
weer een blije user, was in de tussen tijd even teruggevallen op de SPVM600, veeel sneller, maar minder opties...

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

Ik heb een probleem ik wou via mijn autoradio die usb heeft mijn tytn2 opladen maar dat ging niet goed hij maakte steeds automatisch verbinding achter elkaar. en toen heb ik per ongeluk een vinkje aangevinkt

En nu als ik hem aan mijn pc hang wil hij een data connectie maken met gprs ofzo terwijl ik gewoon wil syncen met active sync.

Hoe kan ik dat weer uitzetten?

normaal gesproken als ik een usb connectie maak dan krijg ik een popup met wat ik wil doen. Die wil ik graag weer terug hebben.

Kan iemand me daarbij helpen?

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

Reg. datum: 19 januari 2004

Als je naar start -> instellingen gaat en dan naar het tabblad verbindingen, dan kun je daar een optie USBtoPC vinden. Daar kun je die instelling weer veranderen ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: