Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Ik heb de Iphone vorige week donderdag via de webshop besteld. Ordernummer 1158XXX.
Vandaag een brief binnen gekregen dat het Iphone abonnement per 17 juli (op de dag van de bestelling) is ingegaan. Contract was ook al 2 maanden geleden afgelopen.
Perfekt dus! Ben nu goedkoper uit dan mijn vorige abo (relax 150, sms bundel 25 en internet) :)

Vroeg in de T-mobile shop of dit mogelijk was (per direct abo afsluiten en later de Iphone een keer krijgen als die binnen was) maar dit kon absoluut niet. Dus blij dat ik het via de webshop heb besteld.
Telefoon komt wel een keer. Waarschijnlijk ligt hij over 3 weken direct na mijn vakantie klaar bij het postkantoor :9

Dell Inspiron 5150 - Dell Latitude D800 - Synology DS-207 (2x 500Gb) - HTC P3300 @WM6 Touch Flo 2.0 - Wii + Key

he wat, krokodil?
Reg. datum: 22 juni 2006

Ik heb vrijdag 11 juli rond 11:00 online mn contract verlengd met een witte 16gb, bij mij nog steeds order status 1. Het gaat idd niet echt in chronologische volgorde..

Reg. datum: 01 mei 2003

quote:
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:46:
[...]

@ Noxa / Jimmie / Civic519: kunnen jullie je reservering bij de A-mac in Amersfoort nog annuleren of zijn jullie dan je 50 euro kwijt? Als je 'm kunt annuleren, dan is Voorthuizen misschien ook wat voor jullie?
Ik zou wel bijna aan de beurt moeten zijn, maar als ze elke keer maar een toestel of 2-4 krijgen, duurt het misschien nog wel even...

Voordat ik inschreef gevraagd hoe het zat met annuleren en dan zou je een tegoedbon krijgen, al zou 't geld terug wellicht ook wel kunnen omdat het toch aardig lang duurt.

De InvisibleShield en Sennheiser CX500 liggen al klaar, nu de telefoon nog... :+

Jimmie wijzigde dit bericht 24-07-2008 01:10 (6%)

Pain is weakness leaving the body.

Reg. datum: 03 februari 2008

quote:
Xiqum schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:36:
Mijn zwarte 16gb staat al op status 4.
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X

Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.
Mag ik vragen hoe je als nieuwe klant aan een bestelnummer en klantnummer komt om online te checken?

Wij hebben ons ook als nieuwe klant een zwarte en een witte iPhone besteld, online bij T-Mobile
maar helaas hebben we alleen een bevestigingsmail ontvangen . We kunnen online niet inloggen.
Volgens de man aan de telefoon van T mobile kan dit niet voor levering.. erg vreemd

Over MacMini 1.50, 80 GB, incl. bluetooth & airport iemand ? PM/mail maar

Man in Black
Reg. datum: 16 juli 2008

Het gaat al richting de 2000 die schijnen te worden/zijn uitgeleverd, waren er überhaupt mensen die een 8GB besteld hadden hier van? Dan heb ik even een indicatie van hoelang het nog kan duren, ik schat zelf ongeveer 2 weekjes tot ik met nummer 37XX aan de beurt ben.

quote:
Johnny Cash schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:21:
Het gaat al richting de 2000 die schijnen te worden/zijn uitgeleverd, waren er überhaupt mensen die een 8GB besteld hadden hier van? Dan heb ik even een indicatie van hoelang het nog kan duren, ik schat zelf ongeveer 2 weekjes tot ik met nummer 37XX aan de beurt ben.
Ik heb zelf een 38xx nummer en heb ongeveer dezelfde verwachting als jou. (ook een 8gb)

Enerzijds heb ik er spijt van dat ik het niet toch via een winkel geregeld heb maar via de webshop, anderzijds, ik heb nog een werkende telefoon en mijn Telfort (Vroegtijdig abonnement kunnen beëindigen ivm wijziging kosten van bellen kls) beltegoed is nog niet op ;) dus zo'n haast heb ik ook weer niet :)

Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..
Man in Black

quote:
Neo_TGP schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:28:
[...]
Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..
Ja, dat heb ik ook al een aantal X aangegeven, lijkt me ook wel iets voor de TS :)

Nu met PowerBook
Reg. datum: 14 december 2001

Poll: Welk model iPhone 3G heb je, of heb je besteld/gereserveerd
8 Gb
16 Gb (Zwart)
16 Gb (Wit)
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=300966&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[edit]voordat daar ook naar gevraagd gaat worden ;)
Poll: Welk abonnement heb je bij je iPhone 3G afgesloten
i-150 (150m & 150 sms)
i-300 (300m & 300 sms)
i-500 (500m & 500 sms)
Anders
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=300967&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

TheRookie wijzigde dit bericht 24-07-2008 09:01 (40%)
Reden: + abbo poll

waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl

Reg. datum: 14 februari 2002

volgens mij gaat of de volgorde absoluut random of ze willen eerst nieuwe klanten aan zich binden. Heb mijn contract verlenging gedaan om 13:20 (ordernr 11333xx, 99990017xx) ook een zwarte 16g maar ik sta nog steeds op 1. Heeft iemand al eens gebeld om te informeren over de volgorde?
KOEIEEEEEE
Reg. datum: 02 juni 2001

Ik zit met smart te wachten op mijn zwarte 16 gb iphone, ik heb ondertussen een vraagje voor de mensen die er al 1 hebben en push mail gebruiken.

Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.

Girls are like domainnames, all good are already taken. But you can still get those from weird countries.

quote:
maatren schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:03:
Ik heb vrijdag 11 juli rond 11:00 online mn contract verlengd met een witte 16gb, bij mij nog steeds order status 1. Het gaat idd niet echt in chronologische volgorde..
Ik heb 1 minuut later besteld. Ook nog steeds bij stap 1. Heb dan wel een zwarte 16 besteld.

Study everything, You'll find something you can use

Man in Black

Super die Poll

Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
de_koeievanger schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:57:
Ik zit met smart te wachten op mijn zwarte 16 gb iphone, ik heb ondertussen een vraagje voor de mensen die er al 1 hebben en push mail gebruiken.

Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.
dit is mogelijk.
alle mail accounts die je aanmaakt worden apparte mail accounts.

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

Reg. datum: 03 augustus 2001

quote:
FAD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:55:
volgens mij gaat of de volgorde absoluut random of ze willen eerst nieuwe klanten aan zich binnen. Heb mijn contract verlenging gedaan om 13:20 (ordernr 11333xx, 99990017xx) ook een zwarte 16g maar ik sta nog steeds op 1. Heeft iemand al eens gebeld om te informeren over de volgorde?
Ik heb een contract verlening gedaan om 9:05 (11 juli) en sta inderdaad ook nog steeds op stap 1.
Hierover heb ik nog niet gebeld, maar al wel een email gestuurd om te vragen hoe dit kan. Als ik morgen niets gehoord heb en geen verandering in mijn status zie ga ik maar eens bellen denk ik.

Man in Black

Ik zou het helemaal niet erg vinden dat nieuwe klanten voor gaan, want dat ben ik namelijk ook. Natuurlijk is het dan wel lastiger te zien in hoeverre alles uitgeleverd wordt, aangezien het niet op volgorde gebeurd

Net met The Phone House Voorthuizen gebeld, ze hebben nog een 8GB op voorraad, er liggen er nog 2 in de kast die vandaag opgehaald moeten worden (gereserveerd) en anders komen die ook vrij, en zaterdag komen er nieuwe binnen. Ik ben de eerst volgende die voor de 16GB zwart aan de beurt is, en kan met een beetje geluk vandaag of morgen een telefoontje verwachten!

http://www.mactoday.nl - apple nieuws

Reg. datum: 19 juli 2008

@ Nielsvr: is het nu zeker dat de bestelling zaterdag binnen komt? Gister wisten ze nog niet of het vrijdag of zaterdag zou zijn. Als jij tweede op de lijst voor een zwarte 16gb bent, dan betekent dat waarschijnlijk dat ik eerste op de lijst voor een zwarte 16gb ben *O*
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werken -O- Dat wordt dan dus pas maandag...

quote:
Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:48:
@ Nielsvr: is het nu zeker dat de bestelling zaterdag binnen komt? Gister wisten ze nog niet of het vrijdag of zaterdag zou zijn. Als jij tweede op de lijst voor een zwarte 16gb bent, dan betekent dat waarschijnlijk dat ik eerste op de lijst voor een zwarte 16gb ben *O*
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werken -O- Dat wordt dan dus pas maandag...
Dat denk ik dan wel ja ^^, wel een vriendelijke phone house! Heb ze onvriendelijker mee gemaakt als ik over de iPhone en "informatie over de wachtlijst" vroeg. Maar Mandy had er zin in ;) haha. Ik ben een thuiswerker, dus als ze bellen schiet ik er vandoor ^^.

Reg. datum: 12 maart 2002

Foutje, verkeerd gelezen!! :)

Smarty77 wijzigde dit bericht 24-07-2008 09:55 (97%)

Man in Black

Het word me nu al duidelijk dat de 8GB's niet zo populair zijn onder de Tweakers.

quote:
Johnny Cash schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:19:
Het word me nu al duidelijk dat de 8GB's niet zo populair zijn onder de Tweakers.
De telefoon kan gewoon veel, en aangezien hij niet met een kaartje uit te breiden is en je wel een contract aangaat voor 2 jaar, is 16GB gewoon veel verstandiger in mijn ogen. Op mijn huidige 1st gen iPhone gebruik ik ongeveer 10 van de 16GB, met foto's, muziek en video's.

Nu met PowerBook
Reg. datum: 14 december 2001

Ik denk inderdaad dat dat de reden zal zijn; veel mensen houden er rekening mee dat ie 2 jaar mee moet gaan; tel daarbij op dat de gemiddelde tweaker liever te veel dan te weinig opslagcapaciteit heeft ;)

Ben overigens wel benieuwd wat de resultaten van zo'n poll bij non-tweakers zou zijn !

waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl

Reg. datum: 15 mei 2003

Ik heb precies een week geleden een reservering doorgegeven in TPH, Woensel, Eindhoven voor de zwarte 16GB.
Vanochtend had ik een gemiste oproep van The Phonehouse in Eindhoven op Woensel 113*). Ik terugbellen, bleek dat het een foutje was, er waren toch niet genoeg iPhones binnengekomen voor alle reserveringen, maar nu sta ik bovenaan de lijst en hij verwachtte morgen alweer meer iPhones te krijgen. Ik ben beniewd!

*) Er zijn gewoon 2 phonehouse winkels, 1 belcompany en eem t-mobile winkel in winkelcentrum woensel, dan vergeet ik nog de andere telecom winkels die geen iPhone verkopen voor het gemak. Winkelcentrum Woensel is behoorlijk kleiner dan het echte winkelcentrum van Eindhoven, maar goed

MacBook Pro 15" C2D 2,16Ghz || 2 Gb DDR2 RAM || LaCie 500Gb FW800 || iPod Nano 8Gb RED

quote:
Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
Net met The Phone House Voorthuizen gebeld, ze hebben nog een 8GB op voorraad, er liggen er nog 2 in de kast die vandaag opgehaald moeten worden (gereserveerd) en anders komen die ook vrij, en zaterdag komen er nieuwe binnen. Ik ben de eerst volgende die voor de 16GB zwart aan de beurt is, en kan met een beetje geluk vandaag of morgen een telefoontje verwachten!
BEDANKT voor de tip! :D

Fotoblog powered by Flickr
Jonge Papa!

WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen rond 14u! 7 juli gereserveerd dan rond 12:30 (voor de geïnteresseerd) en het is een zwarte 16GB. Als ik hem heb dan zal ik hem in Voorthuizen annuleren, dus voor de gene die nog een 16GB zwart wil, de Phone House voorthuizen bellen ;).

Nielsvr wijzigde dit bericht 24-07-2008 10:57 (44%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: