Reg. datum: 27 augustus 2007
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 27 augustus 2007
Bij mij staat er alleen "gereedmaken om af te spelen" en dan niets..
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Reg. datum: 27 augustus 2007
Ik heb de service manual al gevonden, toch bedankt nog. Als nog iemand 'm nodig heeft, hij staat hierbij:
http://www.mikechannon.net/
Reg. datum: 13 juni 2003
na vragen gaf de telefonist aan dat dit vaker voorkwam en waarschijnlijk aan de kabel lag tussen telefoon en scherm.
Reg. datum: 18 februari 2007
Misschien overdreven, maar veel mensen kunnen zelf geen andere ROM flashen en zitten dus vast aan een langzaam toestel. En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is. Daar gaat het mij om. Het is mij gelukt om een ROM erop te zetten die ietsje sneller is (maar nog steeds niet snel genoeg. Het was in ieder geval leuk tijdverdrijf), maar niet iedereen kan dat. En dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn.quote:MsG schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:52:
[...]
Een beetje overdreven imo. Videodrivers is jammer, maar met een custom rom is dat ook weer opgelost. Voorderest is het gewoon Windows Mobile. En die headset, tja dat is gewoon een headset van een willekeurige fabriek met een HTC stickertje. heb je net pech mee denk ik.
Die headset was een slechte uit de batch denk ik. Heb toch maar een simpele gehaald.
Maar mijn volgende toestel wordt in ieder geval geen HTC. Het is meer de manier waarop ze met hun klanten zijn omgegaan.
Welk toestel is dat?quote:Xyphoid schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:05:
[...]
En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is.
[...]
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Reg. datum: 14 november 2003
Om welke rom gaat het.. momenteel is de AtheneOS en de Garmin DK10 een van de snelste roms beschikbaar voor de TyTN 2.quote:Xyphoid schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:05:
[...]
Misschien overdreven, maar veel mensen kunnen zelf geen andere ROM flashen en zitten dus vast aan een langzaam toestel. En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is. Daar gaat het mij om. Het is mij gelukt om een ROM erop te zetten die ietsje sneller is (maar nog steeds niet snel genoeg. Het was in ieder geval leuk tijdverdrijf), maar niet iedereen kan dat. En dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn.
Die headset was een slechte uit de batch denk ik. Heb toch maar een simpele gehaald.
Maar mijn volgende toestel wordt in ieder geval geen HTC. Het is meer de manier waarop ze met hun klanten zijn omgegaan.
De Touch Dual bijvoorbeeld (ik bedoelde eigenlijk geen nieuw toestel, maar "ander" toestel.quote:
Mijn MDA II die ik voor mijn MDA III had was qua beeld vele malen sneller dan de MDA III. Het (De??) touchscreen reageerde veel sneller en video's afspelen ging vloeiender.
En als het echt geen probleem zou zijn, zoals MsG zegt, dan vind ik het vreemd dat er zoveel mensen over klagen en dat er zelfs beloningen van duizenden dollars worden beloofd aan degene die een goede videodriver voor de Tytn II kan schrijven.
Xyphoid wijzigde dit bericht 26-01-2009 13:52 (65%)
Ik had Dutty's ROM geprobeerd. Die was iets sneller dan de officiele ROM, maar daar zat allemaal spul bij die ik toch niet gebruikte. Heb nu een eigen ROM gemaakt van een officiele basis ROM. Moet alleen ff uitzoeken hoe ik ervoor zorg dat het beeldscherm het een beetje normaal doet, zodat ik normaal menuutjes kan openen en video's kan afspelen.quote:Chutney schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:39:
[...]
Om welke rom gaat het.. momenteel is de AtheneOS en de Garmin DK10 een van de snelste roms beschikbaar voor de TyTN 2.
Ik zal eens die Athene en Garmin checken....Thnx voor de suggesties.
Voor mensen die nog een beetje willen pielen met Android: http://wiki.xda-developer...gename=RunAndroidOnKaiser
quote:How to get Android up and running on the Kaiser
Note: Radio and ROM version no longer matter (not verified.) And formatting the Storage card to FAT32 seems to work better.
