Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 september 2004

quote:
Luccus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:18:
Mijn TyTN 2 weigert consequent mail met een vast tijdsinterval binnen te halen. Alle accounts die ik op de PDA toevoeg heb ik ingesteld op een interval van vijf minuten. De mails worden echter pas binnengehaald zodra ik actief iets met het toestel doe, bv. van de toetsenbordvergrendeling halen of naar een willekeurige inbox ga.
Gebruik je toevallig Winterface?
Daar had ik dezelfde problemen mee.
Zodra ik deze uitzette ging het goed..

Reg. datum: 15 oktober 2002

Ik heb hetzelfde en geen idee wat Winterface is.
With My-life. Winterface zegt me niks.
Vaak wordt mail pas binnengehaald op het moment dat ik actief iets met het toestel doe. Haal ik 'm van de ontgrendeling af: direct melding van nieuwe mail. Soms dus ook spontaan, maar dan meestal minimaal een kwartier nadat de mail is aangekomen op het account (en afgeleverd op een andere pc die het bericht niet van de server verwijdert).

Is die intervaltijd in het register naar één minuut te krijgen - zo ja: hoe?

Luccus wijzigde dit bericht 26-05-2009 17:50 (9%)

http://www.ownd.nl
Reg. datum: 08 december 2003

Mijn TyTN II is nu voor de 5de keer kapot :(, ben er klaar mee ondanks ik het een toestel vind wat alles kan wordt het nu een beetje te gek. Mijn werk is nu aan het uitzoeken bij HTC om een ander model te krijgen zonder betaling wat dan ook.

Tijdelijk nu een Nokia E71 en moet zeggen die bevalt me ook wel, alleen helaas geen touchscreen.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
My-life schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:40:
Ik heb hetzelfde en geen idee wat Winterface is.
quote:
Luccus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:49:
With My-life. Winterface zegt me niks.
Winterface is een GUI. Een simpele Google search geeft je een prima impressie: Klik

quote:
jurma schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:15:
Mijn TyTN II is nu voor de 5de keer kapot :(, ben er klaar mee ondanks ik het een toestel vind wat alles kan wordt het nu een beetje te gek. Mijn werk is nu aan het uitzoeken bij HTC om een ander model te krijgen zonder betaling wat dan ook.
Als een toestel binnen de garantieperiode 3x voor hetzelfde euvel wordt gerepareerd, dient men het toestel te vervangen.
Maar ja, wel door een zelfde model.
Dus ik ben bang dat het een verloren zaak is om bij HTC een ander model geregeld te krijgen. :|

quote:
ronh schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:54:
[...]

Als een toestel binnen de garantieperiode 3x voor hetzelfde euvel wordt gerepareerd, dient men het toestel te vervangen.
Maar ja, wel door een zelfde model.
Dus ik ben bang dat het een verloren zaak is om bij HTC een ander model geregeld te krijgen. :|
Mjah misschien wel maar ik werk bij een telefoonzaak en die gaan het nu zo proberen om toch iets anders geregeld te krijgen. Maar het zijn iedere keer andere klachten. 2x usb poort kapot, 2x verbinding met T-mobile die wegvalt na 5 minuten, 1x helemaal niet op het netwerk komen. T-Mobile niet, KPN niet, Vodafone niet.

Toch heb je dan met jouw apparaat pech.
Er zijn miljoenen TyTNII gebruikers die fatsoenlijk werken met dit apparaat.
Ik gebruik de mijn ook dagelijks zonder enig probleem (zakelijk)

Dus het lijkt mij dat HTC het al netjes doen als ze de TyTNII ruilen voor een nieuwere.

Reg. datum: 23 april 2009

quote:
My-life schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:16:
[...]
Welk geluid ben je kwijt? Ik heb ook weleens het probleem dat het volume van de speaker (voor de beltoon bijvoorbeeld) op 0 gaat staan en ik weet dat ik daar niet de enige in ben.
Al het geluid is dan weg.
Hij hangt aan mijn carkit, ik verlaat de auto en dan is hij vaak het geluid kwijt.
Of hij hangt aan de carkit en iemand belt, dan kan ik niet opnemen en blijft de telefoon in belstand hangen.
Restarten van OS helpt wel natuurlijk, maar schiet niet op.
Ik heb verschillende custom ROMS en radio's geprobeerd,maar mag niet helpen.
Denk dat ik WM 6.0 weer eens terug ga zetten. Met die versie was ook de fix van Tomtom 10 keer sneller.

En staan de 'volume schuifjes' dan nog wel omhoog?

Yep, ik kan doen wat ik wil met het schuifje, geen geluid.
Vermoed dat de bluetooth software niet zo lekker inelkaar zit waardoor er iets Lost raakt in de communicaite met de carkit.

Hij probeert het geluid waarschijnlijk nog steeds naar de carkit te sturen ja.

Heb nu maar weer WM 6.0 erop gezet.
Draait nu 2 dagen, nog geen fouten gehad. Hij is ook sneller, merk ik.

