HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Reageer Nieuw TopicMp3 wordt blijkbaar niet ondersteund, alleen wav.
Dus mp3 omgezet naar wav, maar wordt niet afgespeeld door de wekker/alarm, mediaplayer wel dus file is goed.
Ideeën?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Marion2U
De TyTN II wordt geleverd met Windows Mobile 6.0 en is bij te werken naar 6.1. Is er een kans aanwezig dat je 6.5 hierop kunt installeren, op de legale weg?
Maak je maar klaar voor de XDA weg
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
pTravelAlarm - kost $10 maar werkt perfectquote:Raven schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:36:
Probeerde net een eigen audiofile toe te voegen om als wekker/alarm te gebruiken...
Mp3 wordt blijkbaar niet ondersteund, alleen wav.
Dus mp3 omgezet naar wav, maar wordt niet afgespeeld door de wekker/alarm, mediaplayer wel dus file is goed.
Ideeën?
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Reg. datum: 29 april 2003
heef iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit voorkomen kan.
Reg. datum: 02 augustus 2008
probeer met advanced config de woordensuggestie uit te schakelen. daar kwam ik gisteren ook achter en loopt nu als een trein als ik een sms, mail of wat dan ook typ...quote:Jieve schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:09:
Sinds een paar weken is het typen op mijn toetsenbord erg traag. Ook worden niet alle letters meteen gepakt bij het indrukken ervan.
heef iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit voorkomen kan.
Zal die eens bekijkenquote:Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:08:
[...]
pTravelAlarm - kost $10 maar werkt perfect
Maar met de wekker/alarm van de TyTN II zelf kan ik het vergeten?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Marion2U
Reg. datum: 29 april 2003
Die staat al uit....quote:csjah schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:38:
[...]
probeer met advanced config de woordensuggestie uit te schakelen. daar kwam ik gisteren ook achter en loopt nu als een trein als ik een sms, mail of wat dan ook typ...
Er is toch een programma hoe ik de waardes kan aanpassen voor het typen?
Pas echter wel op met die applicatie: je alarm gaat gewoon keihard af ondanks dat je je telefoon op trillen of mute hebt gezet. Erg handig als je wakker moet worden, maar vrij vervelend in de bioscoop ofzo.quote:Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:08:
[...]
pTravelAlarm - kost $10 maar werkt perfect
Super betrouwbaar en fijn programma verder
Reg. datum: 21 februari 2009
Ik gebruik Voice Recorde Versie 1.10 van HTC. Wanneer ik echter een gesprek, geen telefoongesprek maar face to face, opneem stopt de recorder na 5 minuten. Mijn TyTN II springt dan op schermbeveiliging.
Via de optie power heb ik al aangegeven dat dit hoeft, maar ondanks dit blijft het probleem bestaan.
De accu is voldoende geladen en er is ruim voldoende ruimte op mijn 8GB kaart.
Wie weet hoe ik toch langere gesprekken kan opnemen?
Die heb ik net geïnstalleerd, kreeg melding dat ie niet goed zou gaan werken omdat ie voor een oudere Windows Mobile is gemaakt en nu krijg ik het volgende:quote:cryonic90 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:07:
Er is ook nog een ander (gratis) programma, dat ik onlangs heb ontdekt. Dat heet G-Alarm. Werkt perfect, ook op dezelfde manier als pTravelalarm, maar dan dus gratis
.......quote: gAlarmYour device seems to be at risk to have the Windows alarm bug. Fixing the alarm bug needs a restart of the device to complete the operation!
Do you want to restart now?
(You can do this later in the advanced options)
Marion2U
Reg. datum: 02 augustus 2008
Ik heb activesync 4.5 en krijg de melding dat mn tytn zon verbinding niet ondersteund...
Alvast mijn dank!
Edit: Het is me gelukt... Dmv deze fix http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=428448
Voor diegene die het nog niet voor elkaar hebben gekregen, probeer BTTools.cab van poster Chanvi93
Zie ook de tweede pagina. Staat et iets duidelijker uitgelegd.
Greetz Jaap-Albert
csjah wijzigde dit bericht 23-02-2009 21:51 (33%)
Hmm dan gaat er toch iets verkeerd want ik krijg niks te zien van mijn provider oid (vodafone) moet je dat nog ergens instellen?quote:cryonic90 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:35:
[...]
Daar hoef je in principe niks in te veranderen, tenzij je internet wilt gebruiken binnen android. Dan moet je de APN en username en password aanpassen naar de gegevens van je provider.
koekoek2003nl wijzigde dit bericht 21-02-2009 17:32 (0%)
Reden: ik kan dus niet bellen of gebeld worden...
diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+
Gewoon voor ja kiezen, wat het precies is weet ik niet, maar dr schijnt wel een bug te zitten in het wm alarm. Daarna moet je een soft reset uitvoeren(geeft G-alarm ook aan) en daarna kun je je alarm instellen.quote:Raven schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:04:
[...]
Die heb ik net geïnstalleerd, kreeg melding dat ie niet goed zou gaan werken omdat ie voor een oudere Windows Mobile is gemaakt en nu krijg ik het volgende:
[...]
.......
De instellingen in de default.txt moet je voor vodafone aanpassen naar de volgende:quote:koekoek2003nl schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:32:
[...]
Hmm dan gaat er toch iets verkeerd want ik krijg niks te zien van mijn provider oid (vodafone) moet je dat nog ergens instellen?
ppp.apn=live.vodafone.com
ppp.username=vodafone en ppp.password=vodafone.
Vervolgens ga je in Android naar settings -> mobile networks -> APN settings. Daar verwijder je de 2 die er standaard al staan. Dan voeg je een nieuwe APN toe en daar moeten de volgende waardes ingevuld worden:
Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy: not set
Port: not set
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: not set
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MCC: 204
MNC: 04
APN Type: default
Als je dat doet, dan zou je met Togga een internetverbinding moeten kunnen maken
Succes
Reg. datum: 14 maart 2007
Kan je de instellingen van T-Mobile hier ook plaatsen? Die kan ik nl. nergens vinden.quote:cryonic90 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:56:
[...]
Gewoon voor ja kiezen, wat het precies is weet ik niet, maar dr schijnt wel een bug te zitten in het wm alarm. Daarna moet je een soft reset uitvoeren(geeft G-alarm ook aan) en daarna kun je je alarm instellen.
[...]
De instellingen in de default.txt moet je voor vodafone aanpassen naar de volgende:
ppp.apn=live.vodafone.com
ppp.username=vodafone en ppp.password=vodafone.
Vervolgens ga je in Android naar settings -> mobile networks -> APN settings. Daar verwijder je de 2 die er standaard al staan. Dan voeg je een nieuwe APN toe en daar moeten de volgende waardes ingevuld worden:
Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Username: vodafone
Password: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MNC: 04
Als je dat doet, dan zou je met Togga een internetverbinding moeten kunnen maken
Succes
Alvast bedankt!
ppp.apn=internet
ppp.username en ppp.password mag je weghalen, deze zijn niet nodig
In Android moet je dan de volgende instellingen gebruiken:
Name: T-Mobile
APN: internet
Username: not set
Password: not set
MMSC: http://t-mobilemms/ (Alleen als je MMS wilt gebruiken)
MMS Proxy: 010.010.010.011
MMS Port: 8080
MNC: 16
Daarmee moet het met T-Mobile werken, van de MMS weet ik het niet zeker, dit gebruik ik namelijk niet
Succes
- Zijn er meer mensen die Android draaien die ondervinden dat de batterij echt leeg geslurpt wordt? Heb alle automatische syncs al wel disabled, maar het blijft echt bedroevend hoe lang die accu met dit OS mee gaat. Kun je bijvoorbeeld de internetverbinding ook echt uitzetten?
- Nog iets geks. Er wordt "vereist" dat je toestel niet om een pincode vraagt. Het gekke is dat ik elke keer als ik Android wil starten ik het "pincode vragen" opnieuw aan moet zetten en vervolgens nog een keer uit. Anders blijft Haret gewoon bij 100% hangen en komt er een geen Linux boot. Hebben meer mensen dat?
AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 24" Samsung Syncmaster 2493HM | Aopen HX08
- En je 2e punt heb ik geen last van. Ik heb mijn pincode uit staan en haret boot gewoon elke keer. Ik hoef verder geen instellingen aan te passen om haret te laten booten. Welke ROM gebruik je?
En Wifi en BT zou echt heel mooi zijn idd
De ROM die ik gebruik is NoThrills - wel met de Radio ROM from hell helaas.
Master FX wijzigde dit bericht 27-02-2009 11:00 (9%)
AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 24" Samsung Syncmaster 2493HM | Aopen HX08
Done, paar dagen terug alquote:cryonic90 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:56:
[...]
Gewoon voor ja kiezen, wat het precies is weet ik niet, maar dr schijnt wel een bug te zitten in het wm alarm. Daarna moet je een soft reset uitvoeren(geeft G-alarm ook aan) en daarna kun je je alarm instellen.
Kwam wel een bugje tegen in Signal, maker is nu aan het kijken of hij het kan reproduceren.
Bij gebruik icm WMP11 bleef die tijd/voortgangsbalk gewoon verder lopen na kiezen ander nummer terwijl die dan weer bij 0 hoort te beginnen.
Winamp heb ik nog niet geprobeerd...
Marion2U
Volgens mij zitten er niet echt grote verschillen in die versies, ik gebruik ook gewoon 0.5.2 en geen problemen daarmeequote:Master FX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:59:
Ik heb idd de build van 23-02 en zojuist (na het lezen van jouw post) maar eens Android ge-exit en weer opnieuw gestart zonder die extra switch tussen wel/geen pincode - en hij deed het gewoon. Vreemd. Negen van de 10 keer loopt ie echt vast op 100%. Ik gebruik Haret 0.5.2. Zitten daar nog grote verschillen tussen de verschillende versies van die bootloader?
De ROM die ik gebruik is NoThrills - wel met de Radio ROM from hell helaas.
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last