Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
koekoek2003nl schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:42:
O dan wil ik het ook meteen even proberen

Wat moet je allemaal in die default.txt veranderen?
Daar hoef je in principe niks in te veranderen, tenzij je internet wilt gebruiken binnen android. Dan moet je de APN en username en password aanpassen naar de gegevens van je provider.

cryonic90 wijzigde dit bericht 14-02-2009 11:36 (37%)

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Probeerde net een eigen audiofile toe te voegen om als wekker/alarm te gebruiken...

Mp3 wordt blijkbaar niet ondersteund, alleen wav.
Dus mp3 omgezet naar wav, maar wordt niet afgespeeld door de wekker/alarm, mediaplayer wel dus file is goed.

Ideeën?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

Spyware? Die!

In navolging op http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=98509&mxp=151.

De TyTN II wordt geleverd met Windows Mobile 6.0 en is bij te werken naar 6.1. Is er een kans aanwezig dat je 6.5 hierop kunt installeren, op de legale weg?

Dell rules

Wat ik ervan gelezen heb is het zo dat HTC dat via de website moet aanbieden, anders via XDA
Spyware? Die!

Ik weet niet hoe dat normaal gesproken in z'n werk gaat. 6.5 (/7) is natuurlijk wel totaal anders.

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

Als er updates zijn, bestaat de kans dan HTC deze implementeerd. Of ze dat gaan doen voor de Kaiser, daar zijn nog geen berichten over. Ik acht de kans klein dat 6.5 officieel gereleased gaat worden voor de Kaiser omdat het een verkoopargument kan zijn voor de Touch Pro2 en de Diamond2. Daarbij komt dat de Kaiser al 2,5 jaar oud is wanneer WM 6.5 officieel gereleased gaat worden. Updates verschijnen officieel al (bijna) niet meer...

Maak je maar klaar voor de XDA weg ;).

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

quote:
Raven schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:36:
Probeerde net een eigen audiofile toe te voegen om als wekker/alarm te gebruiken...

Mp3 wordt blijkbaar niet ondersteund, alleen wav.
Dus mp3 omgezet naar wav, maar wordt niet afgespeeld door de wekker/alarm, mediaplayer wel dus file is goed.

Ideeën?
pTravelAlarm - kost $10 maar werkt perfect :)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Reg. datum: 29 april 2003

Sinds een paar weken is het typen op mijn toetsenbord erg traag. Ook worden niet alle letters meteen gepakt bij het indrukken ervan.

heef iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit voorkomen kan.

Reg. datum: 02 augustus 2008

quote:
Jieve schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:09:
Sinds een paar weken is het typen op mijn toetsenbord erg traag. Ook worden niet alle letters meteen gepakt bij het indrukken ervan.

heef iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit voorkomen kan.
probeer met advanced config de woordensuggestie uit te schakelen. daar kwam ik gisteren ook achter en loopt nu als een trein als ik een sms, mail of wat dan ook typ...

Marion Raven fan

quote:
Zal die eens bekijken :)

Maar met de wekker/alarm van de TyTN II zelf kan ik het vergeten?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

Reg. datum: 29 april 2003

quote:
csjah schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:38:
[...]

probeer met advanced config de woordensuggestie uit te schakelen. daar kwam ik gisteren ook achter en loopt nu als een trein als ik een sms, mail of wat dan ook typ...
Die staat al uit....

Er is toch een programma hoe ik de waardes kan aanpassen voor het typen?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Pas echter wel op met die applicatie: je alarm gaat gewoon keihard af ondanks dat je je telefoon op trillen of mute hebt gezet. Erg handig als je wakker moet worden, maar vrij vervelend in de bioscoop ofzo.

Super betrouwbaar en fijn programma verder :)

Er is ook nog een ander (gratis) programma, dat ik onlangs heb ontdekt. Dat heet G-Alarm. Werkt perfect, ook op dezelfde manier als pTravelalarm, maar dan dus gratis :)

Reg. datum: 21 februari 2009

Voice Recorder gaat na 5 minuten uit.

Ik gebruik Voice Recorde Versie 1.10 van HTC. Wanneer ik echter een gesprek, geen telefoongesprek maar face to face, opneem stopt de recorder na 5 minuten. Mijn TyTN II springt dan op schermbeveiliging.

Via de optie power heb ik al aangegeven dat dit hoeft, maar ondanks dit blijft het probleem bestaan.

De accu is voldoende geladen en er is ruim voldoende ruimte op mijn 8GB kaart.

Wie weet hoe ik toch langere gesprekken kan opnemen?

Marion Raven fan

quote:
cryonic90 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:07:
Er is ook nog een ander (gratis) programma, dat ik onlangs heb ontdekt. Dat heet G-Alarm. Werkt perfect, ook op dezelfde manier als pTravelalarm, maar dan dus gratis :)
Die heb ik net geïnstalleerd, kreeg melding dat ie niet goed zou gaan werken omdat ie voor een oudere Windows Mobile is gemaakt en nu krijg ik het volgende:
quote: gAlarm
Your device seems to be at risk to have the Windows alarm bug. Fixing the alarm bug needs a restart of the device to complete the operation!
Do you want to restart now?

(You can do this later in the advanced options)
....... :?

Marion2U

Reg. datum: 02 augustus 2008

kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een bluetooth verbinding krijg met active sync? Ik heb flink gegoogled en alle oplossingen tot nu toe heeft niks geholpen.

Ik heb activesync 4.5 en krijg de melding dat mn tytn zon verbinding niet ondersteund...

Alvast mijn dank!

Edit: Het is me gelukt... Dmv deze fix http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=428448
Voor diegene die het nog niet voor elkaar hebben gekregen, probeer BTTools.cab van poster Chanvi93
Zie ook de tweede pagina. Staat et iets duidelijker uitgelegd.

Greetz Jaap-Albert

csjah wijzigde dit bericht 23-02-2009 21:51 (33%)

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

quote:
cryonic90 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:35:
[...]

Daar hoef je in principe niks in te veranderen, tenzij je internet wilt gebruiken binnen android. Dan moet je de APN en username en password aanpassen naar de gegevens van je provider.
Hmm dan gaat er toch iets verkeerd want ik krijg niks te zien van mijn provider oid (vodafone) moet je dat nog ergens instellen?

koekoek2003nl wijzigde dit bericht 21-02-2009 17:32 (0%)
Reden: ik kan dus niet bellen of gebeld worden...

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

quote:
Raven schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:04:
[...]

Die heb ik net geïnstalleerd, kreeg melding dat ie niet goed zou gaan werken omdat ie voor een oudere Windows Mobile is gemaakt en nu krijg ik het volgende:

[...]

....... :?
Gewoon voor ja kiezen, wat het precies is weet ik niet, maar dr schijnt wel een bug te zitten in het wm alarm. Daarna moet je een soft reset uitvoeren(geeft G-alarm ook aan) en daarna kun je je alarm instellen.
quote:
koekoek2003nl schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:32:
[...]

Hmm dan gaat er toch iets verkeerd want ik krijg niks te zien van mijn provider oid (vodafone) moet je dat nog ergens instellen?
De instellingen in de default.txt moet je voor vodafone aanpassen naar de volgende:
ppp.apn=live.vodafone.com
ppp.username=vodafone en ppp.password=vodafone.

Vervolgens ga je in Android naar settings -> mobile networks -> APN settings. Daar verwijder je de 2 die er standaard al staan. Dan voeg je een nieuwe APN toe en daar moeten de volgende waardes ingevuld worden:

Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy: not set
Port: not set
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: not set
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MCC: 204
MNC: 04
APN Type: default

Als je dat doet, dan zou je met Togga een internetverbinding moeten kunnen maken ;)
Succes :)

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
cryonic90 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Gewoon voor ja kiezen, wat het precies is weet ik niet, maar dr schijnt wel een bug te zitten in het wm alarm. Daarna moet je een soft reset uitvoeren(geeft G-alarm ook aan) en daarna kun je je alarm instellen.

[...]

De instellingen in de default.txt moet je voor vodafone aanpassen naar de volgende:
ppp.apn=live.vodafone.com
ppp.username=vodafone en ppp.password=vodafone.

Vervolgens ga je in Android naar settings -> mobile networks -> APN settings. Daar verwijder je de 2 die er standaard al staan. Dan voeg je een nieuwe APN toe en daar moeten de volgende waardes ingevuld worden:

Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Username: vodafone
Password: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MNC: 04

Als je dat doet, dan zou je met Togga een internetverbinding moeten kunnen maken ;)
Kan je de instellingen van T-Mobile hier ook plaatsen? Die kan ik nl. nergens vinden.

Alvast bedankt!

Voor T-Mobile zijn het in de default.txt de volgende instellingen:
ppp.apn=internet
ppp.username en ppp.password mag je weghalen, deze zijn niet nodig ;)

In Android moet je dan de volgende instellingen gebruiken:

Name: T-Mobile
APN: internet
Username: not set
Password: not set
MMSC: http://t-mobilemms/ (Alleen als je MMS wilt gebruiken)
MMS Proxy: 010.010.010.011
MMS Port: 8080
MNC: 16

Daarmee moet het met T-Mobile werken, van de MMS weet ik het niet zeker, dit gebruik ik namelijk niet ;)

Reg. datum: 24 juni 1999

• Zijn er meer mensen die Android draaien die ondervinden dat de batterij echt leeg geslurpt wordt? Heb alle automatische syncs al wel disabled, maar het blijft echt bedroevend hoe lang die accu met dit OS mee gaat. Kun je bijvoorbeeld de internetverbinding ook echt uitzetten?
  • Nog iets geks. Er wordt "vereist" dat je toestel niet om een pincode vraagt. Het gekke is dat ik elke keer als ik Android wil starten ik het "pincode vragen" opnieuw aan moet zetten en vervolgens nog een keer uit. Anders blijft Haret gewoon bij 100% hangen en komt er een geen Linux boot. Hebben meer mensen dat?
Verder vind ik het echt top. Nu maar hopen dat steeds meer functies (wifi en BT) ook geimplementeerd gaan worden.

AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 24" Samsung Syncmaster 2493HM | Aopen HX08

- Ja, de batterij wordt echt leeg geslurpt. Maar ik heb op XDA gelezen dat dit ook te maken kan hebben met het feit dat ze wifi en BT wel initialiseren en dus aan zetten, maar nooit weer uit zetten, dit zou dus ook vrij veel stroom kunnen vragen. En welke build gebruik je op dit moment? Het schijnt namelijk dat de build van 23-02 al een stuk beter is met de laatste zImage.

- En je 2e punt heb ik geen last van. Ik heb mijn pincode uit staan en haret boot gewoon elke keer. Ik hoef verder geen instellingen aan te passen om haret te laten booten. Welke ROM gebruik je?

En Wifi en BT zou echt heel mooi zijn idd :) en daar zijn ze geloof ik ook druk mee bezig, maar schijnt voor wifi nogal wat tijd te kosten ;)

Reg. datum: 24 juni 1999

Ik heb idd de build van 23-02 en zojuist (na het lezen van jouw post) maar eens Android ge-exit en weer opnieuw gestart zonder die extra switch tussen wel/geen pincode - en hij deed het gewoon. Vreemd. Negen van de 10 keer loopt ie echt vast op 100%. Ik gebruik Haret 0.5.2. Zitten daar nog grote verschillen tussen de verschillende versies van die bootloader?
De ROM die ik gebruik is NoThrills - wel met de Radio ROM from hell helaas.

Master FX wijzigde dit bericht 27-02-2009 11:00 (9%)

AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 24" Samsung Syncmaster 2493HM | Aopen HX08

Marion Raven fan

quote:
cryonic90 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Done, paar dagen terug al :P

Kwam wel een bugje tegen in Signal, maker is nu aan het kijken of hij het kan reproduceren.

Bij gebruik icm WMP11 bleef die tijd/voortgangsbalk gewoon verder lopen na kiezen ander nummer terwijl die dan weer bij 0 hoort te beginnen.
Winamp heb ik nog niet geprobeerd...

Marion2U

quote:
Master FX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:59:
Ik heb idd de build van 23-02 en zojuist (na het lezen van jouw post) maar eens Android ge-exit en weer opnieuw gestart zonder die extra switch tussen wel/geen pincode - en hij deed het gewoon. Vreemd. Negen van de 10 keer loopt ie echt vast op 100%. Ik gebruik Haret 0.5.2. Zitten daar nog grote verschillen tussen de verschillende versies van die bootloader?
De ROM die ik gebruik is NoThrills - wel met de Radio ROM from hell helaas.
Volgens mij zitten er niet echt grote verschillen in die versies, ik gebruik ook gewoon 0.5.2 en geen problemen daarmee ;) Maar wel apart dat hij zo vaak blijft hangen. Misschien de laatste default.txt een keer downloaden aanpassen en testen ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: