Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 januari 2006

Hallo,

Ik ben in het bezit van een MDA Vario 3, ben er erg blij mee alleen is er 1ding waar ik helemaal gek van wordt.
Als ik namelijk mijn Wifi aan heb staan en ik surf op het internet en chat op msn dan is er niks aan de hand, maar als ik me msn bijvoorbeeld even op afwezig zet en ff een kwartier weg ga dan gaat mijn mda vario op standby. Het probleem is dat als hij uit de standby komt dat hij dan automatisch verbinding maakt via gprs, en de wifi wordt gestopt als hij op standby staat, wordt er helemaal gek van want bij mijn eerst MDA Vario was dat niet zo.

Reg. datum: 15 oktober 2002

Als het goed is kun je dat oplossen met KaiserTweak. Daarin kun je instellen dat je Wifi actief blijft als je telefoon in stand-by gaat.

My-life wijzigde dit bericht 31-01-2009 10:31 (44%)

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Sowieso kan je GPRS blokkeren met het progje NoData, maar inderdaad dat hij wifi uitzet bij standby is soms wel vervelend.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 17 november 2003

Hallo,

ik heb mijn tynt2 nu ongeveer 1.5 en ik had nog de officiele HTC software met 6.0
Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van de t-mobile software 6.1 met hard SPL_3.31-1 en radio KAIS_1.70.18.02.

Echter ik heb maar 1 x GPS kunnen gebruiken mbv Tomtom. Nadat ik een soft-reset heb uitgevoerd kan TOMTOM niks meer vinden. Tomtom geeft de melding slecht GPS signaal en ik heb uren hem uren laten zoeken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan geen oplossing vinden hiervoor. Ik heb ook handmatig de GPS poort (com 4 4800 baud) toegewezen, geen resultaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Als ik een hard reset uitvoer, doet de GPS het een keer, totdat ik een soft-reset heb uitgevoerd. Dan werkt het niet meer....vreemd...
Het programma GPSTEST vindt ook geen GPS apparaat. Kortom de GPS doet het eenmalig tot het moment dat ik een soft-reset uitvoer...

saxion wijzigde dit bericht 31-01-2009 17:31 (18%)

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Reg. datum: 17 september 2006

Ik heb mijn HTC Tytn sinds vorig jaar februari en had daar ActiveSync op geinstalleerd. In oktober kocht ik een laptop waarop Vista is geinstalleerd. Zodra ik mijn HTC aansluit zie ik alleen een zandloper & het groene scherm van WMDC met de tekst "Please wait while Windows Mobile Device Center loads..." of zoiets dergelijks. Ik kan activesync niet van mijn HTC afhalen want hij komt onder aad/remove programs niet voor. IK raak erg gefrustreerd omdat ik niets kan overzetten van mijn laptop naar mijn HTC. Kan iemand mij helpen??? Ik heb dit probleem nu 3 dagen geoogled en geen antwoord gevonden op mijn vraag. Althans, geen antwoord waarbij ik mijn bestanden (die op mijn HTC staan) kan behouden.:confused::confused::confused: help...

Bedankt,

Maar het is helaas niet gelukt die Tweak wil zich niet installeren op me MDA hij doet het niet.
Zijn er andere oplossingen? dat Wifi de hele tijd aan gaat is erg irritant.

Forumzwerver

quote:
saxion schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 17:19:
Hallo,

ik heb mijn tynt2 nu ongeveer 1.5 en ik had nog de officiele HTC software met 6.0
Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van de t-mobile software 6.1 met hard SPL_3.31-1 en radio KAIS_1.70.18.02.

Echter ik heb maar 1 x GPS kunnen gebruiken mbv Tomtom. Nadat ik een soft-reset heb uitgevoerd kan TOMTOM niks meer vinden. Tomtom geeft de melding slecht GPS signaal en ik heb uren hem uren laten zoeken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan geen oplossing vinden hiervoor. Ik heb ook handmatig de GPS poort (com 4 4800 baud) toegewezen, geen resultaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Als ik een hard reset uitvoer, doet de GPS het een keer, totdat ik een soft-reset heb uitgevoerd. Dan werkt het niet meer....vreemd...
Het programma GPSTEST vindt ook geen GPS apparaat. Kortom de GPS doet het eenmalig tot het moment dat ik een soft-reset uitvoer...
Probeer eens een andere radio.

quote:
MsG schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:25:
[...]

Probeer eens een andere radio.
Heb ik ook geprobeerd maar hetzelfde resultaat helaas...
Heeft iemand een werkend configuratie voor mij (radio, harspl en rom)?

quote:
Nord1n schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:15:
Het is helaas niet gelukt die Tweak wil zich niet installeren op me MDA hij doet het niet.
Zijn er andere oplossingen? dat Wifi de hele tijd aan gaat is erg irritant.
Waarom doet 'ie het niet? Wanneer precies? Krijg je foutmeldingen?

Je kant het ook handmatig aanpassen in het register. Het gaat om deze drie:
code:
1
2
3
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Resuming\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Unattended\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default

Zet deze op 4 om Wifi uit te laten gaan wanneer je telefoon op standby gaat, of op 1 om het aan te houden.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Hoe doe ik dat, en wat moet ik precies aanpassen? ik weet nu hoe dat gaat met in het register komen en aanpassen kan je het me alsjeblieft uitleggen.

Ben een beetje gaan zoeken op het internet en heb het programma Total Commander gedownload, ik kom dan in het register en in die mappen en als ik het goed heb gezien dan zijn de codes hetzelfde als die jij poste, ik snap het niet echt en heb die Wifi echt nodig hij moet aanblijven als hij op stand-by gaat, ik hoop dat je me kan helpen.

Nord1n wijzigde dit bericht 02-02-2009 02:21 (53%)
Reden: Wat meer vertellen.

Forumzwerver

quote:
Coach4All schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Uhhh, doe een nieuwe screenprotector en je weet het.... :? :X
Die krengen zijn 10 euro :| :).

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 02:13:
[...]

Die krengen zijn 10 euro :| :).
Mocht je jouw TyTN doorverkopen, levert een screenprotector dat iig weer op.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Reg. datum: 15 februari 2000

Er zijn ook wel goedkopere folies: http://www.schutzfolien24...TN-II-2/HTC-TyTN-II-2.htm

Bij die 6stuks verpakking krijg je echter snel luchtbubbels bij het opplakken. Die verdwijnen op den duur wel, maar dat kan een paar weken duren.

_██_
(ಠ_ృ)

Forumzwerver

Ik heb al eerder 6 euro gewaste aan die goedkope neptroep :), daar begin ik niet meer aan.

Welke roms gebruiken jullie eigenlijk allemaal? En gebruiken jullie manilla of niet? ik vind het veel te traag en zo fancy hoeft het van mij niet.

Reg. datum: 29 april 2003

Ik heb de laatste tijd erg veel last van dat de tijd op mn TYTN2 veranderd uit het niets. Zoals vanochtend, mijn wekker gaat netjes om 8:00, vervolgens kijk ik een uur later en dan staat de tijd opeens 0:18 ofzo, hoe dit kan weet ik niet.Maar komt wel erg vaak voor. Ook was de datum aangepast, terwijl ik deze niet aangepast heb.

Misschien iemand idee hoe ik dit oplossen kan?

quote:
Jieve schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:26:
Misschien iemand idee hoe ik dit oplossen kan?
Misschien staat "tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt onder "tijdzones" bij instellingen -> telefoon?

_██_
(ಠ_ృ)

Reg. datum: 29 april 2003

quote:
Atomsk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Misschien staat "tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt onder "tijdzones" bij instellingen -> telefoon?
Dit stond idd aan, maar wat houdt dit in en voor wat gebruik je dit?

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:14:
Ik heb al eerder 6 euro gewaste aan die goedkope neptroep :), daar begin ik niet meer aan.

Welke roms gebruiken jullie eigenlijk allemaal? En gebruiken jullie manilla of niet? ik vind het veel te traag en zo fancy hoeft het van mij niet.
Op dit moment draai ik 17 January 2009 [Garmin.DK.10.Final] i.c.m. de door -G- bijgeleverde M2D. En niet gekookte M2D draait wel minder soepel dan een gekookte en daarom ga ik binnenkort ook over op een ander. Op dit moment wacht ik nog even de iolite resultaten af, maar misschien is het ook verstandig te wachten tot WM 6.5.

Mijn mening is dat de ROM soepel en snel draait en M2D niet traag is.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

WM 6.5 zal wel niet officieel voor de TyTN 2 komen of weet iemand anders meer?

quote:
Jieve schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:19:
[...]

Dit stond idd aan, maar wat houdt dit in en voor wat gebruik je dit?
Dan wordt info van de zendmasten gebruikt om de klok aan te passen. Misschien zit er een zendmast bij jou in de buurt met verkeerde tijdsaanduiding of zoiets.

_██_
(ಠ_ృ)

quote:
saxion schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:40:
[...]

Heb ik ook geprobeerd maar hetzelfde resultaat helaas...
Heeft iemand een werkend configuratie voor mij (radio, harspl en rom)?
Hallo, ik heb vandaag mijn apparaat een hard reset gegeven.
Nu heb ik eenmalig GPS ontvangst gehad. Nadat ik een soft reset heb uitgevoerd werkt het niet meer.
Ik krijg in TOMTOM geen enkel grijs balkje/sateliet te zien. HTC GPS tool geeft ook geen enkele sateliet weer..

Kan iemand me helpen?

Forumzwerver

Heb je bij gps settings de gps hardwarepoort wel op geen staan?

quote:
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:37:
Heb je bij gps settings de gps hardwarepoort wel op geen staan?
ja hoor, die staat gewoon op Geen.
GPS communicatiepoort staat op com4

Forumzwerver

quote:
My-life schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:18:
WM 6.5 zal wel niet officieel voor de TyTN 2 komen of weet iemand anders meer?
Denk het niet nee, maar ik ken dan ook bijna niemand die zich met een HTC beperkt tot originele roms :).

Ikzelf gebruik PDACornerUltimate, die vind ik erg snel en zit vol met goed spul imo.

Ik gebruik vooralsnog altijd de originele roms O-) en zo zijn er ook echt wel meer.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: