Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Van de week werdt m'n tytn wel heeeel erg traag,
scrollen in i.e., berichten typen, zowel email als sms, (na 10 sec, de letters 1 voor 1 opkomen draven)
Toen maar eens woord voorspelling uitgezet, wat een verschil!!!!!!!!!

het is gewoon een aanrader!!!

Reg. datum: 23 mei 2007

Heb een unbranded tytn 2 met de orginele rom nog.
Vanmiddag wilde ik bellen maar dat ging niet .
Toetsenblok niet bereikbaar,contacten doet ook niets ,agenda ook niet.
Ook geen telefoonverbinding mogelijk omdat het netwerk niet beschikbaar is.
Wel internet ,mail en sms tot beschikking.
Wat kan dat zijn?

Reg. datum: 19 januari 2004

Al een keer een soft reset gedaan om te kijken of het daarna wel werkt?

Reg. datum: 02 augustus 2008

quote:
ijsbeer910 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 07:13:
Van de week werdt m'n tytn wel heeeel erg traag,
scrollen in i.e., berichten typen, zowel email als sms, (na 10 sec, de letters 1 voor 1 opkomen draven)
Toen maar eens woord voorspelling uitgezet, wat een verschil!!!!!!!!!

het is gewoon een aanrader!!!
Indd, dat heb ik ook mogen ontdekken :) Veeeeeel beter zo. Geen traagheid met typen meer gelukkig...
Echt een aanrader indd

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

Ik heb een autoradio gekocht die via bleutooth de trackinformatie kan weergeven die ik vanaf mijn telefoon Tytn II stream. De vorige/volgende track werkt wel op de autoradio echter er wordt geen trackinformatie weergegeven. Op de radio staat alles goed. Ondersteund Windows Mobile het AVRCP bleutooth protocol niet volledig?

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Hmm, net iets weirds gebeurd.

TyTn II liet beltoon horen, tijdens het voor de 1e keer rinkelen was het inkomende gesprek ineens afgebroken. Bleek mams te zijn die daarna de vaste telefoon belde, ze zei dat ze heel lang de telefoon over heeft laten gaan :?

Als dit vaker gebeurt, moet ik dit dan bij m'n foon zoeken of bij T-Mobile?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

Ik weet niet of ik goed gezocht heb daarom vraag ik het hier als bevestiging.
Klopt het dat de tytn 2 geen tv-out mogelijkheid heeft (al dan niet via een extra kabeltje) ?

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
My name is Nobody, Nobody is perfect

www.purken.org
Reg. datum: 01 juli 1999

hij heeft GEEN tv-out.

koud he!

( o )( o )
Reg. datum: 12 november 2001

Ik heb het nu sinds een dag dat het apparaat aan gaat in mijn zak. Meestal heeft hij dan ook een ander profiel geselecteerd. Blijkbaar haalt het scrollwiel hem uit standby. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Is hier een register key voor? Via google / xda kon ik niets vinden...

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7

Reg. datum: 15 oktober 2002

Heb je misschien een ongelezen e-mail, SMS of een gemiste oproep?
Dan wordt hij zelf ook weer wakker namelijk.
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
FoOL schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:05:
Ik heb het nu sinds een dag dat het apparaat aan gaat in mijn zak. Meestal heeft hij dan ook een ander profiel geselecteerd. Blijkbaar haalt het scrollwiel hem uit standby. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Is hier een register key voor? Via google / xda kon ik niets vinden...
Had ik ook last van en na heel lang en veel zoeken heb ik alleen kunnen vinden dat S2U2 de enige handige remedie is voor dit probleem. Wel even de SMS optie aanzetten in de config overigens. Ongeacht wat je doet, als je een SMS-bericht krijgt, komt je telefoon uit stand-by. Er schijnt een registry optie voor te zijn, maar die werkt bij mij in ieder geval niet.

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
Ken. schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Had ik ook last van en na heel lang en veel zoeken heb ik alleen kunnen vinden dat S2U2 de enige handige remedie is voor dit probleem. Wel even de SMS optie aanzetten in de config overigens. Ongeacht wat je doet, als je een SMS-bericht krijgt, komt je telefoon uit stand-by. Er schijnt een registry optie voor te zijn, maar die werkt bij mij in ieder geval niet.
Heb je er ook aan gedacht om via het register uit te schakelen dat je toestel automatisch aan gaat als het toetsenbord (een heel klein beetje in je broekzak) uitgeschoven wordt?

\m/.([oO]).\m/

Dat heb ik inderdaad een week nadat ik mijn TyTN had, uitgezet.
Maar het SMS wake probleem heeft daar - bij mij iig - niets mee te maken verder :)

Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
DaSaN schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:45:
[...]

Heb je er ook aan gedacht om via het register uit te schakelen dat je toestel automatisch aan gaat als het toetsenbord (een heel klein beetje in je broekzak) uitgeschoven wordt?
Welke key is dat?
( o )( o )
Reg. datum: 12 november 2001

Het probleem was bij mij echt het scrollwiel, heb het meerdere keren gereproduceerd. Vreemd genoeg heeft een soft reset het probleem weer verholpen.

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7

Voor jullie allebei dan:

LAAT HET TOESTEL OP STANDBY STAAN BIJ UITSCHUIVEN VAN HET TOETSENBORD:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Hardware\DeviceMap\Keybd\"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "SlideWakeup"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

LAAT HET SCHERM UIT BIJ HET ONTVANGEN VAN EEN SMS:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "DisableSMSWakeUpEvent", en geef deze de waarde "1" en "Dec"
-3) Voer tot slot een soft reset uit

\m/.([oO]).\m/

Dat is inderdaad de key die ik bedoelde, en bij mij heeft 'ie iig nooit gewerkt.
Ik heb 'm er gewoon maar in laten staan nadat ik 'm had toegevoegd, maar ik kan 'm net zo goed weer deleten.

Iemand anders die 'm wel werkend heeft gekregen toevallig ?

Ja hoor, ik dus, bij meerdere verschillende wm telefoons

\m/.([oO]).\m/

Hmm apart.. Misschien dat het ROM-gerelateerd is ofzo.
Kan niet echt iets anders bedenken namelijk.

Oh well :)

Reg. datum: 16 maart 2009

Ik ben al enige tijd op zoek naar een smartphone met volledig toetsenbord en ingebouwde GPS. Nu lijkt de Tytn 2 mij een geweldige oplossing. Echter staan op kieskeurig nogal wat negatieve reacties. http://www.kieskeurig.nl/gsm/htc/tytn_ii/reviews/196694/. Zijn deze reacties terecht, of gaat het daar om de normale gebruikers die bijv onwetend zijn of niet bereid om tweaks te proberen of andere Roms te gebruiken?

\m/.([oO]).\m/

Ik kan natuurlijk niet voor die mensen spreken, maar ik ben alweer anderhalf jaar dik tevreden over mijn TyTN II !
Herken veel van die problemen dan ook niet, of heb er een oplossing voor gevonden.
Inkomende oproepen neem ik altijd op met de hardware button ipv de soft button. Dat gaat gewoon sneller en dat leer je vanzelf door alles uit te proberen. Is wellicht niet voor iedereen weggelegd I guess.

Ben je bereid je te verdiepen in je telefoon, neem dan gerust een TyTN.
Ben je dat niet, neem dan een iPhone :P (ok, die heeft dan weer geen toetsenbordje, maar het gaat om het idee)

Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van een Dell X50V waarin ik mij ook een aantal keer verdiept heb in de verschillende roms ed. Het zal dan naar alle waarschijnlijk geen problemen opleveren als ik een Tytn aanschaf denk jij?

\m/.([oO]).\m/

Lijkt mij in ieder geval niet nee :)
Enkele custom ROMs uitproberen, evt extra applicaties installeren, dan lekker gaan customizen en klaar ben je.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik kan me er ook niet echt in vinden. Behalve het stroomslurp gedeelte. Maar dat geldt voor elke telefoon met een volwaardig OS en dingen als wifi e.d. Wél zou ik me inderdaad niet beperken tot de officiele roms, maar lekker gaan romwinkelen bij XDA.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Aangezien de Tytn 2 nieuw nog een erg hoge prijs heeft, wil ik hem wellicht tweedehands kopen. Kunnen jullie mij tips geven waar ik dan op moet letten?

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: