Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
davidvt schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:07:
http://www.fd.nl/csFdArti..._over_iPhone_in_Nederland

KPN nog steeds in gesprek met Apple over iPhone in Nederland

Blijf nog even in afwachting!!!!! >:)
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij vinden ze het gewoon veel te gezellig met de mensen van Apple dus blijven ze maar praten :P

Ze hebben het er nu al zolang over en er gebeurt maar niets. Ze hebben al twee keer hiervoor bevestigd in onderhandeling met Apple te zijn (geweest). In februari kraakte, Scheepbouwer de originele iPhone nog af: "I had one and I thought it was a pretty useless phone, to be quite honest," he told the Financial Times. "The battery ran out in no time. I didn't like the touch screen."

En eind mei heeft KPN ook nog bevestigd in gesprek te zijn met Apple.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 01 mei 2007

quote:
Bestlevel schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:56:
Niemand die weet hoe je een weborder kunt annuleren, zodat ik hem in een shop kan halen?
Dat kan als het goed is, zie: https://www2.hyloasp.nl/t...mp;tr=2&lg=0&ch=0

Reg. datum: 15 april 2003

@Imtekz0rs: dit is nadat de telefoon is afgeleverd en niet al op voorhand.

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
Pas hier wel mee op... volgens mij als je de weborder/telefonische order annuleert dan kun je volgens mij +/- 2 weken niks bestellen. Dus een waarschuwing voor de mensen die denken van ik cancel de weborder en ga een toestel in de winkel halen.

Dit heb ik in 1 van de prijs & abonnementen draadjes gelezen, verbeter me als bovenstaande niet correct is!! :)

Reg. datum: 19 juli 2008

quote:
Civic519 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:55:
Wat ik zo snel begreep is dat als ik hem mocht annuleren dan zou ik het in de vorm van een waarde bon terug krijgen. Maar voorlopig was ik dat nog niet van plan.
Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomen :Y

*duimt-nog-steeds*

Acties: [view]

Door: LuNaTiC
Admin General Chat
olijke schavuit
Reg. datum: 19 februari 2000

zijn er nog meer mensen die een foutmelding krijgen als ze hun orderstatus bij T-Mobile willen checken?
Reg. datum: 15 april 2003

Kom er net achter dat vanaf 14 juli mijn abonnement gewoon al geactiveerd is. Wel beetje vreemd dat dit niet gebeurd op dag van levering van de Iphone.

Annuleren zal nu nog wel lastiger worden.

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

Reg. datum: 06 november 2005

quote:
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:13:
[...]

Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomen :Y

*duimt-nog-steeds*
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.

Reg. datum: 19 juli 2008

quote:
Noxa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:45:
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.
Ze hebben geen zwarte 16gb op voorraad. Anders was ik er vanmiddag al heen gereden ;)
Ze verwachten vrijdag of zaterdag weer een levering, maar weten daar nog niet de preciese inhoud van (dus hoeveel 8gb en hoeveel 16gb zwart en 16gb wit). Je kunt wel (vrijblijvend!) op de reserveringslijst. Ze bellen je dan als het door jou gewenste toestel binnen is. Als je gebeld bent, dan kun je bij A-mac je bestelling cancellen en 'm in Voorthuizen ophalen.

begint zere duimen te krijgen, maar duimt toch dapper door *duim-duim-duim*

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Hoedje schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:57:
[...]
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij vinden ze het gewoon veel te gezellig met de mensen van Apple dus blijven ze maar praten :P
Blijft afwachten inderdaad. KPN had vast een deal kunnen sluiten vóór 11 juli, exclusief of niet. De reden waarom ze dit niet hebben gedaan is giswerk. Denk niet dat het af zal hangen van een mening van een zo'n KPN-figuur. Er zitten vast wel wat slimme mensen daar die goed zicht hebben op de markt en hadden kunnen weten dat het ook in NL een erg populair toestel zou gaan worden.

Wat de reden ook was, ze kunnen nog prima de iPhone gaan leveren. Ookal heeft T-Mobile inmiddels al veel nieuwe iPhone-klanten, is er nog altijd een grote doelgroep die de kat uit de boom kijkt of geen zin heeft in een dubbel abonnement of niet voor een extra twee jaar wil bijtekenen. Als KPN in de komende maanden met de iPhone komt hoeven ze in ieder geval niet bang te zijn dat ze er geen meer kwijt kunnen. Geen idee hoe het kostenplaatje voor KPN eruit ziet, maar met gelijksoortige abonnementen zullen ze er toch vast niet aan gaan verliezen.

Why don't you go poke the plant for a while.

Reg. datum: 31 januari 2006

quote:
funk-e schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:19:
[...]

wat begrijp je niet dan?
Je hebt net je abo verlengd met 2 jaar en je hebt daar een toestel bijgekregen. (MDA)
Nu wil je 3-4 maanden later weer een nieuw toestel. Dit kan wel, maar dan verwachten ze wel dat je nog 2 jaar bij hun blijft.
Het gaat me niet zozeer om die telefoon, die kun je als je je kwaad maakt ook in België halen. Maar dat ik niet van het ene prijsplan naar het andere (duurdere) kan zonder meteen voor nog eens twee jaar bij te tekenen, wil er bij mij niet zo goed in. Als ik van Relax 200 naar Relax 300 wil, mag dat. Maar van Relax 200 naar i150 niet terwijl dat toch duurder is.

Er wordt me ook steeds verteld dat die abonnementen exclusief voor de iPhone zijn bedoeld en dat ze niet op andere telefoons zullen werken. Daarmee is mijn belangstelling overigens danig gezakt, want ik heb momenteel niet zoveel aan een iPhone: mijn MDA biedt mijn MSI Wind-netbook een keurige internetverbinding, de iPhone niet.

Reg. datum: 17 oktober 2000

999900194x, orderno 11341xx, 16gb zwart, besteld op 11 juli rond 14:35 via t-mobile website:
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "

Reg. datum: 30 november 2003

Misschien moeten we eens een poll houden over wie tevreden is over de 3g van t-mobile. Ik heb hem nu op 3 plaatsen gebruikt en op alle drie de plaatsen was het om te huilen. Den Burg - Snap ik, Lelystad - Snap ik veel minder, ik zit hier tegen een gsm mast aan te kijken en Amsterdam tegenover de Arena - Snap ik helemaal niets van. Als ik 3g uitzet, wordt het al veel beter op dezelfde plekken.

Ik heb daarom 3g maar even uitgezet daardoor werkt de iphone een stuk beter, maar voor dit geld een GPRS abonnement is toch te triest voor woorden.

Reg. datum: 14 november 2003

Ik heb na veel problemen met T-Mobile nu eindelijk mijn Iphone, het is een zwarte 16GB geworden.

Op zaterdag 12/7 telefonisch een bestelling gedaan voor de 8GB. Toen ik de week erop belde voor het ordernr. was dat volgens de klantenservice nog niet bekend. Daarna dus een mail gestuurd met diezelfde vraag. Antwoord per mail was dat er geen bestelling voor mij in het systeem stond. Dus meteen bellen en nee, er was geen bestelling te vinden. Kon wel direct een nieuwe plaatsen. Omdat ik geen zin had om weer achteraan aan te sluiten heb ik daarvoor gepast. Daarna nogmaals gemaild of ze mij schriftelijk wilden bevestigen dat er echt geen bestelling in het systeem stond. Daarop kreeg ik als reaktie dat ze op mijn verzoek de bestelling hadden geannuleerd??? Dat was helemaal niet de bedoeling en heb dat dus meteen teruggemaild.

Toen ik 's avonds nog geen antwoord had, heb ik nogmaals gebeld en ja hoor, er stond gewoon een bestelling in het systeem van 12/7........ Intussen had ik al naar wat winkels gebeld en me op de wachtlijst laten plaatsen.. Vanmorgen kreeg ik een reaktie terug van T-Mobile op mijn mail dat de order niet geannuleerd moest worden, dat ik volgens hun systeem de dag ervoor bij een t-mobile shop was geweest en een nieuw abonnement met Iphone had afgesloten... Huh??? Ik ben nergens geweest!!! Dus weer maar gebeld en gevraagd of de order nog in het systeem stond en of ze hem per direct wilden annuleren omdat ik er geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou gaan komen met al deze onzinverhalen. Dat zou vanmiddag nog gebeuren en ik zou teruggebeld worden zodra het geregeld was. De hele middag helaas niets gehoord.

Na het werk kom ik thuis, heeft BC gebeld dat er een Iphone voor me ligt.. Dus meteen in de auto gestapt en ondertussen naar T-Mobile gebeld of het allemaal rond was met de annulering zodat ik de Iphone ook daadwerkelijk mee zou krijgen. Maar helaas was er niets mee gedaan, want de 8 dagen bedenktijd waren al om en dus kon er niet geannuleerd worden! Natuurlijk ben ik hierop uit mijn slof geschoten en heb de hele situatie nogmaals uitgelegd over het niet kunnen vinden van mijn bestelling, het annuleren van mijn bestelling en vervolgens zeggen dat ik die via een shop heb gekocht. Na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen en 3x overleg met de supervisor was het dan uiteindelijk toch mogelijk en was de order per direct geannuleerd zodat ik mijn Iphone kon kopen.

Gelukkig was dit inderdaad gelukt en kon ik zonder verdere problemen de winkel verlaten met mijn Iphone.

Ben blij dat ik heb geannuleerd, want via de winkels gaat het dus echt sneller dan via T-Mobile zelf!

Reg. datum: 11 juli 2007

Eerste factuur ontvangen. Ik wist niet dat de aansluitingskosten daarop berekend werden. :')

Reg. datum: 02 november 2005

Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.

Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:
Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.

Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?
Je kan hier niks aan doen, als het morgen niet gebeurd is KS bellen en voorleggen, verder gewoon 1202 of my t-mobile checken, dat is direct up2date.
Niet gaan internetten, kost natuurlijk nog geld aangezien je nog geen onbeperkt internet abbo hebt.

Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor ¤50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx

Burnedphoenix wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:07 (14%)

quote:
wezzley schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:35:
999900194x, orderno 11341xx, 16gb zwart, besteld op 11 juli rond 14:35 via t-mobile website:
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?

99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.

Zo te zien komt er wel schot in de zaak.

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Burnedphoenix schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
[...]
Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor ¤50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx
Hmm.. dus de witte gaan echt wel sneller dan de zwarte.
Hier een zwarte besteld, vorige week maandag:
Bestelling 0042xx en ordernummer 11469xx
Nog steeds geen verandering :(

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 03 augustus 2001

quote:
Nelis13 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:26:
[...]
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?

99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.

Zo te zien komt er wel schot in de zaak.
Het is blijkbaar niet helemaal te voorspellen op welke manier T-Mobile de toestellen uitlevert, want ik las hier eerder dat er vandaag ook al een bestelling is verstuurd van een witte met bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx, dit terwijl die van mij nog op status 1 staat met bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx. Helemaal op volgorde is het dus niet.

Ik stuur maar eens een mailtje naar de klantenservice om te vragen hoe dit kan, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar dan heb ik in elk geval het gevoel dat ik er iets aan doe ;)

elmorian wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:48 (0%)
Reden: opmaak

Mijn zwarte 16gb staat al op status 4.
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X

Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.

Xiqum wijzigde dit bericht 23-07-2008 21:37 (21%)

Reg. datum: 09 januari 2004

Ik heb vandaag met t-mobile gebeld over mijn nummerbehoud.
Zover ik kon zien op internet was er nog niets bekend.
Nadat ik met ze heb gebeld, kwamen ze er achter dat hij niet te vinden was... uiteindelijk hebben ze hem in het systeem gezet, en nu zie ik hem ook in behandeling via t-mobile.

Ze zeiden aan de telefoon dat dat normaal gesproken binnen 48uur je nummer omgezet moet zijn.
Dus mochten jullie nog wachten, bel er even achteraan!

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

Reg. datum: 03 juni 2003

Ik ben ook op status 4. Hoe lang duurt het voordat ik gebeld wordt ?

webshop : 99990018xx
ordernummer : 1133xxx

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:

Als je visual voicemail werkt dan is je iPhone abonnement actief. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om erachter te komen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 17 juli 2008

De klanten waarbij de abonnement al loopt krijgen als eerst de iphone, neem ik aan.
Ik heb nog 2,5 maand te gaan voordat mijn nieuwe abonnement i-300 in gaat. misschien dat ik echt 6 weken moet wachten. :'(

Even ter info:
Bestelnr. 99990037XX
Ordernr. 11436XX
Orderstatus. 1.

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: