Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Relisys schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:41:
En ik heb m'n Tytn 2.... Wel een vodafone branded V1615, maar nog als nieuw! Inmiddels simlock eraf en een custom rom erop. Alleen vraag ik me af of het mogelijk is om los enkel een radio rom erop te zetten, en of iemand advies kan geven wat dan een goede rom is?

Daarnaast vraag ik me af of jullie programma's vanaf het toestel zelf draaien of vanaf een geheugenkaart?
Vraag 1: Ja, dat is mogelijk. Eerst hard spl als je dat nog niet gedaan hebt, daarna een radio rom erop. Deze zijn te vinden op XDA.

Vraag 2: Ik draai 1.71.09.01, welke me erg goed bevalt. Ik kan alleen niet zeggen of het de beste is.

Vraag 3: Vanaf het toestel, maar ik kan je daaromtrend geen goede redenering geven. Het is een gevoel ;)

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Reg. datum: 16 maart 2009

Ik heb momenteel de radio rom 1.58.16.27 en merk dat de GPS hier erg slecht mee werkt...
Is het mogelijk om de 1.71.09.01 te gebruiken bij een rom van Dutty's?

Of kan ik beter een rom nemen waar radio rom 1.71.09.01 standaard inzit? Bij dutty's heb ik namelijk het probleem dat de comm manager af en toe spontaan opent... meer mensen die dit hebben?

Edit: inmiddels de 1.71.09.01 op de rom van Dutty's, maar ook hierbij krijg ik geen fix met de GPS. Iemand die een goede rom met radio rom heeft?

Relisys wijzigde dit bericht 18-03-2009 22:04 (54%)

Ook merkte ik dat de Tytn mijn ontvangen smsjes in conversaties zet....Kan iemand mij uitleggen hoe dit uitgeschakeld kan worden? En waar worden de smsjes opgeslagen?

Ook wil ik graag weten hoe je andere beltonen kan instellen?

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Relisys schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 02:12:
Ook merkte ik dat de Tytn mijn ontvangen smsjes in conversaties zet....Kan iemand mij uitleggen hoe dit uitgeschakeld kan worden? En waar worden de smsjes opgeslagen?
quote:
BtM909 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:52:
[...]

Je wilt helemaal niet die registry setting aanmaken, aangezien het ook functionaliteit vernaggeld (je krijgt geen notificaties meer van nieuwe SMSjes) ;)

Wat je beter kan doen is op zoek naar de volgende file C:\Windows\SMSInboxThreading

Maak een kopie en hernoem de kopie naar SMSInboxThreading.exe. Vanaf nu kan je met deze exe netjes bepalen wat voor view je wilt hebben ;)
[afbeelding]
of
quote:
quote:
Ook wil ik graag weten hoe je andere beltonen kan instellen?
Gooi wat tonen in je Windows/rings folder en dan kun je die kiezen bij je beltonen

Gaitman wijzigde dit bericht 19-03-2009 08:56 (9%)

quote:
Atomsk schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:18:
M'n TyTN2 valt de laatste tijd spontaan uit. Accu is gewoon vol, of voldoende opgeladen, maar het gebeurt steeds vaker dat de HTC 's ochtends uit staat. Niet in flight mode, maar echt uit. Voorheen ook wel eens last van spontane resets bij het uit standby halen, maar dat is nu erger geworden blijkbaar.

Toestel is nu zo'n 1½ jaar oud. Is HTC dan nog een beetje coulant mbt garantie/reparatie?
Eerst maar eens bellen naar de klantenservice. :P
stoot je telefoon is ergens tegen aan,
als ie dan ook uit gaan, dan zijn de contactjes waar je accu tegen zit een beetje uitgelubberd.
zelf doe ik een klein papiertje bij de accu, zodat ie wat beter klem zit.

dit is overigens met meerdere en andere toestellen ook het geval

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
ijsbeer910 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:01:
[...]

stoot je telefoon is ergens tegen aan,
als ie dan ook uit gaan, dan zijn de contactjes waar je accu tegen zit een beetje uitgelubberd.
zelf doe ik een klein papiertje bij de accu, zodat ie wat beter klem zit.

dit is overigens met meerdere en andere toestellen ook het geval
Misschien is het ook mogelijk om de contactjes heel voorzichtig iets te "buigen" voor beter contact. Ik heb op dit moment mijn Tytn2 niet bij de hand. Dus ik zou zo niet kunnen zeggen of het uberhaupt mogelijk is.

Gaitman, bedankt voor je reactie. Het is allemaal gelukt nu!

Echter zit ik nog steeds met het probleem van ontvangst met GPS en WIFI. Heb momenteel de Dutty's WM6.1 5.2.19209 rom draaien. Iemand een idee welke radio rom hier het beste bij kan?

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
Gaitman schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:37:
[...]

Misschien is het ook mogelijk om de contactjes heel voorzichtig iets te "buigen" voor beter contact. Ik heb op dit moment mijn Tytn2 niet bij de hand. Dus ik zou zo niet kunnen zeggen of het uberhaupt mogelijk is.
Heb het eens getest, maar schudden of stoten heeft geen effect. Het uitvallen gebeurde trouwens meestal wanneer de tytn2 bewegingsloos op een tafel lag. Dan kan er natuurlijk nog steeds ergens kortsluiting zijn ofzo, maar is het blijkbaar niet van beweging afhankelijk.

update: het wordt alleen maar erger. Even geleden stond de HTC weer uit en bij het inschakelen bleken alle instellingen verdwenen en ging het toestel in een harde-reset loop voor een aantal keer. Nu nog wil hij elke keer de provider instellen wat eindigt in een databasefout, waarna er weer wordt gevraagd om te resetten.. :|

Er wordt niet opgenomen bij HTC :( 0207965399 is het goede nr toch?

Atomsk wijzigde dit bericht 20-03-2009 11:58 (24%)

_██_
(ಠ_ృ)

Reg. datum: 19 maart 2009

Dag mede-Tweakers,

Sinds 1,5 week ben ik in het bezit van een nieuwe TYTN II, ik heb echter een groot probleem ontdekt.

Ik gebruik een 8GB Micro-SD kaartje, daarop staat voor ongeveer 5GB aan muziek. Ik heb op mijn vorige toestel (HTC Touch) dit ook gebruikt en dat ging prima. Op dit toestel echter heb ik het probleem dat hij opeens alle muziek behalve een stuk of 30 liedjes onzichtbaar zijn geworden, een betere benaming heb ik niet. Opeens kon hij die nummers niet meer vinden in Mediaplayer en ook niet in verkenner. Als ik het kaartje in mijn pc stop zie ik dat ze niet helemaal weg zijn want het geheugen is gewoon nog in gebruik.

Het vreemde is dat hij dit niet deed toen ik hem net had... Ik heb nu al 3 keer opnieuw de muziek erop gezet en steeds heb ik weer hetzelfde, zelfs als ik het apparaat niet eens heb gebruikt... :?

Andere data wordt niet verwijderd (denk aan TomTom maps), verder heb ik alle muziek in 1 map staan. Op mijn oude toestel had ik nergens last van...

Ik heb mijn geheugenkaart helemaal geformatteerd (snelformatteren kon hij niet) en toen alles er opnieuw op gezet, ook dit hielp niet. Ik heb Windows Mobile 6.0 en het toestel is Orange branded.

Iemand enig idee? Ik weet het even niet meer... :|

Dajo.

quote:
DajoR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:31:
Dag mede-Tweakers,

Sinds 1,5 week ben ik in het bezit van een nieuwe TYTN II, ik heb echter een groot probleem ontdekt.

Ik gebruik een 8GB Micro-SD kaartje, daarop staat voor ongeveer 5GB aan muziek. Ik heb op mijn vorige toestel (HTC Touch) dit ook gebruikt en dat ging prima. Op dit toestel echter heb ik het probleem dat hij opeens alle muziek behalve een stuk of 30 liedjes onzichtbaar zijn geworden, een betere benaming heb ik niet. Opeens kon hij die nummers niet meer vinden in Mediaplayer en ook niet in verkenner. Als ik het kaartje in mijn pc stop zie ik dat ze niet helemaal weg zijn want het geheugen is gewoon nog in gebruik.

Het vreemde is dat hij dit niet deed toen ik hem net had... Ik heb nu al 3 keer opnieuw de muziek erop gezet en steeds heb ik weer hetzelfde, zelfs als ik het apparaat niet eens heb gebruikt... :?

Andere data wordt niet verwijderd (denk aan TomTom maps), verder heb ik alle muziek in 1 map staan. Op mijn oude toestel had ik nergens last van...

Ik heb mijn geheugenkaart helemaal geformatteerd (snelformatteren kon hij niet) en toen alles er opnieuw op gezet, ook dit hielp niet. Ik heb Windows Mobile 6.0 en het toestel is Orange branded.

Iemand enig idee? Ik weet het even niet meer... :|

Dajo.
Ik heb het enige tijd geleden gehad met al mn foto's en filmpjes. De rest was onbeschadigd.
Je kunt via Google diverse programma's vinden om bestanden van een corrupte SD kaart te halen...

Reg. datum: 19 maart 2009

Hm, interessant. Ik ben dus niet de enige!

Ik heb uiteindelijk dus de kaart moeten formatteren, dat was de makkelijkste manier om alles eraf te krijgen. Maarja dit is natuurlijk geen doen.

@Bigfoot78: uiteindelijk is het dus weer over gegaan?

Dajo.

quote:
DajoR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:
Hm, interessant. Ik ben dus niet de enige!

Ik heb uiteindelijk dus de kaart moeten formatteren, dat was de makkelijkste manier om alles eraf te krijgen. Maarja dit is natuurlijk geen doen.

@Bigfoot87: uiteindelijk is het dus weer over gegaan?

Dajo.
Nee, ik heb de bestanden er af kunnen halen maar de data op de kaart bleef corrupt.
Een format is inderdaad de enige optie.

hyperdragon is eigenlijk niet meer te krijgen enzo...

maar wilde eens een alternatieve gaan proberen, met een easy interface, goeie dialer en goeie snelheid. Ik vind de Hyperdragon schuifbalk prima werken, maar werkt nog niet helemaal naar me zin.

Wat is de beste rom die zorgt voor beste besturing zonder stylus???

www.purken.org
Reg. datum: 01 juli 1999

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:00:
[...]

Nee, ik heb de bestanden er af kunnen halen maar de data op de kaart bleef corrupt.
Een format is inderdaad de enige optie.
Ook ik was 2 weken terug na anderhalf jaar ineens al mijn foto's kwijt.
Met muziek werk ik niet.

koud he!

ik loop nu tegen het probleem aan dat ik geen geluid meer heb bij het ontvangen van een sms met Dutty's WM6.1 5.2.19209 rom. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Profiel staat gewoon op normaal en geluid voor ontvangen van een sms heb ik gekozen.

En is er wellicht ook een rom bekend waar eigenlijk geen bugs meer in zitten bij dagelijks gebruik? Ook merk ik aan Dutty's rom dat deze na 4 a 5 dagen het liefst een soft reset wil om echt vlot te blijven. Is dit bij alle roms, of is dit een uitzondering?

Reg. datum: 14 juli 2005

quote:
trekker22 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:57:

maar wilde eens een alternatieve gaan proberen, met een easy interface, goeie dialer en goeie snelheid. Ik vind de Hyperdragon schuifbalk prima werken, maar werkt nog niet helemaal naar me zin.

Ik ben erg tevreden met Hyperdragon IV IOLITE met Manilla 2D, nu hij offline is gehaald ivm klachten van Microsoft is hij nog wel te vinden op een aantal torrent trackers her en der. Een andere fijne ROM is PDACorner. Kwestie van flashen en uitproberen dus. ;)

"Any difference that makes no difference, is no difference"

Reg. datum: 15 februari 2000

M'n TyTN 2 vandaag terug uit reparatie bij Eurotwice. Jammer dat ze er niet bij vermelden wat er precies aan gedaan is. Stond alleen bij dat er geen fouten geconstateerd zijn, op wat toetsen die het niet doen na. Qwerty keypad is dus vervangen, maar ik heb geen idee of ze voor de rest nog wat vervangen hebben. Dat je een storing die zo'n 1x per week voorkomt niet in een uurtje detecteert, is niet zo vreemd. :|

_██_
(ಠ_ృ)

It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
Feni schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Ik ben erg tevreden met Hyperdragon IV IOLITE met Manilla 2D, nu hij offline is gehaald ivm klachten van Microsoft is hij nog wel te vinden op een aantal torrent trackers her en der. Een andere fijne ROM is PDACorner. Kwestie van flashen en uitproberen dus. ;)
Ik heb 2 maanden geleden ook PDA UltimateCorner genomen en ben erg tevreden over de resultaten. Betere interface, sneller, betere accuduur. Eigenlijk alleen maar positief. Alleen geen mogelijkheid meer voor TodayAgenda wat ik altijd gebruikte. Na veel zoeken dat ook opgelost met een 2nd todayscreen wat erg prettig werkt. Al met al zeer tevreden nu. (oja, ik was ook nieuwe met het hele flashen van radioroms en gewone roms, maar de aanwijzingen gevolgd en dat ging prima! Ik heb hem nu al ruim 1,5 jaar.

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

bartvanstrien.nl

iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de optie VISIBLE van Bluetooth altijd op AAN staat?

Nu is het zo dat als ik bluetooth uit zet en weer aan....ik ook deze optie weer moet aanvinken....erg irritant al zeg ik zelf....

Forza Ferrari!

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Mensen, ik zeg dit topic gedag, want ben weer overgehopt naar een Touch Pro. De TyTN2 heeft me veel geboden en het blijft een leuk apparaatje. Maar ik kon deze goede deal niet laten staan.

Helaas ga ik er wel achteruit qua knoppen, wat je toch wel merkt en ook het 'tilten' van het scherm ga ik missen :), wat ik eerst zelfs afkraakte als feature, bleek het reuze handig te zijn.
quote:
trekker22 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:57:

Persoonlijk vond ik de PDACornerUltimate-series erg snel, maar ik weet niet of het nog beter te bedienen is zonder stylus dan andere roms. Het heeft namelijk gewoon Manilla aan boord, en ook dingen als LargeTitleBar.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
MsG schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:37:
Mensen, ik zeg dit topic gedag, want ben weer overgehopt naar een Touch Pro. De TyTN2 heeft me veel geboden en het blijft een leuk apparaatje. Maar ik kon deze goede deal niet laten staan.

Helaas ga ik er wel achteruit qua knoppen, wat je toch wel merkt en ook het 'tilten' van het scherm ga ik missen :), wat ik eerst zelfs afkraakte als feature, bleek het reuze handig te zijn.

[...]

Persoonlijk vond ik de PDACornerUltimate-series erg snel, maar ik weet niet of het nog beter te bedienen is zonder stylus dan andere roms. Het heeft namelijk gewoon Manilla aan boord, en ook dingen als LargeTitleBar.
heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:05:
[...]

heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1
Wil je het es uitleggen? Ben wel benieuwd :). Enige wat me nu frustreert is de links en rechts toets.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
MsG schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:28:
[...]

Wil je het es uitleggen? Ben wel benieuwd :). Enige wat me nu frustreert is de links en rechts toets.
de knoppen op de tytn icm het draaiwiel zijn veel fijner. Het scherm is voor touchbediening veel fijner, het is een heel anders soort scherm, ik houd niet van die harde schermen zoals de Pro en de HD hebben. Dat voelt veel slechter aan met de penbediening. En over het geluid: slecht bij de Pro tov de Tytn. Samengevat, die pro beviel me helemaal niet.

john-hendriks wijzigde dit bericht 01-04-2009 09:31 (12%)

ik ga dinsdag richting costa rica en eigenlijk nooit spellen op me TyTN 2 gehad, behalve heel veel patience..

zijn er nog games die echt goed draaien en de moeite waard zijn?
race/puzzle/bejeweled???

It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

Je kunt de tynth II ook wat opvrolijken met wat zomerse vinyl covers...
Zie: http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=140305740106

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: