Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 november 2003

quote:
My-life schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:53:
Ik gebruik vooralsnog altijd de originele roms O-) en zo zijn er ook echt wel meer.
Dan weet je niet wat je mist ;).. Garmin DK10 Lite of Naked.. met de nodige tweaks is atm de snelste rom!

Reg. datum: 15 oktober 2002

I know. Het mag ook best wat sneller, maar ik heb nog geen tijd vrijgemaakt om erna te kijken.
Eerst moet hij sowieso terug voor een nieuw toetsenbord.
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
My-life schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:53:
Ik gebruik vooralsnog altijd de originele roms O-) en zo zijn er ook echt wel meer.
De enige reden die ik dan kan bedenken bij de meesten is flash-angst en garantie-problemen.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 05 juni 2003

quote:
MsG schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:48:
[...]

De enige reden die ik dan kan bedenken bij de meesten is flash-angst en garantie-problemen.
Ik zou ook graag willen flashen naar een niet-stock rom, als ik maar precies wist wat ik dan nog nodig heb :P. Ik heb op dit moment een simlockvrije branded tytnII van T-mobile, moet je daar eerst spl opzetten, of kan je zomaar lukraak een andere rom eropgooien zoals HyperdragonIII?

Reg. datum: 19 januari 2004

Ik zou zeggen, kijk eens op xda-developers.com daar staat een heleboel informatie, alles wat je nodig hebt is daar aanwezig zelfs ;)

Reg. datum: 17 november 2003

quote:
cryonic90 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:37:
Ik zou zeggen, kijk eens op xda-developers.com daar staat een heleboel informatie, alles wat je nodig hebt is daar aanwezig zelfs ;)
sinds ik geflasht heb, heb ik problemen met mijn GPS ontvangst. GPS lijkt het bij mij niet meer te doen. Alleen nadat ik een hard-reset heb uitgevoerd werkt het. Todat ik een soft-reset uitvoer, dan werkt het niet meer...
meer mensen dezelfde ervaring??

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Forumzwerver

Doe dat maar gewoon niet. Discussie gaat nog altijd via t forum.

DaannO wijzigde dit bericht 05-02-2009 23:16 (86%)

zijn er losse dialers te downloade voor de tytn2?

heb er manilla2d + dragom rom opgezet en alles werkt top, ik vind de dialer om te huilen (reageerd vooral slecht op nummer invoer)

mensen met een omnia heb ik van gehoord dat de dialer wel functioneert. Zo iets is niet voor de Tytnii te realiseren???

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
trekker22 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:52:
zijn er losse dialers te downloade voor de tytn2?

heb er manilla2d + dragom rom opgezet en alles werkt top, ik vind de dialer om te huilen (reageerd vooral slecht op nummer invoer)

mensen met een omnia heb ik van gehoord dat de dialer wel functioneert. Zo iets is niet voor de Tytnii te realiseren???
Allereerst: Google
Ten tweede: XDA

Ten derde:
Per uitgebrachte telefoon (en nieuwe ROM) van HTC wordt de software geextract. Deze kan je vervolgens weer terug vinden op XDA of op andere locaties, nu is bijvoorbeeld de HTC IOLITE erg hot. Of de dialer daarvan te krijgen is weet ik niet, maar er zijn genoeg HTC dialers te vinden die jou kunnen helpen.

Daarnaast zijn er professionele en huis, tuin en keuken programmeurs die dialers in elkaar zitten. Een daarvan is supbro met z'n iDialer. Dergelijke dialers kunnen je ook uit de brand helpen.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Reg. datum: 26 februari 2008

Hallo,

is hier iemand die antwoord weet op mijn vraag:

Ik ben in het bezit van een HTC tytn II en de XXODD GPS locator

Deze zit in een auto gemonteerd en kan ik via een SMS verzenden de positie opvragen.
De SMS die ik dan terug ontvang op mijn GSM (HTC Tytn II, windows mobile 6.1) ziet er als volgd uit

$XXODD,13,GSM:20408,........... ...,$GPRMC,133936.050,A,5129.2918,N,00533.9440,E,1 0.64,203.53,230208,,*35

Daarna moet ik via een website de code bijna in zijn geheel over typen (133936.050, 5129.2918, 00533.9440, 10.64, 203.53, 230208 ) om de plaats op een kaart te zien.
Dit is niet handig en niet mogelijk als ik onderweg ben. (denk aan het volgen van de auto)
Nu ben ik op zoek naar een software pakket die de ontvangen SMS automatich op een kaart (tomtom google maps o.i.d.) laat zien zodat ik weet waar het voertuig is.

voorbeeld:
de auto word gestolen, en via de optie park krijg ik om de 5 min een sms met daarin de huidige locatie, snelheid en rij richting.
(nu moet ik dan via een website alles intypen. dat gaat natuurlijk niet als ik achter de auto aan ga. tijdens het rijden kan ik niet deze gegevens uit de sms in gaan typen)
als er nu een programma is dat de ontvangen sms automatiesch in tomtom of google maps o.i.d. laat zien.
Zie ik om de 5 min de locatie van de auto en kan er zo naar toe rijden.