Reg. datum: 13 augustus 2001

Dit is geen reclame.. maar het is zo'n waanzinnig goede prijs:

Batterij (1350mAh) voor de Kaiser voor $5.16 inclusief verzenden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23973

Overigens staan alle andere HTC modellen ook op deze site. Zelf heb ik al hele goede ervaring met deze site.

quote:
schemert schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:51:
Yep, ik kan doen wat ik wil met het schuifje, geen geluid.
Vermoed dat de bluetooth software niet zo lekker inelkaar zit waardoor er iets Lost raakt in de communicaite met de carkit.
Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.

Da_king alias HenkS

Hallo,

Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.

Nu ben ik aan het zoeken en zoeken, en vond ik op google dat ik Imap via programs -> messaging kan instellen, echter als ik naar programs ga , dan zie ik geen programma genaamd 'messaging'

nu las ik hier dat dit een bug is en hoe je dit kan herstellen:
http://www.htcwiki.com/th...+get+to+Messaging+anymore
quote:
Okay, I've finally found an answer for this problem. There is a bug with storing attachments to e-mails on the storage card. To fix the problem, go to the Storage Card in file explorer, and delete the folder with "inbox" in the name. (Mine was called InboxXXXXXXX, where the X's were a string of numbers.) As soon as you delete that folder, your access to messaging will be restored, but you need to immediately turn off the option to store attachments to the storage card. So, go to the main messaging screen, click on Menu/Options, and go to the Storage tab. Uncheck the "When available, use this storage card to store attachments" option. Then do a soft reset, and everything should be fine again.
echter (ja ik ben er niet heel goed in) vind ik de storage card niet in de file explorer, kan iemand mij vertellen hoe ik daar kom via de verkenner? want ik kan deze dus echt niet vinden :(

uiteindelijk ook eens een harde-reset gedaan, maar dan vind ik nog geen 'messaging' programma onder programma's.

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Reg. datum: 19 januari 2004

Gebruik je een micro-sd kaart? Waarschijnlijk wel ;) In de verkenner zal deze daar staan als storage car bij een engelstalige ROM, en als opslagkaart bij een nederlandse ROM. Misschien dat je daarmee iets verder komt.
En waarom gmail instellen als IMAP? Dit is tegenwoordig ook gewoon als POP3 in te stellen ;)

Da_king alias HenkS

zal s kijken,

ik wil liever imap dan pop mail :) want nu werkt het als popmail
en ik kan het gewoon nog niet vinden, zie niks van opslagkaart (is de Nederlandse versie inderdaad)

HenkS wijzigde dit bericht 04-06-2009 12:33 (38%)

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
HenkS schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:10:
Hallo,

Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.
Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.

_██_
(ಠ_ృ)

quote:
ronh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:45:
Toch heb je dan met jouw apparaat pech.
Er zijn miljoenen TyTNII gebruikers die fatsoenlijk werken met dit apparaat.
Ik gebruik de mijn ook dagelijks zonder enig probleem (zakelijk)

Dus het lijkt mij dat HTC het al netjes doen als ze de TyTNII ruilen voor een nieuwere.
Heb zeker pech en begrijp echt niet waardoor het komt, ga altijd netjes met het apparaat om. Heb nu tijdelijk van het werk een Nokia E71 en moet zeggen dit toestel is ook wel fijn, enige minpunt is geen touchscreen.

Da_king alias HenkS

quote:
Atomsk schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.
Dat is het hem nu net, dat doe ik, en op de 2e regel van die instructies staat:

Open het menu Start en selecteer Programs > Messaging > New E-mail Account.

echter als ik naar programma's ga (nederlands) dan is er geen 'messaging' of iets wat erop lijkt waarmee ik dit kan doen. In mijn eerder gegeven link hierboven blijkt het dus ook een bug te zijn dat 'messaging' kan verdwijnen uit programma's.

En daar is een oplossing voor alleen kom ik daar niet uit :(

Allemaal gekkigheid
Reg. datum: 09 oktober 2002

Messaging staat bij mij onder het Start menu en niet in Programs... Zal wel iets van Berichten zijn in NL.

De bug waarnaar je verwijst betreft het niet meer kunnen openen van Messaging, niet het verdwijnen daarvan ;)

|| Spekkies ||

Reg. datum: 15 februari 2000

Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.

Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g

Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:05:
[...]

heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1
Inmiddels via een zeer lucratieve route (Touch Pro, Xperia, TyTNII) weer terug naar deze telefoon voorlopig :). Bouwkwaliteit is inderdaad wel beter dan de Touch Pro. Wat me wel verbaasd. Bij de Touch Pro kreeg ik veel meer satellieten tegelijk. Soms wel 10 of 11. Bij de TyTN II zijn dat er wel een stuk minder. Klopt het dat de TyTN II fysiek minder satellieten tegelijk kan ofzo?

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

quote:
ronh schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:26:
[...]

Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.
sind hij weer met WM 6.0 draait, heb ik geen problemen meer gehad.
Ook de GPS fix is weer snel, met 6.1 duurde het 5-xx minuten
met 6.0 max paar minuten.

Lijkt me dat het apparaatje niet krachtig genoeg is voor WM 6.1, of, WM6.1 bevat een hoop extra spul wat zoveel vertraagd dat de Tytn bij bellen niet snel genoeg kan reageren.

Tja, WM 6.0 dus maar weer.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: