Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
Worrum schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:26:
Weet iemand of landscape mode werkt in de hyperdragon roms met manilla 2d, ik lees overal dat dat nog niet echt supported is. Dit is eigenlijk nog de enige reden waarom ik nog de stock t-mobile rom heb, ben bang dat die custom roms het e.e.a verneuken :P
Landscape werkt niet altijd even geweldig, maar dan is het alleen de home-screen die er niet uit ziet. Daarnaast kan je altijd teruggaan naar de stock t-mobile wm6.1
Reg. datum: 05 juni 2003

quote:
Big Daddy schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Landscape werkt niet altijd even geweldig, maar dan is het alleen de home-screen die er niet uit ziet. Daarnaast kan je altijd teruggaan naar de stock t-mobile wm6.1
Ik zie dat bij de touch pro, ook met manilla2D gewoon een totaal ander menu laat zien als je m in landscapemode zet, is dat hier ook t geval? :P (zo ja, zou ik t geen probleem vinden)
http://www.phonemag.com/blog/wp-content/gallery/htc-touch-pro/htc-touch-pro-side-closed-open-qwerty-keyboard.jpg

Worrum wijzigde dit bericht 11-01-2009 15:37 (3%)

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Worrum schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:26:
Weet iemand of landscape mode werkt in de hyperdragon roms met manilla 2d, ik lees overal dat dat nog niet echt supported is. Dit is eigenlijk nog de enige reden waarom ik nog de stock t-mobile rom heb, ben bang dat die custom roms het e.e.a verneuken :P
Om antwoord op je vraag te geven: geen idee

Om antwoord op je propositie te geven: de standaard roms verneuken eerder het e.e.a :P

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Reg. datum: 29 april 2003

beste mensen,

ik heb afgelopen 2 dagen mij telefoon als internet bron gebruikt voor mijn pc.
Nu is mijn telefoon erg traag, ik heb al een keer gereset enzo, alleen is die nog steeds traag, Er draaien geen programmas die ik niet gebruik....

Misschien iemand een ideee hoe dit komt?

Reg. datum: 14 maart 2007

Hard reset al geprobeerd? En anders zou ik er een andere ROM opzetten.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
Jieve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:44:
beste mensen,

Nu is mijn telefoon erg traag, ik heb al een keer gereset enzo, alleen is die nog steeds traag, Er draaien geen programmas die ik niet gebruik....

Wat is concreet traag?

- Programma's zelf lopen sloom?
- Responsitiviteit laat te wensen over?

Doe anders eens wat benches.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

I'm a Coach 4 All

quote:
Jieve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:44:
beste mensen,

Als het om de "surf" snelheid gaat, wellicht ben je over de "FUP" hoeveelheid heen en hebben ze je snelheid voor de rest van de maand teruggezet?
Reg. datum: 30 juli 2005

Heeft iemand de laatste Rom update nog geinstaleerd, heb namelijk nog mijn eerste update erop met WM6.1.
Een paar weken erna kwamen ze met weer een update van 67Mb en deze 2 stonden een tijd lang samen online.
Nu heeft T mobile deze verwijderd en vervangen door een update van ruim 69Mb.
Maar zoals gewoonlijk zetten ze geen versie erbij.

Iemand ervaring?

Reg. datum: 10 november 2005

quote:
Big Daddy schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:30:
[...]

De HTC variant is simlockvrij, en unbranded :). Vandaar het prijsverschil.

pm maar ff als je interesse hebt in een MDA Vario 3 ;)
Ik heb een MDA 3, wel branded, maar simlockvrij. Niet gek voor een gratis toestel bij een jaarabonnement. Maar met 3 providers is de noodzaak om te wisselen niet echt groot.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

....
Reg. datum: 16 december 2007

Heb gister voor die van mij een reparatieticket aangemaakt bij het callcentre van HTC. Mijn toetsenbord reageerde al een tijdje wat minder en nu is de A er helemaal mee gestopt. Ik moet zeggen goede service. Netjes in het Nederlands te woord gestaan. Kreeg zelfs de vraag hoe snel ik em weer terug wou hebben, zo snel mogelijk natuurlijk, hij staat nu gepland binnen 10 dagen weer terug te zijn. Vanmiddag komt UPS em ophalen, ook geregeld door HTC.