Mijn telefoon beschikt over GPS, 6Gb micro SD, internet en windows mobile 6.1, tomtom, google maps

Dit zou met het Mobile XT software pakket mogelijk zijn werd mijn verteld.
Ook van NTM technologies, GPS monitor zou dit kunnen (echter is dit voor nokia)

Nu mijn vraag:
Wie weet een oplossing/software

En ik zoek NIET een programma als trackR enz. die de locatie van mijn GSM laat zien!
Ik moet op mijn GSM de locatie zien van de XXODD locator (het andere GPS app dus)!!!

Graag zou ik dan dit software pakket kopen, als dit voldoet.

http://i15.photobucket.com/albums/a377/my_fiero/gps.jpg

met dank voor uw tijd en hulp!

M.v.g.
S. van Dongen

my_fiero wijzigde dit bericht 09-02-2009 14:40 (1%)
Reden: foto

Oh die ja!

wat jij nodig hebt is een programma om NMEA data om te zetten in coordinaten. Kijk eens wat gpsgate voor je kan doen:http://www.gpsgate.com/index.php?id=114
Er zijn zat libraries op internet te vinden die onderdeel vormen van progsels om NMEA data om te zetten in coordinaten. Echter de standaard programma's worden voornamelijk gebruikt om de GPS data direct om te zetten in coordinaten.

zoek eens op nmea converter en je zult zien dat er zat zijn die het naar een kml kunnen vertalen bijvoorbeeld.

Nog een optie: kun je het apparaat zelf niet instellen om het naar coordinaten om te zetten en dat in de sms te zetten. Ik heb eens nagekeken en het is een best duur apparaat (400eur) voor de idioot weinige functies die het heeft (die ik kan vinden). Zit t niet in de handleiding?

Hier iig nog een goedkoper alternatief met zelfde functies en die geeft wel coordinaten terug. heeft zelfde chipset: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11314

genoeg offtopic, met die gpsgate op je tytn (heb ik zelf ook) kun je trouwens ook remote (vanaf je pc) bij de coordinaten van je phone. Erg handig in sommige omstandigheden.

Canon30D~10-22USM~24-105L~70-300IS~50mk1~580EXII

Intel is zo..

Beste medegebruikers,

Ik heb via mijn werk ook dit toestel gekregen (wel van een ex-collega). Nu werken wij met een exchange server om de nodige mailberichten enz.. te ontvangen op onze htctjes. Alleen nu krijg ik met geen mogelijkheid die oude gebruiker eruit. Als ik de gebruikersnaam wil wijzigen via serverinstellingen, gaat dit niet (vak is dan grijs).
Iemand enig idee hoe ik mijn oude collega kan verwijderen/wijzigen?

FPN Assurantiën tussenpersoon Zoetermeer - www.fpnassurantien.nl

quote:
cryonic90 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:37:
Ben ik dan de enige die door de Roms het bos niet meer ziet? Probeer XDA een beetje bij te houden maar een beetje overzicht kan geen kwaad... Iedereen lijkt daar zijn eigen rom aan te bieden. De enige manier om een beetje door te krijgen wat er in zo'n rom zit/speelt lijkt de vaak meer dan 1000 pagina's tellende topics door te lezen.

tja...

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
AMDFreak schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:16:
Beste medegebruikers,

Ik heb via mijn werk ook dit toestel gekregen (wel van een ex-collega). Nu werken wij met een exchange server om de nodige mailberichten enz.. te ontvangen op onze htctjes. Alleen nu krijg ik met geen mogelijkheid die oude gebruiker eruit. Als ik de gebruikersnaam wil wijzigen via serverinstellingen, gaat dit niet (vak is dan grijs).
Iemand enig idee hoe ik mijn oude collega kan verwijderen/wijzigen?
harde reset moet werken, lijkt mij sowieso wel een goed idee, is alles van je collega van je toestel af

Intel is zo..

quote:
DaSaN schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:21:
[...]

harde reset moet werken, lijkt mij sowieso wel een goed idee, is alles van je collega van je toestel af
Is een idee, moet ik dan ook opnieuw een gprs verbinding instellen enz..?

FPN Assurantiën tussenpersoon Zoetermeer - www.fpnassurantien.nl

Forumzwerver

Alles moet je opnieuw instellen na een hard reset. Zie het als een full format van de huidige rom. Bij instellingen kan je echter de connectie wizard starten en je provider kiezen zodat hij automatisch de goede instellingen overneemt.

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

quote:
Sander0105 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:21:
[...]

Ben ik dan de enige die door de Roms het bos niet meer ziet? Probeer XDA een beetje bij te houden maar een beetje overzicht kan geen kwaad... Iedereen lijkt daar zijn eigen rom aan te bieden. De enige manier om een beetje door te krijgen wat er in zo'n rom zit/speelt lijkt de vaak meer dan 1000 pagina's tellende topics door te lezen.
Ja daar had ik ook last van, heb nu weer de nieuwste van Hyperdragon er op staan maar die is zo saai dat ik er aan zit te denken om er weer een nieuwe op te zetten.
Dat manilla2d dat er bij deze versie niet in, maar ik mis het nu toch wel weer dat schuifbalkje is echt verschrikkelijk handig, nu kan je dat ook allemaal wel weer los installeren maar dat is ook weer zo'n gedoe.
Misschien maar weer eens een andere rom nemen dan hyperdragon

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

Forumzwerver

Ik snap niet waarom iedereen zo verzot is op dat slome Manilla :). Ipv normaal klikken op een item moet je nu slepen naar het volgende item. Ding wordt retetraag met 200+ smsjes. Manilla kost behoorlijk wat geheugen.

Ik ben blij dat er nog roms zijn waar hij gelukkig niet standaard in zit. iemand die nog HTC Home Plugin gebruikt?

Reg. datum: 01 juni 2001

Hier al wat meer mensen bezig met Android. Draait verbazingwekkend soepel hier, kan alleen niet naar buiten bellen :X

Zie www.androidonhtc.com en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=396782 voor meer info!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Sapphire 4830 512DDR3 @ 675/1000- Samsung Syncmaster 940BW

Ik heb android ook al een tijdje op mn telefoon staan, draait ook ontzettend soepel moet ik zeggen. En hier werkt alles wel: Bellen, internet, sms, mediaspeler, etc. Dus vooruitgang is daar zeker geboekt

Reg. datum: 01 juni 2001

Vanuit welke ROM draai jij Android als ik vragen mag. Ik gebruik zelf Hyperdragon III, en krijg uitgaande gesprekken gewoon niet werkend.

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Sapphire 4830 512DDR3 @ 675/1000- Samsung Syncmaster 940BW

Ik gebruik AthineOS, de versie van 17 januari is dat geloof ik. Maar het hangt er ook nog vanaf welke radio-ROM je gebruikt dacht ik. Ikzelf heb de 1.70.xx versie, maar het moet ook werken met de 1.71.xx versie.

quote:
MsG schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 03:00:
Ik snap niet waarom iedereen zo verzot is op dat slome Manilla :). Ipv normaal klikken op een item moet je nu slepen naar het volgende item. Ding wordt retetraag met 200+ smsjes. Manilla kost behoorlijk wat geheugen.

Ik ben blij dat er nog roms zijn waar hij gelukkig niet standaard in zit. iemand die nog HTC Home Plugin gebruikt?
Ja dat hoor ik wel vaker van mensen, het vreemde is dat ik er totaal geen last van heb, en ik heb 2a3000 smsjes erin gehad, echt nergens last van. Ik bedoel ook niet die 3d manilla he, maar die 2d alleen met dat sliding balkje aan de onderkant.
quote:
cryonic90 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:39:
Ik heb android ook al een tijdje op mn telefoon staan, draait ook ontzettend soepel moet ik zeggen. En hier werkt alles wel: Bellen, internet, sms, mediaspeler, etc. Dus vooruitgang is daar zeker geboekt
Hoe kan je dat installeren dan? ik heb het ook even bekenen op xda, maar is het net zoiets als vmware, of virtualpc. Dat je gewoon je wm6.1 opstart en dat er daar een tool op installeerd waaruit je Android op kan starten?
Of heb je helemaal geen wm6 meer? Ik wil er ook wel mee prutsen maar als het even niet lekker werkt wil ik ook gewoon weer wm6 kunnen draaien zonder eerst de rom opnieuw te hoeven installeren.

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

Je kunt gewoon een zipje downloaden, vervolgens die uitpakken naar de root van je sd kaart. Daarna heb je een tooltje genaamd Haret. Hiermee kun je android starten en gebruiken. Hier wordt wel gewoon linux gestart, maar na een soft-reset wordt windows mobile weer gewoon gestart, dus je vernield er niks mee, om het zo maar te zeggen ;)

O dan wil ik het ook meteen even proberen

Wat moet je allemaal in die default.txt veranderen?

koekoek2003nl wijzigde dit bericht 14-02-2009 00:40 (40%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: