Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

- Krassen op Touch screen (ligt er ook een beetje aan of je dit erg vind)
- Speling van het schuifmechanisme
- Toetsjes in het algemeen
- Accuduur

En als je je niet wilt wagen aan custom roms zou ik zorgen dat je geen branded versie koopt maar een officiele HTC Pro TyTN II van HTC zelf.

Op marktplaats vind je ze al voor 125-175

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 16 maart 2009

Helaas is de prijs momenteel vaak wat hoger op marktplaats.
Daarnaast lijkt de accuduur mij erg lastig testen op korte termijn als je bij de koper langsgaat denk ik?
En zijn er verder nog zwakke punten die belangrijk zijn om te bekijken, zowel aan de hardware als de software?

Forumzwerver

Software is relatief dus dat boeit niet. Een hard reset en hij is weer zoals hij gekocht was. Het is vooral de fysieke staat. Als ik jou was zou ik niet altijd voor de goedkoopste gaan, dat is vaak ook de meest afgeragde.

Bedankt voor je info. Als laatste vraag ik mij nog af of het lastig is om een gelockte Tytn 2 te unlocken, zodat hij bruikbaar is met alle providers. Is het mogelijk om dit zelf te doen?

Forumzwerver

Jawel alleen ik weet niet of je dit mag vragen op GoT :). Een non-brandend tytn 2 is sowieso niet gelocked. En als je een gebranded toestel koopt van meer dan een jaar oud moet de simlockcode ook gegeven worden door de provider. Maar je kan het geloof ik ook zelf doen.

Bedankt voor je informatie!

Reg. datum: 17 maart 2009

Hallo,
Ik heb mijn Gmail doorgelinkt naar die email in WM. Alleen ik krijg ook alle mailtjes die ik zelf verstuur (via de pc) nog een keer via m'n telefoon (is dat outlook?) binnen. Dus ik verstuur hem van mn Gmail, en ik ontvang hem gewoon op mn telefoon nog een keer van mezelf. Redelijk irritant. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit kan zetten???
Bij voorbaat dank

Reg. datum: 15 oktober 2002

offtopic:
Welkom op GoT jahallow, lees de regels even door. Groeten kun je bijvoorbeeld in het vervolg achterwege laten

Ik heb hetzelfde probleem en volgens mij is er geen oplossing. Wel erg irritant ja.

Ben mijzelf vandaag weer verder aan het verdiepen in de Tytn2. Echter ben ik er niet uit wat de "radio roms" nu precies inhouden. Kan iemand dit in het kort uitleggen?

Reg. datum: 17 mei 2003

Het zijn de stuurprogramma's die WiFi, telefoon signal e.d. aansturen.

Forumzwerver

Inderdaad, een soort drivers voor alle connectie dingen. Dus mocht bijvoorbeeld je bereik slecht zijn, of bijvoorbeeld GPS ontvangst lang duren, slecht geluid, etc, dan loont het soms om een andere radio te flashen. Deze radio staat los van een normale Rom, wat het besturingssysteem zelf inhoud.

Reg. datum: 17 maart 2009

quote:
My-life schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:29:
offtopic:
Welkom op GoT jahallow, lees de regels even door. Groeten kun je bijvoorbeeld in het vervolg achterwege laten

Ik heb hetzelfde probleem en volgens mij is er geen oplossing. Wel erg irritant ja.
Allright. M'n vriendin heb 'n HTC Diamond en hotmail door gelinkt zeg maar, en daar geen last van. Ligt het dus gewoon aan het feit dat WM en Gmail niet samenwerken?

En welke radio roms kunnen jullie aanraden dan? Of zijn deze ook weer afhankelijk van de telefoon?

Forumzwerver

Per type WM telefoon heb je idd weer andere roms, maar dit is het TyTN 2 topic, waar het dus enkel over die telefoon gaat. Een romkeuze is echt persoonlijk. Wil je veel spul ingebakken, of wil je een bijna kale rom waarbij je veel zelf nog installeert? Veel roms zijn trouwens engels only, dus dat moet je wel willen. Wél kan je gewoon een Nederlandse woordenboek downloaden waardoor de woordsuggesties bij typen wel gewoon NL zijn.

Ikzelf gebruik PDACORNERUltimate.