Reg. datum: 15 oktober 2002

Ik hoor graag hoe het afloopt. Mijn keyboard is ook al een heel tijdje slecht.
Forumzwerver

Wat moet je eigenlijk nog hebben voor garantie? Ik heb hem gehardspl'd, geen bon meer oid. Wel geregistreerd bij HTC.

Reg. datum: 13 juni 2003

quote:
dlenstra schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:48:
Heb gister voor die van mij een reparatieticket aangemaakt bij het callcentre van HTC. Mijn toetsenbord reageerde al een tijdje wat minder en nu is de A er helemaal mee gestopt. Ik moet zeggen goede service. Netjes in het Nederlands te woord gestaan. Kreeg zelfs de vraag hoe snel ik em weer terug wou hebben, zo snel mogelijk natuurlijk, hij staat nu gepland binnen 10 dagen weer terug te zijn. Vanmiddag komt UPS em ophalen, ook geregeld door HTC.
Hoe lang heb je hem al in je bezit? Maw klopt het dat je 2 jaar garantie hebt?
Ik heb namelijk last van het volgende:
- plotseling een wit scherm (soms is het met een standby weer weg, soms is het niet weg te krijgen)
- of er verschijnen allemaal strepen op het scherm, totdat het scherm uiteindelijk zwart wordt...

Heeft iemand anders hier ook last van gehad? zijn er mensen geweest die dit hebben laten repareren?

Reg. datum: 05 juni 2003

Ik zit met een eigenaardig probleempje, nu ik met mn nieuwe abonnement gewoon onbeperkt internet heb, en dit dus ook zo ingesteld heb, wil TomTom7 bij het aanzetten van de GPS ook verbinding maken naar het internet... rara hoe kan dat?

edit: na een beetje gekloot kwam ik erachter dat gps assist aan stond, dit uitzetten heeft geholpen 8)7 :P

Worrum wijzigde dit bericht 14-01-2009 23:31 (19%)

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

quote:
wiljums schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48:
[...]

- plotseling een wit scherm (soms is het met een standby weer weg, soms is het niet weg te krijgen)
- of er verschijnen allemaal strepen op het scherm, totdat het scherm uiteindelijk zwart wordt...

Heeft iemand anders hier ook last van gehad? zijn er mensen geweest die dit hebben laten repareren?
zoiets heb ik wel eens gehad met mijn wizzard, toen hij die kuren had was hij binnen 2/3 maand helemaal overleden, dan zit er een breuk in het platte kabeltje die loopt van je moederbordje naar het lcd schermpje.
vervaning voor mijn wizzard was erg prijzig.

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

Reg. datum: 13 september 2007

Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn TyTN 2 in combinatie met mijn JVC KD-BT1 autoradio (welke als carkit fungeert d.m.v. ingebouwde bluetooth); voorheen werkte het pairen en telefoneren echt perfect. Tegenwoordig geeft de autoradio echter meteen de melding 'calling unknown', wanneer hij gepaired is met mijn telefoon. De telefoon zelf vertoont op dat moment echter geen enkele bel-activiteit.

Ik heb de firmware van de telefoon is in de tussentijd niet ge-updated, ik heb geen bluetooth-applicaties geïnstalleerd of wat dan ook, kortom de situatie is nog altijd zoals voor een paar maanden. Zijn er meer mensen bekend met dit probleem en/of met de oplossing er van?

....

quote:
MsG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:32:
Wat moet je eigenlijk nog hebben voor garantie? Ik heb hem gehardspl'd, geen bon meer oid. Wel geregistreerd bij HTC.
Je hebt 2 jaar garantie mits je de bon nog hebt. Ik had em ook geregistreerd bij HTC, maar werd niet eens naar gevraagd, misschien dat ze dat intern nakijken mbv imei. Verder had ik em ook gehardspl'd, maar dat heb ik voordat ik em terugstuurde ongedaan gemaakt, orginele ROM geflashed en de SPL ook terug naar orgineel, op XDA is daar meer over te vinden.
quote:
wiljums schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48:
[...]

Ik heb mijn TyTN II nu ongeveer 1,5 jaar iets minder, gekocht bij GSMweb, waar je volgens hun voorwaarden maar 1 jaar garantie hebt. Een vriend van mij werkt bij the phonehouse en andviseerde mij de reparatie niet via GSMweb te laten lopen ivm slechte reputatie op dat gebied. Ik heb dus HTC gevraagd en die zeiden dat als ik de bon nog had, ik recht had op 2 jaar garantie.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet over mijn toestel

dlenstra wijzigde dit bericht 15-01-2009 15:37 (0%)
Reden: typo

Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
dlenstra schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie mits je de bon nog hebt. Ik had em ook geregistreerd bij HTC, maar werd niet eens naar gevraagd, misschien dat ze dat intern nakijken mbv imei. Verder had ik em ook gehardspl'd, maar dat heb ik voordat ik em terugstuurde ongedaan gemaakt, orginele ROM geflashed en de SPL ook terug naar orgineel, op XDA is daar meer over te vinden.
bon heb je niet nodig!
ik voor mijn tytn2 een P3300 waar het balletje het niet meer deed, nou opgestuurd en ik hoefte de bon niet eens mee te sturen, ook gewoon netjes opgehaald en een week later terug gebracht. toen bleek dat na een paar weken het balletje het weer niet deed, weer gebeld weer opgehaald, en ik had op het blaadje met de klacht erbij geschreven of ze toevallig nog frontjes hadden voor de telefoon aangezien hij al een beetje beschadigd was, nou een 10 dagen later kreeg ik een bijna zo goed als nieuwe telefoon van ze terug!!

top service dus van HTC.
2 jaar garantie geen bon nodig wat wil je nog meer!

Reg. datum: 13 juni 2003

quote:
dlenstra schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Op mijn factuur staat HTC TYTN II Dutch Retail - NL
betekent dit dat er ook een Nederlandstalige rom op met staan als je hem inlevert?

....

quote:
wiljums schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:36:
[...]

Op mijn factuur staat HTC TYTN II Dutch Retail - NL
betekent dit dat er ook een Nederlandstalige rom op met staan als je hem inlevert?
Ik denk dat je telefoon dan met een NL Rom geleverd is en in dat geval zul je em ook weer met een NL rom moeten terugsturen

Forumzwerver

Hoe kan je zonder factuur ergens zien wat je tytn II origineel hoorde te zijn?

....

quote:
MsG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:
Hoe kan je zonder factuur ergens zien wat je tytn II origineel hoorde te zijn?
Ik zou zeggen dat je Rom taal over het algemeen gelijk is aan de taal van de doos en de handleiding. Anders zou ik het zo ook niet weten, misschien iets op de sticker waar ook je S/N op staat aan de binnenkant van de telefoon achter de batterij.

Reg. datum: 07 juli 2007

Ik heb al een jaar lang MDA Vario III van T-mobile.

Enige mod eraan is dat TomTom 6 erop gezet is. Sinds kort liep de TomTom regelmatig vast. Nu wanneer je het scherm uitschakelt via het powerknop (niet het toetsel uitschakelt), dan keert-ie niet terug wanneer je 'm wilt aanzetten. En hij blijft steeds hangen, en gaat niet uit wanneer je 'm wilt uitschakelen. Nu is het erg geworden, en is het continu en doet niet normaal meer .

Meerdere keren accu eruit, SIM-klep openen etc. en opnieuw starten hielpen niet. Ook een reset via het verborgen knopje binnen hielp ook niet. Wat moet ik nu doen :?.

Uitleg van XDA developers voor n00bs, om een andere ROM op te zetten, daar snap ik ook niet veel van. Met name of ik niet of wel ROM moet gaan flashen in combinatie met SPL.

Als ik via het systeem > op instellingen terugzetten klik, dan krijg ik de melding dat hij 'ctlpnl' niet kan vinden. Enig zoeken met Google bood ook geen soelaas :?.

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: