Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Werken de 16GB SDHC kaartjes eigenlijk ook in de TYTN II?
Ik heb nu de 8GB versie, uitbreiden naar 16 lijkt me wel handig.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
trekker22 schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:50:
ik ga dinsdag richting costa rica en eigenlijk nooit spellen op me TyTN 2 gehad, behalve heel veel patience..

zijn er nog games die echt goed draaien en de moeite waard zijn?
race/puzzle/bejeweled???
- Bejeweled2
- Girders
- Assassin's Creed
- Asphalt Urban GT 3 & 4
- Age of Empires 1
- Atomic Cannon
- Kevtris
- Pocket Uno
- Pocketsand
- MiniDogfight
- Worms A Space Oddity
- Leo's Flight Simulator
- Open Transport Tycoon Deluxe
- Guitar Hero Mobile

:) genoeg keuze.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 01 april 2004

Sinds een dag of 2 kan ik op mijn Tytn II geen berichten meer zien. Geen email, geen sms'jes, helemaal niets. Ik kan ze ook niet maken en als ik op "berichten" klik gebeurt er niets. Het lijkt wel of de hele applicatie is verdwenen. Kent iemand dit probleem? Ik heb WM6 5.2.1620 (build 18125.0.4.2). Rom versie 1.56.404.6.

Foxconn TW80 | Asus M2A-VM | AMD Athlon X2 4200+ EE | 3GB PC5300 | Seagate SATA 250GB 16MB | Samsung SH-203D | Samsung SyncMaster 203B | Samsung SyncMaster 920N | Microsoft Vista Ultimate 32b

Reg. datum: 19 januari 2004

En heb je ook al een soft reset geprobeerd? Dat wil soms nog wel eens helpen ;)

Forumzwerver

En in het ergste geval een HardReset.

Reg. datum: 22 maart 2009

Hallo allemaal - Ik heb sinds vorig jaar de TyTn2 .Alles werkte prima tot vorige week.Zodra ik hem aan zet dan zie ik het "smart mobility"logo + rechts onder de rode kleurkalibraties ?(R G D) dan trilt men een keer en dan begint het opnieuw.Nou had ik vaker probleempjes, op te lossen door middel van een soft of hard reset.
Maar het vervelende nu is dat de hard reset het ook niet meer doet.

Phew okee thuis aan de stroom gehangen en de harde reset pakt (Na 10 keer)
wou dit even laten weten voor mensen die dit probleem ook ervaren.
Mijn telefoon bleef dus rebooten achter elkaar zonder windows in te laden...........vaag

Forumzwerver

Flash je rom eens opnieuw. Je bent wel alles kwijt though, behalve alles van je kaartje.

Sowieso raar dat je het af en toe al kreeg, dat gebeurt niet zomaar als alles goed is. Herflashen lijkt me dan het beste.

Reg. datum: 15 oktober 2002

Als het niet weg is met een hard reset ben ik bang dat een flash niet veel zal helpen of de ROM kan nooit goed geweest zijn.
Wat voor een ROM staat erop?
Reg. datum: 15 februari 2000

Roms leiden niet ineens tot een instabiele Tytn. Ik zou gewoon met de klantenservice van HTC bellen wanneer de instabiliteit te erg wordt en harde resets ook niet meer werken. Dan kan het alleen nog maar een hardwareprobleem zijn.

Na reparatie doet mijn tytn2 het weer prima. Wel met een originele Rom naar de reparatiedienst sturen en niet één of andere "custom" rom, want dan krijg je je foon gelijk weer terug.

_██_
(ಠ_ృ)

Reg. datum: 22 maart 2009

Ja hij blijkt nu weer te werken.Harde reset uitgevoerd terwijl "hij" aan de stroom hing.Het leek wel een blaster-virus op mijn telefoon :) aan,uit aan,uit.....
Rom : gewoon de standaard, uit de winkel.
Ben dus alles wel kwijt maar hij doet het weer !

Reg. datum: 16 maart 2009

Al mensen ervaring met SPB Mobile Shell 3.0? Het lijkt mij erg handig/makkelijk werken en ziet er ook nog eens super uit.... Ben benieuwd of er al ervaringen zijn...

Reg. datum: 02 november 2004

Versie 3 van SPB Mobile Shell is toch nog niet te verkrijgen of vergis ik mij? Want op de site spreekt men nog altijd van versie 2, maar ik ben inderdaad ook benieuwd naar de ervaringen. De eerste filmpjes hierover zagen er alvast veel belovend uit.

Pietn

Reg. datum: 25 juni 2000

Er is al wel een uitgelekte beta beschikbaar. Ik was altijd al grote fan van de 2.x serie en ik vindt 3.x een absolute verbetering. Het ziet er wat gelikter uit en werkt uitstekend. Het grote verschil zit hem in de instellingen, je hebt veel meer mogelijkheden met betrekking tot plaatsing van items (widgets en contactpersonen) dan in 2.x. Daarnaast loopt ie erg soepel. Wat mij betreft weer een topproduct van SPB, voor zover ik 't nu heb kunnen zien.

To the extreme
Reg. datum: 20 juni 2006

weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.

I'm not as stupid as you look

Reg. datum: 30 juli 2005

quote:
Relisys schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 01:03:
Al mensen ervaring met SPB Mobile Shell 3.0? Het lijkt mij erg handig/makkelijk werken en ziet er ook nog eens super uit.... Ben benieuwd of er al ervaringen zijn...
SPB Mobile Shell 3.0 werkt uitstekend. volledig in het nederlands.
Skins/achtergronden zijn prima naar eigen voorkeur aan te passen :*)
Agenda is goed overzichtelijk geworden, ik zou zeggen testen maar ;)

Forumzwerver

quote:
crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.
Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.

To the extreme
Reg. datum: 20 juni 2006

quote:
MsG schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:51:
[...]

Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.
Bedankt voor het antwoord. Op kapaza.be vragen ze dus echt wel veel te veel geld voor hun gerief :X

I'm not as stupid as you look

Forumzwerver

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
Staat er nu één op Marktplaats.nl van een verkoper uit Amsterdam.
http://link.marktplaats.nl/246104043

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Gisteren via marktplaats nog een Kaiser op de kop getikt, wachten op de PalmPre duurt me te lang. het is wel een heel mooi toestelletje tot nu toe behoorlijk tevreden, ben noatuurlijk nog wel aan het tweaken.

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
EgoPro schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:09:
Gisteren via marktplaats nog een Kaiser op de kop getikt, wachten op de PalmPre duurt me te lang. het is wel een heel mooi toestelletje tot nu toe behoorlijk tevreden, ben noatuurlijk nog wel aan het tweaken.
Gooi er PDA Corner Ultimate op en je hebt een prima toestel met goede accu duur en veel functionaliteit. Het was na 1,5 jaar in bezit te zijn van een Kaiser ook mijn eerste flash en die is me zeer goed bevallen!

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

Je bedoelt dat PDA Corner Ultimate de enige andere firmware is die je gebruikt hebt?
It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
My-life schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:29:
Je bedoelt dat PDA Corner Ultimate de enige andere firmware is die je gebruikt hebt?
Ja :P, maar heb wel een en ander doorgenomen. Maar ik heb moeite met het analyseren van je reply. cynisch of niet ;)

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

Cynisch is niet het goede woord, maar je antwoord bepaald wel mede wat de waarde is van je advies ;) .

My-life wijzigde dit bericht 23-04-2009 15:30 (23%)

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Ik draai nu de orginele firmware en heb de trial van SPB geinstalleerd ben eignelijk wel tevreden ik wacht nog maar even met updaten

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: