Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 05 juni 2003

Heeft iemand wel eens gehad dat de ontvanger van de sms 2 verschillende delen van een bericht krijgt? Eentje veel ouder, met een stukje van de nieuwe.. Erg frustrerend is het, en het is totaal random. 9/10keer is t wel normaal.

Reg. datum: 05 mei 2009

Ben nu echt toe aan de Touch Pro 2! Stap gisteren uit de auto, valt mn gsm, en sindsdien doet het touchscreen het niet meer :? ?? Zooo irritant! Wou wachten met mn Vodafone Verzekering te gebruiken tot het uitkomen van de Touch Pro 2 maar denk dat het eerder nodig is :/

Voor mijn TyTn zou ik graag het bestandje willen vinden die je contacten automatisch op voornaam zet ipv achternaam. Volgens mij was het een contact.cab bestandje, kan hem alleen nergens meer vinden :(

weet iemand zo 1,2,3 waar deze te vinden is?

thanks alvast

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
My-life schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:29:
Cynisch is niet het goede woord, maar je antwoord bepaald wel mede wat de waarde is van je advies ;) .
Het is anders wel degelijk een rom die echt voor snelheid gaat ipv logge features voor telefoons met meer capaciteit. Die Dragonrom die iedereen altijd gebruikte heeft amper iets aan boord en vond ik relatief traag.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
83stefan19 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:25:
Voor mijn TyTn zou ik graag het bestandje willen vinden die je contacten automatisch op voornaam zet ipv achternaam. Volgens mij was het een contact.cab bestandje, kan hem alleen nergens meer vinden :(

weet iemand zo 1,2,3 waar deze te vinden is?

thanks alvast
Yes, hiero: http://www.shubaroo.com/index.php?module=contact

Nadeel is dat jem iedere keer na het toevoegen van een contact moet uitvoeren. Vaak ben ik op zoek geweest naar een voornaam terwijl deze nog gesorteerd was op zijn of haar achternaam ;)

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Thanks!!!

Reg. datum: 22 augustus 2003

Ik zoek eigenlijk een programma waarin ik nummers kan zetten die met mijn telefoon niet te bellen mogen zijn. Ik heb wel het programma 'call firewall' gevonden maar deze filtert alleen de inkomende oproepen. Weet iemand of er een programma is waarmee ik uitgaande oproepen naar bepaalde nummers kan blokkeren?

Reg. datum: 09 mei 2009

Ik heb een vraag voor de mensen die het toestel HTC Tytn II P4550 ook in hun bezit hebben.
Ik heb de eerdere berichten hier niet gelezen, dus het kan zijn dat deze vraag al langs is geweest.
Ik heb sinds 1maand de HTC Tytn II P4550 in bezit. Sindsdien gaat mijn accu iets meer dan een halve dag mee, daarna valt ie gewoon uit. Ik heb niks aan staan op mijn toestel, geen internet, bluetooth of iets in die richting. Ik begrijp zelf niet waar het aan ligt. Ligt het aan de accu of aan iets anders? Iemand die me hiermee kan helpen? :)

Dangeroes

Gooi er eens een taskmanager tegenaan. Ook moet je oppassen met het aan hebben van je scherm. Bluetooth en internet vallen qua accugebruik mee tenzij ze de hele tijd data oversturen.

soms is maar even

quote:
C.herry schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:45:
Ik heb een vraag voor de mensen die het toestel HTC Tytn II P4550 ook in hun bezit hebben.
Ik heb de eerdere berichten hier niet gelezen, dus het kan zijn dat deze vraag al langs is geweest.
Ik heb sinds 1maand de HTC Tytn II P4550 in bezit. Sindsdien gaat mijn accu iets meer dan een halve dag mee, daarna valt ie gewoon uit. Ik heb niks aan staan op mijn toestel, geen internet, bluetooth of iets in die richting. Ik begrijp zelf niet waar het aan ligt. Ligt het aan de accu of aan iets anders? Iemand die me hiermee kan helpen? :)
Dat is inderdaad wel heel weinig met de tytn 2 doe ik eigenlijk ruim 1 dag, in zit hij erg veel op internet bij mij.

don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here

Reg. datum: 08 september 2004

Het kan ook zijn dat je in een gebied of gebouw zit waar weinig dekking is.
Dan switcht die continu tussen GPRS en UMTS.
Ga naar je telefoonopties, band, en zet deze vast op GPRS.
Kijk dan eens hoelang hij het vol houdt!

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
C.herry schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:45:
Lijkt me dat je de telefoon 2ehands gekocht hebt. Als deze van 'n poweruser geweest is en zo'n ca 2 jaar oud, ga er dan maar van uit dat de accu z'n beste tijd gehad heeft. Ken je iemand anders die ook 'n TYTN2 heeft? Dan even enkele dagen accu wisselen om te zien of dat 't probleem is, en zo ja, dan een nieuwe accu bestellen!

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
falconz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:40:
[...]

Lijkt me dat je de telefoon 2ehands gekocht hebt. Als deze van 'n poweruser geweest is en zo'n ca 2 jaar oud, ga er dan maar van uit dat de accu z'n beste tijd gehad heeft. Ken je iemand anders die ook 'n TYTN2 heeft? Dan even enkele dagen accu wisselen om te zien of dat 't probleem is, en zo ja, dan een nieuwe accu bestellen!
ze zijn nog gewoon nieuw te koop hoor, standaard met WM 6.1

Reg. datum: 08 september 2004

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:49:
ze zijn nog gewoon nieuw te koop hoor, standaard met WM 6.1
Als het een nieuwe is, moet ie gewoon terug naar de winkel en garantie claimen, want zo kort is niet normaal.
Dus lijkt het mij ook een 2e handsje van internet.

Reg. datum: 23 april 2009

Ik heb een probleem met mijn Tytn2. Hij doet alles goed, behalve bellen.
Als hij met de carkit verbonden is geweest, Parrot, dan is hij vaak daarna het geluid kwijt.
Ook crasht hij wel eens.
Hij draait Wm6.1 en heb verschillende radio's uitgeprobeerd.

Herkent iemand dit?

Dangeroes

quote:
schemert schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
Als hij met de carkit verbonden is geweest, Parrot, dan is hij vaak daarna het geluid kwijt.
Ook crasht hij wel eens.

Herkent iemand dit?
Tja, ik heb ook wel eens een crashend OS gehad. Of een geluid dat ie kwijt is. Een softe, dan wel harde, reset wil het probleem wel eens oplossen. Daarbij kan ik je ook een custom rom adviseren ;)

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
schemert schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
Ook crasht hij wel eens.

Herkent iemand dit?
Welk geluid ben je kwijt? Ik heb ook weleens het probleem dat het volume van de speaker (voor de beltoon bijvoorbeeld) op 0 gaat staan en ik weet dat ik daar niet de enige in ben.
Reg. datum: 18 juni 2006

Ik zie vaker mensen die constant verbinding hebben met mobiel internet, als ik internet wil gaan gebruiken moet hij eerst verbinden. Ik meen mij te herinneren dat ik toen ik de telefoon net had een instelling heb veranderd waardoor ik dus niet constant verbinding had met internet. Nu wil ik graag terug, maar ik kan nergens vinden waar ik dat ook alweer veranderd heb, als ik het überhaupt veranderd heb. Is het mogelijk om constant verbinding met het internet te hebben?

Alvast bedankt!

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Reg. datum: 15 oktober 2002

Ik pas dat altijd aan met KaiserTweak.
Reg. datum: 26 mei 2005

Ik heb mijn Vario III gekocht (tweedehands) met een Custom ROM, maar ik wil nu even terug naar de T-Mobile ROM omdat mij dat (toen ik nog een Wizard had) best wel goed bevalt. Nu is de Vario III-flashwereld nieuw voor mij. Ik lees iets over HardSPL 3.29... Nu ik wil updaten met de T-Mobile ROM, zie ik dit staan: 3.29.707 to 3.31.xxx

Is dit wel goed, en kan ik later nog terug, of??

hmzz, heb perongeluk op Volgende gedrukt en hij is nu aan het flashen, maar goed... :(

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Volgens mij moet je eerst de HardSPL verwijderen alvorens je een originele rom terugflashed, maar dat weet ik niet zeker. Ik snap alleen niet waarom je dan een T-Mobile branded rom met rotzooi verkiest boven de originele HTC non-branded rom.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Ach, ik ben het een beetje beu om een ROM te hebben met bugs, ik wil gewoon mijn telefoon goed kunnen gebruiken, en de troep neem ik dan maar voor lief :) Als ik ooit een 6.1/6.5 ROM tegenkomt die mij wel goed bevalt zal ik die natuurlijk flashen, maar degene die ik tot nog toe tegenkwam hadden allemaal bugjes...

maarud wijzigde dit bericht 23-05-2009 19:16 (34%)

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB

Reg. datum: 19 januari 2004

Het maakt niet uit of je nu terug gaat naar een T-Mobile ROM. Als je ooit nog een custom ROM wilt flashen, dan hoef je de HardSPL niet meer te flashen, dat is in dit geval dan al gebeurd :)
Dus daar hoef je je niet druk om te maken

Mijn TyTN 2 weigert consequent mail met een vast tijdsinterval binnen te halen. Alle accounts die ik op de PDA toevoeg heb ik ingesteld op een interval van vijf minuten. De mails worden echter pas binnengehaald zodra ik actief iets met het toestel doe, bv. van de toetsenbordvergrendeling halen of naar een willekeurige inbox ga. Enig idee waarin ik dit moet zoeken?

quote:
cryonic90 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:19:
Het maakt niet uit of je nu terug gaat naar een T-Mobile ROM. Als je ooit nog een custom ROM wilt flashen, dan hoef je de HardSPL niet meer te flashen, dat is in dit geval dan al gebeurd :)
Dus daar hoef je je niet druk om te maken
Ik heb direct maar weer de T-Mobile eraf gehaald, wat een troep :P Er zit nu een originele HTC rom op, de allernieuwste. Lekker snel ook, en bugvrij :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: