Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
trekker22 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:16:
[...]

Via google groups een methode gevonden om me oude relatie met de telefoon op Vista te verwijderen, echter nu als ik op usb aansluit, wordt de telefoon ook niet gevonden.

dus weer niks te syncen

EDIT
maakt niet op welke usb poort ik um aansluit, op de pc gebeurd niks en de telefoon laadt alleen op. Zit het probleem dan bij Vista of bij de telefoon.

hmmm even op een oude xp machine aansluiten

EDIT2 het ligt aan de telefoon dus, op XP machine herkend die ook niks op de usb poort

EDIT3 nou breekt me klomp:
1. hard reset gedaan, op vista nog geen verbetering, alleen laden geen enkele notie van een usb apparaat
2. ActiveSync 4.5 op oude xp machine gezet, aansluiten, XP detecteerd geen enkel usb apparaat

zou me usb poort op me tytn ii stuk zijn...???

EDIT probeerde een rom update, ziet die wel dat main battery onder de 50% zat, dus lijkt toch nog te werken. Nu geeft Windows Mobile Centrum aan "Verbinden" en daarna "fout" Zonder verdere melding wat er fout is.

maar ik laad me batterij op en dan een gehele rom update.
Kan toch geen Rom Update meer doen, wat een irritant gebeuren... op XP maar proberen dan he..

uiteindelijk na op Vista 5x reinstall van WMDC, 3x verschillende kabels, en een update van wMDC naar Windows Mobile 6.1 pakte die um wel, maar wat een geklooi :)

Reg. datum: 20 april 2007

Iemand een idee of de verlichting van de knoppen o.a. voor telefoon aannemen/stoppen te regelen is? Ik wil namelijk dat deze knoppen permanent verlicht zijn als de stroom erop staat. Het is met name handig om een telefoontje aan te nemen als je in de auto zit en de phone zit in de carkit.

quote:
Bakkenes schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:49:
Iemand een idee of de verlichting van de knoppen o.a. voor telefoon aannemen/stoppen te regelen is? Ik wil namelijk dat deze knoppen permanent verlicht zijn als de stroom erop staat. Het is met name handig om een telefoontje aan te nemen als je in de auto zit en de phone zit in de carkit.
Heb geen idee, maar ik neem aan dat dat via het register te regelen moet zijn... ik ben ook geïnteresseerd. =)

Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
als ik jou was zou ik het op XDA vragen moet wel iemand zijn die dat kan programmere ;)

voor de mense die een snelle rom willen, probeer de roms van Mbarvian! kheb nou Solace V2 beta en draait zwaar rlxt ;) alleen hij is gestopt met roms maken dus het blijft bij deze beta, voor jullie zou ik Solace 1.5 erop zetten die staat nog wel ergens op XDA

<Denial> Moonkin
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Mocht je erachter komen, please tell us!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 30 juni 2002

quote:
sandergar schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:39:
[...]

De dame die ik sprak was van mening dat mijn probleem te verhelpen was met een nieuw moederbord. Meteen dus maar gebruik gemaakt van het aanbod om mijn Tytn wederom te laten ophalen. Hopelijk snappen ze in Belgie nu wel wat het probleem is en hoe het opgelost dient te worden...
Mn Tytn is terug met een nieuw moederbord. Probleem bestaat nog steeds. Ben soms nog steeds niet bereikbaar en telefoontjes vallen nog steeds weg.

Nog een leuke:
Het reparatiecentrum gebruikt TNT om de telefoons te retourneren (heenreis gaat per UPS). Volgens de track and trace service zou mijn telefoon op vrijdag bij mij zijn afgeleverd. Ik maandags bellen daar ik niets ontvangen had. Zegt de dame dat er voor getekend is. Ze laat me de handtekening zien (via een bepaalde website). Dus niet mijn handtekening. Kortom, iemand heeft mijn handtekening vervalst op vrijdag. Later wordt mijn telefoon alsnog afgeleverd door een TNT sub-contractor. Zonder ervoor te tekenen krijg ik mn telefoon retour. Lekkere service van TNT. Elke persoon die de portiek deur van mijn flatgebouw had open gedaan had mijn telefoon kunnen aannemen zonder dat ik dit had gemerkt.... :(
En blijkbaar heeft de sub-contractor mijn handtekening vervalst om maar op tijd mijn pakket afgemeld te hebben bij TNT. Reactie TNT: vervelend meneer, had niet mogen gebeuren ....

offtopic:
De handtekeningen worden bij postbedrijven niet gebruikt als verificatie middel. Tenminste zoiets werd bij Radar (of Kassa) gezegt toen ze hierover een item hadden. Waar ze wel voor waren was een beetje onduidelijk.
Reg. datum: 14 november 2003

quote:
rohit schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:05:
[...]

als ik jou was zou ik het op XDA vragen moet wel iemand zijn die dat kan programmere ;)

voor de mense die een snelle rom willen, probeer de roms van Mbarvian! kheb nou Solace V2 beta en draait zwaar rlxt ;) alleen hij is gestopt met roms maken dus het blijft bij deze beta, voor jullie zou ik Solace 1.5 erop zetten die staat nog wel ergens op XDA
@Rohit, heb jij je TyTN eerst cid unlocked voor je deze rom er op gegooid hebt? Ik vraag me namelijk af of het nodig is om je toestel te laten CID unlocken alvorens je HARDSPL upgrade en een andere rom er op plaatst. Ik heb nl. de WWE versie van de TYTN en wil weer een customrom based op de nieuwste WWE versie dr op gooien.

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
Chutney schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:40:
[...]

@Rohit, heb jij je TyTN eerst cid unlocked voor je deze rom er op gegooid hebt? Ik vraag me namelijk af of het nodig is om je toestel te laten CID unlocken alvorens je HARDSPL upgrade en een andere rom er op plaatst. Ik heb nl. de WWE versie van de TYTN en wil weer een customrom based op de nieuwste WWE versie dr op gooien.
heb je al een custom rom ? dan hoeft dat nie he ;)
als je 1 keer spl heb gedaan dan kan je altijd flashen. je hoeft niet elke keer hardspl te doen ;)

je moet gewoon versie 3.29 installeren.
en CID unlocken is zelfde als HARDSPL die unlocked hem ;)
en ik raad Solace V2 toch een klein beetje af, had tomtom vandaag aan een 3 kwartier en heb een half uur gebeld batterij was leeg :S misschien dat ik andere radio moet probere. maarja ga toch weer naar Solace V1.5 die is het beste ;)
zo mijn tytn 2 gaat binnekort weer uit de deur hoop ik, het is toch niks voor mij :P en ik heb em pas anderhalf maand :P hijs veels te dik :S

Spyware? Die!

Klopt het dat er maar 51 items in je verwijderde items kunnen staan?

Reg. datum: 05 november 2007

Kwam het programmaatje WM Wifi Router tegen en werkt echt super. Het zorgt ervoor dat je TyTn 2 een wifi acces point wordt voor bijvoorbeeld je laptop. Altijd dus je eigen mobiele netwerkje bij de hand ! Werk echt super, ik wilde het jullie niet onthouden. Kijk voor meer info even op http://global.wmwifirouter.com/consumer/

Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met het gebruiken van het toetsenbord. Ik moet best hard drukken. Als ik de toetsen alleen laat 'klikken' werken ze veelal niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb mijn TyTN nou ruim twee een jaar. Hij ziet er nog uit als nieuw, maar het toetsenbord wordt steeds slechter.

quote:
My-life schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:43:
Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met het gebruiken van het toetsenbord. Ik moet best hard drukken. Als ik de toetsen alleen laat 'klikken' werken ze veelal niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb mijn TyTN nou ruim twee jaar. Hij ziet er nog uit als nieuw, maar het toetsenbord wordt steeds slechter.
Yep dat had ik ook met mijn TyTN.. die is zo doende terug gegaan voor reparatie en heb een geheel nieuwe tobo unit er in gekregen. Nu werkt het weer als voorheen en weer mooi gave toetsjes! Je hebt je Kaiser al 2 jaar??.. het toestel is pas 1 jaar op de markt?

www.rijschool-him.nl

Sorry, inderdaad een jaar. Ik denk dat ik met de twee jaar garantie in m'n hoofd zat.
Ik denk dat ik de mijne ook maar eens ga opsturen dan.
De opdruk is bij mij trouwens helemaal niet versleten.
The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Texelcabrio schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 08:53:
Kwam het programmaatje WM Wifi Router tegen en werkt echt super. Het zorgt ervoor dat je TyTn 2 een wifi acces point wordt voor bijvoorbeeld je laptop. Altijd dus je eigen mobiele netwerkje bij de hand ! Werk echt super, ik wilde het jullie niet onthouden. Kijk voor meer info even op http://global.wmwifirouter.com/consumer/
Geweldig programma :)

quote:
My-life schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:34:
Sorry, inderdaad een jaar. Ik denk dat ik met de twee jaar garantie in m'n hoofd zat.
Ik denk dat ik de mijne ook maar eens ga opsturen dan.
De opdruk is bij mij trouwens helemaal niet versleten.
Je moet specifiek kunnen aangeven welke knoppen gaar zijn.. en desnoods een flimpje maken en op cdtje in de doos er bij doen ;).. hoe meer uitgekauwd des te sneller en vaak ook resultaat gerichter ze je helpen.