Lees goed door over het flashen hoe het exact moet en neem de tijd. Over flashen zelf mag je niks vragen op GoT.

Misschien is het verkeerd overgekomen, maar ik bedoelde de radioroms. Is de prestatie tussen verschillende Tytn2's verschillend of is er een radiorom die jullie echt aanraden?

Of is het zo dat een radiorom weer gekoppeld zit aan een gewone rom?

Forumzwerver

Dat verschilt heel erg per provider, land, etc. Ook een beetje wat je wilt. De een heeft een betere wifi, de andere weer iets betere batterijduur, bovendien heb je ook veel te maken met het placebo-effect. Je kan gewoon vrijelijk een paar proberen. Ik zelf draai nu: 1.70.19.09

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Relisys schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:51:

Of is het zo dat een radiorom weer gekoppeld zit aan een gewone rom?
Beide. Als je een custom ROM pakt heeft die over het algemeen een radio ROM ingebakken.
Maar als je een radio ROM los wilt hebben kan dat ook. Heb ik verder geen ervaring mee eigenlijk.
Jaartje geleden een paar ROMs geprobeerd en de beste daarvan draai ik nu nog steeds :)

Is het een idee om te inventariseren welke roms de verschillende Tytn2 eigenaren hier op het forum hebben, zodat er een overzicht ontstaat van veelgebruikte roms?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik heb een ROM van Duttythroy, maar ik geloof niet dat het wordt gewaardeerd om het daar over te hebben hier.
Maar ik kan het mis hebben ? Mochten we er wel over discussiëren, maar niet linken, of gewoon helemaal niet ?

Ik heb inmiddels een Tytn 2 van Vodafone op het oog. Zitten er aan de versie van Vodafone nog beperkingen tov de unbranded Tytn 2?

quote:
My-life schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:29:
offtopic:

quote:
jahallow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:10:
Hallo,
Ik heb mijn Gmail doorgelinkt naar die email in WM. Alleen ik krijg ook alle mailtjes die ik zelf verstuur (via de pc) nog een keer via m'n telefoon (is dat outlook?) binnen. Dus ik verstuur hem van mn Gmail, en ik ontvang hem gewoon op mn telefoon nog een keer van mezelf. Redelijk irritant. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit kan zetten???
Bij voorbaat dank
Ik heb hier zelf nooit last van gehad. Gebruik zelf ook Gmail maar heb het gelijk als imap4 gebruikt ipv pop.
Ik weet niet wat jullie gebruiken maar in het prille begin heb ik wel pop3 gebruikt met me tytn en er staat me iets van bij dat ik het toen ook had.

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

quote:
Relisys schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:19:
Ik heb inmiddels een Tytn 2 van Vodafone op het oog. Zitten er aan de versie van Vodafone nog beperkingen tov de unbranded Tytn 2?
Nee hoor, ik heb hem ook en draai gewoon een custom rom. :)

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Nee hoor, ik heb hem ook en draai gewoon een custom rom. :)
En om een custom rom te draaien moet je hem dan eerst unlocken met HardSPL of iets dergelijks?

Reg. datum: 15 februari 2000

M'n TyTN2 valt de laatste tijd spontaan uit. Accu is gewoon vol, of voldoende opgeladen, maar het gebeurt steeds vaker dat de HTC 's ochtends uit staat. Niet in flight mode, maar echt uit. Voorheen ook wel eens last van spontane resets bij het uit standby halen, maar dat is nu erger geworden blijkbaar.

Toestel is nu zo'n 1½ jaar oud. Is HTC dan nog een beetje coulant mbt garantie/reparatie?
Eerst maar eens bellen naar de klantenservice. :P

Atomsk wijzigde dit bericht 18-03-2009 11:35 (6%)

_██_
(ಠ_ృ)

En ik heb m'n Tytn 2.... Wel een vodafone branded V1615, maar nog als nieuw! Inmiddels simlock eraf en een custom rom erop. Alleen vraag ik me af of het mogelijk is om los enkel een radio rom erop te zetten, en of iemand advies kan geven wat dan een goede rom is?

Daarnaast vraag ik me af of jullie programma's vanaf het toestel zelf draaien of vanaf een geheugenkaart?

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: