quote:
Je hebt 2 jaar garantie mits je de bon nog hebt. Ik had em ook geregistreerd bij HTC, maar werd niet eens naar gevraagd, misschien dat ze dat intern nakijken mbv imei. Verder had ik em ook gehardspl'd, maar dat heb ik voordat ik em terugstuurde ongedaan gemaakt, orginele ROM geflashed en de SPL ook terug naar orgineel, op XDA is daar meer over te vinden.
quote:
wiljums schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48:
[...]
Hoe lang heb je hem al in je bezit? Maw klopt het dat je 2 jaar garantie hebt?
Ik heb namelijk last van het volgende:
- plotseling een wit scherm (soms is het met een standby weer weg, soms is het niet weg te krijgen)
- of er verschijnen allemaal strepen op het scherm, totdat het scherm uiteindelijk zwart wordt...
Heeft iemand anders hier ook last van gehad? zijn er mensen geweest die dit hebben laten repareren?
Ik heb mijn TyTN II nu ongeveer 1,5 jaar iets minder, gekocht bij GSMweb, waar je volgens hun voorwaarden maar 1 jaar garantie hebt. Een vriend van mij werkt bij the phonehouse en andviseerde mij de reparatie niet via GSMweb te laten lopen ivm slechte reputatie op dat gebied. Ik heb dus HTC gevraagd en die zeiden dat als ik de bon nog had, ik recht had op 2 jaar garantie.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet over mijn toestel
dlenstra wijzigde dit bericht 15-01-2009 15:37 (0%)
Reden: typo