HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Reageer Nieuw Topic- Bejeweled2quote:trekker22 schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:50:
ik ga dinsdag richting costa rica en eigenlijk nooit spellen op me TyTN 2 gehad, behalve heel veel patience..
zijn er nog games die echt goed draaien en de moeite waard zijn?
race/puzzle/bejeweled???
- Girders
- Assassin's Creed
- Asphalt Urban GT 3 & 4
- Age of Empires 1
- Atomic Cannon
- Kevtris
- Pocket Uno
- Pocketsand
- MiniDogfight
- Worms A Space Oddity
- Leo's Flight Simulator
- Open Transport Tycoon Deluxe
- Guitar Hero Mobile
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Reg. datum: 01 april 2004
Foxconn TW80 | Asus M2A-VM | AMD Athlon X2 4200+ EE | 3GB PC5300 | Seagate SATA 250GB 16MB | Samsung SH-203D | Samsung SyncMaster 203B | Samsung SyncMaster 920N | Microsoft Vista Ultimate 32b
Reg. datum: 22 maart 2009
Maar het vervelende nu is dat de hard reset het ook niet meer doet.
Phew okee thuis aan de stroom gehangen en de harde reset pakt (Na 10 keer)
wou dit even laten weten voor mensen die dit probleem ook ervaren.
Mijn telefoon bleef dus rebooten achter elkaar zonder windows in te laden...........vaag
Sowieso raar dat je het af en toe al kreeg, dat gebeurt niet zomaar als alles goed is. Herflashen lijkt me dan het beste.
Wat voor een ROM staat erop?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Na reparatie doet mijn tytn2 het weer prima. Wel met een originele Rom naar de reparatiedienst sturen en niet één of andere "custom" rom, want dan krijg je je foon gelijk weer terug.
_██_
(ಠ_ృ)
Reg. datum: 22 maart 2009
Rom : gewoon de standaard, uit de winkel.
Ben dus alles wel kwijt maar hij doet het weer !
Reg. datum: 02 november 2004
Pietn
I'm not as stupid as you look
SPB Mobile Shell 3.0 werkt uitstekend. volledig in het nederlands.quote:Relisys schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 01:03:
Al mensen ervaring met SPB Mobile Shell 3.0? Het lijkt mij erg handig/makkelijk werken en ziet er ook nog eens super uit.... Ben benieuwd of er al ervaringen zijn...
Skins/achtergronden zijn prima naar eigen voorkeur aan te passen
Agenda is goed overzichtelijk geworden, ik zou zeggen testen maar
Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.quote:crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.
Bedankt voor het antwoord. Op kapaza.be vragen ze dus echt wel veel te veel geld voor hun geriefquote:MsG schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:51:
[...]
Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.
I'm not as stupid as you look
Staat er nu één op Marktplaats.nl van een verkoper uit Amsterdam.quote:crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.
http://link.marktplaats.nl/246104043
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Gooi er PDA Corner Ultimate op en je hebt een prima toestel met goede accu duur en veel functionaliteit. Het was na 1,5 jaar in bezit te zijn van een Kaiser ook mijn eerste flash en die is me zeer goed bevallen!quote:EgoPro schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:09:
Gisteren via marktplaats nog een Kaiser op de kop getikt, wachten op de PalmPre duurt me te lang. het is wel een heel mooi toestelletje tot nu toe behoorlijk tevreden, ben noatuurlijk nog wel aan het tweaken.
And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends
Jaquote:My-life schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:29:
Je bedoelt dat PDA Corner Ultimate de enige andere firmware is die je gebruikt hebt?
And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends
My-life wijzigde dit bericht 23-04-2009 15:30 (23%)
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last