* Get the latest files from here (under Files, the link Latest Version): http://it029000.massey.ac.nz/vogue/
* Extract these files to the root of your SD card
* Edit default.txt to look like the following:
set RAMSIZE 0x07000000
set RAMADDR 0x10000000
set FBDURINGBOOT 0
set MTYPE 1553
set KERNEL zImage
set initrd "\Storage Card\initrd.gz"
set cmdline "pm.sleep_mode=4 board-htcvogue.panel_type=0 msm_sdcc.msmsdcc_fmax=20000000 no_console_suspend"
boot
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Ik ben in ieder geval tevreden over de service die HTC / Eurotwice heeft geleverd. Erg snel en de klacht is verholpen. Alles binnen de garantie.
Vanavond weer een custom ROM er op flashen en hij is weer helemaal klaar voor gebruik.
@MsG
Volgens mij krijg je gewoon je eigen toestel terug en zullen ze er ook voorzichtig mee omgaan. Natuurlijk houd je altijd het risico dat er iets fout gaat, maar ik mag aannemen dat HTC dit dan ook weer netjes oplost. Feit blijft dat het vervelend zou zijn.
Ik ga het binnenkort ook maar eens wagen. Weigerende toetsen zijn echt irritant.
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Reg. datum: 13 augustus 2001
Enige verschil is de nieuwe crappy Pocket IE en weer een hoger versienummer.
Reg. datum: 13 juni 2003
Die van mij is ook weer onderweg naar huis.quote:dlenstra schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:10:
Mijn TyTN is weer terug, eigenlijk was ie er zaterdag al, maar toen was ik niet thuis. De reparatie heeft hiermee dus inclusief verzending iets emer dan een week geduurd. Erg netjes vind ik. Meteen t doosje opengemaakt (Overigens een hergebruikt doosje, niet die van mij) en mn telefoon aangedaan. Alles doet het weer prima, Toetsen werken weer normaal, Kan uit de reparatiebon niet helemaal opmaken of er een nieuw toetsenbord inzit of dat er vuil op de contactjes zat em ze dat alleen hebben schoon gemaakt.
Ik ben in ieder geval tevreden over de service die HTC / Eurotwice heeft geleverd. Erg snel en de klacht is verholpen. Alles binnen de garantie.
Vanavond weer een custom ROM er op flashen en hij is weer helemaal klaar voor gebruik.
Het enige probleem is dat ze bij HTC/Eurotwice de probleemomschrijving hebben veranderd in: Software hang-up, display freezes up and non of the keys are working.
Terwijl dit helemaal niet het geval was!! Mijn scherm werd af en toe wit, maar touchscreen deed het dan nog wel. Dit heeft HTC-telefonist in eerste instantie dus ook genoteerd. Ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan.. Ik heb m met een schone WM6.1 install opgestuurd (toen deed het probleem zich nog voor), dus wat kan er mis zijn met de software???
Volgens google zijn er meer mensen met hetzelfde probleem (white screen) en niet alleen met een tytnII. Schijnt aan de kabel tussen scherm en telefoon te liggen, dus waarom ze dat dan niet gewoon repareren??
Op de bon staat wel het een en ander wat er mee is gedaan, maar ik kon er zo 1 2 3 niet uit opmaken of ze er een nieuw keyboard in hadden gezet of de oude weer terug gezet. Ik heb zo net de TyTN nog even goed bekeken met wat feller licht en ik weet nu vrijwel zeker dat het keyboard en het vlakje om het keyboard heen vervangen zijn. Deze zijn nameljk geheel zonder gebruikskrasjes van nagels oid. Verder is de telefoon helemaal hetzelfde als toen ik em opstuurde, zelfde gebruikssporen aan de buitenkant en geen nieuwe beschadigingen te zien. Op de achterkant onder de klep zie je 1 void stickertje dat doorgeprikt is (linker schroefje) en een nieuwe op een ander schroefje (rechts)quote:My-life schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:54:
Goed om te horen dlenstra. Wel jammer dat er niet op de reparatie bon staat wat er gebeurt is. Dat is natuurlijk wel interessant en het is voor HTC ook goed om hun klanten goed en volledig te informeren.
@MsG
Volgens mij krijg je gewoon je eigen toestel terug en zullen ze er ook voorzichtig mee omgaan. Natuurlijk houd je altijd het risico dat er iets fout gaat, maar ik mag aannemen dat HTC dit dan ook weer netjes oplost. Feit blijft dat het vervelend zou zijn.
Ik ga het binnenkort ook maar eens wagen. Weigerende toetsen zijn echt irritant.
No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7
Nou goed, ze hadden eerst gezegd dat het tot 6 weken zou gaan duren. Na 8 weken niks gehoord te hebben op eigen initiatief er naaartoe gegaan. Kreeg ik te horen dat het m`n eigen schuld was. En hoe ze dat konden bewijzen? Alleen met een foto van hetzelfde vlekje en daarachter het tri-color scherm.
Ze kunnen dus niet op een degelijke manier tonen dat ik dat vlekje had veroorzaakt.
Of ik dus nog van plan was het voor 450 euro te laten repareren of ongewijzigd terug laten sturen voor 30 euro.
Voor diegene die het niet van spanning kunnen houden, ik heb de laatste gekozen
Toch maar dan weer kijken voor een andere telefoon. Ik had de telefoon eigenlijk nu ongeveer een jaar.
Ik wil gewoon hebben dat die rommel geblokkeerd word zodat ik (ook als ik in het buitenland ben) niet ineens een torenhoge rekening krijg omdat hij ineens leuk allemaal zooi aan het downloaden was.
diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+
NoData van Madaco doet het primaquote:koekoek2003nl schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:16:
Welke tool gebruiken jullie op je data/grps verkeer te blokkeren? Ik heb namelijk die uitzending gemist tool geinstalleerd, en kijk regelmatig voor het slapen gaan nog even het nieuws via de wireless verbinding hier. Maar ik ben altijd bang dat hij die wireless verbinding verliest oid en dat hij dan ineens via gprs oid gaat downloaden.
Ik wil gewoon hebben dat die rommel geblokkeerd word zodat ik (ook als ik in het buitenland ben) niet ineens een torenhoge rekening krijg omdat hij ineens leuk allemaal zooi aan het downloaden was.
No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7
Hoe kan ik in vredesnaam mijn contacten syncen met office2007?
Ik heb office al een keer opnieuw geinstalleerd en alle partnerships wegegooit maar hij blijft steeds zeggen als ik wil syncen:
Als u verder gaat kunt u alleen bestanden, mappen en andere items die niet tot outlook behoren synchroniseren.
Als u e-mail, de agenda, contactpersonen, taken en notities wilt synchroniseren met deze computer, doet u het volgende: Sluit het apparaat af, installeer en start Outlook, sluit het apparaat opnieuw aan en voltooi de wizard Synchronisatie instellen.
? Wat is er aan de hand, is mijn office niet goed oid? of kan wm6.1 niet overweg met office 2007? Ik heb een vrij nieuwe rom Hyperdragon DH_III_OPAL WWE
edit1:
hmmm na nog wat rotzooien heb ik office 2007 erafgegooit office2003 erafgegooit opnieuw opstarten office2007 opnieuw installeren(geen resultaat) office2007 er weer af gegooit opnieuw opstarten, office2003 geinstalleerd en als is outlook nu opstart krijg ik de mededeling:
kan microsoft office niet starten. mapi32.dll is beschadigt of de versie is verkeerd. Mogelijk komt dit doordat u andere software voor e-mailcommunicatie hebt geinstalleerd. Installeer Outlook opnieuw.
(dit zei hij ook al als ik outlook2003 wou opstarten toen ik nog 2007 en 2003 geinstalleerd had.
Dit werkt niet.quote:Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen:
Start Windows Verkenner.
Zoek en open de volgende map op uw computer:
C:\Program Files\Common Files\System\Msmapi\1033
Klik met de rechtermuisknop op het bestand MSMapi32.dll en klik op Naam wijzigen.
Opmerking Dit bestand (Msmapi32.dll) is niet het bestand (Mapi32.dll) dat in het foutbericht wordt vermeld.
Wijzig de naam van het bestand in Msmapi32.oud en druk op Enter.
Start Outlook 2003.