Ik heb dat gedaan om de discussie te voorkomen.. van meneer hij doet ut nog...

www.rijschool-him.nl

Dat van welke toetsen niet goed werken is inderdaad een goede tip, maar een filmpje maken gaat me te ver.
Ik erger me er soms behoorlijk aan dat de service tegenwoordig overal idd zo slecht is dat je die mensen inderdaad als zwakzinnigen moet behandelen, maar dat is weer een andere discussie.

Ach ja.. na 3x je toestel voor steeds nieuwe issue's heen en weer gezonden te krijgen, weet je inmiddels wel wat het niveau is daar ;-)

Nog een tip.. maak vooraf dat jij je toestel inpakt en opstuurt... foto's van de HUIDIGE staat van je mobiel. Ik doe dat altijd.. just in case! Kreeg ik dus bij de 2de terugzending van Eurotwice... de doos terug.. blijkt de behuizing beschadigd te zijn.. net of ze met een schroevendraaier uitgeschoten zijn. Na een "onderzoek" bij Eurotwice konden ze me vertellen dat ik dat ZELF gedaan zou hebben :|

Dus ik overhandig de foto's van mijn toestel voordat ik hem verstuurd had ;).. en toen werd opeens een geheel nieuwe behuizing zonder problemen geplaatst.. lijers ook.

Het uitgebreid uitleggen van m'n klachten doe ik vaak zodat ik me de belkosten van het uitleggen van m'n klachten zou besparen.. want jou zelf terug bellen vanuit belgie naar NL.. doen ze zelden!

www.rijschool-him.nl

Ik heb de TyTNII zakelijk, met een service contract van KPN: dus 6 euro per maand ofzoiets, maar dan wordt hij wél gewoon gerepareerd, of vervangen... Klinkt goed.

Maar ik heb de eerste TyTNII een jaar lang gehad zonder problemen, tot de USB poort begon te haperen, en later uitviel. Inmiddels ben ik bij toestel 3, volgende week komt nummer 4. Allemaal "refurbished", en dus niet nieuw. En allemaal met problemen. De huidige is vrijwel geheel goed, op het booten na. Uitzetten betekent heel vaak dat hij niet voorbij het bootloader scherm komt. Alleen aan een USB kabel aangesloten krijg ik hem dan weer aan de praat. En de USB? Ach... hoofdtelefoon die ik dagelijks gebruik via dat kabeltje... die doet het dus ook niet. Ik begin te denken om de eventuele bekeuring maar op rekening van de KPN te verhalen.

Als dit 4e toestel straks OOOK niet goed is ga ik voor de Sony Xperia X1. (Heb ook gespeeld met de Touch-pro, maar die vindt ik minder prettig dan m'n TyTNII.)

Reg. datum: 30 maart 2004

Ik heb een groot gedeelte van dit deel van het topic doorgespit... Maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden:

Vorig jaar was het onmogelijk om op een fijne manier filmpjes te kijken op de Tytn II, dit zou door drivers aangepast worden zodat het wel kon.

Is het nu mogelijk om goed filmpjes op te nemen/ films af te spelen op het apparaat?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Hoe kom je daar nou bij ? Ik heb de TyTN al meer dan een jaar en sinds dag één heb ik prima films kunnen kijken. Niks onmogelijk aan verder.

En filmpjes opnemen gaat redelijk. De kwaliteit van de camera is gewoon niet geweldig, maar daar is 'ie ook niet voor bedoeld verder. Je moet het zien als een leuk extra'tje. Overdag is het op zich nog best netjes, maar 's avonds hoef je het nieteens te proberen.

Reg. datum: 30 maart 2004

Nou, hierom:

http://www.pocketinfo.nl/...lachten-over-drivers.html

Twijfelde tussen een N95 8GB en deze foon.. Toch maar Nokia genomen, nu ben ik erop uitgekeken wil ik een 2e handse Tytn II kopen (het liefst ruilen).

quote:
Texelcabrio schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 08:53:
Jup, alleen jammer dat ie er sinds kort geld voor vraagt. ;)

quote:
Homer schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:05:
Ik heb een groot gedeelte van dit deel van het topic doorgespit... Maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden:

Vorig jaar was het onmogelijk om op een fijne manier filmpjes te kijken op de Tytn II, dit zou door drivers aangepast worden zodat het wel kon.

Is het nu mogelijk om goed filmpjes op te nemen/ films af te spelen op het apparaat?
Coreplayer 1.25 met TyTN Overlay support installeren en dan kun je perfect je xvidsjes in de trein bekijken ;-)

www.rijschool-him.nl

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: