Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicDaar mogen we je niet mee helpen. Ik kan wel zeggen dat de SPL zorgt dat je een aan bepaald soort (landcode oid) bent gebonden. Daar zul je dus eerst wat aan moeten doen. Meer kunnen we hier niet zeggen, de rest zul je op XDA moeten kunnen vinden, lees het op je gemak door, desnoods een paar keer en volg het allemaal heel letterlijk en preciesquote:SSRA schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:16:
Uitleg van XDA developers voor n00bs, om een andere ROM op te zetten, daar snap ik ook niet veel van. Met name of ik niet of wel ROM moet gaan flashen in combinatie met SPL.
Dan heb je niet goed gelezen:quote:SSRA schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:16:
Uitleg van XDA developers voor n00bs, om een andere ROM op te zetten, daar snap ik ook niet veel van. Met name of ik niet of wel ROM moet gaan flashen in combinatie met SPL.
Always Hard SPL is het motto. Wat op XDA staat voldoet om te flashen, ook als n00b. Je dient alleen wel goed te lezen.
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Denk dat ie voor de derde keer maar opgestuurd moet worden om te repareren
jurma wijzigde dit bericht 17-01-2009 13:09 (9%)
http://www.goconnected.net -- Simply connecting...
Hardreset natuurlijk ook al geprobeerd, was ik even vergeten te melden. Maar na me hardreset met nog helemaal niks gesynchroniseerd of wat dan ook ben ik gebeld en na 1 minuut viel de verbinding al weg.quote:MsG schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:33:
Doe eens een hardreset of een andere rom. is het dan nog zo?
Niet per ongeluk met je wang het touchscreen aan het bedienen? Probeert het eens op handsfree.quote:jurma schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:
Heb nu al bijna een jaar me TyTN II, maar nu is het plotseling zo dat me telefoon gesprekken de ene keer na 2 minuten verbreken, maar het kan ook pas na 20 minuten of langer zijn. Dit is bij elk telefoongesprek, stop ik de simkaart in mijn oude sporttelefoon (Nokia 1600) geen enkel probleem (gisteren gewoon met iemand 2.5 uur aan de telefoon gezeten, ligt dus niet aan T-Mobile). Iemand dit een keer eerder meegemaakt?
Denk dat ie voor de derde keer maar opgestuurd moet worden om te repareren
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
Android: Nee.quote:DarkShadow schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:09:
Zijn er hier al mensen die manilla op hun tytn2 hebben draaien, of android. Ben in beide geinteresseerd, maar wil wel een stabiele build, heb geen zin om met een telefoon vol bugs rond te lopen. Ik kan via xda-developers echter maar slecht uitvinden hoe het nu zit. De topics zijn vaak lang en onduidelijk en gaat het over van alles en nog wat.
Manilla 3D: Nee
Manilla 2D: Ja
De huidige Manilla 2D is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Dit geldt niet voor Manilla 3D, deze voorkomt dat de telefoon niet in stand by gaat. Of eigenlijk ligt de oorzaak bij de drivers, maar dat terzijde. Manilla 2D draait op mijn -G- DK.10 rom stabiel en soepel. Je kan alles wat bedoeld is ermee te kunnen doen. En met de Manilla 2D customizer kun je M2D helemaal naar je hand zetten. Of hij op een standard rom soepel draait betwijfel ik.
Ja daar had ik ook aan zitten denken dat het aan me wang zou kunnen liggen, maar dat is niet zo. Waarom zou het een jaar goed gaan en nu opeens niet? Daarnaast is het ook zo als ik in de auto zit en met de carkit aan het bellen ben.quote:My-life schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:41:
[...]
Niet per ongeluk met je wang het touchscreen aan het bedienen? Probeert het eens op handsfree.
Heb gekeken hoelang ik nog garantie heb en dat is nog 1 maand, dus ga hem wel gewoon opsturen voor reparatie nu het nog kan.
Ok, dan download ik wel een rom met manilla 2d geintegreerd. Maar ik hoop meer dat android stabiel gaat draaien, als ik de review lees van de g1 bevalt het me allemaal wel.quote:EnsconcE schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:57:
[...]
Android: Nee.
Manilla 3D: Nee
Manilla 2D: Ja
De huidige Manilla 2D is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Dit geldt niet voor Manilla 3D, deze voorkomt dat de telefoon niet in stand by gaat. Of eigenlijk ligt de oorzaak bij de drivers, maar dat terzijde. Manilla 2D draait op mijn -G- DK.10 rom stabiel en soepel. Je kan alles wat bedoeld is ermee te kunnen doen. En met de Manilla 2D customizer kun je M2D helemaal naar je hand zetten. Of hij op een standard rom soepel draait betwijfel ik.
Misschien gaat je telefoon niet meer in stand-bye tijdens het bellen en eerder wel?quote:jurma schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:01:
[...]
Ja daar had ik ook aan zitten denken dat het aan me wang zou kunnen liggen, maar dat is niet zo. Waarom zou het een jaar goed gaan en nu opeens niet? Daarnaast is het ook zo als ik in de auto zit en met de carkit aan het bellen ben.
Heb gekeken hoelang ik nog garantie heb en dat is nog 1 maand, dus ga hem wel gewoon opsturen voor reparatie nu het nog kan.
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Reg. datum: 03 november 2004
Reg. datum: 26 februari 2006
Het hangt er vanaf wat je als opvolger definieert. Je zou de touch pro als een opvolger kunnen zien.quote:vmb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:47:
weet iemand of er al bekend is wanneer er een opvolger van de TyTN2 gaat komen. Ben me nl. aan het oriënteren op dit toestel of de opvolger.
http://it029000.massey.ac.nz/vogue/quote:DarkShadow schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:13:
[...]
Ok, dan download ik wel een rom met manilla 2d geintegreerd. Maar ik hoop meer dat android stabiel gaat draaien, als ik de review lees van de g1 bevalt het me allemaal wel.
Mijn mening is dat Android weliswaar mogelijkheden biedt, maar het is nog niet het platform wat WM of Symbian is. Applicaties moeten nog gemaakt worden net als dat er een community geschapen moet worden, dat laatste is meer een kwestie van tijd dan een vraag of het gaat gebeuren. Dat Android Linux is helpt ook mee aan het creeeren van een community.
Voordat Android stabiel is, denk ik dat de G1 goed en wel op de markt moet zijn. Pas dan komen er problemen van Android aan bod die er nu nog niet zijn.
Het is dan ook een kwestie van tijd voordat je een stabiele versie gaat krijgen, voor nu zul je het moeten doen met een werkbare maar dan ook alleen maar een werkbare versie.
Reg. datum: 27 augustus 2007
Had jij nog nog die handleiding om de tytn in en uit elkaar te halen? Want dan zou ik 'm graag van je willen als dat kan.
Het is opzich niet erg als android enkel nog werkbaar is, zolang je het kan booten vanuit windows mobile heb je altijd iets om op terug te vallen.
Hij gaat wel in standby en in me actieve houder in de auto heeft hij het ook en dan gaat het via de carkit. Dus daarom vind ik het ook zo vreemd.quote:My-life schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:57:
[...]
Misschien gaat je telefoon niet meer in stand-bye tijdens het bellen en eerder wel?
Mail maar ff dan stuur ik hemquote:fitness82 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:28:
Hoi MsG,
Had jij nog nog die handleiding om de tytn in en uit elkaar te halen? Want dan zou ik 'm graag van je willen als dat kan.
Reg. datum: 17 november 2003
ik heb sinds enige tijd het volgende probleem met mijn tytn2. Ik heb een aantal .cab files op mijn apparaat staan die ik wil installeren. Echter elke installatie mislukt; melding; installatie van "programma" is mislukt. Terwijl deze cab files wel goed zijn, niet corrupt. Ik heb ze namelijk al eerder gebruikt voor een installatie. Ook nieuwe cab files geven allemaal deze zelfde melding. Kortom ik kan niks installern. Ik heb het apparaat al een aantal keren gereset. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
saxion wijzigde dit bericht 19-01-2009 18:58 (8%)
check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Reg. datum: 17 november 2003
Maakt inderdaad niet uit of het de cab file op het device of op de memery kaart zet. De melding is: Installatie van prssreader-1.4.4.cab is mislukt.quote:MsG schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:07:
Als je ze op je device installeert of op een geheugen kaartje, geven ze beide keren hetzelfde aan? Wat zegt hij precies. Alleen dat? Of nog meer?
check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Reg. datum: 27 augustus 2007
Waar kan ik je mail adres vinden dan? Staat namelijk niet in je profiel.quote:
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 37 38 39 40 last