Opmerking Wanneer u nu Outlook 2003 start, herstelt het programma zichzelf.
Naar boven
bron: support microsoft
edit2: Oke ik heb even gezocht op mapi32.dll er werden 3 gevonden
1 in mijn system map
1 in C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1043
1 in C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1033
Deze heb ik allemaal mapi32.oud genoemt, toen Outlook opgestart welke meteen automatisch iets ging bijwerken (ik denk een nieuw mapi32.dll bestand aanmaken) en nu werkt het weer
1 probleem opgelost dus
Edit 3:
whoea, pc opnieuw opstarten en hij wou synchroniseren. gelukkig mijn contacten weer terug.
het probleem is dus opgelost ik is blij
koekoek2003nl wijzigde dit bericht 29-01-2009 03:36 (58%)
diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+
Reg. datum: 14 november 2003
Ow ja hoor dat gebeurd wel.. dat is bij mij namelijk gebeurdquote:MsG schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:20:
Hoe zit het eigenlijk met zoiets? Kan je daarna een helemaal bekraste andere tytn II krijgen? En raakt hij meer beschadigd na zo'n garantiebeurt? Ben altijd bang bij zoiets dat er een stelletje reperateurs wat ruw zit te doen met dat ding en uitschieten met schroevendraaiers enzo.
Ik ben zeer zuinig op mijn TyTN II, netjes aan de screenprotector enzo. Het probleem dat ik had was dat de toesten op het toestenbord bleven hangen of niet meer reageerde bij het typen. Dit had ik mooi omschreven en zelfs een filmpje bijgesloten @ CD, toen het pakketje naar Eurotwice in .be ging.
Voor mijn eigen veiligheid, maak ik altijd foto's van iets voor ik het ter reparatie stuur. Zo ook van mijn TyTN en ook foto's van de verpakking waarin het toestel verzonden is. Zo doende hoop je geen gezeik te krijgen.
Na 2 weken kreeg ik het toestel terug, mooi gerepareerd binnen de garantie. Werkzaamheden waren niet duidelijk, dus per mail navraag gedaan en kreeg ik te horen dat er een nieuw toestenbord unit in geplaatst is. Dat was ook te zien, in de goede zin.
Nadat ik het toestel aan een grondige controle had onderworpen, zag ik dat er een HAP uit de behuizing was boven het scrollwieltje (dun stukje plastic daarzo). Daarnaast bleek mijn batterycover niet fatsoenlijk meer aan te sluiten, zie hier:

Let niet op de vingervlekken
Het enige wat Eurotwice kon zeggen was stuur het toestel (weer) op en daarna gaan wij bekijken wat wij er mee aan moeten.. toen was ik genoodzaakt het toestel weer te versturen. Een week later kreeg ik te horen dat men geconstateerd had dat IK het toestel zelf had laten vallen, waardoor deze schade ontstaan is.
Toen schoot ik echt uit mijn slof tegen de helpdesk medewerker van Eurotwice, en had ik haar ook duidelijk gemaakt dat ik met haar manager of de hoofd van de repair afdeling wilde spreken. Zo gezegd zo gedaan.. en ik kreeg een telefoontje van de hoofd repaircenter (als in.. prioriteitscase).
Mijn verhaal gedaan en verteld dat ik ook foto's had van het toestel zoals hoe ik toestel naar jullie voor de eerste reparatie verstuurd had. Men zou er naar gaan kijken wat er gedaan kon worden. De schade a 120 euro was kostenloos oplost wat mij achteraf niet meer dan redelijk lijkt.
Je voelt je dan wel even goed in je hempie gezet.. als zo'n troela jou verteld dat jij met je toestel hebt lopen smijten en dus zelf de schade veroorzaakt hebt! Dit was een duidelijk gevalletje van even met de schroevendraaier uitschieten...
Uhhh, doe een nieuwe screenprotector en je weet het....quote:MsG schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:22:
Ik heb helaas een kras op mijn brando screenprotector. Nu vraag ik me af, is er een grote kans dat deze nu ook echt op het scherm zelf zit? Viel me even tegen, van 1 keer perongeluk de sleutels in de verkeerde zak.
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 39 40 41 42 last